PdF:AJ5403 Hry a aktivity pro výuku AJ - Informace o předmětu
AJ5403 Hry a aktivity pro výuku AJ
Pedagogická fakultapodzim 2020
- Rozsah
- 0/1/0. 12 hodin ve 2 blocích. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D. (přednášející)
doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bronislav Sobotka (přednášející) - Garance
- PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ5403/01: So 10. 10. 8:30–13:30 učebna 11, So 12. 12. 8:30–13:30 učebna 11, B. Sobotka
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 1/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 1/15 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (4)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- English Language for Education (program PdF, B-AJ3SA) (4)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (6)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (4)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (6)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (4)
- Cíle předmětu
- The main aim of the course is to present (and have first-hand experience with) various games and activities for every occasion and also to look at the basic principles for creating and leading your own original games and activities.
- Výstupy z učení
- Students will be able:
- to create and based on recommended model design and introduce a concrete game or activity;
- to independently create their own games and activities;
- introduce and lead different types of activities;
- give a cnstructive feedback to introduced activites;
- implement theoretical knowledge in practice. - Osnova
- 1 Icebreakers and energizers.
- 2 Get-to-know games.
- 3 Grammar activities.
- 4 Games for practicing and expanding vocabulary.
- 5 Drama activities.
- 6 Activities using a video.
- 7 Running games and activities.
- 8 Group discussions.
- 9 Pair discussions.
- 10 Games to make you comfortable.
- 11 Feedback and leading activites.
- 12 General principles and recommendations.
- Literatura
- povinná literatura
- MARTIN, Andy, Daniel FRANC a Daniela SOBKOVÁ ZOUNKOVÁ. Outdoor and experiential learning : an holistic and creative approach to programme design. London: Gower, 2004, xv, 198. ISBN 056608628X. info
- doporučená literatura
- HANUŠ, Radek a Lenka CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 192 s. ISBN 9788024728162. URL info
- Zlatý fond her : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Edited by Ivo Jirásek. Vydání druhé. Praha: Portál, 2008, 155 stran. ISBN 9788073675066. info
- HERMOCHOVÁ, Soňa a Jan NEUMAN. Hry do kapsy : sociálně psychologické, motorické a kreativní hry. II. 1. vyd. Praha: Portál, 2003, 1 sv. (růz. ISBN 80-7178-673-X. info
- neurčeno
- PELÁNEK, Radek. Příručka instruktora zážitkových akcí. Vydání 1. Praha: Portál, 2008, 205 stran. ISBN 9788073673536. info
- MARTIN, Andy, Daniel FRANC a Daniela SOBKOVÁ ZOUNKOVÁ. Outdoor and experiential learning : an holistic and creative approach to programme design. London: Gower, 2004, xv, 198. ISBN 056608628X. info
- Výukové metody
- Presentation, discussion, preparation and presentation of activities, reading, active participation in activities
- Metody hodnocení
- attendance, reading assignments, presentation of activities in the second block course
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude realizován, pokud se přihlásí alespoň 15 studentů.
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2020/AJ5403