PdF:AJ0411 Výuková praxe - Informace o předmětu
AJ0411 Výuková praxe
Pedagogická fakultapodzim 2021
- Rozsah
- 0/0/2. 2 hodiny. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (4)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE) (2)
- English Language for Education (program PdF, B-AJ3SA) (4)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (6)
- Multidisciplinární studia (program CST, KOS)
- Multidisciplinární studia na pedagogické fakultě (program CST, KOS)
- Multidisciplinární studia (program PdF, KOS)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (6)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- • to experience teaching English as a foreign language in Czech schools • to compare different teaching approaches and methods • to observe lessons with a specific focus and learn from the findings • to plan, teach and reflect on the lessons
- Osnova
- The number of lessons and observations will be negotiated with each Erasmus student individually based on their current teaching experience and needs. Maximum number of observations is ten and maxim number of taught lessons is five. Each student should prepare suggestions for their teaching programme prior to the meeting with the teaching practice coordinator.
- Literatura
- UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
- GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New edition. Oxford: Macmillan Heinemann, 1995, viii, 215. ISBN 0-435-24059-5. info
- SCRIVENER, Jim. Learning teaching : a guidebook for English language teachers. Oxford: Heinemann, 1994, vi, 218 p. ISBN 0-435-24089-718. info
- Výukové metody
- class observation, teaching practice
- Metody hodnocení
- Before teaching practice: the student has to prepare a tentative teaching practice plan which should include the teaching experience so far, personal aims of the teaching practice in the Czech Republic and the number of observations and teaching lessons. Required materials after teaching practice: lesson plans (written before the lessons!), can be typed or handwritten + handwritten comments added after the lessons. Report from observations (1000 words).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- The course will help foreign students to experience teaching English as a foreign language in the Czech schools.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je nabízen pouze studentům v programu Erasmus.
- Statistika zápisu (podzim 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2021/AJ0411