PdF:PS_DP Diplomová práce - Informace o předmětu
PS_DP Diplomová práce
Pedagogická fakultapodzim 2022
- Rozsah
- 0/0/1. Individuální konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Táňa Fikarová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. David Havelka, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jan Krása, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Josef Lukas, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Klára Rouchalová (cvičící)
Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Katedra psychologie – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Sekaninová
Dodavatelské pracoviště: Katedra psychologie – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- PS_DPp Diplomová práce - Projekt
Předmět si zapisuje student, který píše diplomovou práci na katedře psychologie. Typicky ve třetím semestru magisterského navazujícího studia, nebo v devátem semestru dlouhého (pětiletého) magisterského studia. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-GAL2S)
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Hlasová výchova (program PdF, N-SS)
- Hra na klavír (program PdF, N-SS)
- Hudební výchova (program PdF, N-SS)
- Logopedie (program PdF, N-LOG)
- Sociální pedagogika a volný čas (program PdF, N-PD)
- Sociální pedagogika (program PdF, N-PD)
- Speciální andragogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-ZS)
- Speciální pedagogika pro učitele středních škol (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol (program PdF, N-SP2)
- Speciální pedagogika (Specializace 1 - logopedie a surdopedie) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 2 - oftalmopedie) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 3 - poruchy chování) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 4 - mentální postižení a poruchy autistického spektra) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 5 - souběžné postižení více vadami) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 6 - speciální andragogika) (program PdF, N-SPZP)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (2)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem (program PdF, N-CJC2)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-CJ2)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, N-DE2)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství francouzského jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství francouzského jazyka pro základní školy (program PdF, N-FJ2) (2)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, N-FY2) (2)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství hudební výchovy pro základní a střední školy (program PdF, N-HV2S)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, N-CH2) (2)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, N-MA2)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství německého jazyka pro základní školy (program PdF, N-NJ2) (2)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-OV2)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby (program PdF, N-SS)
- Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace strojírenství (program PdF, N-SS)
- Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby (program PdF, N-SS)
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství přírodopisu pro základní školy (program PdF, N-PR2)
- Učitelství přírodopisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství ruského jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství ruského jazyka pro základní školy (program PdF, N-RJ2) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-TE2)
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-VZ2)
- Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy (program PdF, N-VV2S) (2)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, N-ZE2)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Vizuální tvorba (program PdF, N-SS)
- Výtvarná výchova (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Předmět je koncipován jako kurz motivující studenta k napsání závěrečné práce splňující veškeré požadavky na ni kladené. Absolvování tohoto kurzu zajistí, že student odevzdá práci odsouhlasenou vedoucím. Student by tak měl být připraven k úspěšné obhajobě práce a seznámen s požadavky, které na něj budou kladeny státní komisí při obhajobě.
- Osnova
- Náplň tvoří individuální konzultace studenta s vedoucím diplomové práce na téma, které si student po dohodě s ním zvolil. Předpokládá se, že student má zpracovanou předběžnou verzi DP.
- Literatura
- HENDL, Jan. Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza dat. Páté, rozšířené vydán. Praha: Portál, 2015, 734 stran. ISBN 9788026209812. info
- ECO, Umberto a Ivan SEIDL. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997, 271 s. ISBN 80-7198-173-7. info
- HENDL, Jan. Úvod do kvalitativního výzkumu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1997, 243 s. ISBN 8071845493. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace v průběhu zpracování diplomové práce.
- Metody hodnocení
- Zápočet je udělený při odevzdání předběžné verze práce (nebo jejích částí).
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2022/PS_DP