PdF:AJ5428 Edu Café - Informace o předmětu
AJ5428 Edu Café
Pedagogická fakultapodzim 2024
- Rozsah
- 0/1/0. 12 hodin ve 2 blocích. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ5428/01: So 12. 10. 14:00–19:00 učebna 62, So 30. 11. 14:00–19:00 učebna 62, L. Podroužková
- Předpoklady
- The course is designed for future teachers and practising teachers.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 19/20, pouze zareg.: 1/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (4)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- English Language for Education (program PdF, B-AJ3SA) (4)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (6)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (6)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- The goal of the course is to open a platform where reality rather than theory is debated, to identify scenarios which pose biggest challenges to the teacher and to seek solutions. It is also conceived as a space where concerns can be shared and community support found. The course contends that the teaching community should contribute to the individual teacher's wellbeing.
- Výstupy z učení
- By the end of the course the student shall be able to:
- identify factors and scenarios that are likely to post a challenge to them, and address them meaningfully;
- to understand the importance of reflection and action in the process;
- to understand teaching and learning as an organic process;
- to understand the role of community and supervision;
- to embrace challenges as learning opportunities. - Osnova
- BLOCK 1 1. Challenges in everyday teaching practice 2. Reality report: Practising teachers as guest speakers. INDEPENDENT ASYNCHRONOUS WORK 3. Identifying a pedagogical issue 4. Research on solutions (reading, interviews, observations) BLOCK 2 5. Sharing the outcomes.
- Výukové metody
- Reflective teaching; issue-based and inquiry-based learning
- Metody hodnocení
- 100% attendance and active participation in both blocks; an issue-based and inquiry-based task and its presentation
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- The course is taught in two Saturday blocks.
- Studijní opora
- https://moodlinka.ics.muni.cz/course/view.php?id=3744
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude realizován pokud se přihlásí alespoň 15 studentů.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2024/AJ5428