PdF:FJ1070 ICT ve výuce FJ - Informace o předmětu
FJ1070 Informační a komunikační technologie ve výuce francouzštiny
Pedagogická fakultapodzim 2024
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ1070/01: každou sudou středu 8:00–9:50 učebna 59, P. Suquet
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 9/30, pouze zareg.: 0/30, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/30 - Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk pro hospodářskou a administrativní činnost (program PdF, B-FI)
- Francouzský jazyk pro hospodářskou a administrativní činnost (program PdF, B-HPS)
- Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost (program PdF, B-FI)
- Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-FJ3S) (3)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s některými z důležitých internetových stránek a softwarových aplikací, které jsou užitečné pro učitele, a to jak pro přípravu výuky, tak pro práci s žáky ve třídě, k posílení různých složek komunikační kompetence.
- Výstupy z učení
- Po absolvování kurzu jsou studenti schopni používat různé internetové stránky a softwarové aplikace ve své didaktické praxi a aplikovat získané vědomosti a dovednosti.
- Osnova
- 1. Intelligence artificielle. 2. Créer des avatars, des commentaires des images et des images des mots. 3. Créer des montages photos et textes. 4. Créer des visuels interactifs. 5. Organiser et partager des ressources en ligne. 6. Utiliser es outils libres pour l´éducation.
- Literatura
- doporučená literatura
- Mangenot, F., Louveau, E. (2006). Internet et la classe de langue. Paris: CLE International.
- Lancien, T. (1998). Le multimédia. Paris: CLE International.
- BOIRON, Michel, Bhushan THAPLIYAL a Emmanuel ZIMMERT. Guide pratique des applications pour tablettes en cours de franҫais iOS (iPad) et Android. Grenoble: PUG (Presses universitaires de Grenoble), 2014, 77 stran. ISBN 9782706118593. info
- Výukové metody
- Online seminář. Propojování teoretických poznatků s praxí, využívání aktivizační metody, získávání zkušenosti s konkrétními vyučovacími situacemi.
- Metody hodnocení
- Vypracování zadaných úkolů.
- Informace učitele
- Podrobnější informace naleznou studenti ve studijních materiálech předmětu. V případě studijního pobytu v zahraničí, student kontaktuje vyučujícího předmětu před svým odjezdem a domluví se: a) zda mu předmět může být uznán jako "předmět za předmět" (v tom případě doloží vyučujícímu popis obsahu kurzu, který si chce na zahraniční univerzitě zapsat) a následně o tom uvědomí i oborovou koordinátorku Erasmus + b) jakým způsobem bude moci splnit předmět individuálně během svého pobytu v zahraničí nebo po svém příjezdu zpět.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2024/FJ1070