AJ11006 Anglický jazyk VI

Filozofická fakulta
jaro 2005
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Jarmila Fictumová (cvičící)
PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Jeffrey Alan Vanderziel, B.A.
Katedra anglistiky a amerikanistiky – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: doc. Mgr. Tomáš Kačer, Ph.D.
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJ11006/A: Čt 8:20–9:55 37, K. Tomková
AJ11006/B: Čt 11:40–13:15 37, K. Tomková
AJ11006/C: Pá 13:20–14:55 32, J. Vlčková
AJ11006/D: Pá 11:40–13:15 32, J. Vlčková
AJ11006/E: St 11:40–13:15 37, J. Fictumová
Předpoklady
! AJ11006B Anglický jazyk VI && ! AJ11006C Anglický jazyk VI && ! AJ11006D Anglický jazyk VI
Students who have received a mark of 3+ or 3 on their Practical Language Exam at the end of the Second Year (AJ11010) MUST take Practical English VI.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 75 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/75, pouze zareg.: 0/75
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
New Progress to Proficiency, lekce 13-18 Hlavním cílem kurzu je zopakovat a upevnit znalosti student a dále je rozšiovat a rozvíjet. Zamit se pitom jak na jazykové prostedky, tak na jazykové dovednosti. Souástí kurzu jsou: - diskuse a komunikaní aktivity, které studentm pomohou zlepšovat schopnost se dobe domluvit - tení (úkoly zamené na efektivní tení, vnímání skrytých význam a rzných stylových rovin) - poslechová cviení (úkoly zamené na zlepšování porozumní) - praktické postupy, které mohou studenti použít pi psaní - procviování jazykových funkcí v rzných situacích - opakování mluvnice se zvláštním zamením na "problémové oblasti" zpsobené interferencí mateského jazyka - soustavná pozornost vnovaná zlepšování výslovnosti - rozšiování slovní zásoby - procviování idiom a slovních spojení (kolokací) Studenti budou vedeni k tomu, aby se snažili dosáhnout pokroku v jazyce samostatným studiem. The main aim of the course is to revise and consolidate what students have already learnt, and to develop and extend their knowledge further. This concerns both the language system and the skills.
Osnova
  • New Progress to Proficiency, U 13-18 Achievement test Timetable and syllabus Week 1 13.1, 13.2, 13.4 Week 2 13.3, 13.5, 13.6, 13.7 Week 3 14.4, 14.5 Week 4 14.6, 14.8 Week 5 15.1, 15.3, 15.4, 15.5 Week 6 15.6, 15.8, 15.9, 15.10 Week 7 16.1, 16.3, 16.5, 16.7 Week 8 16.9, 16.10, 16.11, 16.12 Week 9 17.1, 17.2, 17.3, 17.4 Week 10 17.5, 17.6 Week 11 18.1, 18.2, 18.3 Week 12 18.4, 18.5 - revision
Literatura
  • JONES, Leo. New progress to proficiency. 1st pub. Cambridge: Cambridge University Press, 2002, 304 s. ISBN 0521007895. info
  • JONES, Leo. New progress to proficiency. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2002, 208 s. ISBN 0521635535. info
  • HEATON, J. B. a N. D. TURTON. Longman dictionary of common errors : workbook. Essex: Longman, 1988, 63 s. ISBN 0582019869. info
  • TURTON, N. D. a J. B. HEATON. Longman dictionary of common errors. 2nd ed. Harlow: Longman, 1996, vii, 375. ISBN 0582237521. info
  • ALEXANDER, L. G. Longman advanced grammar : reference and practice. Harlow: Longman, 1993, 304 s. ISBN 0582079780. info
  • HEWINGS, Martin. Advanced grammar in use with answers : a self-study reference and practice book for advanced learners of English. 1st pub. Cambridge: Cambridge University Press, 1999, ix, 340. ISBN 0521498694. info
  • MAY, Peter. The Complete Proficiency Practice Tests 1. Illustrated by M. Baker. 1. vyd. Oxford: Heinemann, 1990, 108 s. ISBN 0-435-28805-9. info
  • MAY, Peter. The complete proficiency practice tests. 1. vyd. Oxford: Heinemann, 1992, 108 s. ISBN 0-435-28807-5. info
Metody hodnocení
Seminar; Assessment: Written test / Seminář; Hodnocení: písemný test
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2001, jaro 2002, jaro 2003, jaro 2004, jaro 2006, jaro 2007.