SKANSI_12 Psaní textů II

Filozofická fakulta
jaro 2020
Rozsah
0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Pelle Per Erik Brolinson (přednášející)
Mgr. et Mgr. Eliška Straková (přednášející)
Mgr. Agneta Ch. Alarka Kempe (cvičící)
Garance
Mgr. Agneta Ch. Alarka Kempe
Ústav germanistiky, nordistiky a nederlandistiky – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav germanistiky, nordistiky a nederlandistiky – Filozofická fakulta
Rozvrh
každou lichou středu 14:00–15:40 J22
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Kurz Psaní textů II bezprostředně navazuje na předmět Psaní textů I. Zaměří se především na rozvíjení a upevnění písemných dovedností a jejich praktickou aplikaci. Důležité místo zaujímá práce s autentickými náročnějšími texty: novinovými články, rozhlasovými a jinými nahrávkami, videozáznamy. V písemném projevu se pozornost zaměří na výrazovou bohatost v náročnějších situacích (argumentace, obhajoba vlastního stanoviska etc.). Předpokládaná úroveň jazykových dovedností studenta po úspěšném absolvování předmětu podle evropského referenčního rámce pro jazyky: A2.
Osnova
  • Resor Boende Skola Arbete
Literatura
  • Hanzlová, Zdena. Švédsko-český slovník. Praha 2000, Vikinga.
  • Svenska datatermgruppen: http://www.nada.kth.se/dataterm/
  • Cerú, Eva. Mina tankar – mina språk. Svenska som andraspråk i klassrummet. Natur och Kultur1993.
  • Hanzlová, Zdena. Česko-švédský slovník. Praha 1999, Vikinga.
  • Malmström, Sten; Györki, Iréne; Sjögren, Peter A. Bonniers svenska ordbok : [modern svensk standardordbok, nya ord, främmande ord, facktermer, fraser och uttryck. Stockholm 2004, Bonnier. (ISBN: 91-0-010395-0)
Výukové metody
Teoretiskt och praktiskt textskapande
Metody hodnocení
För att bli godkänd på kursen krävs att studentern skriver, rättar och redigerar sex texter.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2010, jaro 2012, jaro 2014, jaro 2017.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2020/SKANSI_12