TIM_B_042 Základy online komunikace brandu na sociálních sítích

Filozofická fakulta
jaro 2020
Rozsah
1/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Bc. David Humpolík (přednášející)
Barbora Kheler (cvičící)
Garance
doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Rozvrh
Út 10:00–11:40 N21
Předpoklady
schopnost číst texty v angličtině, ale není nutná
  • základní znalost prostřední na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube
  • Omezení zápisu do předmětu
    Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
    Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
    Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50
    Mateřské obory/plány
    Cíle předmětu
    Po absolvování předmětu bude student umět sestavit strategii komunikace značky pro sociální sítě. Ta zahrnuje tvorbu analýzi, řešerši konkurence, sestavení plánu obsahu na sociální sítě, základy výkonnostního marketingu a reklam. Naučí se spolupracovat v týmu i samostatně plnit úkoly. Během výuky se student seznámí s lidmi přímo z oboru, kteří pracují v agentuře nebo jako freelanceři spravují firemní sociální sítě. Teoretické poznatky a podklady pro výuku budou vycházet z reálných case studies. Výuka bude zaměřena na praktické využití všech získaných znalostí.
    Výstupy z učení
    Student bude po absolvování předmětu schopen:
    definovat základní vlastnosti jednotlivých a výhody sítí pro značku - připravit analýzu dosavadní komunikace značky
    - sestavit strategii ;
    - zpracovat obsahový plán pro jednotlivé komunikační kanály;
    - navrhnout výkonnostní kampaně
    - nastavit výkonnostní kampaně;
    - analyzovat výsledky výkonnostních kampaní
    - analyzovat celkové výsledky komunikace značky a kontinuálně značku rozvíjet
    - naučí se mluvit jazykem značky;
    Osnova
    • 1. úvod
    • 2. analýza / strategie
    • 3. obsah
    • 4. community management
    • 5. placená reklama
    • 6. analytika a vyhodnocování dat
    Literatura
    • UNTERMÜLLER, Vojtěch. Manuál copywritingu: jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o pozornost a peněženky. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2585-2.
    • LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
    • KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
    Výukové metody
    teoretická příprava probráním základních definicí vyučovaných pojmů
    přednáškové vystoupení expertů z oboru
    praktické procvičování získaných vědomostí
    samostatná i týmová práce na zadaných úkolech
    Metody hodnocení
    plnění průběžných úkolů
    zpracování analýzy a strategie
    týmová práce
    Další komentáře
    Studijní materiály
    Předmět je vyučován každoročně.
    Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2021, jaro 2022.