FF:TIM_B_042 Brand and social media - Informace o předmětu
TIM_B_042 Základy online komunikace brandu na sociálních sítích
Filozofická fakultajaro 2020
- Rozsah
- 1/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Bc. David Humpolík (přednášející)
Barbora Kheler (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Út 10:00–11:40 N21
- Předpoklady
- schopnost číst texty v angličtině, ale není nutná
- základní znalost prostřední na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- Teorie interaktivních médií (program FF, B-HS)
- Teorie interaktivních médií (program FF, B-INME_) (3)
- Teorie interaktivních médií (program FF, B-OT) (2)
- Cíle předmětu
- Po absolvování předmětu bude student umět sestavit strategii komunikace značky pro sociální sítě. Ta zahrnuje tvorbu analýzi, řešerši konkurence, sestavení plánu obsahu na sociální sítě, základy výkonnostního marketingu a reklam. Naučí se spolupracovat v týmu i samostatně plnit úkoly. Během výuky se student seznámí s lidmi přímo z oboru, kteří pracují v agentuře nebo jako freelanceři spravují firemní sociální sítě. Teoretické poznatky a podklady pro výuku budou vycházet z reálných case studies. Výuka bude zaměřena na praktické využití všech získaných znalostí.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
definovat základní vlastnosti jednotlivých a výhody sítí pro značku - připravit analýzu dosavadní komunikace značky
- sestavit strategii ;
- zpracovat obsahový plán pro jednotlivé komunikační kanály;
- navrhnout výkonnostní kampaně
- nastavit výkonnostní kampaně;
- analyzovat výsledky výkonnostních kampaní
- analyzovat celkové výsledky komunikace značky a kontinuálně značku rozvíjet
- naučí se mluvit jazykem značky; - Osnova
- 1. úvod
- 2. analýza / strategie
- 3. obsah
- 4. community management
- 5. placená reklama
- 6. analytika a vyhodnocování dat
- Literatura
- UNTERMÜLLER, Vojtěch. Manuál copywritingu: jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o pozornost a peněženky. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2585-2.
- LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
- Výukové metody
- teoretická příprava probráním základních definicí vyučovaných pojmů
přednáškové vystoupení expertů z oboru
praktické procvičování získaných vědomostí
samostatná i týmová práce na zadaných úkolech - Metody hodnocení
- plnění průběžných úkolů
zpracování analýzy a strategie
týmová práce - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2020/TIM_B_042