FF:ROM0B113a Baskický jazyk III - Informace o předmětu
ROM0B113a Baskický jazyk III
Filozofická fakultapodzim 2009
- Rozsah
- 1/3/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ainara Maya Urroz (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Út 16:40–18:15 G12
- Předpoklady
- ROM0B116 Baskický jazyk II
ROM0B116 Baskický jazyk II - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/15 - Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, B-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, B-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Italský jazyk a literatura (program FF, B-FI) (2)
- Italský jazyk a literatura (program FF, B-HS)
- Italský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Italský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Italský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Italský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Portugalský jazyk a literatura (program FF, B-FI) (2)
- Portugalský jazyk a literatura (program FF, B-HS)
- Portugalský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Portugalský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Portugalský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Portugalský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Španělský jazyk a literatura (program FF, B-FI) (2)
- Španělský jazyk a literatura (program FF, B-HS)
- Španělský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Španělský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Španělský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Španělský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-HS3)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS3)
- Učitelství italského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-HS3)
- Učitelství italského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství italského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS3)
- Učitelství portugalského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-HS3)
- Učitelství portugalského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství portugalského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS3)
- Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-HS3)
- Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS3)
- Cíle předmětu
- EDUKIAK 1. Sarrera: ikaskideak ezagutzen 2. Euskal gramatika: deklinabideak eta aditzen aspektua. 3. Gelaren deskribapena 4. Herriko lekuak 5. Eguneroko ekintzak. 6. Lanbideak. 7. @mailak idazten. METODOLOGIA Eskoletan egingo ditugun gramatika eta hiztegi ariketak taldeko lanean oinarrituta egongo dira gehien bat. Bakarkako lana etxean egingo du ikasle bakoitzak. INFORMACIÓN GENERAL Objetivos: 1. Esta asignatura es la continuación de Lengua Vasca I y II, y pretende ofrecer una formación básica en la descripción de la lengua vasca y en el uso práctico de la misma. Metodologia: 1. clases teóricas. Caracteristicas: 1. Enseñanza presencial. Calificaciones: 1. un examen teorico. PROGRAMA ¿QUE SEREMOS CAPACES DE DECIR EN EUSKERA? 1. Citas, proposiciones. 2. “¿Que te ha ocurrido?” pedir/ dar explicaciones. 3. Horarios. Oficina de información en estación de ferrocarril o de autobuses. 4. Planificar vacaciones: pais, ciudades, número de dias, monumentos, medio de transporte. 5. Pedir y dar opiniones sobre personas; expresar el gusto o la preferencia por cosas y acciones. 6. En la consulta del médico/ Preguntar a un amigo enfermo y aconsejarle. 7. Encuentro en la calle/ en el tren. 8. Pedir-dar/ negar un favor. 9. Pedir-dar/ negar permiso para hacer algo. 10. En la calle/ en un edificio: preguntar la localización de algo/ Dar orientaciones sencillas.
- Osnova
- INFORMACIÓN GENERAL Objetivos: 1. Esta asignatura es la continuación de Lengua Vasca I y II, y pretende ofrecer una formación básica en la descripción de la lengua vasca y en el uso práctico de la misma. Metodologia: 1. clases teóricas. Caracteristicas: 1. Enseñanza presencial. Calificaciones: 1. un examen teorico. PROGRAMA ¿QUE SEREMOS CAPACES DE DECIR EN EUSKERA? 1. Citas, proposiciones. 2. “¿Que te ha ocurrido?” pedir/ dar explicaciones. 3. Horarios. Oficina de información en estación de ferrocarril o de autobuses. 4. Planificar vacaciones: pais, ciudades, número de dias, monumentos, medio de transporte. 5. Pedir y dar opiniones sobre personas; expresar el gusto o la preferencia por cosas y acciones. 6. En la consulta del médico/ Preguntar a un amigo enfermo y aconsejarle. 7. Encuentro en la calle/ en el tren. 8. Pedir-dar/ negar un favor. 9. Pedir-dar/ negar permiso para hacer algo. 10. En la calle/ en un edificio: preguntar la localización de algo/ Dar orientaciones sencillas.
- Literatura
- EUSKERA PARA HISPANOHABLANTES
- GRAMATICA DIDACTICA DEL EUSKERA
- IKASLEAREN ESKU-GRAMATIKA (Pello Salaburu)
- Výukové metody
- METODOLOGIA Eskoletan egingo ditugun gramatika eta hiztegi ariketak taldeko lanean oinarrituta egongo dira gehien bat. Bakarkako lana etxean egingo du ikasle bakoitzak.
- Metody hodnocení
- Zápočet - písemný test
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován jednorázově. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2009/ROM0B113a