KA1_1 Odborný seminář Marketing a management kulturních institucí I.

Filozofická fakulta
podzim 2012
Rozsah
0/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. David Balarin (cvičící)
doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jan Špaček (cvičící)
Garance
Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Taranzová
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
KA1_1/FCE1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/FCE2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/FCE3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/FE1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/FE2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/FE3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/FE4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/INST1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/INST2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/INST3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/INST4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MED1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MED2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MED3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MED4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MIL1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MIL4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MKTG1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MKTG2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MKTG3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MKTG4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MKTG5: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MULTI1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MULTI2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MULTI3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/MULTI4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/P_ROLE1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/P_ROLE2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/P_ROLE3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/P_ROLE4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/PUB1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/PUB2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/PUB3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/PUB4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/ROLE1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/ROLE2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/ROLE3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/ROLE4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/TRH1: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/TRH2: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/TRH3: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/TRH4: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KA1_1/x_finance: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Pantůček
KA1_1/x_kompetence: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Pantůček
KA1_1/x_kvalita: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Pantůček
KA1_1/x_vizual: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Pantůček
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
interpretovat aktuální uměleckou problematiku v pojmech sociologie umění, marketingu a managementu kulturních institucí, na základě zadaných témat;
vytvořit strukturovaný text reflektující výsledky odborné diskuze;
Osnova
  • V rámci semináře, vedeného formou e-learningu prostřednictvím ISU, budou studenti zpravovat referáty/stručné eseje aplikující teoretické pojmy, se kterými se seznámí během přednášek ze Sociologie umění, na aktuální umělecké a kulturní reálie, součástí bude též nabídka témat mimo sociologii umění.
  • Výuka bude probíhat výhradně v ISU pomocí interaktivní osnovy (které budou zveřejněny 24.9. večer) a bude mít následující kroky:
  • 1. Výběr a přihlášení se do seminární skupiny (nejpozději do 5.10.)
  • 2. Zpracování úvodní eseje, úvahy, konspektu (nejpozději do 26.10.) každým členem seminární skupiny v rozsahu cca 2/3 normostrany = 1200 znaků.
  • 3. Komentáře ke vloženým příspěvkům ostatních členů seminární skupiny (nejpozději do 30.11.) Každý účastník vloží minimálně jeden komentář ke každému příspěvku. Má-li komentář podobu otázky, musí být na odpověď na tuto otázku reagováno.
  • 4. Dopracování eseje nebo úvahy (konspekt se v této fázi přetaví v jednu z těchto dvou forem) na základě seminární diskuze, přednášek a dalšího studia do rozsahu cca 2 normostran = 3600 znaků (nejpozději do 30.12.)
Literatura
    povinná literatura
  • CIGÁNEK, Jan. Úvod do sociologie umění. Praha: Obelisk - nakladatelství umění a architektury, 1972, 300 s. URL info
    doporučená literatura
  • The sociology of art : ways of seeing. Edited by John Hughson - David Inglis. 1st pub. Houndmills, Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan, 2005, xiii, 223. ISBN 0333962672. info
  • ALEXANDER, Victoria D. Sociology of the arts : exploring fine and popular forms. 1st pub. Malden: Blackwell, 2003, xix, 366. ISBN 9780631230403. info
  • HAUSER, Arnold. The social history of art. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1iv, 267. ISBN 041521386X. info
  • HAUSER, Arnold. The social history of art. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1v. ISBN 041521386X. info
  • HAUSER, Arnold. The social history of art. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1viii, 23. ISBN 041521386X. info
  • HAUSER, Arnold. The social history of art. Vol. I, From prehistoric times to the middle ages. 3rd ed. London: Routledge, 1999, x1ii, 274. ISBN 0-415-19945-X. info
  • KOTLER, Philip a Joanne SCHEFF. Standing room only : strategies for marketing the performing arts. Boston: Harvard Business School Press, 1997, xii, 560. ISBN 0875847374. info
Informace učitele
Kurs probíhá v rámci projektu č. CZ.1.07/2.2.00/28.0044 Inovace uměnovědných studijních oborů na Filozofické fakultě MU, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Viz. www.phil.muni.cz/music/opvk.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován jednorázově.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2012/KA1_1