FF:IM133 Marketing a - Informace o předmětu
IM133 Marketing a
Filozofická fakultapodzim 2013
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr., Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um. (přednášející), doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D. (zástupce)
- Garance
- doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 2 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/2, pouze zareg.: 0/2, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/2 - Mateřské obory/plány
- Teorie interaktivních médií (program FF, B-HS)
- Teorie interaktivních médií (program FF, B-OT) (3)
- Teorie interaktivních médií (program FF, N-HS)
- Teorie interaktivních médií (program FF, N-OT) (3)
- Cíle předmětu
- Krátký popis: Cílem předmětu je seznámit studenty se základy marketingu, tj. informovat je o základních marketingových koncepcích a terminologii používané v tomto aplikovaném vědním oboru.
- Osnova
- Jedná se o základy marketingu zaměřeného na umění. Vyučující se pracovně pohybuje v prostředí klasické hudby a jejího marketingu a své zkušenosti i teorii v tomto jednoletém kurzu předává studentům.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Předmět je vyučován na HF JAMU.
- Další komentáře
- Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2013/IM133