FF:IM138 Interaktivní média - odborníci - Informace o předmětu
IM138 Interaktivní média - panel odborníků
Filozofická fakultapodzim 2014
- Rozsah
- 2/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora (cvičící)
Mgr. Dominik Jícha (pomocník)
Vilém Šoulák (pomocník) - Garance
- doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Jitka Leflíková
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Čt 17:30–19:05 N51
- Předpoklady
- žádné prerekvizity
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 150 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/150, pouze zareg.: 0/150, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/150 - Mateřské obory/plány
- Teorie interaktivních médií (program FF, B-HS)
- Teorie interaktivních médií (program FF, B-OT) (2)
- Teorie interaktivních médií (program FF, N-HS)
- Teorie interaktivních médií (program FF, N-OT) (3)
- Cíle předmětu
- Výběrová přednáška sestává ze zvaných přednášek odborníků z oblasti studií nových médií a umění nových médií. Tématicky předmět pokrývá relevantní oborové okruhy od umělecké produkce, umění nových médií, aktuálních trendů v oblasti ICT, zpracování dat, on-line žurnalistiky, digitálních her a softwarového vývoje. Cílem předmětu je přiblížit praktické aspekty působení v kreativních odvětvích a seznámit studenty s širokou škálou oborů, ve kterých jsou využívány pracovní, výzkumné, teoretické a designové metody probírané v předmětech portfolia mateřského oboru. Výstupem je sdílení zkušeností mezi akademickou sférou a praxí oboru.
- Osnova
- 10 hostů z oblastí * Umění nových médií * Studia nových médií * Filozofie médií * Design a vývoj služeb a aplikací * Digitální hry
- Literatura
- doporučená literatura
- HAZDRA, A. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. ISBN 9788024747118.
- JENKINS, Henry. Convergence culture : where old and new media collide. 1st published in paperback. London: New York University Press, 2008, xi, 353. ISBN 9780814742952. info
- MediaArtHistories. Edited by Oliver Grau. Cambridge, MA: MIT Press, 2007, xii, 475 p. ISBN 9780262072793. info
- KERR, Aphra. The business and culture of digital games : gamework/gameplay. first published. London: SAGE Publications, 2006, x, 177. ISBN 1412900476. info
- BARKER, Chris. Cultural studies : theory and practice. Edited by Paul E. Willis. 2nd ed. London: SAGE Publications, 2003, xxii, 485. ISBN 0761941568. info
- Výukové metody
- přednášky
- Metody hodnocení
- * primárně esej / zpracování wiki hesla k vybranému tématu do e-learningu * dle domluvy i strukturovaný rozhovor s odborníkem na vybrané téma
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2014/IM138