FF:PG_IMP_ENG Improvisation workshop - Informace o předmětu
PG_IMP_ENG Improvisation workshop
Filozofická fakultapodzim 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Petr Holík (přednášející)
Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Petr Sucháček (přednášející)
Mgr. Hana Tesák Vrtala (přednášející)
doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Ústav pedagogických věd – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Petr Sucháček
Dodavatelské pracoviště: Ústav pedagogických věd – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Čt 19. 11. 15:00–17:40 VP, Čt 26. 11. 15:00–17:40 VP, Čt 3. 12. 15:00–17:40 VP, Čt 10. 12. 15:00–17:40 VP
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 16 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/16, pouze zareg.: 0/16, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/16 - Mateřské obory/plány
- Andragogika (program FF, N-PD)
- Pedagogika (program FF, N-HS)
- Pedagogika (program FF, N-PD) (2)
- Sociální pedagogika a poradenství (program FF, N-PD)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-GK)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-MA)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-TV)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství estetické výchovy pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství historie pro střední školy (program FF, N-GK)
- Učitelství historie pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství italského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství latinského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-TV)
- Učitelství nizozemského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS)
- Učitelství pedagogiky pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství portugalského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-TV)
- Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Učitelství základů společenských věd pro střední školy (program FF, N-MA)
- Učitelství základů společenských věd pro střední školy (program FF, N-SS) (2)
- Cíle předmětu
- Improvisation is defined as an ability to react effectively to an unexpected situation, be it atmosphere in a class, unexpected question or unpredictable external impulse. Students will learn to stay calm and no to be caught off-guard. Staying calm results in the fact that they will be able to promptly choose suitable reaction and lead their students/pupils/working team to solution of the unexpected situation. Students will learn to be oriented in what is going on in a group and engage its members to the solution. Students also gain self-confidence in public speaking and get rid stage fright and fear of unknown by acquisition of improvisation skills. Teaching techniques of the subject originate in theatrical environment. Teaching and theatre have one thing in common – performing in front of a certain kind of audience. Regular training leads students to perceive their voice and body and helps them use it in accordance with what they want to present. Intentional work with acting techniques enables students to communicate their message clearly in class, at meeting, team meeting etc.
- Osnova
- Introduction to improvisational techniques originating in theatrical environment
- Principles of applied improvisation
- Working on nervousness and stage fright
- Working with body and nonverbal communication
- Working with emotions – perception and use
- How to support creativity, Out of the box thinking
- Intensive training of improvisation
- Literatura
- Výukové metody
- Active training (individualy or in groups) thourgh improv exercises and activities followed by review or feedback.
- Metody hodnocení
- Credit is awarded for active participation in lessons and submiting summary report about one of the topics of the course.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2020/PG_IMP_ENG