PřF:F2452 Inspiratorium pro učitele2 - Informace o předmětu
F2452 Inspiratorium pro učitele 2
Přírodovědecká fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. (příf plus uk plus > 4). Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Marek Boček (cvičící)
Bc. Roman Szomolai (cvičící)
Mgr. Hana Tesák Vrtala (cvičící) - Garance
- prof. RNDr. David Trunec, CSc.
Ústav fyziky a technologií plazmatu – Fyzikální sekce – Přírodovědecká fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Ondřej Přibyla
Dodavatelské pracoviště: Ústav fyziky a technologií plazmatu – Fyzikální sekce – Přírodovědecká fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- F2452/01: Po 18. 2. až Pá 17. 5. Út 18:00–19:50 J4, M. Boček, R. Szomolai
- Předpoklady
- XS020 Inspiratorium pro učitele || XS350 Práce se skup. dynamikou
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-EB)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-FY)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GE)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GK)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-CH)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-IO)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Cíle předmětu
- Cíle kurzu je seznámit studenty s různými klasickými i alternativními přístupy k procesu učení a procesu učení se a inspirovat k experimentování s nimi. (především experience-based learning/teaching)
- Osnova
- Obsah jednotlivých lekcí bude záviset na konkrétním zájmu studentů, lekce budou zčásti vedeny přímo studenty. Některá možná témata: Atmosféra ve třídě a aktivity, kterými ji lze ovlivnit; Jak zaujmout pozornost; Mimoslovní komunikace; Zpětná vazba; Verbální projev; simulační hry; diskusní hry;
- Literatura
- Fond her : 52 nejlepších her z akcí a kurzů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, v, 211. ISBN 9788025116753. info
- BIGGS, John B. a Catherine So-kum TANG. Teaching for quality learning at university : what the student does. 3rd ed. Maidenhead: Open University Press, 2007, xviii, 335. ISBN 0335221262. info
- PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Translated by Štěpán Kovařík. Vyd. 3. Praha: Portál, 2004, 380 s. ISBN 807178978X. info
- Výukové metody
- výuka bude vedena formou workshopů a aktivit s následnou reflexí a zobecněním závěrů.
- Metody hodnocení
- Podmínkou pro úspěšné ukončení je aktivní účast v lekcích.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/sci/jaro2019/F2452