PřF:JAM03 Angličtina pro matematiky III - Informace o předmětu
JAM03 Angličtina pro matematiky III
Přírodovědecká fakultapodzim 2010
- Rozsah
- 0/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Eva Čoupková, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Hana Němcová (pomocník) - Garance
- Mgr. Hana Ševečková, M.A.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Magdalena Kunzová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JAM03/01: Čt 9:00–10:50 J1, E. Čoupková
JAM03/02: Čt 11:00–12:50 J1, E. Čoupková - Předpoklady
- Znalost angličtiny na středoškolské úrovni.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Algebra a diskrétní matematika (program PřF, N-MA)
- Aplikovaná matematika - geografie (program PřF, B-GR)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-FY)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GE)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GK)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-CH)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-IO)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Finanční a pojistná matematika (program PřF, B-AM) (2)
- Finanční matematika (program PřF, N-AM)
- Fyzika pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Geografie pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Geologie pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Geologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Geometrie (program PřF, N-MA)
- Chemie pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Matematická analýza (program PřF, N-MA)
- Matematická biologie (program PřF, B-BI)
- Matematická biologie (program PřF, N-BI)
- Matematické modelování a numerické metody (program PřF, N-MA)
- Matematika - ekonomie (program PřF, B-AM) (2)
- Matematika - ekonomie (program PřF, M-AM)
- Matematika - ekonomie (program PřF, N-AM) (2)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-FY)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-GE)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-GK)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-CH)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Matematika (program PřF, B-MA)
- Matematika (program PřF, N-MA)
- Matematika (program PřF, N-MA, směr Aplikovaná matematika)
- Matematika (program PřF, N-MA, směr Diskrétní matematika)
- Matematika (program PřF, N-MA, směr Matematická analýza)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-FY)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GE)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GK)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-CH)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-IO)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Matematika s informatikou (program PřF, N-MA)
- Obecná matematika (program PřF, B-MA) (2)
- Profesní matematika (program PřF, B-MA) (2)
- Statistika a analýza dat profesní (program PřF, B-AM) (2)
- Statistika a analýza dat (program PřF, B-AM) (2)
- Statistika a analýza dat (program PřF, N-AM)
- Učitelství deskriptivní geometrie pro střední školy (program PřF, N-MA)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, N-MA)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Po absolvování tohoto kurzu bude student schopen:
porozumět složitějšímu odbornému textu/mluvenému projevu (odborné přednášce)
identifikovat hlavní myšlenky
formulovat hlavní myšlenky
interpretovat informaci z textu/mluveného projevu
diskutovat o matematických tématech
prezentovat matematická témata s využitím základních prezentačních technik
shrnout složitější matematický text
porovnávat
argumentovat na odborné téma (obhájit svůj názor, oponovat, podpořit názor kolegy)
sestavit vlastní strukturovaný životopis, vytvořit motivační dopis na základě konkrétního inzerátu z oboru, definovat a obhájit své kvality a dovednosti ve zkušebním pohovoru před kolektivem - Osnova
- Syllabus předmětu: Syllabus and important data for JAM03 Eva Čoupková, coupkova@sci.muni.cz Course materials and homework: https://is.muni.cz/auth/el/1431/podzim2010/JAM03/index.qwarp Topics ESP: 1) Fields of mathematics, Numbers, Notation and Rigor,Listening:Matrices. 2) Real numbers,Listening: Linear Algebra. 3) Structure, sets, Listening: Differential Equations 4) Space, Four color theorem, Listening: Polynominals 5) Trigonometry Listening: Multivariable Calculus 6) Trigonometric functions, Listening: Green Theorem 7) Topology, Homeomorphism, Listening: Algorithms 8) Differential Equation, Listening: Divide-and-Conquer 9) Abstract Algebra Listening: African fractals 10) Order Theory Listening: Symmetry 11) The Travelling Salesman Problem I. Listening: Shortest paths I. 12) The Travelling Salesman Problem II. Listening: Shortest paths II. 13) Credit test Topics EAP: CV Job Application Job Interview Summary and conclusion Quoting, sources Presentations ???
- Literatura
- The recommended literature - see the information of the teacher
- Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
- Výukové metody
- Poslechová cvičení (videoklipy) s otázkami, nácvik porozumění čtenému populárně-vědeckému a odbornému textu, překlad do češtiny, vypracování osnovy textu, psaní oficiální korespondence, procvičení a rozšíření obecné gramatiky a jevů odborného stylu, analýza složených substantiv, odvozování slov, procvičení a rozšiřování obecné, obecně-vědní a odborné slovní zásoby, latinske pojmy, obecná a akademická konverzace.
- Metody hodnocení
- Výuka v každém semestru zakončena zápočtem - podmínkou je úspěšné vykonání zápočtového testu a 85% přítomnost ve výuce.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Odborná literatura: http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Lab/5875/ http://www.biochemlinks.com/bclinks/bclinks.cfm http://www.nature.com http://www.sciencenews.org http://www.sciencedaily.org http://www.newscientist.com http://www.nationalgeographic.com Anthropology - W.A.Haviland, 1997, Harcourt Brace College Publishers Human Anatomy, Harold J. Benson, Kathleen P. Talaro, WCB 1993 Anatomy and Physiology, Harold J. Benson, Stanley E. Gunstream, Arthur Talaro, Kathleen P. Talaro, WCB 1992 Environment Today, Dr. T. Greenhalgh, D. Shaw, Longman, 1994 Presenting facts and figures, D. Kerridge, Longman, 1996 Effective presentation, J. Comfort, OUP 1995 Giving presentations, M. Ellis, N. O'Driscoll, Longman, 1997 Key Words in Science and Technology, Bill Mascull, Cobuild 1997
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/sci/podzim2010/JAM03