PřF:JAB03 Angličtina pro biology III - Informace o předmětu
JAB03 Angličtina pro biology III
Přírodovědecká fakultapodzim 2011 - akreditace
Údaje z období podzim 2011 - akreditace se nezveřejňují
- Rozsah
- 0/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Hana Němcová (přednášející)
Ing. Boris Janča (pomocník)
Mgr. Zuzana Janoušková (pomocník) - Garance
- Mgr. Hana Ševečková, M.A.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Předpoklady
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1 ERR - odborný jazyk
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Antropologie (program PřF, B-AN)
- Antropologie (program PřF, N-AN)
- Antropologie (program PřF, N-BI)
- Antropologie (program PřF, N-BI, směr Fyzická antropologie)
- Antropologie (program PřF, N-BI, směr Sociokulturní antropologie)
- Biologie (program PřF, B-BI)
- Biologie (program PřF, N-BI)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-FY)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GE)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GK)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-CH)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-IO)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Buněčná a molekulární diagnostika (program PřF, B-BI)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Geologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Chemoinformatika a bioinformatika (program PřF, B-BCH)
- Matematická biologie (program PřF, B-BI)
- Matematická biologie (program PřF, N-BI)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, B-BI)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, N-BI)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, N-BI, směr Genomika a proteomika)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, N-BI, směr Molekularni a geneticka diagnostika)
- Obecná biologie (program PřF, B-BI)
- Obecná biologie (program PřF, B-BI, směr Ekotoxiologie)
- Obecná biologie (program PřF, B-BI, směr Fyziologie rostlin)
- Obecná biologie (program PřF, B-BI, směr Fyziologie živočichů)
- Obecná biologie (program PřF, B-BI, směr Mikrobiologie)
- Obecná biologie (program PřF, N-BI)
- Obecná biologie (program PřF, N-BI, směr Ekotoxikologie)
- Obecná biologie (program PřF, N-BI, směr Fyziologie rostlin)
- Obecná biologie (program PřF, N-BI, směr Fyziologie živočichů)
- Obecná biologie (program PřF, N-BI, směr Mikrobiologie)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, B-BI)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, B-BI, směr Systematická botanika a geobotanika)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, B-BI, směr Systematická zoologie a ekologie)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, N-BI)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, N-BI, směr Botanika)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, N-BI, směr Systematická botanika a geobotanika)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, N-BI, směr Systematická zoologie a ekologie)
- Systematická biologie a ekologie (program PřF, N-BI, směr Zoologie)
- Učitelství biologie pro střední školy (program PřF, N-BI)
- Cíle předmětu
- Po absolvování tohoto kurzu bude student schopen:
porozumět složitějšímu odbornému textu/mluvenému projevu (odborné přednášce)
identifikovat hlavní myšlenky
formulovat hlavní myšlenky
interpretovat informaci z textu/mluveného projevu
diskutovat o biologických tématech
prezentovat biologická témata s využitím základních prezentačních technik
shrnout složitější biologický text
porovnávat
argumentovat na odborné téma (obhájit svůj názor, oponovat, podpořit názor kolegy)
sestavit vlastní strukturovaný životopis, vytvořit motivační dopis na základě konkrétního inzerátu z oboru, definovat a obhájit své kvality a dovednosti ve zkušebním pohovoru před kolektivem - Osnova
- Narwhals
- Do whales and dolphins sleep?
- CV
- Cover letter
- Interview
- Ageing, telomeres, telomerase
- Seawater bacteria
- Lifespans
- Origin of life
- Comparing - contrasting
- Literatura
- Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
- The recommended literaure - see the information of the teacher
- online: New Scientist, Science Daily, Nature, National Geographic, BBC, How stuff works,
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Academic vocabulary in use. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2008, 176 stran. ISBN 9780521689397. info
- Academic writing course :study skills in English. Edited by R.R Jordan. 1st ed. Essex: Longman, 1999, 160 s. ISBN 0-582-40019-8. info
- Výukové metody
- kurz odborného jazyka; analýza odborného textu, poslechová cvičení, video přednášky - porozumění, diskuse ve dvojicích, skupinách, společná diskuse, prezentace před třídou, domácí úkoly; zkušební pohovor při přijímání do zaměstnání; blended learning - IS MU (odpovědníky, dril),
- Metody hodnocení
- Výuka v každém semestru zakončena zápočtem - podmínkou je úspěšné vykonání zápočtového testu a 85% přítomnost ve výuce.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Literatura:
online: New Scientist, Science Daily, Nature, National Geographic, BBC, How stuff works,
Academic vocabulary in use. Edited by Michael McCarthy - Felicity O'Dell. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. 176 s. ISBN 978-0-521-68939
Academic writing course. Edited by R. R. Jordan. New ed. London : Collins ELT, 1990. 144 s. ISBN 0-00-370249-9
Další odkazy ve studijních materiálech předmětu - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2011 - akreditace, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/sci/podzim2011-akreditace/JAB03