PřF:JAB03 Angličtina pro biology III - Informace o předmětu
JAB03 Angličtina pro biology III
Přírodovědecká fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Ševečková, Ph.D. (pomocník)
Anjuli Pandavar, PhD (cvičící)
Luis Carlos Rodriguez, M.Phil. (cvičící)
Mgr. Eva Čoupková, Ph.D. (pomocník)
Mgr. Daniela Dlabolová (pomocník)
Mgr. Daniela Veškrnová (pomocník) - Garance
- Luis Carlos Rodriguez, M.Phil.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Lenka Pavlíková
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JAB03/01: Po 11:00–12:50 C15/227, A. Pandavar
JAB03/03: Po 9:00–10:50 J1, L. Rodriguez
JAB03/04: Út 14:00–15:50 C15/227, L. Rodriguez
JAB03/05: St 11:00–12:50 J2, L. Rodriguez
JAB03/06: Čt 15:00–16:50 C15/227, L. Rodriguez - Předpoklady
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1+ - B2 ERR - odborný jazyk
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Antropologie (program PřF, B-AN)
- Antropologie (program PřF, B-ANT)
- Antropologie (program PřF, M-BI)
- Antropologie (program PřF, M-BI, směr Fyzická antropologie)
- Antropologie (program PřF, M-BI, směr Sociokulturní antropologie)
- Antropologie (program PřF, N-AN)
- Antropologie (program PřF, N-ANT)
- Antropologie (program PřF, N-BI)
- Antropologie (program PřF, N-BI, směr Fyzická antropologie)
- Antropologie (program PřF, N-BI, směr Sociokulturní antropologie)
- Bioanalytická laboratorní diagnostika ve zdravotnictví - Lékařská genetika a molekulární diagnostika (program PřF, N-LGM)
- Biochemie (angl.) (program PřF, N-BCH)
- Biochemie (program PřF, N-BCH)
- Biologie člověka a paleogenetika (program PřF, B-EMB)
- Biologie člověka (program PřF, N-BCL)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-EB)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-FY)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GE)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GK)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-CH)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-UCB) (2)
- Biomedicínská bioinformatika (program PřF, B-MBB)
- Biomedicínská bioinformatika (program PřF, N-MBB)
- Biomolekulární chemie (angl.) (program PřF, N-BCH)
- Biomolekulární chemie (program PřF, N-BCH)
- Botanika (program PřF, N-EB)
- Botanika (program PřF, N-EB, směr Biosystematika rostlin)
- Botanika (program PřF, N-EB, směr Ekologie rostlin)
- Botanika (program PřF, N-EB, směr Fykologie a mykologie)
- Buněčná biologie (program PřF, B-EMB)
- Buněčná biologie (program PřF, N-CELLBI)
- Ekologická a evoluční biologie (program PřF, B-EB)
- Ekologická a evoluční biologie (program PřF, B-EB, směr Botanika)
- Ekologická a evoluční biologie (program PřF, B-EB, směr Zoologie)
- Ekologická a evoluční biologie (program PřF, B-EKB)
- Ekologie rostlin (program PřF, N-BOT)
- Epidemiologie a modelování (program PřF, B-MBB)
- Epidemiologie a modelování (program PřF, N-MBB)
- Experimentální biologie rostlin (program PřF, B-EMB)
- Experimentální biologie rostlin (program PřF, N-EBR)
- Experimentální biologie živočichů a imunologie (program PřF, B-EMB)
- Fykologie a mykologie (program PřF, N-BOT)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-EB)
- Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-EB)
- Chemoinformatika a bioinformatika (program PřF, N-BCH)
- Imunologie (program PřF, N-EBZ)
- Lékařská genetika a molekulární diagnostika pro odborné pracovníky v laboratorních metodách (program PřF, N-BI)
- Lékařská genetika a molekulární diagnostika (program PřF, B-BI)
- Lékařská genetika a molekulární diagnostika (program PřF, B-LGM)
- Matematická biologie (program PřF, B-EXB)
- Matematická biologie (program PřF, N-EXB)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-EB)
- Mikrobiologie (program PřF, B-EMB)
- Mikrobiologie (program PřF, N-MIK)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, B-EMB)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, B-EXB)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, B-EXB, směr Antropogenetika)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, B-EXB, směr Molekulární biologie a genetika)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, N-EXB)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, N-EXB, směr Antropogenetika)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, N-EXB, směr Molekulární biologie a genetika)
- Molekulární biologie a genetika (program PřF, N-MBG)
- Ochrana přírody - botanika (program PřF, N-OCH)
- Ochrana přírody - zoologie (program PřF, N-OCH)
- Speciální biologie (program PřF, B-EXB)
- Speciální biologie (program PřF, B-EXB, směr Antropobiologie a antropogenetika)
- Speciální biologie (program PřF, B-EXB, směr Ekotoxikologie)
- Speciální biologie (program PřF, B-EXB, směr Experimentální biologie rostlin)
- Speciální biologie (program PřF, B-EXB, směr Experimentální biologie živočichů a imunologie)
- Speciální biologie (program PřF, B-EXB, směr Mikrobiologie a molekulární biotechnologie)
- Speciální biologie (program PřF, N-EXB)
- Speciální biologie (program PřF, N-EXB, směr Antropobiologie a antropogenetika)
- Speciální biologie (program PřF, N-EXB, směr Ekotoxikologie)
- Speciální biologie (program PřF, N-EXB, směr Experimentální biologie rostlin)
- Speciální biologie (program PřF, N-EXB, směr Experimentální biologie živočichů a imunologie)
- Speciální biologie (program PřF, N-EXB, směr Mikrobiologie a molekulární biotechnologie)
- Učitelství biologie pro střední školy (program PřF, N-EB)
- Učitelství biologie pro střední školy (program PřF, N-CH)
- Učitelství biologie pro střední školy (program PřF, N-UCB) (2)
- Učitelství fyziky pro střední školy (program PřF, N-EB)
- Učitelství chemie pro střední školy (program PřF, N-FY)
- Učitelství chemie pro střední školy (program PřF, N-CH)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, N-EB)
- Zoologie (program PřF, N-EB)
- Zoologie (program PřF, N-ZOL)
- Životní prostředí a zdraví (program PřF, N-ZPZ)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je vybavit studenty jazykovými kompetencemi B2/B2+ podle společného evropského referenčního rámce pro jazyky v kontextu jejich studovaného oboru s důrazem na klíčové dovednosti (mezioborová spolupráce na projektech, prezentování výsledků, kariérní dovednosti).
- Výstupy z učení
- Na konci kurzu budou studenti schopni lépe:
chápat autentický globální problém z pohledu vlastní úzké specializace a zároveň
komunikovat napříč specializacemi a chápat mezioborové souvislosti
pracovat v týmu
formulovat své klíčové dovednosti a motivaci nutné pro práci v badatelském týmu
kriticky myslet
užívat angličtinu jako komunikační prostředek: neformální komunikace, funkčni akademický jazyk, odborný jazyk dané oblasti
psát abstrakty – nácvik dovedností, technik
prezentovat své poznatky srozumitelnou formou s využitím prezentačních dovedností - Osnova
- Discussion - global priorities - discipline-based approach, argumentation. Text and abstract analysis, abstract writing. Job application (CV, cover letter, mock interview) - based on authentic materials. Projects (individuals and/or teams): project design, presentation of the results.
- Literatura
- Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
- The recommended literaure - see the information of the teacher
- online: New Scientist, Science Daily, Nature, National Geographic, BBC, How stuff works,
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Academic vocabulary in use. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2008, 176 stran. ISBN 9780521689397. info
- Academic writing course :study skills in English. Edited by R.R Jordan. 1st ed. Essex: Longman, 1999, 160 s. ISBN 0-582-40019-8. info
- Výukové metody
- Kurz sdílí prvky tří vzdělávacích přístupů: kolaborativního učení, učení zaměřeného na řešení problému a CLIL (integrované výuky předmětu a cizího jazyka). Analýza abstraktu, odborného textu, poslechová cvičení, video přednášky, týmová práce, diskuse, prezentace.
- Metody hodnocení
- Výuka v každém semestru je zakončena zápočtem (zpracovaný projekt a jeho prezentace, CV, cover letter, mock interview). Povinná je 80% přítomnost ve výuce.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/sci/podzim2019/JAB03