ESF:PHMVEL Management veletrhů - Informace o předmětu
PHMVEL Management veletrhů
Ekonomicko-správní fakultajaro 2010
Předmět se v období jaro 2010 nevypisuje.
- Rozsah
- 2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Lenka Jaterková (přednášející)
doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 44 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/44, pouze zareg.: 0/44, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/44 - Mateřské obory/plány
- Podnikové hospodářství (program ESF, M-EKM)
- Podnikové hospodářství (program ESF, N-EKM)
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem kurzu je předání praktických zkušeností z oblasti řízení veletrhů studentům a umožnit jim kontakt s reálným fungováním veletržních činností prostřednictvím přednášek a diskuzí s odborníky z veletržního prostředí.
Dále předmět:
- seznamuje s principy fungování veletržního průmyslu v ČR a ve světě,
- podává základní přehled o historickém vývoji i současném fungování veletržního průmyslu,
- objasňuje veletržní praxi z pohledu vystavovatele, veletržní společnosti i návštěvníka.
Součástí předmětu je:
- Exkurze do areálu Veletrhy Brno
- Interaktivní seminář „Jak lépe uspět na veletrhu“, kde si studenti vyzkouší plánování veletrhu v praxi - Osnova
- Přednáška I. – Úvod do veletržního průmyslu
- Přednáška II. – Srovnání problematiky veletržního průmyslu v ČR a ve světě
- Přednáška III. – Veletrh jako efektivní marketingový nástroj
- Přednáška IV. – Příprava veletrhu z pohledu organizátora veletrhu
- Přednáška V. – Příprava veletrhu z pohledu firmy
- Přednáška VI. – Realizace expozic a služby
- Přednáška VII. – Podpora veletrhů MPO
- Přednáška VIII. – Veletržní logistika, technické zázemí, infrastruktura
- Přednáška IX. – Exkurze do areálu BVV v době konání veletrhu
- Přednáška X. – Jak uspět na veletrhu - případová studie
- Přednáška XI. – Jak uspět na veletrhu? - I. SEMINÁŘ
- Přednáška XII. – Jak uspět na veletrhu? – II. SEMINÁŘ
- Přednáška XIII. – Jak uspět na veletrhu? – III. SEMINÁŘ
- Literatura
- BALUŠKA, M. Veĺtrhy a ich marketingové funkcie. Dostupné na http://www.agrokomplex.sk/publikacia.htm
- SVOBODA, Václav. Vystavujeme na veletrhu : jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002, vii, 110. ISBN 8072266454. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka, Monika HRUBALOVÁ a Jana GIRGAŠOVÁ. Veletrhy a výstavy : efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 159 s. ISBN 8024708949. URL info
- BUREŠ, Ivan. Jedeme na veletrh! :100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999, 149 s. ISBN 80-85943-95-6. info
- Metody hodnocení
- Kurz má formu přednášek. V průběhu kurzu lze získat certifikát o absolvování kurzu.
Zkouška: podmínkou úspěšného složení zkoušky je dosažení alespoň 60 % z 20 bodů, tj. alespoň 12 bodů.
Podmínky připuštění ke zkoušce:
- absolvování semináře „jak uspět na veletrhu“
- aktivita na přednáškách
Certifikát o absolvování předmětu:
Certifikát bude udělen studentům s vynikajícími výsledky u zkoušky (známky A,B,C) a je nutné získat min. 6 bodů za účast a aktivitu na přednáškách. Certifikát může být přínosem při žádosti ozaměstnání u společnosti Veletrhy Brno, jiné podobně orientované společnosti nebo může být využit jako příloha k životopisu při žádosti o zaměstnání či zahr. studium. Všem úspěšným studentům bude Certifikát předán po skončení zkouškového období, příp. začátkem následujícího semestru. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2010/PHMVEL