Vámi zvolený výběr obsahuje 13 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2019

    1. STRAKA, Michal, Marek POLÁŠEK, Vít SYROVÁTKA, Rachel STUBBINGTON, Světlana ZAHRÁDKOVÁ, Denisa NĚMEJCOVÁ, Lenka ŠIKULOVÁ, Pavla ŘEZNÍČKOVÁ, Libuše OPATŘILOVÁ, Thibault DATRY a Petr PAŘIL. Recognition of stream drying based on benthic macroinvertebrates: A new tool in Central Europe. Ecological indicators. Amsterdam: Elsevier, 2019, roč. 106, NOV 2019, s. 1-11. ISSN 1470-160X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.ecolind.2019.105486.

    2018

    1. SOROKIN, Dmitry, Igor PETERLÍK, Vladimír ULMAN, David SVOBODA, Tereza NEČASOVÁ, Katsiarina MORGAENKO, Lívia EISELLEOVÁ, Lenka TESAŘOVÁ a Martin MAŠKA. FiloGen: A Model-Based Generator of Synthetic 3-D Time-Lapse Sequences of Single Motile Cells with Growing and Branching Filopodia. IEEE Transactions on Medical Imaging. IEEE, 2018, roč. 37, č. 12, s. 2630-2641. ISSN 0278-0062. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/TMI.2018.2845884.

    2016

    1. MORAVEC, Josef, Eva HRABOVSKÁ, Kateřina HROMÁDKOVÁ, Zuzana KUČEROVÁ, Václav ŠRÁMEK, Kristýna SOVOVÁ a Vladěna KUNČAROVÁ. Testujeme výukové aplikace pro tablety. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 141, č. 1, s. 47-54, 64 s. ISSN 0323-0449.

    2009

    1. BANDROVA, Temenoujka L., Milan KONEČNÝ a Monika RUSNÁKOVÁ. Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs. In Cartography and Geoinformatics for Early Warning and Emergency Management: Towards Better Solutions. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 59-67, 696 s. ISBN 978-80-210-4796-9.
    2. STANČÍK, Martin, Lucie PEKÁRKOVÁ, Zuzana MIKULÁŠOVÁ, Růžena KRHUTOVÁ, Jitka BRANDEJSOVÁ a Michal BRANDEJS. Kontrola plagiátů v seminárních pracích prostřednictvím Odevzdej.cz. Praha: Ikaros, 2009, 4 s. ISSN 1212-5075.

    2007

    1. ZORMANOVÁ, Lucie. Gender a obecné morální postoje žáků 2.stupně základní školy. In ŠIMONÍK, Oldřich, Hana HORKÁ a Stanislav STŘELEC. Hodnoty a výchova. Brno: Pedagogická fakulta MU v Brně-katedra pedagogiky, 2007.
    2. ZORMANOVÁ, Lucie. Srovnání aktivity chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy na ZŠ (výsledky předvýzkumu). In VAŠŤÁTKOVÁ, Jana a Radim POLÁŠEK. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studetnů doktorských studijních programů, sborník příspěvků z V. ročníku konference. Olomouc: Votobia, 2007, s. 119-124. ISBN 978-80-7220-306-2.
    3. ZORMANOVÁ, Lucie. Srovnání míry aktivity chlapců a dívek v předmětu občanká výchova na základní škole. In JANDOVÁ, Renáta. Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice: ČAPV, 2007.
    4. ZORMANOVÁ, Lucie. Užití prvků daltonské výchovy. Vychovávatel. Bratislava: Educatio, 2007, roč. 55, č. 2, s. 35. ISSN 0139-6919.

    2006

    1. ZORMANOVÁ, Lucie. Genderové stereotypy v literatuře pro děti. Vychovávatel. Bratislava: Educatio, 2006, roč. 53, č. 10, s. 30-31. ISSN 0139-6919.
    2. ZORMANOVÁ, Lucie. Genderové stereotypy v tradičních českých pohádkách. Komenský. Brno: Masarykova Univerzita, 2006, roč. 131, č. 2, s. 25-27. ISSN 0323-0449.
    3. ZORMANOVÁ, Lucie. Pedagogická praxe očima studentky. In FILOVÁ, Hana. Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: Katedra pedagogiky PdF MU v Brně, 2006, s. 152-153. ISBN 80-86633-67-5.

    2000

    1. MATĚJKOVÁ, Petra a Jan ŠMARDA. Srovnání působení kolicinů E1 a E2 na bakteriální buňky a jejich sféroplasty. In Sborník příspěvků V. Pracovního setkání biochemiků a molekulárních biologů. Brno MU: Masarykova univerzita, 2000, s. 24. ISBN 80-210-2538-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 27. 11. 2024 16:11