Vámi zvolený výběr obsahuje 16 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách. In Festival inspiruj! 2024.
    2. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK a Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.
    3. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK a Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Plánování a flexibilita jako klíčové dovednosti pro vyučující (nejen) v hybridním vzdělávání. In Open space konference o e-learningu IS MU. 2024.
    5. LAŠKA, Michal, Marie NOVÁKOVÁ a Tibor STRAČINA. Remodelace myokardu: Od mechanismů adaptace ke vzniku srdečního selhání. Cor et Vasa - Časopis České kardiologické společnosti. Brno: Česká kardiologická společnost, 2024, roč. 66, č. 1, s. 53-64. ISSN 0010-8650. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33678/cor.2023.090.
    6. RAFČÍKOVÁ, Julie, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK, Marie NOVÁKOVÁ a Tibor STRAČINA. Vliv časné sociální izolace na EKG a krevní tlak u potkanů s navozenou remodelací myokardu. In 99. Fyziologické dni. 2024. ISBN 978-80-223-5782-1.
    7. LAŠKA, Michal, Marie NOVÁKOVÁ a Tibor STRAČINA. Vliv myokardiální remodelace na EKG u DOCA/salt modelu potkana. In 67. Studentská vědecká konference. 2024. ISBN 978-80-280-0542-9.

    2023

    1. TROMBIKOVÁ, Martina a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Debata s názvem Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky (projekt KVBU) v rámci Týdne učitelství na FF MUNI, 24.4.2023. 2023.
    2. KOŠATKOVÁ, Markéta, Martina KUROWSKI a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Kultivace wellbeingu, inkluzivity a sounáležitosti ve vysokoškolské přípravě budoucích pedagogů. In Konference ICOLLE 2023. 2023.
    3. ŠVAŘÍČEK, Roman a Ingrid ČEJKOVÁ. Metaforický svět učení. In Strouhal, Martin; Štech, Stanislav. Vzdělání a dnešek : Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Vydání druhé. Praha: Karolinum, 2023, s. 124-145. ISBN 978-80-246-5750-9.
    4. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2023. 2023.
    5. VAŘEJKOVÁ, Zuzana, Martina KUROWSKI a Markéta KOŠATKOVÁ. Wellbeing, inkluzivita a pocit sounáležitosti ve vysokoškolském prostředí. In MŠMT: Dny vzdělávací činnosti vysokých škol. 2023.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 23. 11. 2024 23:22