Vámi zvolený výběr obsahuje 100 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2008

    1. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza faktorů konkurenceschopnosti v oblasti dodavatelů. In Vývojové tendence podniků IV (1. svazek). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 163-181. ISBN 978-80-210-4723-5.
    2. ŠIŠKA, Ladislav. Analýza finanční výkonnosti respondentů empirického šetření CVKS. Brno: ESF MU, 2008.
    3. BINKA, Bohuslav. Analýza hlubinné ekologie. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 200 s. FSS-1/08-02/58. ISBN 978-80-210-4548-4.
    4. ŠIŠKA, Ladislav. Balanced Scorecard a kvalita informací pro podnikové řízení. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem. Bratislava: Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislavě, 2008, s. 47-50. ISBN 978-80-225-2552-7.
    5. BINKA, Bohuslav. Bída se státní zárukou! Praha: Ekonomia a.s., 2008, 1 s. Ekonom. ISSN 1210-0714.
    6. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva ŠVANDOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Lenka JATERKOVÁ, Petr VALOUCH a Eva ŠTĚPÁNKOVÁ. Business Management in the Czech Republic. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 133 s. Skripta ESF MU, 2. ISBN 978-80-210-4662-7.
    7. OKAZAKI, Shintaro, Radoslav ŠKAPA a Ildefonso GRANDE. Capturing Global Youth: Mobile Gaming in the U.S., Spain, and the Czech Republic. Journal of Computer-Mediated Communication. Oxford: Blackwell Publishing, 2008, roč. 13, č. 4, s. 827-855. ISSN 1083-6101.
    8. KUBÁTOVÁ, Eva a Ladislav BLAŽEK. Definování soustavy vstupních proměnných. In Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 67 - 73, 6 s. CVKSCE. ISBN 978-80-210-4734-1.
    9. KUBÁTOVÁ, Eva. Ekonomika malých a středních podniků. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 116 s. Svět environmentálních souvislostí. ISBN 978-80-210-4615-3.
    10. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States. In F. Costa Pereira, J. Veríssimo & P. Neijens (Eds.), New Trends in Advertising Research. 1. vyd. Lisbon: Silabo Publishers, 2008, s. 357-370. 1. ISBN 978-972-618-493-5.
    11. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Global web site standardization in the new EU member states: Initial observations from Poland and the Czech Republic. European Journal of Marketing. Bingley (UK): Emerald Group Publishing Limited, 2008, roč. 42, 11/12, s. 1224 - 1245. ISSN 0309-0566.
    12. ŠIŠKA, Ladislav. Charakteristika shluků respondentů empirického šetření CVKS. In Vývojové tendence podniků IV. Brno: ESF MU, 2008, s. 255-276, 21 s.
    13. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK a Eva KUBÁTOVÁ. Identifikace faktorů hospodářské úspěšnosti. In Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 75 - 94. CVKSCE. ISBN 978-80-210-4734-1.
    14. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. Journal of Global Strategic Management. Istanbul: Int. Strateg. Manag. and Managers Assoc., 2008, roč. 2, č. 3, s. 47-57. ISSN 1307-6205.
    15. BLAŽEK, Ladislav. Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 211 s. 1. ISBN 978-80-210-4734-1.
    16. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK, Eva KUBÁTOVÁ, Pavla ODEHNALOVÁ, Pavel PUDIL, Petr SOMOL, Ladislav ŠIŠKA a Jiří ŠPALEK. Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 211 s. ISBN 978-80-210-4734-1.
    17. HRADECKÝ, Mojmír, Jiří LANČA a Ladislav ŠIŠKA. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 264 s. ISBN 978-80-247-2471-3.
    18. HRADECKÝ, Mojmír, Jiří LANČA a Ladislav ŠIŠKA. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 264 s. ISBN 978-80-247-2471-3.
    19. ŠIŠKA, Ladislav a Jiří ŠPALEK. Metody vytváření shluků podniků. In Konkurenční schopnost podniků (Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2008, s. 21-30. Centrum výzkumu konkurenční schopnosti č.ekonomiky. ISBN 978-80-210-4734-1.
    20. ŠIŠKA, Ladislav. Metody vytváření shluků podniků. In Konkurenční schopnost podniků (Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2008, s. 21-30. Centrum výzkumu konkurenční schopnosti č.ekonomiky. ISBN 978-80-210-4734-1.
    21. KUBÁTOVÁ, Eva. Míra centralizace nákupu s ohledem na vybrané faktory. In Konkurenceschopnost podniků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 353 - 362. ISBN 978-80-210-4521-7.
    22. ŠMAJS, Josef, Bohuslav BINKA, Marie PUTNOVÁ a Pavel SEKNIČKA. Podnikatelská a environmentální etika. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 184 s. Pořadové číslo 4642/ESF-6/08-17/99. ISBN 978-80-210-4561-4.
    23. BINKA, Bohuslav. Posvátné vědy : znovuobjevení meta-konceptu pravdy u jedné vědy konce 20. století. Sociální studia. Brno: Fakulta sociálních studií Masarykovy uni, 2008, roč. 5, 3-4, s. 155-176. ISSN 1214-813X.
    24. ŠIŠKA, Ladislav. Progresivní metody měření výkonnosti. In Firma a konkurenční prostředí 2008. Brno: PEF MZLU, 2008, s. 148-157, 9 s. ISBN 978-80-7392-022-7.
    25. ŠIŠKA, Ladislav. Progresivní nástroje měření výkonnosti podniků. In Vývojové tendence podniků IV. Brno: ESF MU, 2008, s. 541-572, 31 s.
    26. ŠKAPA, Radoslav a Eva ŠVANDOVÁ. Quality of Buyer-Seller Relationships in Perspective of Value Creation. In Proceedings of the IASK International Conference Global Management 2008. 1. vyd. Porto: International Association for the scientific knowledge, 2008, s. 225-231. ISBN 978-989-95806-1-9.
    27. KUBÁTOVÁ, Eva. Řízení dodavatelských vztahů ve vybraném typu podniků v ČR. In IMEA Sborník příspěvků z VIII. mezinárodní konference studentů doktorských studijních programů. 1. vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2008, s. 266-272. ISBN 978-80-7372-331-6.
    28. HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ a Jan ŽÁK. Sítě malých a středních podniků v ČR. In Vyvojové tendence podniků IV (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2008, s. 297-332. ISBN 978-80-210-4723-5.
    29. ŠIŠKA, Ladislav. Skupiny podniků vytvořené dle ukazatelů hospodářské úspěšnosti. In Konkurenční schopnost podniků (Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2008, s. 53-66, 13 s. Centrum výzkumu konkurenční schopnosti č.ekonomiky. ISBN 978-80-210-4734-1.
    30. BINKA, Bohuslav. Sociobiologie na scestí aneb dvě možné budoucnosti jedné revoluční vědy. Praha: BEZK, 2008, 4 s. Ekolist - měsíčník o životním prostředí. ISSN 1211-5436.
    31. SMUTNÝ, Petr, Ivan HÁLEK a Jan ŽÁK. Tvorba e-learningové aplikace - projektové řízení. In Vývojové tendence podniků III (sv. 2). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 731-748. ISBN 978-80-210-4466-1.
    32. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích. In Vývojové tendence podnků IV, Sborník ze specifického výzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství, 2008, s. 335-376, 36 s. ISBN 978-80-210-4521-7.
    33. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Bandyopadhyay, S. (ed.), Contemporary Research in E-Branding. 1. vyd. Hershey, New York (US): Idea Group Reference, 2008, s. 193-215. 1. ISBN 978-1-59904-813-0.
    34. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Raisinghani, Mahesh S. (ed.), Handbook of Research on Global Information Technology Management. Hershey, New York (US): Idea Group Reference, 2008, s. 99-117. 1. ISBN 978-1-59904-875-8.
    35. KUBÁTOVÁ, Eva. Velikost podniku a struktura nákupu. In Firma a konkurenční prostředí. Brno: Mendelo zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2008, s. 60-65. ISBN 9788073920210.
    36. KUBÁTOVÁ, Eva. Vliv dodavatelů na konkurenceschopnost podniku. In Analýza regionálních a mikroekonomických aspektů konkurenceschopnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 208-224. CVKSCE. ISBN 978-80-210-4787-7.
    37. KUBÁTOVÁ, Eva. Vliv dodavatelů na konkurenceschopnost podniku. Brno: CVKSČE MU, 2008, 30 s. WP č. 21/2008. ISSN 1801-4496.
    38. ŠKAPA, Radoslav. Význam zpětných toků pro řízení podniku. In Nové trendy - nové nápady 2008. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2008, s. 287-294. ISBN 978-80-903914-7-5.
    39. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Website standardization in Poland and the Czech Republic. In Proceedings of the 2008 American Academy of Advertising Annual Conference. 1. vyd. Columbia: University of Missouri, 2008, 9 s. ISBN 0-931030-35-8.
    40. SMUTNÝ, Petr a Ivan HÁLEK. Základy řízení projektů. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 87 s. Svět environmmentálních souvislostí. ISBN 978-80-210-4586-6.

    2007

    1. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza dodavatelských vztahů. In Vývojové tendence podniků III. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 313-374, 61 s. ISBN 978-80-210-4466-1.
    2. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza důležitosti jednotlivých kritérií výběru dodavatele. In Mladá veda 2007. Nitra: Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007, s. 1-6. ISBN 978-80-8069-970-3.
    3. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza přínosů z centralizace nákupu. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi - Sborník příspěvků. 1. vyd. Olomouc: Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2007, s. 225-230. ISBN 978-80-903808-8-2.
    4. KUBÁTOVÁ, Eva. Centralizace nákupu v podnicích v ČR. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti Č, 2007.
    5. POVOLNÁ, Vendula. Dočkáme se územního rozvoje? VIA IURIS ONLINE. 2007, roč. 3/2007, č. 3.
    6. KUBÁTOVÁ, Eva. Dodavatelé. In Konkurenční schopnost podniků (Primární analýza výsledků empirického šetření). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 233-275, 42 s. CVKS. ISBN 978-80-210-4456-2.
    7. BINKA, Bohuslav. Ekologismus a ekonomismus Václava Klause. Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, roč. 12, č. 7, s. 20-21. ISSN 1211-5436.
    8. BINKA, Bohuslav. Etika není třešničkou na dortu ekologie. Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, roč. 12, č. 3, s. 21-21. ISSN 1211-5436.
    9. OKAZAKI, Shintaro, Radoslav ŠKAPA a Ildefonso GRANDE. Faktory ovlivňující chování spotřebitelů v oblasti mobilních her. In Semafor 2007, Ekonomika firiem 2007. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, PHF Košice, 2007, s. 545-553. ISBN 978-80-225-2482-7.
    10. OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings. In Peter Nijens (ed.), Proceedings of the 6th International Conference on Research in Advertising. 1. vyd. Lisabon: Polythecnic Institute Of Lisbon – Escola Superior De Comunicação Social, 2007, s. 50-60, 14 s. ISBN 80-210-4133-1.
    11. OKAZAKI, Shintaro, Radoslav ŠKAPA a Ildefonso GRANDE. Global Youth and Mobile Games: Applying the Extended Technology Acceptance Model in the U.S.A., Japan, Spain, and the Czech Republic. In Advances in International Marketing. 1. vyd. Oxford, Amsterdam, San Diego: Elsevier Ltd., 2007, s. 253-270. Volume 18: Cross-Cultural Buyer Behavior. ISBN 978-0-7623-1412-6.
    12. BINKA, Bohuslav. Globální změna klimatu a odlišná varování. EKO : ekologie a společnost. Praha: ČNTL, 2007, roč. 28/2007, č. 5, s. 32-34. ISSN 1210-4728.
    13. BINKA, Bohuslav. Gordon Brown a Jiří Paroubek aneb technologie moci jako český fenomén. Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, roč. 12, č. 3, s. 14-17. ISSN 1211-5436.
    14. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. In Advances in Crafting Business Strategies for National and International Markets. 1. vyd. Antalya: Beykent University, Gebze Institute of Technology and Canakkale Onsekiz Mart University, 2007, s. 916-925. ISBN 978-975-01-3970-3.
    15. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices Of Czech companies. In Economy & Business. Bourgas: Science Invest - Bourgas, Bulgaria, 2007, s. 460-469, 19 s. ISBN 978-954-9368-27-7.
    16. BINKA, Bohuslav. Inspirace - Pohled do nejistého plamene. Ekonom. Praha: ECONOMIA, 2007, roč. 51, č. 44, s. 50. ISSN 1210-0714.
    17. BINKA, Bohuslav. Jak (ne)začít dialog o jaderné energetice. Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, roč. 12, č. 10, s. 16-18. ISSN 1211-5436.
    18. POVOLNÁ, Vendula. Jak se mohou obce účastnit přípravy zásad územního rozvoje? Economia, 2007. ISSN 1211-0507.
    19. POVOLNÁ, Vendula. Jak se mohou obce zapojit do přípravy zásad územního rozvoje. Moderní obec. 2007, roč. 4/2007.
    20. BINKA, Bohuslav. Klimatické změny, britští konzervativci a bída české ODS. Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, roč. 12, č. 1, s. 12-16. ISSN 1211-5436.
    21. POVOLNÁ, Vendula. Malé zdroje znečišťování ovzduší a povinnosti provozovatelů. Moderní obec. Economia a.s., 2007. ISSN 1211-0507.
    22. OKAZAKI, Shintaro, Javier ALONSO, Radoslav ŠKAPA a Ildefonso GRANDE. Modeling consumer behavior in mobile commerce from the perspective of wireless Internet adoption: A comparative analysis of Japan, Spain, and the Czech Republic. The Murata Science Foundation Research Report. Tokyo: Murata Science Foundation, 2007, roč. 21, č. 2007, s. 113-115. ISSN 0919-3383.
    23. BINKA, Bohuslav. Modré planety Václava Klause. BIZ. Brno: Computer Press, 2007, roč. 2007, č. 10, s. 67-69. ISSN 1214-8431.
    24. BINKA, Bohuslav. Nikoliv postmoderní John Ruskin - pojetí hodnoty přírody a umění v díle viktoriánského myslitele. In Konference Krása, příroda, krajina; ÚTDU AV, Praha. 2007. 2007.
    25. POVOLNÁ, Vendula. Podíl veřejnosti na legislativním procesu - bude RIA úspěšná i v ČR? Via Iuris online. Pila, 2007. ISSN 1802-4351.
    26. HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ a Jan ŽÁK. Potenciály klastrovatelnosti odvětví v území jižní Moravy III. In Vývojové tendence podniků III (Svazek II). první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 468-546, 78 s. ISBN 978-80-210-4466-1.
    27. POVOLNÁ, Vendula. Právo pro environmentální podnikání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 232 s. Svět environmentálních souvislostí. ISBN 978-80-210-4380-0.
    28. BINKA, Bohuslav. Pronikavý pohled do nejistého plamene. Sedmá generace : společensko - ekologický měsíčník. Brno: Hnutí Duha (Přátelé Země ČR), 2007, roč. 16, č. 5, s. 33-35. ISSN 1212-0499.
    29. POVOLNÁ, Vendula. Recenze sborníku z konference Ovzduší 2007. Praha: Ministerstvo vnitra, 2007, 4 s. Správní právo, 4-5.
    30. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Reporting o aktivitách sociální odpovědnosti českých a slovenských podniků. In Vývojové tendence podniků III (Svazek II). první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 627-644, 17 s. ISBN 978-80-210-4466-1.
    31. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Reporting o společenské zodpovědnosti - průzkum českých podniků. In Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, s. 55-63. ISBN 978-80-7318-646-3.
    32. ŠKAPA, Radoslav. Reverzní logistika. Elportál. Brno: Masarykova univerzita, 2007. ISSN 1802-128X.
    33. BINKA, Bohuslav. Rozporuplný Arne Naess - několik poznámek k zakladateli hlubinné ekologie I. Envigogika. Praha: Univerzita Karlova, 2007, roč. 2/2007, č. 2, s. 10-22, 12 s. ISSN 1802-3061.
    34. BINKA, Bohuslav. Rozporuplný Arne Naess - několik poznámek k zakladateli hlubinné ekologie II. Envigogika. Praha: Univerzita Karlova, 2007, roč. 3/2007, č. 3, s. 1-22. ISSN 1802-3061.
    35. ŠKAPA, Radoslav a Klára KAŠPAROVÁ. Sociální zodpovědnost ve výročních zprávách českých a slovenských podniků. In Ekonomika firiem 2007. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2007, s. 16-16. ISBN 978-80-225-2392-9.
    36. BINKA, Bohuslav. Zápisky z blázince, aneb Václav Klaus ekonomistickým klimatologem I. & II. Britské listy. ČR, 2007, roč. 12, č. 38, s. 1-8. ISSN 1213-1792.
    37. ŠKAPA, Radoslav. Zpracování starých výrobků je stále problém. Brno: Masarykova univerzita, 2007.

    2006

    1. OKAZAKI, Shintaro, Javier ALONSO, Radoslav ŠKAPA a Ildefonso GRANDE. A cross-cultural comparison of mobile gaming adoption: From the perspectives of consumer behavior. The Telecommunications Advancement Foundation Annual Research Report. Tokyo: Telecommunications Advancement Foundatio, 2006, roč. 21, č. 1, s. 225-235, 10 s. ISSN 0918-7332.
    2. ŠKAPA, Radoslav a Ondřej ČÁSTEK. Analýza mobilní komerce v ČR. In Jedlicka, P. Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, s. 471-475. ISBN 80-7041-895-8.
    3. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva KUBÁTOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF a Petr VALOUCH. Business Management in the Czech Republic. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 90 s. Skripta ESF MU, 1. ISBN 80-210-4147-1.
    4. KUBÁTOVÁ, Eva. Dodavatelsko-odběratelské vztahy z pohledu odběratele. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, s. 281-332, 51 s. ISBN 80-210-4133-1.
    5. KUBÁTOVÁ, Eva. Empirická šetření v oblasti inovací. In Konkurenceschopnost české ekonomiky (vývojové trendy). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 310-321, 11 s. CVKS. ISBN 80-210-4157-9.
    6. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Environmentální profil podniků ve vztahu k jejich organizaci a řízení. In Interakce ekonomie, managementu a práva při rozvoji regionů. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 59-68. ISBN 80-210-4095-5.
    7. HÁLEK, Ivan a Radoslav ŠKAPA. Indikátory potenciálů klastrovatelnosti. In Interakce ekonomie, managementu a práva při rozvoji regionů. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 21-26. ISBN 80-210-4095-5.
    8. ŠVANDOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPA. Intra-organizational communication and its impact on the company success. In X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 13-13. ISBN 80-210-4156-0.
    9. SMUTNÝ, Petr, Eva KUBÁTOVÁ a Jan ŽÁK. Klastr jako nástroj rozvoje regionů. In Interakce ekonomie, managementu a práva při rozvoji regionů. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 157-167. ISBN 80-210-4095-5.
    10. ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLA. Kulturní odlišnosti v elektronických médiích. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2006, s. 589-610, 21 s. ISBN 80-210-4133-1.
    11. BINKA, Bohuslav. Média a realita, média a manipulace. In Média a realita, média a manipulace. první vydání. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 2006, s. 1-32, 36 s. Media and Reality - Media and Manipulation. ISBN 80-210-4199-4.
    12. ŠVANDOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPA. Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. 1. vyd. Praha: VŠE, 2006, s. 767-777, 10 s. ISBN 80-245-1091-X.
    13. ŠKAPA, Radoslav. Metody, techniky a nástroje ve výuce podnikového hospodářství. In K aktuálním otázkám oboru podnikového hospodářství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 47-52. ISBN 80-210-4169-2.
    14. ČÁSTEK, Ondřej a Radoslav ŠKAPA. Mobile commerce: Consumers` behavior. In X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 7-7. ISBN 80-210-4156-0.
    15. ŠKAPA, Radoslav a Ondřej ČÁSTEK. Mobile marketing: consumers' behaviour. In IX. International Conference of Doctoral Students. 1. vyd. Toruň: Nicholas Copernicus University, 2006, s. 30. ISBN 83-231-1978-3.
    16. HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ a Jan ŽÁK. Potenciály klastrovatelnosti odvětví. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2006, s. 407-457. ISBN 80-210-4133-1.
    17. KLAPALOVÁ, Alena, Ladislav BLAŽEK, Radoslav ŠKAPA a Martin LANDA. Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, s. 716-740, 756-777, 45 s. ISBN 80-210-4133-1.
    18. BLAŽEK, Ladislav, Alena KLAPALOVÁ, Martin LANDA a Radoslav ŠKAPA. Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku. In Vývojové tendence podniků II (svazek III). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 695-823. ISBN 80-210-4133-1.
    19. ŠKAPA, Radoslav a Eva ŠVANDOVÁ. The analysis of formal and informal relations within companies in business gaming simulation. In 2nd International Conference on Business, Management and Economics. 1. vyd. Izmir: Yasar University, 2006, s. 1-19. ISSN 1306-1089.
    20. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. The Company environmental profile ant its relation to organization and management of a company. In X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 11-11. ISBN 80-210-4156-0.
    21. KUBÁTOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPA. Vizualizace neformálních vztahů v podniku pomocí programu Ucinet a Visone. In Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, s. 477-482. ISBN 80-7041-895-8.
    22. SMUTNÝ, Petr a Eva KUBÁTOVÁ. Využití simulační manažerské hry pro výzkum potenciálů klastrovatelnosti podniků. In Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu. Hradcec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, s. 291-296. ISBN 80-7041-895-8.
    23. BINKA, Bohuslav. Zimní škola Masarykovy univerzity. 2006.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 27. 11. 2024 15:36