Vámi zvolený výběr obsahuje 254 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2015

    1. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni. 2015.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Adaptation of Teacher Power Use Scale to Lower Secondary Students and Student Teachers. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2015, roč. 25, č. 6, s. 798-821. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-6-798.
    3. KACHLÍK, Petr. Analýza chování s rysy závislosti a primární prevence u prezenčních studentů Masarykovy univerzity. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, roč. 5, č. 3, s. 45-74. ISSN 1805-8868.
    4. KACHLÍK, Petr. Analýza okolností vzniku a řešení závislosti na metamfetaminu. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 85-97. ISBN 978-80-210-8139-0.
    5. KACHLÍK, Petr. Analýza případových studií dívek umístěných ve výchovném ústavu. In Česko-slovenská pediatrie, SLOVENSKÝ PEDIATRICKÝ KONGRES s medzinárodnou účasťou, Košice, 4.-6.6.2015, červen 2015, S1/70, s. 63. 2015. ISSN 0069-2328.
    6. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Báze moci: verze pro studenty učitelství (BMS). Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni. 2015.
    7. KACHLÍK, Petr. Biorytmy jako jeden z projevů života. In 36. konference Člověk ve svém pozemském a kosmickém prostředí. 2015.
    8. LUKAS, Josef a Jan MAREŠ. Cesta od studenta učitelství k začínajícímu učiteli. In Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, s. 11-21, 10 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    9. ŠORGO, Andrej, Nataša PIPENBAHER, Slavica Šimić ŠAŠIĆ, Pavol PROKOP, Milan KUBIATKO, Nika GOLOB, Mehmet ERDOGAN, Iztok TOMAŽIČ, Martin BÍLEK, Jana FANČOVIČOVÁ, Vincentas LAMANAUSKAS a Muhammet USAK. Cross National Study on Pre-Service Elementary and Science Teachers’ Opinions on Science Teaching. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education. Ankara, Turecko: EURASIA, GAZI UNIV, 2015, roč. 11, č. 4, s. 713-723. ISSN 1305-8215. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.12973/eurasia.2015.1379a.
    10. ŘEHULKA, Evžen. Člen oborové komise. : Oborová komise FF MU (obory Klinická psychologie, Obecná psychologie, Sociální psychologie a Vývojová psychologie). Člen oborové komise. : Oborová komise FF MU (obory Klinická psychologie, Obecná psychologie, Sociální psychologie a Vývojová psychologie)., 2015.
    11. MAREŠ, Jan. člen oborové rady DSP Pedagogické psychologie Katedry psychologie FF UP v Olomouci. 2015 - 2018.
    12. MAREŠ, Jan. člen oborové rady DSP Pedagogické psychologie Katedry psychologie FF UP v Olomouci. 2015.
    13. MAREŠ, Jan. člen redakční rady Orbis Scholae. 2015 - 2018.
    14. MAREŠ, Jan. člen redakční rady Studia Paedagogica. redakční rada Studia Paedagogica, 2015 - 2018.
    15. ŘEHULKA, Evžen. členství ve Vědecké radě Fakulty sociálnych vied a zdravotníctva, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika. Vědecká rada Fakulty sociálnych vied a zdravotníctva, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika, 2015.
    16. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Jan MAREŠ a Michaela SPURNÁ. Dotazník bází moci učitele ve školní třídě: „O naší třídě“. In Business Research Forum MU – prezentace produktů výzkumu, CEITEC , 30.4.2015. 2015.
    17. BUCHTOVÁ, Veronika, Tomáš ČECH, Karel ČERVENKA, Martina DAMIANOVÁ, Michaela FIALOVÁ, Petr KACHLÍK, Ivana KOLIBOVÁ, Viktor KRIŽO, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MATOCHOVÁ, Lucie NOVÁČKOVÁ, Jan OLBERT, Hana PAVLÍČKOVÁ, Tereza PETINISOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Pavlína PŘIBYLOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Adéla TICOVÁ a Věra VOJTOVÁ. Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 303 s. ISBN 978-80-210-8131-4.
    18. BUCHTOVÁ, Veronika, Tomáš ČECH, Karel ČERVENKA, Martina DAMIANOVÁ, Michaela FIALOVÁ, Petr KACHLÍK, Ivana KOLIBOVÁ, Viktor KRIŽO, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MATOCHOVÁ, Lucie NOVÁČKOVÁ, Jan OLBERT, Hana PAVLÍČKOVÁ, Tereza PETINISOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Pavlína PŘIBYLOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Adéla TICOVÁ a Věra VOJTOVÁ. Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 303 s. ISBN 978-80-210-8131-4.
    19. FANČOVIČOVÁ, Jana a Milan KUBIATKO. Faktory súvisiace so zdravotným stavom celiatikov. In ŘEHULKA, E.,REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 54-64. ISBN 978-80-210-8139-0.
    20. ŘEHULKA, Evžen. Fenomén transferu při studiu psychologie. In Učíme psychologii/Teaching psychology. 2015.
    21. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Implications of attachment theory and research for educators (organizace workshopu). 2015.
    22. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
    23. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
    24. KUBIATKO, Milan. Is chemistry attractive for pupils? Czech pupils’ perception of chemistry. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education. Ankara, Turecko: iSER Publications, 2015, roč. 11, č. 4, s. 855-863. ISSN 1305-8215. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.12973/eurasia.2015.1444a.
    25. ŘEHULKA, Evžen. Koncepce a výsledky projektu ŠKOLA A ZDRAVÍ PRO 21. STOLETÍ. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 432-443. ISBN 978-80-210-8139-0.
    26. KACHLÍK, Petr. Možné ohrožení virtuálními drogami a jinými nelátkovými závislostmi ve vysokoškolském prostředí - ohlédnutí. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 166-213. ISBN 978-80-210-8139-0.
    27. KACHLÍK, Petr. Názory vysokoškolských studentů na využívání primární prevence závislostního chování - ohlédnutí. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 214-246. ISBN 978-80-210-8139-0.
    28. STUCHLÍKOVÁ, Iva, Tomáš JANÍK, Zdeněk BENEŠ, Martin BÍLEK, Karla BRÜCKNEROVÁ, Miroslava ČERNOCHOVÁ, Věra ČÍŽKOVÁ, Hana ČTRNÁCTOVÁ, Leoš DVOŘÁK, Kateřina DYTRTOVÁ, Blažena GRACOVÁ, Ondřej HNÍK, Martina KEKULE, Klára KOSTKOVÁ, Milan KUBIATKO, Michal NEDĚLKA, Jarmila NOVOTNÁ, Miroslav PAPÁČEK, Jan PETR, Michaela PÍŠOVÁ, Dana ŘEZNÍČKOVÁ, Jan SLAVÍK, Antonín STANĚK, Martina ŠMEJKALOVÁ, Marie TICHÁ, Josef VALENTA, Jiří VANÍČEK, Naďa VONDROVÁ, Radka ZÁVODSKÁ, Vojtěch ŽÁK a Věra ČÍŽKOVÁ. Oborové didaktiky : vývoj – stav – perspektivy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 465 s. ISBN 978-80-210-7769-0.
    29. VLČKOVÁ, Jana, Milan KUBIATKO, Muhammet USAK a Halil AYDIN. Opinions on Euthanasia among Czech Seniors and University Students. Revista de Cercetare si Interventie Sociala. Iasi: EDITURA LUMEN, 2015, roč. 50, SEP 2015, s. 193-208. ISSN 1583-3410.
    30. KACHLÍK, Petr. Pilotní šetření mapující znalosti o poskytování první pomoci a prevenci úrazů na vybraných středních odborných školách. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 279-287. ISBN 978-80-210-8139-0.
    31. PŘIBYLOVÁ, Pavlína a Petr KACHLÍK. Postavení a úloha školního metodika prevence na vybraných školách v pražském regionu. In ČERVENKA, K., VOJTOVÁ, V., KACHLÍK, P. et al. (eds). Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 137-147. ISBN 978-80-210-8131-4.
    32. PETINISOVÁ, Tereza a Petr KACHLÍK. Pozitiva a rizika související s počítačovou sítí internet pro žáky základní školy. In ČERVENKA, K., VOJTOVÁ, V., KACHLÍK, P. et al. (eds.). Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 167-182. ISBN 978-80-210-8131-4.
    33. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Psychologie dotazování a praxe pedagogického výzkumu (organizace workshopu). 2015.
    34. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Referenční báze moci aneb dobrý učitel jako dobrý člověk. In Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, s. 157-177, 20 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    35. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.
    36. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.
    37. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.
    38. KACHLÍK, Petr. Sonda do rizikové konzumace alkoholu a její prevence u vzorku žáků dvou brněnských středních škol. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 247-267. ISBN 978-80-210-8139-0.
    39. MAREŠ, Jan. Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU. In PhD Existence V "Cogito ergo experior". 2015.
    40. MAREŠ, Jan. šéfredaktor časopisu Školský psychológ/Školní psycholog. 2015 - 2022. ISSN 2695-0154.
    41. REISSMANNOVÁ, Jitka a Evžen ŘEHULKA. Škola a zdraví v 21. století - Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. 2015.
    42. ŘEHULKA, Evžen, Jitka REISSMANNOVÁ a Lenka GAJZLEROVÁ. Škola a zdraví v 21. století: sborník za roky 2014 a 2015. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 535 s. ISBN 978-80-210-8139-0.
    43. ŘEHULKA, Evžen, Jitka REISSMANNOVÁ a Lenka GAJZLEROVÁ. ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, 535 s. ISBN 978-80-210-8139-0.
    44. PŘIBYLOVÁ, Pavlína a Petr KACHLÍK. Užívání návykových látek a preventivní aktivity ve vzorku žáků pražských středních škol. In ČERVENKA, K., VOJTOVÁ, V., KACHLÍK, P. et al. (eds). Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 219-228. ISBN 978-80-210-8131-4.
    45. ŘEHULKA, Evžen. Vědecká rada Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Vědecká rada Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, 2015.
    46. KACHLÍK, Petr. Vybrané sociálně patologické jevy u dívek v prostředí výchovného ústavu. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 152-165. ISBN 978-80-210-8139-0.
    47. KACHLÍK, Petr. Výskyt kyberšikany ve vzorku žáků základních a středních škol v oblasti Třebíčska. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 268-278. ISBN 978-80-210-8139-0.
    48. KACHLÍK, Petr. Výskyt návykových látek substančního typu ve vysokoškolském prostředí - ohlédnutí. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, s. 98-151. ISBN 978-80-210-8139-0.
    49. KACHLÍK, Petr. Vzdělávání školních metodiků prevence a realizace programů primární prevence na vybraných školách v teritoriu hlavního města Prahy. In DANIELOVÁ, L., SCHMIED, J. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Proceedings of international scientific conference ICOLLE 2015. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, s. 270-280. ISBN 978-80-7509-287-8.
    50. KACHLÍK, Petr. Vzdělávání školních metodiků prevence a realizace programů primární prevence na vybraných školách v teritoriu hlavního města Prahy. In DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. 2015. ISBN 978-80-7509-321-9.
    51. KUBIATKO, Milan. WHY SHOULD WE PUBLISH IN JOURNALS INDEXED IN WEB OF SCIENCE? (editorial). Siauliai, Litva: Scientific Methodical Center ”Scientia Educologica”, 2015, 2 s. Vol. 14, Issue 2, pp. 160-161. ISSN 1648-3898.
    52. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, 238 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    53. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8096-6.
    54. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8097-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8097-2015.
    55. PAVLÍČKOVÁ, Hana a Petr KACHLÍK. Žáci 2. stupně základní školy praktické a jejich osobní zkušenost s užíváním návykových látek. In ČERVENKA, K., VOJTOVÁ, V., KACHLÍK, P. et al. (eds). Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 209-218. ISBN 978-80-210-8131-4.

    2014

    1. SORGO, Andrej, Muhammet USAK, Milan KUBIATKO, Jana FANČOVIČOVÁ, Pavol PROKOP, Miro PUHEK, Jiří SKODA a Mehmet BAHAR. A cross-cultural study on freshmens knowledge of genetics, evolution, and the nature of science. Journal of Baltic Science Education. 2014, roč. 13, č. 1, s. 6-18. ISSN 1822-7864.
    2. KUBIATKO, Milan a Kristýna BALÁTOVÁ. Are storks homosexuals? Persistence of misconceptions among university students. Journal of Baltic Science Education. 2014, roč. 13, č. 4, s. 448-457. ISSN 1648-3898.
    3. MAREŠ, Jan a Jiří MAREŠ. Autonomie dospívajícího jedince: složitý proces, nejistý výsledek. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2014, roč. 64, č. 1, s. 81-98. ISSN 0031-3815.
    4. ŘEHULKA, Evžen. Člen oborové komise. : Oborová komise FF MU (obory Klinická psychologie, Obecná psychologie, Sociální psychologie a Vývojová psychologie). Člen oborové komise. : Oborová komise FF MU (obory Klinická psychologie, Obecná psychologie, Sociální psychologie a Vývojová psychologie)., 2014.
    5. ŘEHULKA, Evžen. Člen oborové rady. Oborová komise PdF MU (obory Výtvarná výchova a Výtvarná výchova, něm.), 2013. Člen oborové rady. : Oborová komise PdF MU (obory Výtvarná výchova a Výtvarná výchova, něm.), 2013., 2014.
    6. ŘEHULKA, Evžen. členství ve Vědecké radě Fakulty sociálnych vied a zdravotníctva, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika. Vědecká rada Fakulty sociálnych vied a zdravotníctva, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika, 2014.
    7. ŘEHULKA, Evžen. členství ve vědecké radě Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Vědecká rada Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, 2014.
    8. FANČOVIČOVÁ, Jana, Milan KUBIATKO a Kristýna BALÁTOVÁ. Dětská kresba jako jedna z možností zkoumání vnímání přírody dětmi z mateřských škol. In XXII. ročník konference ČAPV. Pedagogický výzkum:spojnice mezi teorií a praxí. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.
    9. MAREŠ, Jan a Aleš NEUSAR. European Psychology Learning and Teaching Network. In Konference ČASP 2014: Quo vadis, psychologie? Aktuální trendy v psychologii. 2014.
    10. FANČOVIČOVÁ, Jana a Milan KUBIATKO. Faktory vplývajúce na toleranciu obojživelníkov. In Trendy v didaktice biologie. 2014. ISBN 978-80-7290-787-8.
    11. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty a rizikové chování (problémy a poruchy chování) u dospívajících jedinců. In Škola a zdraví v 21. století. 2014.
    12. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty dospívajících jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování). 2014.
    13. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty dospívajících jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování). 2014.
    14. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty u dospívajících jedinců s poruchami chování. 1. vydání. Brno: MSD s.r.o., 2014, 146 s. ISBN 978-80-210-7573-3.
    15. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty u dospívajících jedinců s poruchami chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 146 s. ISBN 978-80-210-7573-3.
    16. KOKSAL, Serdar, Esra FIRAT a Milan KUBIATKO. How are knowledge structures of pre-service biology teachers on “Organic” concept? International Journal of Research in Teacher Education. 2014, roč. 5, č. 2, s. 1-10. ISSN 1308-951X.
    17. KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Lenka HRICOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Jana PAVELKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Ivo ŠLAPÁK. Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 156 s. ISBN 978-80-210-7487-3.
    18. KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Lenka HRICOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Jana PAVELKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Ivo ŠLAPÁK. Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 156 s. ISBN 978-80-210-7487-3.
    19. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Interakce učitele se třídou jako příběh sdílených bází moci: zkušenosti s převodem dotazníku TPUS pro žáky do českého prostředí. In Ďuričove dni 2014 „Učiteľ a školská psychológia“ Trnava. 2014.
    20. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Interakce učitele se třídou jako příběh sdílených bází moci: zkušenosti s převodem dotazníku TPUS pro žáky do českého prostředí (abstrakt). In KUSÝ, Peter. Ďuričove dni 2014 „Učiteľ a školská psychológia“. Kniha abstraktov. 2014.
    21. VOJTOVÁ, Věra, Karel ČERVENKA, Kristýna BALÁTOVÁ, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Pavlína JUNOVÁ, Petr KACHLÍK, Kristýna KEHAROVÁ, Věra LINHARTOVÁ, Jarmila MATOCHOVÁ, Radka PROKOPOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Paulína RADIMÁKOVÁ, Marie ROUČKOVÁ, Monika RŮŽIČKOVÁ, Radka SKOŘEPOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Jana VRASPÍROVÁ a Petra ZLATUŠKOVÁ. Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 200 s. ISBN 978-80-210-7610-5.
    22. VOJTOVÁ, Věra, Karel ČERVENKA, Kristýna BALÁTOVÁ, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Pavlína JUNOVÁ, Petr KACHLÍK, Kristýna KEHAROVÁ, Věra LINHARTOVÁ, Jarmila MATOCHOVÁ, Radka PROKOPOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Paulína RADIMÁKOVÁ, Marie ROUČKOVÁ, Monika RŮŽIČKOVÁ, Radka SKOŘEPOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Jana VRASPÍROVÁ a Petra ZLATUŠKOVÁ. Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 200 s. ISBN 978-80-210-7610-5.
    23. KUBIATKO, Milan a Kristýna BALÁTOVÁ. Lower Secondary School Pupils’ Attitudes toward and Knowledge about Water Birds. In ISER 2014 World Conference. 2014.
    24. LOJDOVÁ, Kateřina, Jarmila BRADOVÁ, Jan MAREŠ a Kateřina VLČKOVÁ. Moc ve školní třídě studentů učitelství: Přednáška a workshop pro studenty doktorského studia pedagogiky PdF MU­. In Přednáška a workshop pro studenty doktorského studia pedagogiky PdF MU. 2014.
    25. SKOŘEPOVÁ, Radka a Petr KACHLÍK. Možnosti komplexní péče o jedince závislé na pervitinu. In VOJTOVÁ, V., ČERVENKA, K. et al. (eds.). Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování. 1. vyd. Brno: MSD, 2014, s. 101-112. ISBN 978-80-210-7610-5.
    26. ŘEHULKA, Evžen. Oborová rada PdF MU (program Speciální pedagogika), obor Speciální pedagogika. Oborová rada PdF MU (program Speciální pedagogika), obor Speciální pedagogika, 2014.
    27. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BAZALOVÁ, Lenka DŽAMBIKOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Ivo ŠLAPÁK a Helena VAĎUROVÁ. Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 322 s. ISBN 978-80-210-7581-8.
    28. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BAZALOVÁ, Lenka DŽAMBIKOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Ivo ŠLAPÁK a Helena VAĎUROVÁ. Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 322 s. ISBN 978-80-210-7581-8.
    29. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
    30. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
    31. PROKOP, Pavol a Milan KUBIATKO. Perceived vulnerability to disease predicts environmental attitudes. Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education. 2014, roč. 10, č. 1, s. 3-11. ISSN 1305-8215.
    32. BALÁTOVÁ, Kristýna. Poruchy chování a specifické poruchy chování. 2014.
    33. FANČOVIČOVÁ, Jana a Milan KUBIATKO. Postoje žiakov nižšieho sekundárneho vzdelávania k predmetu prírodopis po školskej reforme. In Trendy v didaktice biologie. 2014. ISBN 978-80-7290-787-8.
    34. KACHLÍK, Petr. Potenciálně rizikové chování studentů Masarykovy univerzity a jeho prevence. Online. In KOZOŇ, A. et al. (eds.). Sociálne zdravie jedinca a spoločnosti. 1. vyd. Trenčín: Spoločnosť pre sociálnu integráciu v SR, 2014, s. 271-292. ISBN 978-80-89533-12-1.
    35. KACHLÍK, Petr. Problematika závislostního chování dívek umístěných ve výchovném ústavu. In DANIELOVÁ, L., LINHARTOVÁ, D., FOLTOVÁ, L., SKALICKÁ, I. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2014. 1. vyd. Křtiny: Mendelova univerzita v Brně, 2014, s. 116-127. ISBN 978-80-7509-001-0.
    36. KACHLÍK, Petr. Problematika závislostního chování dívek umístěných ve výchovném ústavu. In 6. mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2014. 2014.
    37. MAREŠ, Jan. Proč aktivizovat nemotivované žáky - poznámky k problematice podpory profesního rozhodování. In Konference „Volba povolání a skryté rezervy lidských zdrojů“ Středisko služeb školám. 2014.
    38. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2014. 2014.
    39. VLČKOVÁ, Jana a Milan KUBIATKO. Přírodopis v očích žáků 2. stupně základních škol. e-Pedagogium. 2014, roč. 14, č. 1, s. 20-37. ISSN 1213-7758.
    40. ŘEHULKA, Evžen. Psychologická gramotnost. In Učíme psychologii / Teaching psychology. 2014.
    41. MAREŠ, Jan a Kateřina VLČKOVÁ. Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol. In konference ČAPV 2014. 2014.
    42. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol. In XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu: Pedagogický výzkum - spojnice mezi teorií a praxí. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.
    43. KACHLÍK, Petr. Riziko nelátkových závislostí u studentů Masarykovy univerzity. In TKÁČOVÁ, R., RAČKOVÁ, M. Spoločne proti drogám. Nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií s medzinárodnou účasťou. 1. vyd. Košice: Centrum protidrogových a poradenských služieb, Technická univerzita v Košiciach, 2014, s. 51-63. ISBN 978-80-553-1732-8.
    44. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. In Odborný seminář Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. 2014.
    45. KACHLÍK, Petr. Studenti Masarykovy univerzity a návykové látky charakteru substancí. In TKÁČOVÁ, R., RAČKOVÁ, M. Spoločne proti drogám. Nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií s medzinárodnou účasťou. 1. vyd. Košice: Centrum protidrogových a poradenských služieb, Technická univerzita v Košiciach, 2014, s. 28-50. ISBN 978-80-553-1732-8.
    46. KACHLÍK, Petr a Tatiana KIMÁKOVÁ. Studenti Masarykovy univerzity a prevence závislostního chování. In TKÁČOVÁ, R., RAČKOVÁ, M. Spoločne proti drogám. Nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií s medzinárodnou účasťou. 1. vyd. Košice: Centrum protidrogových a poradenských služieb, Technická univerzita v Košiciach, 2014, s. 64-76. ISBN 978-80-553-1732-8.
    47. ŘEHULKA, Evžen, Milan KUBIATKO a Kristýna BALÁTOVÁ. Škola a zdraví v 21. století. 2014.
    48. KUBIATKO, Milan. The environmental literacy of lower secondary school pupils, high school and college students. Journal of Environmental Science and Engineering Technology. 2014, roč. 2, č. 1, s. 2-8. ISSN 2311-8741.
    49. KUBIATKO, Milan a Kateřina MRÁZKOVÁ. Vliv používaní geoinformačních systémů na vnímání zeměpisu. Journal of Technology and Information Education. 2014, roč. 6, č. 2, s. 108-113. ISSN 1803-537X.
    50. KUBIATKO, Milan. Vplyv rôznych faktorov na postoje žiakov základných škôl k prírodovedným predmetom. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 183 s. ISBN 978-80-210-7567-2.
    51. KUBIATKO, Milan. Vplyv rôznych faktorov na postoje žiakov základných škôl k prírodovedným predmetom. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 183 s. ISBN 978-80-210-7567-2.
    52. NEVOLNÁ, Zuzana, Tatiana KIMÁKOVÁ a Petr KACHLÍK. Vybrané informácie o vplyve negatívnych účinkov cigaretového dymu na graviditu ženy. In TKÁČOVÁ, R., RAČKOVÁ, M. Spoločne proti drogám. Nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií s medzinárodnou účasťou. 1. vyd. Košice: Centrum protidrogových a poradenských služieb, Technická univerzita v Košiciach, 2014, s. 98-106. ISBN 978-80-553-1732-8.
    53. MAREŠ, Jan. Výuka psychologie pro nepsychology. In PhD existence Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. 2014. ISBN 978-80-244-4086-6.
    54. FANČOVIČOVÁ, Jana a Milan KUBIATKO. Záujem žiakov nižšieho sekundárneho vzdelávania o biologické vedy. In Trendy v didaktice biologie. 2014. ISBN 978-80-7290-787-8.
    55. ŘEHULKA, Evžen. Zdravotní gramotnost. In Škola a zdraví v 21. století. 2014.

    2013

    1. PANČOCHA, Karel, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Pinková PAVLÍNA, Sayoud Solárová KATEŘINA, Pavel SOCHOR, Helena VAĎUROVÁ a Martin VRUBEL. Aktéři školní inkluze. Actors of School Inclusion. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 156 s. ISBN 978-80-210-6688-5.
    2. ŘEZNÍČKOVÁ, Dana, Hana CÍDLOVÁ, Věra ČÍŽKOVÁ, Hana ČTRNÁCTOVÁ, Radka ČUDOVÁ, Martin HANUS, Milan KUBIATKO, Miroslav MARADA, Tomáš MATĚJČEK a Eva TRNOVÁ. Dovednosti žáků ve výuce biologie, geografie a chemie. Praha: Nakladatelství P3K, 2013, 288 s. ISBN 978-80-87343-24-1.
    3. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hierarchie hodnot u dospívajících s poruchami chování. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 19-36. ISBN 978-80-210-6674-8.
    4. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty adolescentů s poruchami chování. In PANČOCHA, Karel, Lucie PROCHÁZKOVÁ a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ et al. Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 224-237. ISBN 978-80-210-6306-8.
    5. KUBIATKO, Milan. Jak vidí přírodovědné předměty žáci základních škol. Komenský. 2013, roč. 137, č. 4, s. 14-17. ISSN 0323-0449.
    6. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR a Milan KUBIATKO. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. Online. 1. elektron. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 245 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-210-6398-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6398-2013.
    7. KUBIATKO, Milan. On the problematic of research islands (part 1). Problems of Education in the 21st Century, 2013, 2 s. 53. ISSN 1822-7864.
    8. KUBIATKO, Milan a Monika VAŠÍČKOVÁ. Ověřování výzkumného nástroje zaměřeného na zkoumání názorů žáků na důležitost biologických dovedností. e-Pedagogium. 2013, roč. 13, č. 1, s. 69-81. ISSN 1213-7758.
    9. BALÁTOVÁ, Kristýna. Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze. In SLEPIČKOVÁ, L. a K. PANČOCHA. Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 77-98. ISBN 978-80-210-6688-5.
    10. PEŠKOVÁ, Karolína, Josef MORAVEC a Milan KUBIATKO. Pupils’ perception of printed and e-textbooks. In ECER 2013. 2013.
    11. KUBIATKO, Milan. The Comparison of Different Age Groups on the Attitudes toward and the Use of ICT. Educational Sciences: Theory & Practice. 2013, roč. 13, č. 2, s. 1263-1272. ISSN 1303-0485.
    12. ČUDOVÁ, Radka, Milan KUBIATKO, Sabina RADVANOVÁ a Věra ČÍŽKOVÁ. The teachers' opinions and requirements of biology skills. Journal of Baltic Science Education. 2013, roč. 12, č. 5, s. 579-591. ISSN 1648-3898.
    13. PEŠKOVÁ, Karolína, Milan KUBIATKO a Josef MORAVEC. The use of e-textbooks: views of lower secondary school pupils. In IARTEM 2013. 2013.
    14. KUBIATKO, Milan, Zuzana HALÁKOVÁ, Tibor NAGY a Soňa NAGYOVÁ. The using of and attitudes toward Internet and Information and Communication Technologies in different age groups. Online. In Alonsa J.Salazar, Cedro JImenez. Communication Technologies: Societal perspectives. strategic management and impact on business. New York: Nova Science Publishers, Inc., 2013, s. 65-81. ISBN 978-1-62257-769-9.
    15. POKORNÁ, Radka, Věra ČÍŽKOVÁ a Milan KUBIATKO. Úlohy zaměřené na procvičování biologických dovedností. Biologie - Chemie - Zeměpis. 2013, roč. 21, č. 4, s. 179-182. ISSN 1210-3349.
    16. KUBIATKO, Milan. Vnímanie a používanie ICT v rôznych vekových skupinách. Journal of Technology and Information Education. 2013, roč. 5, č. 1, s. 35-41. ISSN 1803-537X.
    17. KUBIATKO, Milan. Vnímanie fyziky žiakmi základných škôl so zameraním na vplyv genderu a ročníka. Technológia vzdelávania (Slovenský učiteľ). 2013, roč. 21, č. 2, s. 3-14. ISSN 1338-1202.
    18. BALÁTOVÁ, Kristýna. Vývoj člověka v období dospívání, dospělosti a stáří. In PANČOCHA, Karel, Lucie PROCHÁZKOVÁ a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ et al. Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 50-63. ISBN 978-80-210-6306-8.
    19. ŠVEC, Vlastimil, Jana KRÁTKÁ, Milan KUBIATKO a Blanka PRAVDOVÁ. Výzkum tacitních znalostí jako východisko zefektivnění pedagogické praxe studentů učitelství. In Círus. L. Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV: Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. Ústí nad Labem: Univerzita J.E.Purkyně, 2013, s. 553-557. ISBN 978-80-7414-602-2.

    2012

    1. ŠORGO, Andrej, Vincentas LAMANAUSKAS, Slavica Simic ŠAŠIĆ, Milan KUBIATKO, Pavol PROKOP, Jana FANČOVIČOVÁ, Martin BÍLEK, Iztok TOMAŽIČ a Mehmet ERDOGAN. A cross-national study of prospective elementary and science teachers creativity styles. Journal of Baltic Science Education. 2012, roč. 11, č. 3, s. 285-292. ISSN 1648-3898.
    2. VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Application of Didactic Means and Teaching Methods in Subjects of the Field „Teachnig of Practical Courses“. In Kapounová Jana, Kostolányová Kateřina. Information and Communication Technology in Education. Repronis Ostrava: Univerzity of Ostrava, 2012, s. 283-290. ISBN 978-80-7464-135-0.
    3. VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Application of Didactic Means and Teaching Methods in Subjects of the Field „Teachnig of Practical Courses“. In Information and Communication Technology in Education. 2012.
    4. JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO a Milan KUBIATKO. Approaches and instruments for analysing instructional quality. In Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena. 2012.
    5. TORKAR, Gregor, Milan KUBIATKO a Barbara BAJD. Assessing pre-service teachers (dis)liking of some animal species. Journal of Baltic Science Education. 2012, roč. 11, č. 4, s. 393-402. ISSN 1648-3898.
    6. YILMAZ, Zuhal, Milan KUBIATKO a Hatice TOPAL. Czech childrens drawing of nature. Educational Sciences: Theory & Practice. 2012, roč. 12, č. 4, s. 3111-3119. ISSN 1303-0485.
    7. KUBIATKO, Milan, Tomáš JANKO a Kateřina MRÁZKOVÁ. Czech Student Attitudes towards Geography. Journal of Geography. 2012, roč. 111, č. 2, s. 67-75. ISSN 0022-1341. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/00221341.2011.594904.
    8. BALÁTOVÁ, Kristýna. Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.
    9. BALÁTOVÁ, Kristýna. Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 189-200. ISBN 978-80-210-5941-2.
    10. ŠVANDOVÁ, Kateřina a Milan KUBIATKO. Faktory ovlivňující postoje studentů gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie. Scientia in Educatione. 2012, roč. 3, č. 2, s. 65-78. ISSN 1804-7106.
    11. KUBIATKO, Milan, Kateřina MRÁZKOVÁ a Tomáš JANKO. Gender and Grade Level as Factors Influencing Perception of Geography. Review of International Geographical Education Online. 2012, roč. 2, č. 3, s. 289-302. ISSN 2146-0353.
    12. BALÁTOVÁ, Kristýna a Karel PANČOCHA. Hodnoty u jedinců s poruchami chování v období dospívání. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 141-150. ISBN 978-80-210-5996-2.
    13. KUBIATKO, Milan. Is there any chance to increase pupils interest in science subjects? Problems of Education in the 21st Century, 2012, 2 s. 43. ISSN 1822-7864.
    14. KUBIATKO, Milan. Kindergarten childrens perception of animals focusing on the look and fear of animals. Educational Sciences: Theory & Practice. Istanbul, 2012, roč. 12, č. 4, s. 3181-3186. ISSN 1303-0485.
    15. KUBIATKO, Milan. Lower Secondary School Pupils Knowledge and Attitudes Toward Butterflies and Mosquitoes. International Journal of Biology Education. 2012, roč. 2, č. 2, 11 s. ISSN 2147-4990.
    16. CÍDLOVÁ, Hana, Milan KUBIATKO, Anna BAYEROVÁ a Michaela PETRŮ. Oblíbenost přírodovědných předmětů mezi žáky ZŠ. Biologie - chemie - zeměpis. 2012, roč. 21, č. 1, s. 4-7. ISSN 1210-3349.
    17. BALÁTOVÁ, Kristýna. Preference hodnot u dospívajících jedinců s poruchami chování. In PANČOCHA, Karel. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. Brno: Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2012, s. 169-176. ISBN 978-80-210-6101-9.
    18. KUBIATKO, Milan, Harun YILMAZ a Zuzana HALÁKOVÁ. The attitudes of Slovak and Turkish high school students to the ICT used in biology according to gender and age differences. Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies. 2012, roč. 4, č. 1, s. 433-446. ISSN 1308-7711.
    19. KUBIATKO, Milan. The connection between science education research and teaching. Problems of Education in the 21st Century, 2012, 2 s. 49. ISSN 1822-7864.
    20. KUBIATKO, Milan, Tomáš JANKO a Kateřina MRÁZKOVÁ. The influence of gender, grade level and favourite subject on Czech lower secondary school pupils perception of geography. International Research in Geographical and Environmental Education. 2012, roč. 21, č. 2, s. 109-122. ISSN 1038-2046. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/10382046.2012.672675.
    21. KUBIATKO, Milan a Kateřina MRÁZKOVÁ. The influence of ownership and using of pc on the attitudes toward geography. Problems of Education in the 21st Century. 2012, roč. 6, č. 50, s. 23-31. ISSN 1822-7864.
    22. KUBIATKO, Milan. The Investigation of Czech Lower Secondary School Pupils Toward Science Subjects. Journal of Educational and Social Research. 2012, roč. 2, č. 8, s. 11-17. ISSN 2239-978X.
    23. KUBIATKO, Milan, Kateřina ŠVANDOVÁ, Jiří ŠIBOR a Jiří SKODA. Vnímání chemie žáky druhého stupně základních škol. Pedagogická orientace. 2012, roč. 22, č. 1, s. 82-96. ISSN 1211-4669.
    24. KUBIATKO, Milan a Kateřina ŠVANDOVÁ. Vnímanie vyučovacieho predmetu chémia žiakmi II. stupňa ZŠ a študentmi gymnázií. Online. In Věra Ježková. Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s. 38-47. ISBN 978-80-7290-620-8.

    2011

    1. KUBIATKO, Milan. Bez prírodopisu to nejde alebo ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia Paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75-88. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2011-2-4.
    2. JANÍK, Tomáš, Milan KUBIATKO a Eva MINAŘÍKOVÁ. CPV videoweb – funkce a postup tvorby. In Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 105-108, 3 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    3. HALÁKOVÁ, Zuzana a Milan KUBIATKO. CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů chemie. In Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 121-131. Pedagogický výzkum v teorii a praxi Svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    4. KUBIATKO, Milan. CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů přírodopisu. In Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 133-142. Pedagogický výzkum v teorii a praxi Svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    5. KUBIATKO, Milan a Dominik DVOŘÁK. Čeští žáci v přírodních vědách: Biologie. In Přírodovědné úlohy pro druhý stupeň základního vzdělávaní: Náměty pro rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění výzkumu TIMSS 2007. 1. vydání. Praha: ÚIV, 2011, s. 40-46. ISBN 978-80-211-0610-9.
    6. KUBIATKO, Milan a Monika VAŠÍČKOVÁ. Do we need biological skills for our future life? The elementary school pupils views on the importance of biological skills. Western Anatolia Journal of Educational Sciences. 2011, roč. 2, sp. issue, s. 153-160. ISSN 1308-8971.
    7. JANČOVÁ, Martina, Milan KUBIATKO a Zdeňka LOSOSOVÁ. Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 64 s. ISBN 978-80-210-5617-6.
    8. VAŠÍČKOVÁ, Monika, Zdeňka LOSOSOVÁ a Milan KUBIATKO. Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu. In Mgr. Martina Jančová, Ph.D., PaedDr. Milan Kubiatko, Ph.D., Doc. RNDr. Zdeňka Lososová, Ph.D. Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu. 2011. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 59-63, 63 s. ISBN 978-80-210-5617-6.
    9. KUBIATKO, Milan, Muhammet USAK a Eva PECUŠOVÁ. Elementary School Pupils' Knowledge and Misconceptions about Birds. Eurasian Journal of Educational Research. 2011, roč. 11, č. 43, s. 163-181. ISSN 1302-597X.
    10. KUBIATKO, Milan. Experiment ako jedna z metód v pedagogickom výskume. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP. 2011.
    11. JANKO, Tomáš a Milan KUBIATKO. Geologické procesy, cykly a historie země. In Přírodovědné úlohy pro druhý stupeň základního vzdělávaní: Náměty pro rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění výzkumu TIMSS 2007. 1. vydání. Praha: ÚIV, 2011, s. 86-87. ISBN 978-80-211-0610-9.
    12. MEDKOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Inovace akreditovaného studijního oboru Učitelství praktického vyučování. In Novotná, J. (ed.). Moderní trendy ve výuce matematiky a fyziky. 1. vyd. Brno: MU Brno, 2011, s. 103-110. ISBN 978-80-210-5652-7.
    13. USAK, Muhammet, Mehmet ERDOGAN, Hatice INAN, Milan KUBIATKO a Mehmet SAHIN. Investigation of Prospective Teachers' Approaches to Learning in Biology and Ecology. New Educational Review. 2011, roč. 23, č. 1, s. 283-294. ISSN 1732-6729.
    14. BALÁTOVÁ, Kristýna. Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA). In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. první. Brno: Paido, 2011, s. 379-389. ISBN 978-80-7315-216-1.
    15. BALÁTOVÁ, Kristýna. Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA). In Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. 2011. ISBN 978-80-7315-215-4.
    16. NAJVAR, Petr, Jan SLAVÍK, Kateřina VLČKOVÁ, Milan KUBIATKO, Tomáš PAVLAS a Tomáš JANKO. Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření. In Tomáš Janík, Petr Knecht, Simona Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 17-23. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40.
    17. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR a Milan KUBIATKO. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 241 s. ISBN 978-80-210-5705-0.
    18. JANÍK, Tomáš, Petr KNECHT, Milan KUBIATKO, Tomáš PAVLAS, Jan SLAVÍK, David SOLNIČKA a Petr VLČEK. Kvalita školy a kurikula: od expertního šetření ke standardu kvality. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, 112 s. Výzkumná zpráva 5. ISBN 978-80-86856-80-3.
    19. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. International Journal of Biology Education, 2011.
    20. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. Innovative Energy Policies, 2011.
    21. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. International Electronic Journal of Environmental Education, 2011.
    22. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. European Journal of Educational Studies, 2011.
    23. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. International_Journal of Science and Technology Education Research, 2011.
    24. KUBIATKO, Milan. member of reviewer panel. British Journal of Educational Technology, 2011.
    25. KUBIATKO, Milan a Jana VLČKOVÁ. Návrh výzkumného nástroje na zkoumání postojů žáků 2. stupně ZŠ k přírodopisu. Scientia in Educatione. 2011, roč. 2, č. 1, s. 49-67. ISSN 1804-7106.
    26. DOZBABOVÁ, Eva a Milan KUBIATKO. Návrh výzkumného nástroje na zkoumání mylných představ žáků o savcích. In Martina Jančová, Milan Kubiatko, Zdeňka Lososová. Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 26-34. ISBN 978-80-210-5617-6.
    27. PANČOCHA, Karel a Kristýna BALÁTOVÁ. Postoje budoucích učitelů k jedincům se zdravotním postižením jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: MU, 2011, s. 331-342, 13 s. ISBN 978-80-210-5731-9.
    28. KUBIATKO, Milan, Kateřina MRÁZKOVÁ a Tomáš JANKO. Postoje žáků 2. stupně základních škol k vyučovacímu předmětu zeměpis. Pedagogika. 2011, roč. 61, č. 3, s. 257-270. ISSN 0031-3815.
    29. BULUT, Mehmet, Timothy TEO, Muhammet USAK, Harun YILMAZ, Mustafa AYDOGDU a Milan KUBIATKO. Pre-service teachers' technology acceptance in Turkey: An exploratory study. Technics Technologies Education Management. 2011, roč. 6, č. 3, s. 719-727. ISSN 1840-1503.
    30. KUBIATKO, Milan a Ivana VACULOVÁ. Project-based learning: characteristic and the experiences with application in the science subjects. Energy Education Science and Technology Part B-Social and Educational Studies. 2011, roč. 3, 1-2, s. 65-74. ISSN 1308-7711.
    31. VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Projektová výuka v přírodovědných předmětech. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5. 2011.
    32. VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Projektová výuka v přírodovědných předmětech. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. 246-251. ISBN 978-80-261-0030-0.
    33. KUBIATKO, Milan a Veronika NAJVAROVÁ. Přírodovědná gramotnost. 1. vyd. Brno: MU, 2011, 5 s. ISBN 978-80-210-5714-2.
    34. KUBIATKO, Milan, Zuzana HALÁKOVÁ, Soňa NAGYOVÁ a Tibor NAGY. Slovak high school students’ attitudes toward computers. Interactive Learning Environments. 2011, roč. 19, č. 5, s. 537-550. ISSN 1049-4820. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/10494821003612232.
    35. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR a Milan KUBIATKO. Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky. In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1. vyd. Brno: MU, 2011, s. 11-19. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0.
    36. PROKOP, Pavol, Sue Dale TUNNICLIFFE, Milan KUBIATKO, Alžbeta HORNÁČKOVÁ a Muhammet USAK. The role of teacher in students' attitudes to and achievement in palaeontology. Energy Education Science and Technology Part B-Social and Educational Studies. 2011, roč. 3, 1-2, s. 29-45. ISSN 1308-7711.
    37. KUBIATKO, Milan. Trendy v prírodovednom vzdelávaní: World Conference on New Tends in Science Education (WCNTSE) 2011 v Turecku). Brno: Pedagogická orientace, 2011, 4 s. 21/4. ISSN 1211-4669.
    38. KUBIATKO, Milan, Tomáš JANKO, Vlasta KARÁSKOVÁ, Martina KEKULE a Zdeněk ŠABATKA. Úlohy z biologie. In Přírodovědné úlohy pro druhý stupeň základního vzdělávaní: Náměty pro rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění výzkumu TIMSS 2007. 1. vydání. Praha: ÚIV, 2011, s. 99-111. ISBN 978-80-211-0610-9.
    39. KUBIATKO, Milan. Vědy o Zemi: Co dělalo žákům obtíže v jednotlivých tematických celcích. In Přírodovědné úlohy pro druhý stupeň základního vzdělávaní: Náměty pro rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění výzkumu TIMSS 2007. 1. vydání. Praha: ÚIV, 2011, s. 36-40. ISBN 978-80-211-0610-9.
    40. KUBIATKO, Milan, Ivana VACULOVÁ a Věra ČÍŽKOVÁ. Vymezení klíčových konceptů pro zkoumání osvojených dovedností v biologii. In Wernerová, J. (ed.). Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2011, s. 1-7. ISBN 978-80-7372-722-2.
    41. DOULÍK, Pavel, Dominik DVOŘÁK, Jitka HOUFKOVÁ, Milan KUBIATKO, Dana MANDÍKOVÁ a Jiří ŠKODA. Výsledky českých žáků v přírodních vědách. In Matematické a přírodovědné úlohy pro první stupeň základního vzdělávaní: Náměty pro rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění výzkumu TIMSS 2007. 1. vydání. Praha: ÚIV, 2011, s. 59-79. ISBN 978-80-211-0611-6.
    42. BALÁTOVÁ, Kristýna. Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 137-151. ISBN 978-80-210-5663-3.
    43. BALÁTOVÁ, Kristýna. Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 2011.
    44. KUBIATKO, Milan, Tomáš JANKO a Vlasta KARÁSKOVÁ. Zdroje, jejich využívaní a zachování. In Přírodovědné úlohy pro druhý stupeň základního vzdělávaní: Náměty pro rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění výzkumu TIMSS 2007. 1. vydání. Praha: ÚIV, 2011, s. 87-89. ISBN 978-80-211-0610-9.

    2010

    1. KUBIATKO, Milan, Muhammet USAK, Kursad YILMAZ a Mehmet Fatih TASAR. A cross-national study of czech and turkish university students attitudes towards ICT used in science subjects. Journal of Baltic Science Education. 2010, roč. 9, č. 2, s. 119-134. ISSN 1648-3898.
    2. DOSKOČILOVÁ, Marie, Eva SLOŽILOVÁ a Milan KUBIATKO. Are You Asking the Right Question? Interlocutor Training for Higher Secondary School Teachers Towards Standardised Leaving Exam in the Czech Republic. In Janik, T., Knecht, P. New Pathways in the Professional Development of Teachers. Münster: LIT Verlag, 2010, s. 284-290. ISBN 978-3-643-50153-0.
    3. KUBIATKO, Milan. Czech university students attitudes towards ICT used in science education. Journal of Technology and Information Education. 2010, roč. 2, č. 3, s. 20-25. ISSN 1803-537X.
    4. KUBIATKO, Milan a Ivana VACULOVÁ. Elementary school pupils knowledge and attitudes toward butterflies and mosquitoes. 2010.
    5. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 337-346. ISBN 978-80-210-5383-0.
    6. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty u dětí s poruchami chování. In Pančocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 15-21, 6 s. ISBN 978-80-210-5340-3.
    7. BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty u dětí s poruchami chování. In Konference Inkluze versus exkluze. Determinanty životní dráhy jedince v inkluzivním a rezidenčním prostředí. 2010.
    8. KNECHT, Petr, Milan KUBIATKO a Hana SVATOŇOVÁ. Jak uživatelé hodnotí školní zeměpisné atlasy? Podněty pro rozvoj školské kartografie. Geodetický a kartografický obzor. 2010, roč. 56, č. 7, s. 142-147. ISSN 0016-7096.
    9. JANÍK, Tomáš, Tomáš JANKO, Petr KNECHT, Milan KUBIATKO, Petr NAJVAR, Tomáš PAVLAS, Jan SLAVÍK, David SOLNIČKA a Kateřina VLČKOVÁ. Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky dotazníkového šetření. Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2010, 143 s. Publikace VUP. ISBN 978-80-87000-39-7.
    10. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. International Electronic Journal of Environmental Education, 2010.
    11. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. European Journal of Educational Studies, 2010.
    12. KUBIATKO, Milan. member of editorial board. Journal of Science and Technology Education Research, 2010.
    13. KUBIATKO, Milan. member of reviewer board. British Journal of Educational Technology, 2010.
    14. KUBIATKO, Milan a Zuzana HALÁKOVÁ. Miskoncepcie vo vyučovaní biológie: Možnosti ich skúmania na príklade témy Vtáky. In Prekoncepce a miskoncepce v oborových didaktikách. 1. vydání. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2010, s. 143-165. ACTA UNIVERSITATIS PURKYNIANAE 160. ISBN 978-80-7414-290-1.
    15. KUBIATKO, Milan, Ivana VACULOVÁ a Eva PECUŠOVÁ. Mylné představy žáků II. stupně základních škol: Možnost jejich zkoumání na příkladě tématu Ptáci. Pedagogická orientace. 2010, roč. 20, č. 2, s. 93-109. ISSN 1211-4669.
    16. KUBIATKO, Milan, Kateřina MRÁZKOVÁ a Muhammet USAK. Postoje českých a tureckých vysokoškolských studentů k využívání ICT v přírodovědných předmětech. Paidagogos. 2010, roč. 11, č. 2, s. 1-12. ISSN 1213-3809.
    17. KUBIATKO, Milan. Postoje českých vysokoškolských študentov k používaniu IKT vo vyučovaní prírodovedných predmetov. Technológia vzdelávania: príloha Slovenský učiteľ. 2010, roč. 18, č. 8, s. 8-11. ISSN 1335-003X.
    18. VLČKOVÁ, Jana a Milan KUBIATKO. Postoje žáků druhého stupně základních škol k vyučovacímu předmětu přírodopis. In Bulletin IVŠV. 1. vyd. Brno: MU, 2010, s. 21-24. ISBN 978-80-210-5378-6.
    19. BALÁTOVÁ, Kristýna a Iveta MACHÁČOVÁ. Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie). In Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010, 9 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
    20. ORSZAGHOVA, Zlatica, Janka SCHLARMANNOVÁ, Milada HOLECOVÁ, Eva TIRJAKOVÁ, Milan KUBIATKO, Miroslav KULFAN, Ivan ORSZÁGH, Ľudovít KOCIAN, Peter MIKULÍČEK, Peter FEDOR, Tomáš ČEJKA, Igor HUDEC, Soňa NAGYOVÁ, Peter MIKLOS, Ivan BARTÍK, Peter PUCHALA, Peter MAŠÁN, Martin KAĽAVSKÝ, Helena IMRICHOVÁ, Karolína SOBEKOVÁ, Miroslav KRUMPÁL, Zuzana KRUMPÁLOVÁ, Mária MELIŠKOVÁ, Viliam VONGREJ a Viera KILMAJEROVÁ. Slovník zoologických termínov a taxónov. Bratislava: Univerzita Komenského, 2010, 344 s. ISBN 978-80-223-2903-3.
    21. ORSZAGHOVA, Zlatica, Janka SCHLARMANNOVÁ, Milada HOLECOVÁ, Milan KUBIATKO, Ivan ORSZÁGH, Martin NOVACKÝ, Eva TIRJAKOVÁ, Peter FEDOR, Ľudovít KOCIAN, Soňa NAGYOVÁ, Peter MIKULÍČEK, Martin KAĽAVSKÝ, Ivan BARTÍK, David JANDZÍK, Karolína SOBEKOVÁ, Terézia LUČENIČOVÁ, Helena IMRICHOVÁ, Peter MIKLOS, Tomáš ČEJKA, Igor HUDEC, Miroslav KULFAN, Peter PUCHALA, Viliam VONGREJ, Peter MAŠÁN, Mária MELIŠKOVÁ, Martin MRVA, Miroslav KRUMPÁL a Zuzana KRUMPÁLOVÁ. Terminologický zoologický slovník. Bratislava: Univerzita Komenského, 2010, 232 s. ISBN 978-80-223-2927-9.
    22. KUBIATKO, Milan a Kateřina VLČKOVÁ. The relationship between ICT use and science knowledge for Czech students: a secondary analysis of PISA 2006. International Journal of Science and Mathematics Education. Nizozemí: Springer, 2010, roč. 8, č. 3, s. 523-543. ISSN 1571-0068.
    23. PECUŠOVÁ, Eva a Milan KUBIATKO. Úroveň mylných představ žáků základních škol o ptácích. Biologie-Chemie-Zeměpis. 2010, roč. 19, č. 2, s. 68-71. ISSN 1210-3349.
    24. KNOTOVÁ, Martina a Milan KUBIATKO. Vědomosti a postoje žáků základních škol k hadům. In Bulletin IVŠV. 1. vyd. Brno: MU, 2010, s. 31-35. ISBN 978-80-210-5378-6.
    25. KUBIATKO, Milan, Věra ČÍŽKOVÁ a Ivana VACULOVÁ. Vymezení klíčových konceptů pro zkoumání osvojených dovedností v biologii. 2010. ISBN 978-80-7372-626-3.
    26. KUBIATKO, Milan. Zounek, J., Šeďová, K. Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím. Pedagogická orientace, 2010, 4 s. ISSN 1211-4669.

    2009

    1. KUBIATKO, Milan a Zuzana HALÁKOVÁ. High school students relation to information and communication technologies in the context of biology. E - Pedagogium. 2009, roč. 9, č. 1, s. 20-30. ISSN 1213-7758.
    2. MRÁZKOVÁ, Kateřina a Milan KUBIATKO. Implementace geoinformačních technologií do výuky zeměpisu na základních školách. E-Pedagogium. 2009, roč. 9, č. 4, s. 46-60. ISSN 1213-7758.
    3. KUBIATKO, Milan a Ivana VACULOVÁ. Jedna vlaštovka jaro nedělá aneb (ne)vědomosti žáků nejenom o vlaštovkách. In Sborník příspěvků XVII. ročníku celostátní konference ČAPV. Ostrava: Pedagogická fakulta OU, 2009, s. 557-563. ISBN 978-80-7368-769-4.
    4. KUBIATKO, Milan. Názory študentov gymnázií na využívanie IKT vo vyučovacom predmete biológia. Technológia vzdelávania. 2009, roč. 17, č. 8, s. 6-9. ISSN 1335-003X.
    5. KUBIATKO, Milan. Postoje študentov gymnázií k využívaniu IKT vo vyučovaní biológie. Informatika v škole. 2009, roč. 18, č. 36, s. 43-47. ISSN 1335-616X.
    6. KUBIATKO, Milan a Zuzana HALÁKOVÁ. Postoje študentov stredných škôl k využívaniu IKT na hodinách biológie. In Bulletin CPV. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 63-65. ISBN 978-80-210-5060-0.
    7. KUBIATKO, Milan, Pavol PROKOP a Jana FANČOVIČOVÁ. Postoje študentov vysokých škôl k netopierom. In Bulletin CPV. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 38-40. ISBN 978-80-210-5060-0.
    8. KUBIATKO, Milan a Pavol PROKOP. Pupils understanding of mammals: An investigation of the cognitive dimension of misconceptions. Orbis scholae. 2009, roč. 3, č. 2, s. 97-111. ISSN 1802-4637.
    9. KUBIATKO, Milan a Zuzana HALÁKOVÁ. Slovak high school students attitudes to ICT using in biology lesson. Computers in Human Behavior. 2009, roč. 25, č. 3, s. 743-748. ISSN 0747-5632.
    10. KUBIATKO, Milan a Eva PECUŠOVÁ. Slovakian pupils misconceptions about birds. In Conference ECER 2009. 2009.
    11. JANÍK, Tomáš, Tina SEIDEL, Peter BOWMAN, Geraldine BLOMBERG, Hilda BORKO, David CLARKE, Inger Marie DALEHEFTE, Erin Marie FURTAK, Constanze HERWEG, Dana HÜBELOVÁ, Jennifer Kay JACOBS, Marcela JANÍKOVÁ, Kirsti KLETTE, Eckhard KLIEME, Petr KNECHT, Mareike KOBARG, Karen KOELLNER, Milan KUBIATKO, Peter LABUDDE, Cameron MITCHELL, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ, Christine PAULI, Manfred PRENZEL, Kurt REUSSER, Rolf RIMMELE, Kathleen J. ROTH, Katharina SCHWINDT, Simona ŠEBESTOVÁ, Richard J. SHAVELSON, Kathleen STÜRMER, Elke SUMFLETH a Maik WALPUSKI. The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom. 1. vyd. Münster: Waxmann, 2009, 282 s. Empirische Bildungsforschung. ISBN 978-3-8309-2208-7.
    12. PROKOP, Pavol, Jana FANČOVIČOVÁ a Milan KUBIATKO. Vampires Are Still Alive: Slovakian Students Attitudes toward Bats. Anthrozoös. 2009, roč. 22, č. 1, s. 19-30. ISSN 0892-7936.
    13. VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky. 2009.
    14. VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2009, s. 211-217. ISBN 978-80-7043-785-8.

    2008

    1. PROKOP, Pavol a Milan KUBIATKO. Bad wolf kills lovable rabbits: childrens attitudes toward predator and prey. Electronic Journal of Science Education. 2008, roč. 12, č. 1, s. 55-70. ISSN 1087-3430.
    2. KUBIATKO, Milan. Biológia (biologicko-medicínsky študijný odbor). Univerzita Komenského Bratislava, 2008, 118 s. 1. vydanie. ISBN 978-80-223-2591-2.
    3. KUBIATKO, Milan. Názory študentov na praktickú aplikáciu IKT do vyučovania biológie. E-Pedagogium. 2008, roč. 8, č. 3, s. 7-20. ISSN 1213-7758.
    4. KUBIATKO, Milan. O mylných představách žáků. 2008, 4 s. ISSN 1210-3349.
    5. HALÁKOVÁ, Zuzana a Milan KUBIATKO. Obľúbenosť používania počítačov študentmi gymnázií. Informatika v škole. 2008, roč. 17, č. 35, s. 33-36. ISSN 1335-616X.
    6. KUBIATKO, Milan, Soňa NAGYOVÁ a Tibor NAGY. Postoje študentov gymnázií k počítačom. 2008, 14 s. ISSN 1213-3809.
    7. NAGY, Tibor, Milan KUBIATKO a Soňa NAGYOVÁ. Postoje žiakov v spojitosti s prípravou učiteľov v problematike implementácie IKT do vyučovacieho procesu. Informatika v škole. 2008, roč. 17, 33/34, s. 20-24. ISSN 1335-616X.
    8. KUBIATKO, Milan. Praktická aplikácia informačných a komunikačných technológií do vyučovania biológie. Technológia vzdelávania. 2008, roč. 16, č. 3, s. 14-17. ISSN 1335-003X.
    9. ŽEMLIČKOVÁ, Martina, Soňa NAGYOVÁ, Milan KUBIATKO a Tibor NAGY. Problematika drogových závislostí očami žiakov vybraných škôl - Lokalita Bratislava a Orava. Biológia - Ekológia - Chémia. 2008, roč. 12, č. 3, s. 2-4. ISSN 1335-8960.
    10. ZÁHUMENSKÁ, Silvia, Soňa NAGYOVÁ a Milan KUBIATKO. Skúsenosti žiakov s legálnymi drogami. 2008, 3 s. ISSN 1210-3349.
    11. PROKOP, Pavol, Milan KUBIATKO a Jana FANČOVIČOVÁ. Slovakian pupils knowledge of, and attitudes toward birds. Anthrozoös. 2008, roč. 21, č. 3, s. 221-235. ISSN 0892-7936.
    12. KUBIATKO, Milan a Zuzana HALÁKOVÁ. Students point of view of the biology lecture taught with an ICT assistance: Preliminary results. Problems of Education in 21st century. 2008, roč. 5, č. 5, s. 75-79. ISSN 1822-7864.
    13. HALÁKOVÁ, Zuzana a Milan KUBIATKO. Sú budúci učitelia prírodovedných predmetov tvoriví? Pedagogika. 2008, roč. 58, č. 1, s. 50-60. ISSN 0031-3815.
    14. KUBIATKO, Milan, Zlatica ORSZÁGHOVÁ a Zuzana HALÁKOVÁ. Taxonómia vtákov Slovenska - Edukačný disk pre učiteľov a študentov. Informatika v škole. 2008, roč. 17, 33/34, s. 10-13. ISSN 1335-616X.
    15. HALÁKOVÁ, Zuzana a Milan KUBIATKO. Voľný čas budúcich učiteľov prírodovedných predmetov. In Pedagogika voľného času - Teória a prax. Trnava, Slovensko: Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity, 2008, s. 300-306. ISBN 978-80-8082-171-5.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 28. 11. 2024 12:33