Vámi zvolený výběr obsahuje 31 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2014

    1. HRTOŇOVÁ, Nina, Pavel KREJČÍ, Václav LORENC, Tamara VÁŇOVÁ a Anna WINKLEROVÁ. Nestandardní moduly pro LMS Moodle. In Konference MoodleMoot.cz 2014. 2014. ISBN 978-80-263-0717-4.

    2011

    1. KUČERA, Martin. Elektrotechnika 2. Brno, 2011.
    2. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK, Pavel KLÍMA a Zdeněk HODIS. LABYRINT POZNÁNÍ: interaktivní výstava v Technickém muzeu Brno. 2011.
    3. KUČERA, Martin. Využití externích systémů spolupracujících s Flash animacemi k motivaci žáků s mentální retardací. In prof. PaedDr. Jozef Pavelka, CSc., PaedDr. Jaroslav Šoltés, PhD., Mgr. Dušan Macura, PhD. Zborník príspevkov z EVO/VRVS videokonferencie ako súčasti medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. první. Prešov: Katedra F - M - T FHPV PU v Prešove, Prešovská univerzita v Prešove, 2011, s. 90-92. ISBN 978-80-555-0445-2.

    2010

    1. DOSEDLA, Martin. Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 30 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
    2. KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2010 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2010.
    3. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Praktická robotika na ZŠ. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5.

    2009

    1. KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    2. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Možnosti propojení Flash animací s měřícími systémy pro podporu výuky. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    3. KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2009 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2009.
    4. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    5. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    6. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    7. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    8. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 s. ISBN 2-914771-61-4.
    9. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 s. ISBN 978-80-8086-128-5.
    10. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.

    2007

    1. KNECHT, Petr. Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic? In Changing Geographies: Innovative Curricula. 1. vyd. Oxford: Oxford Brookes University, 2007, s. 138-144. ISBN 0-9539850-7-5.
    2. KNECHT, Petr. Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktické rekonstrukci. Orbis scholae. Praha: Karolinum, 2007, roč. 2, č. 1, s. 67-81. ISSN 1802-4637.
    3. STOJAN, MOJMÍR, PAVEL KONUPČÍK, ANTONÍN STRUŽKA a LIBOR BABUŠÍK. Dopravní výchova ve vyučování na 1. stupni ZŠ. Brno: PdF MU, 2007. dopravní výchova. ISBN 80-900915-4-7.
    4. KNECHT, Petr. Exemplární vyučování - příklady z výuky zeměpisu. Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2007, roč. 131, č. 4, s. 8-12. ISSN 0323-0449.
    5. KNECHT, Petr. Frekvenční pojmová analýza učebnic zeměpisu. In Hodnocení učebnic. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 121-134. Pedagogický výzkum v teori a praxi 7. ISBN 978-80-7315-148-5.
    6. KNECHT, Petr. Changing geographies: innovative curricula. Praha: PedF UK, 2007.
    7. KNECHT, Petr. Inovace kurikula geografického vzdělávání. Pedagogická orientace. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 62-67. ISSN 1211-4669.
    8. KNECHT, Petr a Darina FOLTÝNOVÁ. K zamyšlení - geografie maloobchodu. Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 2007, roč. 16, č. 1, s. 40-43. ISSN 1210-3349.
    9. KNECHT, Petr. Pupils' Criteria for Textbook Evaluation: A Pupils Perspective on Verbal Representation of Geographical Concepts in Geography textbooks. In Peace, Democratization and Reconciliation in Textbooks and Educational Media. 2007.
    10. KNECHT, Petr. Pupils' Criteria for the Verbal Didactical Transformation of Geographical Concepts in Geography textbooks. In Peace, democratization and reconciliation in textbooks and educational media. (Abstracts). 2007.
    11. KNECHT, Petr. Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 42-44. ISBN 978-80-210-4519-4.
    12. KNECHT, Petr. Učebnice, učitel. Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 2007, roč. 16, č. 1, s. 36-40. ISSN 1210-3349.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 7. 11. 2024 14:30