Vámi zvolený výběr obsahuje 6 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2022

    1. LINTNER, Tomáš a Klára ŠEĎOVÁ. Aiming for active student participation in online university lessons : A case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia Paedagogica. Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 2, s. 9-34. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-1.
      URL
      RIV/00216224:14210/22:00127208 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Lintner, Tomáš (703 Slovensko, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: emergency remote teaching; online learning; COVID teaching; interactive lessons; case study; mixed design
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Tomáš Lintner, Ph.D., učo 438898. Změněno: 23. 6. 2023 14:07.
    2. ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, s. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.
      Link
      Název anglicky: Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program
      RIV/00216224:14210/22:00127353 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Švýcarsko.
      Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Procházková, Ingrid (203 Česká republika, domácí) -- Vanderziel, Jeffrey Alan (840 Spojené státy, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pedagogical competencies of university teachers; professional development program;

      Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 8. 2. 2024 15:29.
    3. SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice. 2022.
      URL
      Název anglicky: DIALOGIC TEACHING : THE IMPACTS OF INTERVENTION STUDY ON PUPILS’ PARTICIPATION
      RIV/00216224:14210/22:00129326 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Sedláček, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; experimental design; student participation in classroom dialogue; collectivity
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 19. 3. 2023 22:09.
    4. SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ: DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
      URL
      Název anglicky: DIALOGIC TEACHING: THE IMPACTS OF INTERVENTION STUDY ON PUPILS’ PARTICIPATION
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; experimental design; student participation in classroom dialogue; collectivity
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 13. 3. 2023 09:33.
    5. ŠEĎOVÁ, Klára. Student Participation in Classroom Talk.. Online. Routledge, 2022. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781138609877-REE147-1.
      URL
      Název anglicky: Student Participation in Classroom Talk.
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: classroom talk; learning; participation

      Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 13. 1. 2023 14:22.
    6. ŠEĎOVÁ, Klára, Ivo ROZMAHEL a Jakub VLČEK. Závěrečná evaluační zpráva: ACP4C – Být občanem. Vzdělávací program Varianty - Člověk v Tísni, 2022, 41 s.
      URL
      Název anglicky: Final evaluation report: ACP4C - Being a Citizen
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: evaluation, final report, philosophy for children, P4C, civic competences, teacher development

      Změnil: Mgr. Jakub Vlček, učo 472663. Změněno: 6. 1. 2023 09:09.
Zobrazeno: 30. 11. 2024 01:42