Filtrování publikací

    2024

    1. GERRARD, Daniel. Comparing stance expression in student and expert writing: A needs analysis of Czech PhD students in linguistics. In 2024 ESSE Doctoral Symposium. 2024.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina a Radim HEROUT. Fostering Students’ Self-Directed Language Learning: Approaches to Advising. Studies in Self-Access Learning Journal. 2024, roč. 15, č. 2, s. 213-228. ISSN 2185-3762. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37237/150206.
    3. KALA, Marie. L'île vivante : représentation métaphorique du paysage et insularité dans Soupir, Tropique de la violence et La Vie de Joséphin le fou. In Séminaire doctorale EDUC de Pécs - 2024. 2024.
    4. KALA, Marie. L’insularité dans La vie de Joséphin le fou d’Ananda Devi. TrOPICS. UR DIRE - Université de La Réunion, 2024, č. 15. ISSN 2271-3131. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.61736/LFNT9364.
    5. CASAS CORTADA, Elena. Literatura a l’aula de català com a llengua estrangera: experiències i potencial. Resercle. Barcelona, 2024, č. 5, s. 60-76, 16 s. ISSN 2696-1210. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31009.
    6. CASAS CORTADA, Elena. Literatura txeca en català: La recepció d'obres txeques de principis de segle als anys 20. In VII Congrés Internacional de l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes. 2024.
    7. CASAS CORTADA, Elena a Jiří PEŠEK. L'obra de Mercè Rodoreda en txec i eslovac. Estudi de les traduccions i de la recepció literària. In XX Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. 2024.
    8. GERRARD, Daniel. Stance in L2 doctoral student writing: A corpus-based study. In University of Birmingham Corpus Linguistics Summer School 2024. 2024.

    2023

    1. BOUCNÍK, Daniel. *ABA in Yelmek : A nanosyntactic account. In brnoberlinvienna. 2023.
    2. GERRARD, Daniel. Comparing stance expression in student and expert writing: A pilot study. In International Doctoral Conference: Foreign Language Learning and Teaching in Research. 2023.
    3. BOUCNÍK, Daniel. Doktorský den Ústavu českého jazyka FF MU 2023. 2023.
    4. GERRARD, Daniel. ‘I humbly believe that…’: Stance expression in student and expert writing in linguistics. In 10th Brno Conference on Linguistics Studies in English 2023: Looking beyond the surface of the text. 2023.
    5. GERRARD, Daniel. Investigating stance expression by Czech PhD students and expert writers: A pilot interview study. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků VI. Brno: Masarykova univerzita, 2023.
    6. WILLIAMS, Christopher. It’s complicated: The relationship between lexis, syntax and proficiency. Discourse and Interaction. Brno: Masarykova Universita, 2023, roč. 16, č. 2, s. 124-144. ISSN 1802-9930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/DI2023-2-124.
    7. WILLIAMS, Christopher. Lexical complexity measures as indicators of essay quality. Online. Hradec Králové: Department of English Language and Literature Faculty of Education University of Hradec Králové, 2023, s. 91 - 99.
    8. GERRARD, Daniel. Taking a Stance in Academic Writing: What do PhD Students Need to Know? In Hradec Králové Anglophone Conference 2023. 2023.
    9. WILLIAMS, Christopher. The interplay between syntactic and lexical complexity. In V. Janíková,& S. Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků. VI. Brno: Masarykova univerzita, 2023, s. XX-XX, 10 s.

    2022

    1. GERRARD, Daniel. A review of interactional metadiscourse research in postgraduate dissertations and theses across disciplines. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků V. Brno: Masarykova univerzita, 2022.
    2. GERRARD, Daniel. Comparing Stance in Student and Expert Writing: A Needs Analysis of Czech PhD Students. In Výzkum v didaktice cizích jazyku. 2022.
    3. HOCHMANOVÁ, Dita. Designing a task-based course for special educators. In LSP4Employability: Language skills for employable graduates. 2022.
    4. WILLIAMS, Christopher. Finding proficiency through complexity. In In/Outside the Frame Conference. 2022.
    5. WILLIAMS, Christopher. Measuring complexity in grammar school essays. In Výzkum v didaktice cizích jazyků V. 2022.
    6. WILLIAMS, Christopher. States of Complexity. Syntactic Complexity in the English Essays of Czech Gymnasium Students. In Digital English Worldwide: Corpus and discourse analyses. 2022.
    7. WILLIAMS, Christopher. Syntactic Complexity As An Indicator Of Proficiency In Argumentative Essays. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků V. Brno: Masarykova univerzita, 2022.
    8. WILLIAMS, Christopher. Using syntactic complexity measurements as predictors of writing quality. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2022.

    2021

    1. DVOŘÁČKOVÁ, Veronika, Dita HOCHMANOVÁ a Dita TRČKOVÁ. Anglická terminologie pro učitele Praktický průvodce. Praha: Grada, 2021, 223 s. ISBN 978-80-271-2470-1.
    2. WILLIAMS, Christopher. English Fluency Development in Czech Students Before and After Their Transition From Grammar School to University. In The 9th European Conference on Language Learning (ECLL2021). 2021.

    2020

    1. HOCHMANOVÁ, Dita. Entering the Public Sphere. In Breaking Boundaries. 2020.

    2018

    1. TRČKOVÁ, Dita. Newspaper portrayal of teachers: A comparative study of representations of teachers in a British and a Czech broadsheet. Discourse and Interaction. Masarykova univerzita, 2018, roč. 11, č. 2, s. 87-103. ISSN 1802-9930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/DI2018-2-87.

    2017

    1. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. Anagnorisis as a Guide to Morals. In Recognition : Continuity/Discontinuity. 2017 Salzburg Easter School – PhD-Forum in the context of the Salzburg Easter Festival 2017, 3–7 April, Salzburg University. 2017.
    2. HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 233 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8818-4.
    3. HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 232 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8819-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8819-2017.
    4. HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 233 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8818-4.
    5. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Kreativní lektor znamená kreativní student. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2017, č. 2/2017, č. 2, s. 142-149. ISSN 1804-9435.
    6. ZOUHAR LUDVÍKOVÁ, Lenka. Language and Non-Language Impact of Autonomy Support as Reported by the Students. In GOLA, Sabina, PIERRARD, Michel, TOPS, Evie & Van RAEMDONCK, Dan. Enseigner et apprendre les langues au XXIe siècle Méthodes alternatives et nouveaux dispositifs d'accompagnement. Brusel: Peter Lang, 2017, s. 83-106. ISBN 978-2-8076-1366-9.
    7. SHEMSHURENKO, Oksana, Guzel GOLIKOVA a Monika ŠEVEČKOVÁ. Poetics of the psychological game: The role of the epigraph in the short stories by E. A. Poe. Astra Salvensis - review of history and culture. 2017, roč. 1/2017, č. 4, s. 95-101. ISSN 2457-9807.
    8. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Reálie ve výuce cizího jazyka. In Trendy v jazykovém vzdělávání v terciální sféře v jazykových centrech na univerzitách v ČR a SR III. 2017.
    9. HUBLOVÁ, Gabriela. Reiteration relations in EFL student academic writing and the effects of online learning. Discourse and Interaction. Masarykova univerzita, 2017, roč. 10, č. 1, s. 71-88. ISSN 1802-9930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/DI2017-1-71.
    10. ZOUHAR LUDVÍKOVÁ, Lenka. Students´ Attitude to Reflective Writing in ELT. 2017.
    11. HEROUT, Radim. Tailoring language courses: flexible syllabus and critical thinking. In Languages for Specific Purposes in Higher Education 2017, University of Oxford. 2017.
    12. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Výuka ruského jazyka jako cizího. In Mezinárodní konference "Výuka a testování produktivních dovedností v cizích jazycích včetně češtiny pro cizince", Poděbrady, 20.-21.6.2017. 2017.
    13. ZOUHAR LUDVÍKOVÁ, Lenka. "What teaches me what" or how students report their progress in numbers and in free writing. In 13th Nordic Autonomy Workshop. 2017.

    2016

    1. ŠEVEČKOVÁ, Monika a Aliaksandra MIASAYEDAVA. Международная конференция I. – Актуальные проблемы 21 века. 2016.
    2. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Creativity in foreign language teaching. In Alexander Kobylarek. Journal of Education, Culture and Society. Wroclaw, Poland: University of Wroclaw, 2016, s. 180-188. ISSN 2081-1640.
    3. HEROUT, Radim. From the Classroom and Back: How to Engage your Students in Language Learning When the Lesson Is Over. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2016, roč. 18, č. 2. ISSN 1755-9715.
    4. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Kreativní lektor znamená kreativní student. In Cizí jazyk v akademickém a profesním vzdělávání. 2016.
    5. TOMÁNKOVÁ, Veronika. Lexical bundles in legal texts corpora – From professional needs analysis to pedagogical implications. In 7th Brno Conference on Linguistic Studies in English 2016. 2016.
    6. TOMÁNKOVÁ, Veronika. Lexical bundles in legal texts corpora – Selection, classification and pedagogical implications. Discourse and Interaction. Masarykova univerzita, 2016, roč. 9, č. 2, s. 75-94. ISSN 1802-9930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/DI2016-2-75.
    7. HUBLOVÁ, Gabriela. Reiteration relations in EFL student academic writing and the effects of online learning. In Seventh Brno Conference on Linguistics Studies in English 2016. 2016.

    2015

    1. HUBLOVÁ, Gabriela. Developing Cohesion in English as a Foreign Language Academic Writing through an Online Course. In Language, Literature and Culture in Education 2015. 2015.
    2. HUBLOVÁ, Gabriela. Developing Discourse Competence in EFL Academic Writing through an Online Course. In Emerging Researchers' Conference: ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research. 2015.
    3. HEROUT, Radim. Eigennamen als Elemente der Bedeutungsstruktur im Werk W. G. Sebalds. In Internationale Admoni-Doktorandenkonferenz, FF UK Praha. 2015.
    4. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Hra jako fenomén během svatebních rituálů Slovanů (srovnání folklorních pramenů). Online. In Ostrava, Slavica Iuvenum XVI. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2015, s. 354-366. ISBN 978-80-7464-784-0.
    5. TOMÁNKOVÁ, Veronika. Legal English Communicative Competence of Czech Lawyers – Language Skills and Language Systems Specifics. 2015.
    6. TOMÁNKOVÁ, Veronika. Lexikální shluky v rámci korpusů anglických právních textů - selekce, klasifikace, didaktické aspekty. In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. Konference studentů doktorských studijních programů Didaktika cizího jazyka a Pedagogika. 2015.
    7. HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: vybrané analytické postupy a výsledky. In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. Konference studentů doktorských studijních programů Didaktika cizího jazyka a Pedagogika. 2015.
    8. DUNOWSKI, Eliška. Motivation im fachbezogenen DaF-Unterricht bei tschechischen Studierenden: erste Ergebnisse einer qualitativen Studie. In Janíková, Věra; Andrášová, Hana. Deutsch ohne Grenzen: Didaktik Deutsch als Fremdsprache. 1. vyd. Brno: Tribun, 2015, s. 108-122. ISBN 978-80-263-0932-1.
    9. MLÝNKOVÁ, Radka. Průzkum a zhodnocení postojů studentů učitelských oborů k romským studentům: první krok k zlepšení. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2015. 2015.
    10. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Roĺ lingvističeskoj igry v formirovaniji rečevych kompetencij studenta pri izučeniji russkogo jazyka kak inostrannogo. CASALC Review. Praha: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2015, roč. 5-2015/16, č. 1, s. 63-73. ISSN 1804-9435.
    11. MLÝNKOVÁ, Radka a Mary BENEDETTI. Surveying and Assessing Pre-Service Teachers’ Attitudes to Roma Students: The First Step in Improving. In Danielová, L., Schmied, J. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Brno. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, s. 51-61. ISBN 978-80-7509-287-8.
    12. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Tvořivou hrou k adekvátnímu překladu (studentské překlady pro Měsíc autorského čtení 2015). In MYRONOVA, Halyna, Oxana ČMELÍKOVÁ, Petr KALINA, Krystyna KUZNIETSOVA a Ihor SHYSTEROV. Ukrajinistika: minulost, přítomnost, budoucnost III: jazyk. 1. vyd. Brno: Jan Sojnek - Galium, 2015, s. 503-512. III. ISBN 978-80-906183-1-2.

    2014

    1. JANÍKOVÁ, Věra, Jana JAŠKOVÁ, Jana CHOCHOLATÁ, Marie STODOLOVÁ, Pavel ZLATNÍČEK, Martina ČEŘOVSKÁ, Miroslav JANÍK, Eliška DUNOWSKI, Ivana HOVOŘÁKOVÁ, Jitka SEDLÁČKOVÁ, Gabriela HUBLOVÁ, Pavla JAHODOVÁ, Adéla STRAKOVÁ, Veronika TOMÁNKOVÁ, Michaela ŠAMALOVÁ a Slavomíra KLIMSZOVÁ. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům III. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 379 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity 171. ISBN 978-80-210-7568-9.
    2. DVOŘÁKOVÁ, Daniela. Computer-Based Testing in A Course of English for Specific Purposes. In the SIG meeting on Writing Assessment and Assessment for Academic Purposes, prior to the 11th annual EALTA conference. 2014.
    3. VACEK, Jiří. Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta. In Mgr. Martina Švrčinová. Práce s chybou ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince). Poděbrady: Univerzita Karlova v Praze. Ústav jazykové a odborné přípravy., 2014, s. 157-159. ISBN 978-80-87238-10-3.
    4. HUBLOVÁ, Gabriela. Key Concepts in Scientific Writing. Common Mistakes, Errors and Shortcomings in Scientific Writing. In Centrum pro výzkum toxických látek v prostředí, Masarykova univerzita. 2014.
    5. HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu. In Poláchová Vašťatková, Jana a Pavla Vyhnálková (Eds). Pedagogický výzkum – spojnice mezi teorií a praxí. Sborník anotací z XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 8.-10. září 2014 v Olomouci (s. 89 - 90). Olomouc: Gevak Olomouc, ČAPV, Pedagogická fakulta Palackého university. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.
    6. HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: pilotáž nástrojů sběru dat. In Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků. 2014.
    7. DUNOWSKI, Eliška. Motivace vysokoškolských studentů k učení se německému odbornému a akademickému jazyku. Výsledky kvalitativní studie. In Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků. 2014.
    8. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Obřady přijetí dítěte do rodiny a společenství u východních a západních Slovanů. In Marcus Giger, Hana Kosáková, Marek Příhoda. Slované mezi tradicí a modernitou. Červený Kostelec/Praha: Pavel Mervart, 2014, s. 163-178. Russia Altera svazek 25, řada Slavica svazek 12. ISBN 978-80-7465-106-9.
    9. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára KOSTKOVÁ, Miroslav JANÍK a Gabriela HUBLOVÁ. Profesní vidění u učitelů: pokus o zmapování výzkumného pole. Pedagogika. 2014, roč. 64, č. 2, s. 151-176. ISSN 0031-3815.
    10. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Ptačí motivy ve slovesné tvorbě a lidových představách východních Slovanů (vybrané příklady). Online. In Jan Vorel et al. Slavica Iuvenum XV. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014, s. 349-354. ISBN 978-80-7464-680-5.
    11. GAZDOŠOVÁ, Oxana, Petr KALINA, Olga LYTVYNYUK, Halyna MYRONOVA a Monika ŠEVEČKOVÁ. 1000 ukrajinských slovíček : ilustrovaný slovník. 1. vyd. Brno: Edika, 2014, 136 s. Ilustrovaný slovník. ISBN 978-80-266-0383-2.

    2013

    1. OURODA, Karel a Jana KOLLÁROVÁ. Hledání nástrojů k hodnocení kvality kurikula. Recenze. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2013.
    2. DUNOWSKI, Eliška. Motivace vysokoškolských studentů k učení se německému odbornému a akademickému jazyku. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 239-255. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3.
    3. OURODA, Karel a Jana KOLLÁROVÁ. Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula. Recenze. Brno: Univesitas. Masarykova univerzita, 2013.
    4. OURODA, Karel, Petr SLÁDEK, Jana JACHYMIÁKOVÁ a Jitka AUTRATOVÁ. Odborný seminář k problematice čínských reálií ve vzdělávání učitelů SOŠ. 2013.
    5. VACEK, Jiří. Využití komentovaného videa při zkvalitňování prezentací studentů. Edited by Stephen R. Covey, Translated by Stanislav Michalík. 2013.
    6. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR, Miroslav JIREČEK, Alena BENDOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Eliška DUNOWSKI, Hana FAJKUSOVÁ, Marie HORÁČKOVÁ, Ivana HOVOŘÁKOVÁ, Jana CHLÁPKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANKO, Petr KNECHT, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Josef MAŇÁK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Lenka PAVLÍČKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Jitka SEDLÁČKOVÁ, Michaela ŠAMALOVÁ, Kateřina ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina ŠVANDOVÁ, Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Výzkum školního vzdělávání: poznatky a výzvy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 112 s. ISBN 978-80-210-6689-2.
    7. HUBLOVÁ, Gabriela. Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 173-188. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3.
    8. HEROUT, Radim. Wortschatz lernen mit Ohren, Augen und Händen. In Internationale Deutschlehrertagung, Bolzano/Bozen (Italien). 2013.

    2012

    1. DVOŘÁKOVÁ, Daniela a Radka MLÝNKOVÁ. ESAP and EGAP as a Part of Pre-Service Teacher Training. Banská Bystrica, Slovensko: Depart. of Language Communication in Business, Fac. of Economics, Matej Bel University, Banská Bystrica, 2012. ISBN 978-80-557-0411-1.
    2. DVOŘÁKOVÁ, Daniela. Frequency Analysis of the Spanish Infinitive. Nitra, Slovenská republika: Constantine the Philosopher University in Nitra, 2012. Linguistic and Literary Approaches to Speech, Text. ISBN 978-80-558-0181-0.
    3. MLÝNKOVÁ, Radka. Jazyk pro odborné a akademické účely ve výuce studentů Pedagogické fakulty MU. In Kaščáková,E., Mihoková,K. FORLANG: Cudzie jazyky v akademickom prostredí. Periodický zborník vedeckých príspevkov vydaný pri príležitosti 60. výročia založenia Technickej univerzity v Košiciach a Katedry jazykov. Technická univerzita v Košiciach, 2012, s. 104-110. ISBN 978-80-553-0982-8.
    4. DUNOWSKI, Eliška. Motivace a proces motivování ve výuce německého odborného jazyka. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (eds.). Výzkum výuky cizích jazyků II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 7-21. ISBN 978-80-210-6108-8.

    2011

    1. DURNOVÁ, Gabriela. Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu? In Marta Rybičková. Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 56-66, 10 s. ISBN 978-80-210-5413-4.
    2. VACEK, Jiří. The Use of Multimedia in Computer-Based University Student Language Testing. In INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE VE VÝUCE CIZÍCH JAZYKŮ. Poděbrady: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2011, s. 138-140. ISBN 978-80-87238-07-3.
    3. ŠIBOR, Jiří, Irena PLUCKOVÁ a Josef MACH. Úvod do obecné a organické chemie, biochemie a dalších chemických oborů. překlad chemické terminologie. 1. vyd. Brno: NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., 2011, 131 s. ISBN 978-80-7289-282-2.
    4. MLÝNKOVÁ, Radka. Zvyšování jazykových kompetencí žáků v anglickém jazyce pomocí různých výukových metod. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011, s. 254-263. ISBN 978-80-244-2815-4.

    2010

    1. VACEK, Jiří. E-testování v doktorském a kombinovaném studiu na CJV PdF MU. In Cizí jazyky se specifickým zaměřením ve výuce a testování. Poděbrady: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2010, s. 98-101. ISBN 978-80-87238-03-5.
    2. REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ, Alena HRADILOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK, Marta RYBIČKOVÁ, Zdena KUCHAŘOVÁ KALNÁ, Helena HUŠKOVÁ, Eva ŠRÁMKOVÁ, Marie MÉSZÁROSOVÁ, Blanka POJSLOVÁ a Ildikó ROLLER BRESŤÁK. Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování. 2010. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 20 s. ISBN 978-80-210-5114-0.
    3. MLÝNKOVÁ, Radka. Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita., 2010, s. 103-112. ISBN 978-80-210-5377-9.
    4. MLÝNKOVÁ, Radka. Zvyšování jazykových kompetencí žáků v anglickém jazyce pomocí různých výukových metod. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VIII. 2010.

    2009

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Application of Alternative Methods of Language Teaching in English Language Classes Including Students with Specific Learning Disabilities. In International Conference of Student Research, Scholarly and Creative Activity: Foreign Languages and Cultures 2009. 2009.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka. Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In Pavlovská Marie, Remsová Lenka. Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 219-222, 233 s. ISBN 978-80-210-4849-2.
    3. MLÝNKOVÁ, Radka. Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se speicickými poruchami učení. In Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. 2009.
    4. VACEK, Jiří. INTEGRACE VE VÝUCE A TESTOVÁNÍ NA ODDĚLENÍ CJV PDF MU. In Výuka cizích jazyků - integrace a testování. Poděbrady: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2009, s. 101-103. ISBN 978-80-87238-02-8.
    5. DOHNALOVÁ, Šárka. Kindergarten Methodology. In Kindergarten Methodology, Teacher Training College, University of Kent, Canterbury. 2009.
    6. MLÝNKOVÁ, Radka. Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka. Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2009, roč. 133, č. 5, s. 24 - 29. ISSN 0323-0449.
    7. DOHNALOVÁ, Šárka. NLP - Storytelling techniques for communication and presentation skills. 2009.
    8. DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling - Josef Čapek for CLIL puproses. In LEEDS - Bewerrely Community School - Introducing Czech Culture. 2009.
    9. DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling - Shakespeare in a foreign language classroom. 2009.
    10. DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling and TPR in foreign language acquisition in VYL. 2009.
    11. DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling in foreign language acquisition. 2009.
    12. DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling in language Acquisition. In 9. Mezinárodní konference asociace učitelů angličtiny v Českém Těšíně. 2009.
    13. MLÝNKOVÁ, Radka. Third place for an outstanding paper presentation at the International Conference of Student Research, Scholarly and Creative Activity: Foreign Languages and Cultures 2009. Constantine the Philosopher University in Nitra, 2009.

    2008

    1. DOHNALOVÁ, Šárka. AJ_DTVJ _Dramatické techniky ve výuce cizích jazyků. 2008.
    2. DOHNALOVÁ, Šárka. Methodology and project teaching of English in kindergarten. Pilgrims Teacher Training College at the University of Kent, Canterbury, 2008.
    3. MLÝNKOVÁ, Radka. Metoda TPR. In Konference České společnosti ”Dyslexie” a Společnosti pro podporu a rozvíjení čtenářství. 2008.
    4. MLÝNKOVÁ, Radka. Problematické aspekty výuky cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: Paido, 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.
    5. DOHNALOVÁ, Šárka. Přístupy k vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, PedF MU – dramatická výchova jako prostředek k výuce cizích jazyků. 2008.
    6. DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling – using magic in the classroom. 2008.
    7. VACEK, Jiří. TESTING LANGUAGE COMPETENCE IN UNIVERSITY NON-PHILOLOGY DOCTORAL STUDENTS. In Sociokulturní kompetence ve výuce cizích jazyků. Sborník z mezinárodního semináře. Poděbrady 2008. Univerzita Karlova v Praze: Ústav jazykové a odborné přípravy, 2008, s. 117-118. ISBN 978-80-87238-00-4.
    8. MLÝNKOVÁ, Radka. Závislost efektivity výuky cizího jazyka na výukových metodách v aplikaci na děti se specifickými poruchami učení. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.

    2007

    1. VACEK, Jiří. Standardised Testing of Academic Language Competence in Non-Philology Students. In Hádková, Marie - Balowska Grazyna. Písemné zkoušky z cizího jazyka a SERR. Praha - Ratiboř 2007: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2007, s. 187-192. ISBN 978-80-901947-8-6.
    2. VACEK, Jiří. Testing and Standardisation of Academic Language Competence in Non-Philology Faculty of Education Students. In Písemné zkoušky a testy z cizích jazyků a z češtiny pro cizince. Univerzita Karlova v Praze: Ústav jazykové a odborné přípravy, 2007, s. 123-125. ISBN 978-80-901947-7-9.

    2006

    1. VACEK, Jiří a Duncan HENDY. Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2006, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006. ISBN 80-210-3967-1.

    2004

    1. VACEK, Jiří a Matthew NICHOLLS. English Texts With Tests II. 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2004, 2004, 109 s. Skripta. ISBN 80-210-2945-5.
    2. KATRŇÁKOVÁ, Hana, Blanka KLÍMOVÁ, Barbora BUDÍKOVÁ, Alena HRADILOVÁ, Daniela BÍSKOVÁ, Jana KOLLÁROVÁ, Yvetta LINHARTOVÁ, Tatjana MYDLÁŘOVÁ, Hana NĚMCOVÁ, Milada PAVLOVOVÁ, Hana SUCHÁNKOVÁ, Renata VYSTRČILOVÁ a Jan CHOVANEC. Flight into the Land of ESP. In Flight into the Land of ESP. Uherský Brod: Jaspis a Britská rada praha, 2004, s. 57-64. Učebnice metodiky ESP. ISBN 80-903197-5-0.

    2003

    1. GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7.

    2002

    1. CHOVANCOVÁ, Barbora a Jana KOLLÁROVÁ. All you need is AMATE - Potřebujeme AMATE, novou asociaci učitelů metodiků? Učitelské listy. 2002, č. 7. ISSN 1210-6313.
    2. VACEK, Jiří a Matthew NICHOLLS. English Texts With Tests II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2002, 109 s. Skripta. ISBN 80-210-2945-5.

    2001

    1. VACEK, Jiří a Matthew NICHOLLS. English Texts With Tests. 1. vyd. Brno: Ol Print, 2001, 117 s. Cvičebnice s anglickými texty a testy. ISBN 80-210-2650-2.

    2000

    1. VACEK, Jiří. K obsahu a metodice výuky cizího jazyka na pedagogických fakultách. In Výuka cizích jazyků v nefilologických oborech na pedagogických a filozofických fakultách v ČR a SR. UJEP v Ústí nad Labem: Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem, 2000, s. 38-40. ISBN 80-7044-322-7.
    2. VACEK, Jiří. LSP Forum 99. The Proceedings of International Conference on Teaching Languages for Specific/Academic Purposes in Universities. Prague, 17-19 September 1999. 1. vyd. Praha: Asociace učitelů angličtiny ČR - AUAČR/ATECR, 2000, 2 s. ISBN 80-238-5677-4.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 18. 12. 2024 13:38