-
TERČOVÁ, Natálie. AI si může vymýšlet i odkazovat na neexistující zdroje. Při učení ale dokáže být dobrým parťákem. In Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií : Články. Brno: Masarykova univerzita, 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2382897/cs
-
ČEŠKOVÁ, Tereza, Petr NAJVAR, Miroslav JANÍK, Jiří HAVEL, Tomáš HORČIČKA, Teresa VICIANOVÁ, Alžběta JURASOVÁ a Miroslav JIREČEK. Co je klíčového na kompetencích ve školních vzdělávacích programech základních škol? In ČAPV. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2439638/cs
-
TERČOVÁ, Natálie a Aneta MAJTÁNOVÁ. Česko je díky doktorandce součástí osvětové iniciativy o správě internetu. In Atrium : časopis Fakulty sociálních studií. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2394197/cs
-
TERČOVÁ, Natálie a David ŠMAHEL. Digital Skills’ Role in Intended and Unintended Exposure to Harmful Online Content Among European Adolescents. Media and Communication. Lisbon: Cogitatio Press, 2024. ISSN 2183-2439.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2453000/cs
-
RAMEZANI, Tahereh, Ernst PAUNZEN, Caiyun XIA, Kateřina PIVOŇKOVÁ a Prapti MONDAL. Estimation of radial velocities of BHB stars. Bulgarian Astronomical Journal. Institute of Astronomy and NAO, 2024, roč. 41, č. 2024, s. 55-62. ISSN 1313-2709.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2412697/cs
-
BLAHOŠOVÁ, Jana, Martin TANCOŠ, Young WON CHO, David ŠMAHEL, Steriani ELAVSKY, Sy-Miin CHOW a Michaela LEBEDÍKOVÁ. Examining the Reciprocal Relationship Between Social Media Use and Perceived Social Support Among Adolescents : A Smartphone Ecological Momentary Assessment Study. Media Psychology. Abingdon: Routledge Journals, Taylor & Francis, 2024, neuveden, neuveden, s. 1-32. ISSN 1521-3269. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/15213269.2024.2310834.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2373417/cs
-
KUESS, Lukas, Ernst PAUNZEN, Nikola FALTOVÁ, Daniel JADLOVSKÝ, Matúš LABAJ, Marko MESARČ, Prapti MONDAL, Michal PRIŠEGEN, Tahereh RAMEZANI, Johana SUPÍKOVÁ, Kateřina SVAČINKOVÁ, Michaela VÍTKOVÁ, Caiyun XIA, Klaus BERNHARD a Stefan HÜMMERICH. Chemically peculiar stars on the pre-main sequence. Astronomy & Astrophysics. EDP Sciences, 2024, roč. 687, July 2024, s. 1-24. ISSN 0004-6361. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1051/0004-6361/202348926.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2412817/cs
-
KALMUS, Veronika, Susan BATISTA, Signe OPERMANN, Natálie TERČOVÁ a Marie JAROŇ BEDROŠOVÁ. Child Vulnerability in the Digital World. In Dagmar Kutsar, Mai Beilmann, Oliver Nahkur. Child Vulnerability and Vulnerable Subjectivity : Interdisciplinary and Comparative Perspectives. Cham: Springer, 2024, s. 131-152. Children’s Well-Being: Indicators and Research. Vol. 27. ISBN 978-3-031-61332-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-61333-3_8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2421842/cs
-
ŠNEJDRLOVÁ, Jitka. Names of the Leek (Allium porrum). In XVIII. Internationalen Slavistischen Konferenz "Junge Slavistik im Dialog". 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2403198/cs
-
TERČOVÁ, Natálie. Navigating Adolescent Online Vulnerability. In Protecting Children and Youth from Digital Harm Symposium 2024. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2372039/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ a Jiří HAVEL. Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní. In ČAPV 2024. 2024. ISBN 978-80-7392-421-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2439481/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa. S kým, ako, prečo? Otázky a možnosti (kvalitatívneho) výskumu fluktuácie začínajúcich učiteľov. In QAK 2024: Nové horizonty kvalitatívneho výskumu. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2428717/cs
-
TERČOVÁ, Natálie. Safer Internet Day: Adolescent Vulnerability in the Digital World. In IRTIS blog. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2372041/cs
-
RUDENKA, Linda. Skleněné vánoční ozdoby. In ČESKÉ REÁLIE: pracovní listy ČESKÉ PRODUKTY. Praha: Metodické a odborné centrum ÚJOP UK, 2024, s. 48–54. ČESKÉ REÁLIE: pracovní listy ČESKÉ PRODUKTY.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2399157/cs
-
LEBEDÍKOVÁ, Michaela, Vojtěch MÝLEK, David ŠMAHEL a Michal TKACZYK. The Anxious Generation: How the Great Rewiring of Childhood Is Causing an Epidemic of Mental Illness (recenze). E-psychologie. Českomoravská psychologická společnost, 2024, roč. 18, č. 1, s. 64-68. ISSN 1802-8853.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2401858/cs
-
LEBEDÍKOVÁ, Michaela, R. OLVEIRA-ARAUJO, Vojtěch MÝLEK, David ŠMAHEL a Lenka DĚDKOVÁ. The reciprocal relationship between consensual sexting and peer support among adolescents : A three-wave longitudinal study. Computers in Human Behavior. Oxford: Elsevier, 2024, roč. 152, March, s. 1-8. ISSN 0747-5632. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2023.108048.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2346879/cs
-
TERČOVÁ, Natálie, Michal MUŽÍK, Lenka DĚDKOVÁ a David ŠMAHEL. The Reciprocal Relationship Between Parental E-health Literacy Mediation and Adolescents' E-health Literacy: A Three-wave Longitudinal Study. In 10th European Communication Conference (ECREA). 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2445297/cs
-
BLAHOŠOVÁ, Jana, Natálie TERČOVÁ, Adéla ŠVESTKOVÁ a David ŠMAHEL. Umělá inteligence a zdraví : Jak čeští dospělí využívají AI. Brno: Masarykova univerzita, 2024, 22 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2372042/cs
-
TERČOVÁ, Natálie. Výzkum: umělou inteligenci použila třetina Čechů. In Studio 6, Česká televize. Studio 6, Česká televize, 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2372040/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Jan EGERLE, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ a Petra PÍRKOVÁ. Communication in (Inter)professional Teams as a Specific Challenge: The Practice at Primary and Lower Secondary Schools. In ECER 2023 "The Value of Diversity in Education and Educational Research". 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2314877/cs
-
EGERLE, Jan, Lenka ĎULÍKOVÁ, Teresa VICIANOVÁ, Alžběta JURASOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ a Alena PAROUBKOVÁ. Direct and Indirect Model of (Inter)professional Collaboration: Case Studies from Primary and Lower Secondary Schools in the Czech Republic. In ECER 2023: "The Value of Diversity in Education and Educational Research". 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2314878/cs
-
BARTÍKOVÁ, Andrea. Foundation governance. Do we need special foundation supervision authority? In Rijeka Doctoral Conference RIDOC 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2365159/cs
-
ČEŠKOVÁ, Tereza, Jiří HAVEL, Miroslav JIREČEK, Miroslav JANÍK, Alžběta JURASOVÁ, Teresa VICIANOVÁ, Tomáš HORČIČKA, Veronika NAJVAROVÁ a Petr NAJVAR. Klíčové kompetence ve školních vzdělávacích programech základních škol. In Proměny ve vzdělávání. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2364061/cs
-
HURDÍK, Jan a Andrea BARTÍKOVÁ. Radim Chalupa: Excesivní uplatnění a zneužití směnky. Bulletin advokacie. Praha: Česká advokátní komora, 2023, roč. 2023, č. 6, s. 59-60. ISSN 1210-6348.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2297047/cs
-
JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0506-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2376421/cs
-
JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0505-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2412277/cs
-
JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0506-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0506-2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2401098/cs
-
ŠENKÝŘOVÁ, Barbora a Stanislav BALÍK. Could a Referendum Change the Local Party System? Discussion of the Referendum’s Consequences in the Context of Cleavages. Politics in Central Europe. De Gruyter Open, 2022, roč. 18, č. 1, s. 111-127. ISSN 1801-3422. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/pce-2022-0005.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1840911/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie. In Doktorandská vedecká konferencia Juvenilia Paedagogica 2022: aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov. 2022. ISBN 978-80-568-0503-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2222750/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie. In Doktorandská vedecká konferencia Juvenilia Paedagogica 2022: aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1862089/cs
-
ŠNEJDRLOVÁ, Jitka. Names of Selected Brassica Vegetables – Cabbage (Brassica oleracea convar. capitata) and Kale (Brassica oleracea). In Junge Slavistik im Dialog 2022. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2227737/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa a Alžběta JURASOVÁ. Tandemová výuka ako forma podpory profesijnej socializácie začínajúceho učiteľa. In EDUCA XVII: Vzdelanie - cesta pre všetkých. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1862091/cs
-
ČAPEK, Jan. Two Centuries of the Vampire : Toward and Against the Commodification of Anxiety. In The Vampire Academic Conference 2022, Cardiff. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1860567/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ a Jiří HAVEL. Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce. In 30. výroční konference ČAPV. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2215018/cs
-
HAVEL, Jiří, Teresa VICIANOVÁ a Alžběta JURASOVÁ. Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce. In 30. výroční konference ČAPV. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2214817/cs
-
GREGOR, Miloš, Petra MLEJNKOVÁ, Miroslava PAVLÍKOVÁ, Barbora ŠENKÝŘOVÁ, Jakub DRMOLA, Miroslav MAREŠ, František KASL, Aleš HORÁK, Vít BAISA, Radim POLČÁK, Jan HANZELKA, Jonáš SYROVÁTKA a Ondřej HERMAN. Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century. Cham: Palgrave Macmillan, 2021, 273 s. Political Campaigning and Communication. ISBN 978-3-030-58623-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-58624-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1752737/cs
-
ŠNEJDRLOVÁ, Jitka. Názvy rostliny bramboru obecného (Solanum tuberosum). In Junge Slavistik im Dialog 2021. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1797038/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1839180/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1816699/cs
-
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov. 2021. ISBN 978-80-555-2848-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1816697/cs
2024
2023
2022
2021
Zobrazeno: 19. 12. 2024 03:32