-
HRTOŇOVÁ, Nina, Pavel KREJČÍ, Václav LORENC, Tamara VÁŇOVÁ a Anna WINKLEROVÁ. Nestandardní moduly pro LMS Moodle. In Konference MoodleMoot.cz 2014. 2014. ISBN 978-80-263-0717-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1216483/cs
-
KUČERA, Martin. Elektronika 2. Brno, 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/973533/cs
-
KUČERA, Martin. Elektrotechnika 2. Brno, 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/973531/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/974253/cs
-
KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK, Pavel KLÍMA a Zdeněk HODIS. LABYRINT POZNÁNÍ: interaktivní výstava v Technickém muzeu Brno. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/974238/cs
-
KUČERA, Martin. Využití externích systémů spolupracujících s Flash animacemi k motivaci žáků s mentální retardací. In prof. PaedDr. Jozef Pavelka, CSc., PaedDr. Jaroslav Šoltés, PhD., Mgr. Dušan Macura, PhD. Zborník príspevkov z EVO/VRVS videokonferencie ako súčasti medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. první. Prešov: Katedra F - M - T FHPV PU v Prešove, Prešovská univerzita v Prešove, 2011, s. 90-92. ISBN 978-80-555-0445-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/973362/cs
-
DOSEDLA, Martin. Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 30 s. ISBN 978-80-210-5333-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/912994/cs
-
KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2010 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990880/cs
-
KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Praktická robotika na ZŠ. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/913072/cs
-
KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/863968/cs
-
KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Možnosti propojení Flash animací s měřícími systémy pro podporu výuky. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/863033/cs
-
KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2009 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990875/cs
-
KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990894/cs
-
KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990893/cs
-
KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990891/cs
-
KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990889/cs
-
KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 s. ISBN 2-914771-61-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/862962/cs
-
THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATIONKUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 s. ISBN 978-80-8086-128-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/862967/cs
-
KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/863038/cs
-
KNECHT, Petr. Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic? In Changing Geographies: Innovative Curricula. 1. vyd. Oxford: Oxford Brookes University, 2007, s. 138-144. ISBN 0-9539850-7-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/717975/cs
-
KNECHT, Petr. Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktické rekonstrukci. Orbis scholae. Praha: Karolinum, 2007, roč. 2, č. 1, s. 67-81. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/725142/cs
-
STOJAN, MOJMÍR, PAVEL KONUPČÍK, ANTONÍN STRUŽKA a LIBOR BABUŠÍK. Dopravní výchova ve vyučování na 1. stupni ZŠ. Brno: PdF MU, 2007. dopravní výchova. ISBN 80-900915-4-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747950/cs
-
KNECHT, Petr. Exemplární vyučování - příklady z výuky zeměpisu. Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2007, roč. 131, č. 4, s. 8-12. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/717976/cs
-
KNECHT, Petr. Frekvenční pojmová analýza učebnic zeměpisu. In Hodnocení učebnic. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 121-134. Pedagogický výzkum v teori a praxi 7. ISBN 978-80-7315-148-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/725134/cs
-
KNECHT, Petr. Changing geographies: innovative curricula. Praha: PedF UK, 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/751425/cs
-
KNECHT, Petr. Inovace kurikula geografického vzdělávání. Pedagogická orientace. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 62-67. ISSN 1211-4669.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/724794/cs
-
KNECHT, Petr a Darina FOLTÝNOVÁ. K zamyšlení - geografie maloobchodu. Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 2007, roč. 16, č. 1, s. 40-43. ISSN 1210-3349.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/707029/cs
-
KNECHT, Petr. Pupils' Criteria for Textbook Evaluation: A Pupils Perspective on Verbal Representation of Geographical Concepts in Geography textbooks. In Peace, Democratization and Reconciliation in Textbooks and Educational Media. 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/842591/cs
-
KNECHT, Petr. Pupils' Criteria for the Verbal Didactical Transformation of Geographical Concepts in Geography textbooks. In Peace, democratization and reconciliation in textbooks and educational media. (Abstracts). 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/724800/cs
-
KNECHT, Petr. Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 42-44. ISBN 978-80-210-4519-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718776/cs
-
KNECHT, Petr. Učebnice, učitel. Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 2007, roč. 16, č. 1, s. 36-40. ISSN 1210-3349.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/707027/cs
2014
2011
2010
2009
2007
Zobrazeno: 27. 12. 2024 20:57