Filtrování publikací

    2024

    1. MIKULOVÁ, Monika a Sofiia BEREZKA. Co bych si přála vědět před tím než jsem začala hledat práci. In Workshop v rámci projektu ENAC. 2024.
    2. STAŠEK, Andrea, Vít SUCHÝ, Matěj SAPÍK, Dita SIŘÍNKOVÁ, Agáta PŘIKRYLOVÁ a Lukas BLINKA. Hráči videoher v Česku : Výzkumná zpráva z longitudinálního projektu Czech Gamers 2021 – 2023. Brno: Masarykova univerzita, 2024, 34 s. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.CZG_REPORT-2024.
    3. PROCHÁZKA, Jakub, Pavol KACMAR, Tereza LEBEDOVÁ, Ludmila DUDÁŠOVÁ a Martin VACULÍK. The Revised Compound Psychological Capital Scale (CPC-12R): Validity and cross-cultural invariance in an organizational context. International Journal of Mental Health and Addiction. New York: Springer, 2024, 22 s. ISSN 1557-1874. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s11469-023-01135-6.

    2023

    1. KOŠATKA, David. Analýza pedagogické reflexe vzdělávání v imerzivní virtuální realitě. 2023.
    2. KOŠATKA, David, Markéta KOŠATKOVÁ, Nicola Catherine FOŘTOVÁ, Alžběta ŠAŠINKOVÁ a Michal ČERNÝ. Implementing Didactic Principles in VR for Language Education. Online. MUNI Press, 2023, s. 57-85, 28 s. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0500-2023-3.
    3. WILLIAMS, Christopher. It’s complicated: The relationship between lexis, syntax and proficiency. Discourse and Interaction. Brno: Masarykova Universita, 2023, roč. 16, č. 2, s. 124-144. ISSN 1802-9930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/DI2023-2-124.
    4. ŠAŠINKA, Čeněk, Michal ČERNÝ, Nicola Catherine FOŘTOVÁ, Jiří RAMBOUSEK, Zdeněk STACHOŇ, Alžběta ŠAŠINKOVÁ, David KOŠATKA, Markéta KOŠATKOVÁ, Kateřina JOCHECOVÁ, Hana ŠVEDOVÁ a Anna DOHNÁLKOVÁ. Learning and Teaching in Virtual Reality. Possibilities and Limits of Collaborative Immersive Virtual Environments. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 121 s. ISBN 978-80-280-0500-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0500-2023.
    5. WILLIAMS, Christopher. Lexical complexity measures as indicators of essay quality. Online. Hradec Králové: Department of English Language and Literature Faculty of Education University of Hradec Králové, 2023, s. 91 - 99.
    6. KOŠATKA, David. Managing Stressful Situations and Promoting Teachers' Well-being Through Somatic-Cognitive Experience in a Responsive Computer Simulation. In Managing Stressful Situations and Promoting Teachers' Well-being Through Somatic-Cognitive Experience in a Responsive Computer Simulation. 2023.
    7. KOŠATKA, David. Preparing novice teachers for stressful classroom situations through somatic-cognitive experience in a responsive virtual reality simulation. In ISATT 2023 - International Study Association on Teachers and Teaching. 2023.
    8. OVERCHUK, Victoria, Oksana KONONENKO, Sofiia BEREZKA, Nina LIESNICHENKO, Iryna OSTOPOLETS a Natalia LAPSHOVA. PSYCHOSOCIAL REHABILITATION UNDER LONG-TERM STRESS: A RELEVANT APPROACH FOR EFFECTIVELY ACHIEVING RESULTS. AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. HRADEC KRALOVE: Magnanimitas, 2023, roč. 13, č. 1, s. 99-104. ISSN 1804-7890.
    9. WILLIAMS, Christopher. The interplay between syntactic and lexical complexity. In V. Janíková,& S. Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků. VI. Brno: Masarykova univerzita, 2023, s. XX-XX, 10 s.

    2022

    1. KOŠATKA, David. Fragmentation of the Information Space as a Chance to Transforming the Preparation of Future Teacher. In ECER 2022 - European Educational Research Association. 2022.
    2. VANDER, Jiří a Sofiia BEREZKA. Jak se vyrovnat se ztrátou? In Masarykova univerzita. Psychologické konzultace pro studenty. Brno: Masarykova univerzita, 2022.
    3. FILIP, Miroslav, Dominik KOVÁŘ, Michaela JALŮVKOVÁ, Laura JAKALOVÁ, Nikola KEBRLOVÁ, Jakub KOCYAN, Kamila LÁTALOVÁ, Angelika POULOVÁ, Ivana SOCHOVÁ, Kamila UVÍROVÁ a Patrik BRTINSKÝ. Jak souvisí stres, nedůvěra a nedodržování protiepidemických opatření? – Konstruktivistický pohled na negativní jevy pandemické doby. E-psychologie. Olomouc: Českomoravská psychologická společnost, 2022, roč. 16, č. 1, s. 1-30. ISSN 1802-8853. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.29364/epsy.433.
    4. BURIÁNKOVÁ, Iva, Anna MOLÍKOVÁ, Monika VÍTĚZOVÁ, Vladimír ONDERKA, Tomáš VÍTĚZ, Iva URBANOVÁ, Nikola HANIŠÁKOVÁ, Martin ČERNÝ, David NOVÁK, Jan LOCHMAN, Josef ZEMAN, Jakub JAVŮREK, Markéta MACHÁLKOVÁ, Linda DENGLER a Harald HUBER. Microbial Communities in Underground Gas Reservoirs Offer Promising Biotechnological Potential. Fermentation. MDPI, 2022, roč. 8, č. 6, s. 1-16. ISSN 2311-5637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/fermentation8060251.
    5. KOŠATKA, David. Možnosti využití virtuální reality a digitálních technologií ve vzdělávání a přípravě budoucích učitelů. In 30. konference ČAPV, 2022. 2022.
    6. HEREC, Jonáš, Jaroslav SÝKORA, Kamil BRAHMI, David VONDRÁČEK, Oldřiška DOBEŠOVÁ, Martin SMĚLÍK, Martin VACULÍK a Jakub PROCHÁZKA. Reflection and Reasoning in Moral Judgment : Two Preregistered Replications of Paxton, Ungar, and Greene (2012). Cognitive Science. Hoboken: Wiley, 2022, roč. 46, č. 7, s. 1-11. ISSN 0364-0213. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/cogs.13168.

    2021

    1. SVĚTLÁK, Miroslav, Pavla LINHARTOVÁ, Terézia KNEJZLÍKOVÁ, Jakub KNEJZLÍK, Barbora KÓŠA, Veronika HORNÍČKOVÁ, Kristýna DVOŘÁČKOVÁ, Klaudia LUČANSKÁ, Alena SLEZÁČKOVÁ a Rastislav ŠUMEC. Being Mindful at University: A Pilot Evaluation of the Feasibility of an Online Mindfulness-Based Mental Health Support Program for Students. Online. In Rachel Kowert , Christopher J. Ferguson , Paul C. Fletcher, Doris Rusch. Digital Games and Mental Health. Lausanne: Frontiers, 2021, s. 130-142. Neveden. ISBN 978-2-88971-461-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3389/978-2-88971-461-2.
    2. SVĚTLÁK, Miroslav, Pavla LINHARTOVÁ, Terézia KNEJZLÍKOVÁ, Jakub KNEJZLÍK, Barbora KÓŠA, Veronika HORNÍČKOVÁ, Kristýna JAROLÍNOVÁ, Klaudia LUČANSKÁ, Alena SLEZÁČKOVÁ a Rastislav ŠUMEC. Being Mindful at University: A Pilot Evaluation of the Feasibility of an Online Mindfulness-Based Mental Health Support Program for Students. Frontiers in Psychology. Lausanne: Frontiers, 2021, roč. 11, JAN 2021, s. 1-16. ISSN 1664-1078. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2020.581086.
    3. ŠVIHÁLKOVÁ, Šárka. Čím víc je přivírám, tím víc mé oči vidí…. Online. In doc. PhDr. Alice Jedličková, CSc.; Mgr. et Mgr. Stanislava Fedrová, Ph.D. Já z hvězd svou moudrost nevyčet… Studenstký sborník intermediálních analýz. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, s. 24-29, 89 s. ISBN 978-80-210-8469-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8469-2021.
    4. SEDLÁKOVÁ, Markéta a David KOŠATKA. Identities in the Era of Globalisation. Reflection on International Experience as a Tool for Culturally Responsive and Inclusive Education. Pedagogika. Charles University in Prague, 2021, roč. 4, č. 71, s. 553-570. ISSN 0031-3815.
    5. JEDLIČKOVÁ, Alice, Stanislava FEDROVÁ, Martina JANÁKOVÁ, Matěj KOS, Michaela KOUTSKÁ, Veronika KUBECOVÁ, Tereza NAHODILOVÁ, Lucie PETREKOVÁ, Anastasiia SYROTA, Veronika ŠAŠALOVÁ, Šárka ŠVIHÁLKOVÁ, Ondřej TROJAN a Adam VRCHLABSKÝ. Já z hvězd svou moudrost nevyčet… Studentský sborník intermediálních analýz. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 89 s. ISBN 978-80-210-8469-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8469-2021.
    6. SEDLÁKOVÁ, Markéta, David KOŠATKA a Michal ČERNÝ. Kritická reflexe rekonfigurace epistemického filtru jako předpoklad pro sociální práci. Sociální práce / Sociálna práca / Czech and Slovak Social Work. Asociace vzdělavatelů v sociální práci (ASVSP), 2021, roč. 21, č. 6, s. 125-145. ISSN 1213-6204.
    7. SVĚTLÁK, Miroslav, Šárka DAŇHELOVÁ, Barbora KÓŠA, Alena SLEZÁČKOVÁ a Rastislav ŠUMEC. Self-compassion in medical students: a pilot study of its association with professionalism pressure. BMC Medical Education. London: BMC, 2021, roč. 21, č. 1, s. 1-7. ISSN 1472-6920. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1186/s12909-021-02930-2.
    8. MIKULOVÁ, Monika, Markéta VENYŠOVÁ a Šárka ŠVIHÁLKOVÁ. Úloha Kariérního centra MU při spolupráci se zaměstnavateli. In Role of Universities in the Regional Development (RURD) 2021. 2021.
    9. OČENÁŠEK, Vojtěch, Kateřina WOLFOVÁ a Zuzana SLOVÁČKOVÁ. Work engagement of primary school teachers in the context of self-determination theory. Online. In Gómez Chova, L.; López Martínez, A.; Candel Torres I. ICERI2021 Proceedings. Seville: IATED Academy, 2021, s. 3591-3599. ISBN 978-84-09-34549-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2021.0866.

    2020

    1. OČENÁŠEK, Vojtěch a Libor KOMÁREK. Congroo FAIR - aplikace sebedeterminační teorie v kariérním poradenství. In Evropská online konference “Kariérové poradenství a vzdělávání ve světě vzhůru nohama”. 2020.
    2. KRMÍČEK, Lukáš, Jaromír ULRYCH, Petra ŠIŠKOVÁ, Simona KRMÍČKOVÁ, Petr ŠPAČEK a Šárka KŘÍŽOVÁ. Geochemistry and Sr-Nd-Pb isotope characteristics of Miocene basalt-trachyte rock association in transitional zone between the Outer Western Carpathians and Bohemian Massif. Geologica Carpathica. Bratislava: Veda, Publishing House of the Slovak Academy of Sciences, 2020, roč. 71, č. 5, s. 462-482. ISSN 1335-0552. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31577/GeolCarp.71.5.6.
    3. LINHARTOVÁ, Pavla, Adéla LÁTALOVÁ, Richard BARTEČEK, Jan ŠIRŮČEK, Pavel THEINER, Anastasia EJOVA, Pavlína HLAVATÁ, Barbora KÓŠA, Barbora JEŘÁBKOVÁ, Martin BAREŠ a Tomáš KAŠPÁREK. Impulsivity in patients with borderline personality disorder : a comprehensive profile compared with healthy people and patients with ADHD. Psychological Medicine. New York: Cambridge University Press, 2020, roč. 50, č. 11, s. 1829-1838. ISSN 0033-2917. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1017/S0033291719001892.

    2019

    1. KOMÁREK, Libor. Career Management Skills – důležitost jejich aplikace a možnosti měření. Kariérové poradenstvo v teórii a praxi. 2019, roč. 2019, č. 15, s. 6-17. ISSN 1338-8231.
    2. KOMÁREK, Libor. Career Management Skills – The Importance of Their Application and Possibilities of Measurement /poster/. In IAEVG Conference 2019 - Career Guidance for Inclusive Society. 2019.
    3. KELEMEN, Peter, Jan ŠEVČÍK, Jiří HASALÍK, Radim KOCHAŇ, Ondřej STRAŠIL a Eva BORN. Connection between national culture and individual mindfulness. Online. In Giovanni Schiuma, Paola Demartini, Min-Ren Yan. Knowledge Ecosystems and Growth. Matera (Italy): Institute of Knowledge Asset Management, Arts for Business Institute, University of Basilicata, 2019, s. 2250-2261. ISBN 978-88-96687-12-3.
    4. MICHELE, Lukáš, Simona LIPTÁKOVÁ, Alexandra OCÁSKOVÁ, Hana HLOBILOVÁ, Tereza KAŠKOVÁ, Agáta PŘIKRYLOVÁ, Martin VACULÍK a Jakub PROCHÁZKA. Imaginace jídla a jeho konzumace : čím více na to myslíme, tím méně toho sníme. E-psychologie. Praha: Českomoravská psychologická společnost, 2019, roč. 13, č. 2, s. 1-12. ISSN 1802-8853. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.29364/epsy.340.
    5. KOMÁREK, Libor. Jak na práci pod tlakem. In Konference Young Dentist - Snažší cesta k lepší praxi 2019. 2019.
    6. MIKULOVÁ, Monika. Noc vědců - prezentace inovativních přístupů Masarykovy univerzity. 2019.
    7. MIKULOVÁ, Monika. Vědeckopopularizační aktivity Masarykovy univerzity pro žáky a studenty ZŠ a SŠ. In Konference Středisek služeb školám. 2019.

    2018

    1. TVRDOŇOVÁ, Michaela, Lena ASCHER, Norbert JAKUBOWSKI, Marcela VLČNOVSKÁ, Markéta VACULOVIČOVÁ, Viktor KANICKÝ a Tomáš VACULOVIČ. A new approach of antibodies labeling (NPs) by immunoassay with LA-ICP-MS detection. In European Symposium on Atomic Spectrometry. 2018.
    2. KOMÁREK, Libor. Jak vystavět kariéru. In Snažší cesta k lepší praxi. 2018.
    3. TULINSKÁ, Hana. Kariérní poradenství a online vzdělávání. In Konference kariérové poradenství v lokální a globální síti. 2018.
    4. TULINSKÁ, Hana. Otevřený webový Kurz práce s informacemi. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2018. 2018. ISBN 978-80-7435-718-3.
    5. POLANSKÁ, Hana, Marcela VLČNOVSKÁ, Monika KRATOCHVÍLOVÁ, Michaela TVRDOŇOVÁ, Martina RAUDENSKÁ, Tomáš VIČAR, Veronika DILLINGEROVÁ, Viktor KANICKÝ, Tomáš VACULOVIČ a Michal MASAŘÍK. Renální distribuce mědi a platiny – myší model. In XLII. Brněnské onkologické dny. 2018. ISSN 0862-495X.
    6. TVRDOŇOVÁ, Michaela, Lena ASCHER, Norbert JAKUBOWSKI, Marcela VLČNOVSKÁ, Viktor KANICKÝ a Tomáš VACULOVIČ. Simultaneous imaging of proteins and elements in tissues by LA-ICP-MS. In 16th Czech - Slovak Spectroscopic Conference 2018. 2018. ISBN 978-80-88195-06-1.
    7. VLČNOVSKÁ, Marcela, Michaela TVRDOŇOVÁ, Markéta VACULOVIČOVÁ a Tomáš VACULOVIČ. Utilization of antibody-nanoparticle conjugates as a tool for immunochemistry with ICP-MS detection. In Cerkal, R.; Belcredi, N.B.; Prokesova, L. PROCEEDINGS OF 25TH INTERNATIONAL PHD STUDENTS CONFERENCE (MENDELNET 2018). BRNO: MENDEL UNIV BRNO, FAC AGRONOMY, 2018, s. 548-552. ISBN 978-80-7509-597-8.
    8. HIDEGOVÁ, Simona, Juraj JAKUBÍK, Jana SVAČINOVÁ, Dominik NEDOMA, Zuzana KAŠČÁKOVÁ, Martin FABŠÍK, Jana HRUŠKOVÁ, Manlio VINCIGUERRA, Jan NOVÁK a Zuzana NOVÁKOVÁ. Význam bioimpedančnej pulzovej krivky u diabetikov. In 46. pracovní konference Komise experimentální kardiologie. 2018. ISSN 1801-6103.

    2015

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka, Jitka FERDANOVÁ, Šárka KARMAZÍNOVÁ a Jana VESELÁ. Inovace poradenských služeb Kariérního a poradenského centra MU. In konference Asociace vysokoškolských poradců "Reflexe poradenské praxe na vysokých školách v ČR a v zahraničí". 2015.

    2011

    1. KARMAZÍNOVÁ, Šárka a Jana ČIHOUNKOVÁ. Skupinový koučink a praxe v Assessment centrech. In URYCHOVÁ, E., ČIHOUNKOVÁ, J., KRUPIČKA, L.: Aktuální trendy Vysokoškolského poradenství – Trendy, metody, aktuální otázky. Brno: Asociace vysokoškolských poradců, o.s.vysokoškolských poradců, o.s., 2011. ISBN 978-80-260-1198-9.

    2009

    1. JENNE, Dalibor, Šárka KARMAZÍNOVÁ a Václav UZEL. Studenti radí studentům: Studentští poradci Masarykovy univerzity. In Vysokoškolské poradenství versus vysokoškolská pedagogika: Sborník příspěvků. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství, 2009, s. 126-132. ISBN 978-80-213-2007-9.

    2008

    1. BLAHUTKOVÁ, Marie, Eva MATĚJKOVÁ a Šárka KARMAZÍNOVÁ. Podíl psychomotorické terapie na kvalitě života seniorů. In Optimální působení tělesné zátěže. první. Hradec Králové: Pedagogická fakulta UHK, 2008, s. 1-5. ISBN 978-80-7041-994-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 24. 12. 2024 04:19