Vámi zvolený výběr obsahuje 33 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. KRŠKOVÁ, Zuzana, Lucie PODROUŽKOVÁ a Barbora KAŠPÁRKOVÁ. Prospero’s books and prospering reading: extensive reading and reflection in the classroom. In Transforming Shakespeare “into something rich and strange”: The Tempest and its rewritings & adaptations. 2024.
    2. PODROUŽKOVÁ, Lucie a Barbora KAŠPÁRKOVÁ. The Tempest as an Escape Room. In Transforming Shakespeare “into something rich and strange”: The Tempest and its rewritings & adaptations. 2024.
    3. PODROUŽKOVÁ, Lucie, Zuzana KRŠKOVÁ a Barbora KAŠPÁRKOVÁ. Transforming Shakespeare “into something rich and strange”: The Tempest and its rewritings & adaptations. 2024.
    4. PODROUŽKOVÁ, Lucie, Zuzana KRŠKOVÁ a Barbora KAŠPÁRKOVÁ. Transforming Shakespeare “into something rich and strange”: The Tempest and its rewritings & adaptations. 2024.

    2019

    1. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. A Shadow of Truth : Honor Klein in Iris Murdoch’s A Severed Head. Prague Journal of English Studies. Prague: Charles University, 2019, roč. 8, č. 1, s. 21-34. ISSN 1804-8722. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/pjes-2019-0002.
    2. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. The Reception of Iris Murdoch's Work by Czech Readers and Academia. In Iris Murdoch Centenary Conference, 13-15 July, 2019, St. Anne's College and Somerville College, Oxford. 2019.

    2017

    1. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. A Shadow of Truth : Honor Klein in Iris Murdoch's A Severed Head. In 'Gender and Trauma' : The Eighth International Conference on Iris Murdoch, 1-2 September, 2017, Chichester University, UK. 2017.
    2. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. Anagnorisis as a Guide to Morals. In Recognition : Continuity/Discontinuity. 2017 Salzburg Easter School – PhD-Forum in the context of the Salzburg Easter Festival 2017, 3–7 April, Salzburg University. 2017.

    2008

    1. MARUŠKA, Michal. Autorské portfolio. 2008.
    2. KAMENICKÝ, Petr, Michal MARUŠKA, Zuzana IŠTVÁNOVÁ a Jan ZÁLEŠÁK. E-learningový kurz Technologie malby, design, realizace. 1. vydání 2008. 2008.
    3. MARUŠKA, Michal a Zuzana STRAKOŠOVÁ. Identita: multimediální workshop v rámci Normálního festivalu. 2008.
    4. STRAKOŠOVÁ, Zuzana a Michal MARUŠKA. Interdisciplinarni pristupy ve vytvarnych workshopech pro mentalne postizene-vytvarne umeni,nova media, divadlo, hudba, performance - prezentační dvd-rom. 1.vydání, 2008. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 12/08. ISBN 978-80-210-4777-8.
    5. STRAKOŠOVÁ, Zuzana a Michal MARUŠKA. Využití nových médií ve workshopech koncipovaných pro osoby s mentálním handicappem. In MARUŠKA, Michal. Kdy bude ples. 1.vydání, 2008. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 17-19. 1/08. ISBN 978-80-210-4777-8.
    6. STRAKOŠOVÁ, Zuzana a Michal MARUŠKA. Workshop v USP Nové Zámky u Litovle v rámci projektu Interdisciplinarní přístupy ve výtvarných workshopech pro mentálně postižené-výtvarné umění, nová média, divadlo, hudba, performance, 12.-14.9. 2008. 2008.
    7. STRAKOŠOVÁ, Zuzana a Michal MARUŠKA. Workshop v USP Nové Zámky u Litovle v rámci projektu Interdisciplinarní přístupy ve výtvarných workshopech pro mentálně postižené-výtvarné umění, nová média, divadlo, hudba, performance, 28.10. 2008. 2008.
    8. STRAKOŠOVÁ, Zuzana a Michal MARUŠKA. Workshop vsup Nové Zámky u Litovle v rámci projektu Interdisciplinarní přístupy ve výtvarných workshopech pro mentálně postižené-výtvarné umění, nová média, divadlo, hudba, performance, 11.-12.10. 2008. 2008.

    2007

    1. BRYCHOVÁ, Alice. Das Sprachenportfolio als Instrument für Evaluation der fremdsprachlichen kommunikativen Kompetenz. In JANÍKOVÁ, Věra, Pavla BENEŠOVÁ a Jan BUDŇÁK. Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 28-38. ISBN 978-80-210-4469-2.
    2. BENEŠOVÁ, Pavla. Erforschung der Rolle der Emotionen beim kreativen Schreiben im Fremdsprachenunterricht. In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, s. 22-27. ISBN 978-80-210-4469-2.
    3. JANÍKOVÁ, Věra, Pavla BENEŠOVÁ a Jan BUDŇÁK. Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra německého jazyka a literatury, 2007, 100 s. ISBN 978-80-210-4469-2.
    4. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives Schreiben online - Ein Forschungsprojekt. In Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache. 1. vyd. Olomouc: Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 2007, s. 17-21. ISBN 978-80-244-1777-6.
    5. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives und emotionsgefärbtes Schreiben online - Ein Forschungsprojekt. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, s. 15-20. ISBN 978-80-210-4501-9.
    6. VACEK, Jiří. Standardised Testing of Academic Language Competence in Non-Philology Students. In Hádková, Marie - Balowska Grazyna. Písemné zkoušky z cizího jazyka a SERR. Praha - Ratiboř 2007: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2007, s. 187-192. ISBN 978-80-901947-8-6.
    7. VACEK, Jiří. Testing and Standardisation of Academic Language Competence in Non-Philology Faculty of Education Students. In Písemné zkoušky a testy z cizích jazyků a z češtiny pro cizince. Univerzita Karlova v Praze: Ústav jazykové a odborné přípravy, 2007, s. 123-125. ISBN 978-80-901947-7-9.
    8. BENEŠOVÁ, Pavla. Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Komenský. Brno: PdF MU v Brně, 2007, roč. 132, č. 2, s. 13-16. ISSN 0323-0449.

    2002

    1. CHOVANCOVÁ, Barbora a Jana KOLLÁROVÁ. All you need is AMATE - Potřebujeme AMATE, novou asociaci učitelů metodiků? Učitelské listy. 2002, č. 7. ISSN 1210-6313.
    2. VACEK, Jiří a Matthew NICHOLLS. English Texts With Tests II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2002, 109 s. Skripta. ISBN 80-210-2945-5.
    3. BLAHUTKOVÁ, Marie, Evžen ŘEHULKA a Jan CACEK. Pohybová aktivita učitelů vedoucí ke zdraví. In Sborník příspěvků konference VI. Brněnské dny JÓGA A ZDRAVÍ. první. Brno: Nakladatelství Pavel Křepela Brno, 2002, s. 181-186. ISBN 80-86669-01-7.
    4. ŘEHULKA, Evžen. Učitelé a optimismus. In Učitelé a zdraví 4. 1. vyd. Brno: Pavel Křepela, 2002, s. 91-111, 20 s.
    5. BLAHUTKOVÁ, Marie. Vliv praktického uplatnění výzkumného záměru Učitelé a zdraví na pravidelnou pohybovou aktivitu učitelů a jeho úskalí. In ŘEHULKA, Evžen a Patrick HAVELKA. Psychológia v škole. první. Košice: Ústav humanitných vied Pf UPJŠ Košice, 2002, s. 253-257. ISBN 80-7097-497-4.
    6. BLAHUTKOVÁ, Marie a Evžen ŘEHULKA. Vliv učitele a podíl školy na pohybovou aktivitu dětí vedoucí ke zdraví. Medicina sportiva. Praha: Česká společnost tělovýchovného lékařstv, 2002, roč. 11, č. 3, s. 197. ISSN 1210-5481.
    7. MACEK, Petr, Oliva ŘEHULKOVÁ a Evžen ŘEHULKA. Výskyt depresivních symptomů u adolescentů: vliv věku a pohlaví, souvislosti s osobnostními charakteristikami a s percepcí rodinného prostředí. In M. Blatný, M. Svoboda, I. Ruisel, J. Výrost (Red.), Sociální procesy a osobnost. Brno: Psychol. ústav AV ČR a sdružení SCAN, 2002, s. 55-61. ISBN 80-86620-04-2.
    8. BLAHUTKOVÁ, Marie a Evžen ŘEHULKA. Výzkumný záměr Učitelé a zdraví a jeho podíl na rozvoji pohybové aktivity vedoucí ke zdraví. In Sborník příspěvků konference Tělesná výchova a sport 2002. první. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002, s. 42-45. ISBN 80-7083-649-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 29. 11. 2024 08:57