Filtrování publikací

    2022

    1. LINTNER, Tomáš a Klára ŠEĎOVÁ. Aiming for active student participation in online university lessons : A case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia Paedagogica. Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 2, s. 9-34. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-1.
    2. ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, s. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.
    3. SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice. 2022.
    4. SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ: DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
    5. ŠEĎOVÁ, Klára. Student Participation in Classroom Talk.. Online. Routledge, 2022. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781138609877-REE147-1.
    6. ŠEĎOVÁ, Klára, Ivo ROZMAHEL a Jakub VLČEK. Závěrečná evaluační zpráva: ACP4C – Být občanem. Vzdělávací program Varianty - Člověk v Tísni, 2022, 41 s.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 16. 12. 2024 08:52