Filtrování publikací

    2024

    1. ŠTĚPÁNEK, Libor. A New Buddy: Transforming English Teaching in the Era of Artificial Intelligence. 2024.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor. A New Buddy: Transforming English Teaching in the Era of Artificial Intelligence. 2024.
    3. CHOVANCOVÁ, Barbora, Alena HRADILOVÁ a Štěpánka DILLINGEROVÁ. Cercles Webinar: Language Learning in Higher Education Issue 13.2 (2023) Get to know the authors and their texts. In Cercles Webinar series. 2024.
    4. KOSEK, Pavel a Marie HANZELKOVÁ. České kramářské písně z interdisciplinárního pohledu. In Staročeský dýchánek, Praha, 2. 4. 2024. 2024.
    5. ŠTĚPÁNEK, Libor. "Indigenous Heritage, War Refugees or LAP: Exploring language centres´ social justice and vulnerable communities empowerment potential". 2024.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor. Searching for Language Centres´ - Potential to Change: A comparative case study. 2024.
    7. URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ, Eliška SMUTNÁ, Kristina VONKOVÁ a Veronika JÍLKOVÁ. Tiskařská dílna: proměny knihy. Senzační linoryty. 2024.
    8. ŠTĚPÁNEK, Libor. Unconscious Plurilingualisms: Practice-oriented Reflections on the European University Institute Multilingual Environment. 2024.
    9. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 4. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2024, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.

    2023

    1. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. « Being plurilingual is a gift we make to ourselves. » : amener les étudiants à valoriser et développer leurs compétences plurilingues et pluriculturelles. Language Learning in Higher Education. Germany: De Gruyter Mouton, 2023, roč. 13, č. 2, s. 573-580. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2023-2022.
    2. KOUDELKOVÁ, Jitka a Marie HANZELKOVÁ. Aktivity ve výuce češtiny jako cizího jazyka. In CJBB178 Úvod do výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka (podzim 2023). 2023.
    3. STAFFOLANI, Barbara. Aspectos autoficcionales y búsqueda identitaria en Hija del Camino de Lucia Asué Mbomio Rubio. In XXIII. Congreso de la Asociación Alemana de Hispanistas. 2023.
    4. HRADILOVÁ, Alena. Can students co-create course content? A student-contrived international conference. In IATEFL conference. 2023.
    5. HANZELKOVÁ, Marie. Czech broadside ballads in the international context (Bohemica litteraria). In Bohemica litteraria. Brno: Masarykova univerzita, 2023, s. 1-243. ISSN 1213-2144.
    6. KOSEK, Pavel a Marie HANZELKOVÁ. České kramářské písně = Czech broadside ballads, nebo Czech Chapbooks? Česky specifické, nebo evropsky univerzální? In Kramářské písně: digitalizace a výzkum, Brno 19. dubna 2023. 2023.
    7. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Štěpánka BILOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. Humanising Language Teaching. In Humanising Language Teaching. February 2023 - Year 25 - Is. Pilgrims, 2023. ISSN 1755-9715.
    8. STAFFOLANI, Barbara. Identidad y representación en la autoficción. El caso de Lucía Mbomio. ETUDES ROMANES DE BRNO. CZECH REPUBLIC: MASARYK UNIV, FAC ARTS, 2023. ISSN 1803-7399.
    9. HANZELKOVÁ, Marie. Jenom holbičku pro mou opičku. Obraz piva v kramářských písních (1700-1900). In Krčma srdcem města. 2023.
    10. HANZELKOVÁ, Marie. Když se Pán Bůh v hněvu svém rozpálí. Česká kázání o katastrofách z období pozdního humanismu. In Kazatelská tvorba, jej recepcia a stimuly. 2023.
    11. LENNON, Joseph, Alena HRADILOVÁ, Petra TRÁVNÍKOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. Locking down and opening out: Creating new virtual spaces for writers and presenters during the pandemic. In James Fenton, Julio Gimenez, Katherine Mansfield, Martin Percy, Mariangela Spinillo. International Perspectives on Teaching and Learning Academic English in Turbulent Times. New York and London: Routledge, 2023, s. 178-188. 1st edition. ISBN 978-1-032-25478-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781003283409-19.
    12. KOSEK, Pavel, Marie HANZELKOVÁ a Věra FROLCOVÁ. Podcast 17. století. Kramářské písně jako žánr i svědectví o jazyku a společnosti zkoumal tým 15 vědců. Rozhovor s Michalem Šafaříkem. In Český rozhlas Dvojka. 2023.
    13. HANZELKOVÁ, Marie a Jiří DUFKA. Small is Beautiful. Czech Broadside Ballads: Contents, Forms, and Research. In Broadside Day 2023. 2023.
    14. URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ a Veronika JÍLKOVÁ. Tajemství starých tisků aneb Dílna starých tisků a práce s tiskařským lisem. 2023.
    15. URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ, Veronika JÍLKOVÁ, Veronika JIČÍNSKÁ, Jan VALUCH a Alois BRZOBOHATÝ. Tajemství ve světě literatury. In Noc vědců na FF MU 2023. FF MU, 2023.
    16. HANZELKOVÁ, Marie. The making of the Czech broadside ballads edition : an interview with Patricia (Paddy) Fumerton (University of California, Santa Barbara), director of English Broadside Ballad Archive. Bohemica litteraria. 2023, s. 233–243, 10 s. ISSN 1213-2144. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/BL2023-1-14.
    17. CHOVANCOVÁ, Barbora, Štěpánka DILLINGEROVÁ a Alena HRADILOVÁ. Turning the tables on online exam cheating via language mediation tasks. Language Learning in Higher Education. GERMANY: DE GRUYTER MOUTON, 2023, roč. 2023, CercleS 2023; 13(2), s. 517-533. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2023-2033.
    18. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 3. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.
    19. HRADILOVÁ, Alena a Barbora CHOVANCOVÁ. Visual Representations as a Means to Motivate Students and Curb Feelings of Isolation in Distance Learning. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2023, roč. 25, č. 1, s. 1-10. ISSN 1755-9715.
    20. HRADILOVÁ, Alena. When you have no basis for an argument, abuse the plaintiff: Argumentation in a Legal English Syllabus. 2023.

    2022

    1. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. « Being plurilingual is a gift we make to ourselves. » : amener les étudiants à valoriser et développer leurs compétences plurilingues et pluriculturelles. In XVII CercleS International Conference 2022, “The Future of Language Education in an Increasingly Digital World: Embracing Change”. 2022.
    2. ALCHAZIDU, Athena. Aktivismus domorodých žen v Amazonii. In Iberoamerický týden. 2022.
    3. STAFFOLANI, Barbara. Autobiografia, autonarración y autoficción: Definiciones y teorías. In XX Congreso Internacional sobre Nuevas Tendencias en Humanidades, Rhodes, 20.06.2022-22-06-2022. 2022.
    4. TEERINK TURZÍKOVÁ, Tereza. Becoming (m)Other: Ethics of Performing with Animals. In Theatre Conference JAMU 2022: Touching Limits / Crossing Borders of Theatre. 2022.
    5. CHOVANCOVÁ, Barbora a Alena HRADILOVÁ. Community Building and Visual Representations as a Means to Curb Loneliness in Distance Learning. In a Pre-Conference Event organised by IATEFL Learner Autonomy SIG on the topic of Affect, well-being, and autonomy in language learning and teaching. 2022.
    6. FUMERTON, Patricia, Pavel KOSEK, Marie HANZELKOVÁ, Alena ANDRLOVÁ FIDLEROVÁ, Hana BOČKOVÁ, Veronika BROMOVÁ, Kateřina BŘEZINOVÁ, Iva BYDŽOVSKÁ, Jiří DUFKA, Piotr GROCHOWSKI, Věra FROLCOVÁ, Markéta HOLUBOVÁ, Jakub IVÁNEK, Jitka MACHOVÁ, Hana GLOMBOVÁ, Romana MACHÁČKOVÁ, Maciej Jerzy METRAK, Olga NAVRÁTILOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ, Peter RUŠČIN, Kateřina SMYČKOVÁ, Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI, Monika SZTURCOVÁ, Dmitrij TIMOFEJEV, Jan MALURA, Jana POLÁKOVÁ a Jana PLESKALOVÁ. Czech Broadside Ballads as Text, Art, Song in Popular Culture, c.1600–1900. Amsterdam: Amsterdam University Press B. V., 2022, 498 s. ISBN 978-94-6372-155-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5117/9789463721554.
    7. FUMERTON, Patricia, Pavel KOSEK a Marie HANZELKOVÁ. Czech Broadside Ballads as Text, Art, Song in Popular Culture, c.1600–1900. Amsterdam: Amsterdam University Press B. V., 2022, 498 s. ISBN 978-94-6372-155-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5117/9789463721554.
    8. KOSEK, Pavel, Michaela BOHÁČOVÁ, Veronika BROMOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Věra FROLCOVÁ, Jiří DUFKA, Martin DROZDA, Jana POLÁKOVÁ, Jana PLESKALOVÁ, Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI, Olga NAVRÁTILOVÁ a Hana BOČKOVÁ. Czech broadside ballads in the international context. Brno 8 - 10 September 2022. 2022.
    9. DOLEŽÍ, Linda. Čeština jako cizí jazyk a komunikace s dětským pacientem. Online. In Veronika Dvořáčková, Libor Švanda & Ivana Rešková. Výuka jazyků na lékařských fakultách II. Sborník příspěvků z konference 9.–10. 9. 2021 BRNO. Brno: MU, 2022, s. 140-147.
    10. POLÁKOVÁ, Jana, Hana BOČKOVÁ, Martin DROZDA, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Markéta HOLUBOVÁ, Jakub IVÁNEK, Pavel KOSEK, Maciej Jerzy METRAK, Olga NAVRÁTILOVÁ, Jana PLESKALOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ a Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI. Dvanácte vrchů ten strom má : Kramářské a poutní tisky s náboženskou tematikou. Výstava. 2022.
    11. POLÁKOVÁ, Jana, Hana BOČKOVÁ, Daniel DRÁPALA, Martin DROZDA, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Markéta HOLUBOVÁ, Jakub IVÁNEK, Marta KONDROVÁ, Pavel KOSEK, Maciej Jerzy METRAK, Olga NAVRÁTILOVÁ, Jana PLESKALOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ a Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI. Dvanácte vrchů ten strom má: Kramářské a poutní tisky s náboženskou tematikou: Katalog k výstavě / A Twelve Top Tree: Czech Religious Broadside Ballads and Pilgrimage Chapbooks: Exhibition catalogue. Ed. Michaela Boháčová. Brno: Moravské zemské muzeum,, 2022, 134 s. ISBN 978-80-7028-557-2.
    12. ALCHAZIDU, Athena. El Cómic como recurso didáctico al aplicar el método de enseñanza por tareas para desarrollar la creatividad en las clases de ELE. In I International Conference Teaching with Comics. 2022.
    13. ŠTĚPÁNEK, Libor. EMI: A language teacher’s leap into the unknown? In International Conference and Exhibition for English language teaching professionals. 2022.
    14. URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ, Michaela BOHÁČOVÁ, Eliška SMUTNÁ, Kristina VONKOVÁ a Veronika JÍLKOVÁ. Fenomén kramářských písní všemi smysly. 2022.
    15. TURZÍKOVÁ, Tereza. Fragmented Subjectivity: Environment as a Performer. In 5th EASTAP Conference. Theatrical Mind: Authorship, Staging and Beyond. Milano. 2022.
    16. TURZÍKOVÁ, Tereza. Gender in Czech theater and performance art. In Fifth EASTAP Conference Theatrical Mind: Authorship, Staging and Beyond. Milano. 2022.
    17. ŠTĚPÁNEK, Libor. Jazykové vzdělávání na vysokých školách: Je cílem osvojit si cizí řeč nebo zdokonalit své komunikační dovednosti v cizí řeči? 2022.
    18. HOBZOVÁ, Dominika, Kateřina KREJČÍ, Lumír KREJČÍ, Alena MIZEROVÁ, Jiřina RELICHOVÁ a Gabriela PAVLÍKOVÁ. Mendel Lectures 2002–2022. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 317 s. ISBN 978-80-280-0058-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0058-2022.
    19. HOBZOVÁ, Dominika, Kateřina KREJČÍ, Lumír KREJČÍ, Alena MIZEROVÁ, Jiřina RELICHOVÁ a Gabriela PAVLÍKOVÁ. Mendel Lectures 2002–2022. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 317 s. ISBN 978-80-280-0057-8.
    20. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina a Katherine GUERTLER. Modern mobility with blended intensive programmes. In Tag der digitalen Lehre 2022! Studieren und Lehrende teilen inhre Erfhrungen une Ideen für ihre Lehre post Corona. 2022.
    21. RUDENKA, Linda. Motivace studentů v dlouhodobých kurzech češtiny. 2022.
    22. TEERINK TURZÍKOVÁ, Tereza. Nahota jako politické gesto (o performancích na Festivalu nahých forem). Praha: Svět a divadlo, 2022, s. 94-100. 6. ISSN 0862-7258.
    23. FUMERTON, Patricia, Pavel KOSEK a Marie HANZELKOVÁ. Personal and Intimate: Czech Broadside Ballads as Text, Art, and Song in Popular Culture, ca. 1600–1900. In Czech broadside ballads in the international context. 2022.
    24. DOLEŽÍ, Linda a Kateřina MÜLLEROVÁ. Plurilingual Competence in a Child: Case Study. In Appreciating Plurilingual Competencies: Current and Future Perspectives. 2022.
    25. ALCHAZIDU, Athena. Representaciones de la corporeidad femenina en Mujeres que trepan a los árboles de Patricia de Sousa. In CIELO Imagen y memoria del cuerpo en la literatura, el cine y el teatro. 2022.
    26. ALCHAZIDU, Athena. Representaciones de la corporeidad femenina en Mujeres que trepan a los árboles de Patricia de Sousa. In CIELO Imagen y memoria del cuerpo en la literatura, el cine y el teatro. 2022.
    27. HRADILOVÁ, Alena. Student designed online international conference. In XVII CercleS INTERNATIONAL CONFERENCE 2022 The Future of Language Education in an Increasingly Digital World: Embracing Change. 2022.
    28. ŠTĚPÁNEK, Libor. Teaching Languages in the Higher Education: Language Acquisition or Communication Skills? In Current Issues in Foreign Language Teaching at Higher Education Institutions Conference. 2022.
    29. CHOVANCOVÁ, Barbora a Alena HRADILOVÁ. That’s not relevant in your case: teaching and testing the linguistic skill of mediation in Legal English courses. In EULETA Legal English Workshop: Diverse Approaches to Teaching Legal English. 2022.
    30. HRADILOVÁ, Alena a Barbora CHOVANCOVÁ. “That’s not relevant in your case: teaching and testing the linguistic skill of mediation in Legal English courses”. In EULETA Legal English Workshop 2022. 2022.
    31. TEERINK TURZÍKOVÁ, Tereza. Theatrical Mind: From Tradition to New Frontiers. Theatralia. Czechia: Masaryk University, 2022, roč. 25, č. 2, s. 183-185. ISSN 1803-845X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TY2022-2-16.
    32. ŠTĚPÁNEK, Libor. Thirty Year of Pour quoi faire? Pour faire quol?*: Steady Expansion or Consonant Indentity Crisis? In PERSPECTIVES D’AVENIR DES CENTRES DE LANGUES & CENTRES DE RESSOURCES EN LANGUES : QUELLE(S) VISION(S) DU FUTUR ? 2022.
    33. HANZELKOVÁ, Marie. Tiny Treasure: Czech Broadside Ballads, Content, Forms and Interdisciplinary Research. 2022.
    34. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Romain RACINE a Sabina GOLA. Vers une valorisation des compétences plurilingues : perspectives et actions. 2022.
    35. HRADILOVÁ, Alena a Barbora CHOVANCOVÁ. Visual representations as a means to curb loneliness in distance learning. 2022.
    36. STEHLÍKOVÁ, Karolína, Martina MUSILOVÁ, Tereza TEERINK TURZÍKOVÁ, Berit BLUMAIEROVÁ a Kateřina JEBAVÁ. Workshop Maska (JAMUNI). 2022.

    2021

    1. ALCHAZIDU, Athena, Miroslav HORÁK a Cecilia UGALDE. Amazonía Unida 2a parte. 1. vyd. Brno: Mendelu, 2021, 130 s. UNIDA, 2. ISBN 978-80-7509-732-3.
    2. STANÍKOVÁ, Klára. Aplikace, webové stránky, hry atd. v jazykových lekcích. In Výuka jazyků na lékařských fakultách II. 2021.
    3. DOLEŽÍ, Linda. Čeština jako cizí jazyk a komunikace s dětským pacientem. In Výuka jazyků na lékařských fakultách II, Brno, 9.–10. 9. 2021. 2021.
    4. ALCHAZIDU, Athena. Desarrollo de la Lectoescritura en las clases de ELE con el uso de textos literarios. In Congreso CESPE 2021. 2021.
    5. ALCHAZIDU, Athena. El surgimiento de Abya Yala y el despertar de la conciencia indígena como producto de la dinámica entre centro y periferia. In Center and Periphery. 2021.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor, Regina MOIRANO, Marisa A. SANCHEZ a Gastón VILCHES. Human Resources 4.0: Use of Sociometric Badges to Measure Communication Patterns. In Dr. Daniel Alejandro Rossit, Fernando Tohmé, Dr. Gonzalo Mejía Delgadillo. Production Research. 1. vyd. Neuveden: Springer International Publishing, 2021, s. 265-279. Communications in Computer and Information Science. ISBN 978-3-030-76306-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-76307-7_20.
    7. ALCHAZIDU, Athena. Imaginación y humor en la obra de autores checos en el período de la Transición. 2021.
    8. CHOCHOLATÁ, Jana. Implementing CLIL across the curriculum. In Týden vzdělávání Labyrinth, Laboratorní škola Brno. 2021.
    9. TURZÍKOVÁ, Tereza. In search for new realities in post-pandemic dystopia. Theatralia. Masarykova univerzita, 2021, roč. 24, č. 1, s. 309-311. ISSN 1803-845X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TY2021-1-27.
    10. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Investigating language advising sessions: Is the pedagogical tool working as it should? In Vienna Autumn School of Methods. 2021.
    11. DOLEŽÍ, Linda. Jak podpořit vícejazyčnost (nejen) u dětí. In Suchomelová, Lenka. Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka 2020. Praha: Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka, 2021, s. 97-102. ISBN 978-80-7470-343-0.
    12. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Language advising investigated: pilot study report. In Studentská konference budoucích akademických pracovníků 2021. 2021.
    13. DOLEŽÍ, Linda. „Live” your language while learning and you might not lose it! In Narratives of Success and Failure: Stories from Foreign Language Teachers and Learners. 32nd International Conference on Foreign/Second Language Acquisition. Szczyrk 20.-21. 5. 2021, Poland. 2021.
    14. CHOCHOLATÁ, Jana. Na emocích ve sborovně záleží. Komenský. Masarykova univerzita, 2021, roč. 146, č. 02, s. 62-63. ISSN 0323-0449.
    15. HANZELKOVÁ, Marie. "Obracení" poutních kramářských písní. Panna Marie Vranovská. Acta Musei Nationalis Pragae – Historia litterarum. Praha: Národní muzeum, 2021, roč. 66, 3-4, s. 101-110. ISSN 2570-6861.
    16. DOHNALOVÁ, Šárka. Synchronous/Asynchronous Learning apps. In IP&SENSIG and LTSIG joint conference: Inclusion through technology. 2021.
    17. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The 5 P's of Language Advising: A Pilot Analysis of Advising Sessions. In Konference FORLANG. 2021.
    18. CHOCHOLATÁ, Jana a Ailsa Marion RANDALL. To be or to have? Komenský. Masarykova univerzita, 2021, roč. 146, č. 02, s. 64. ISSN 0323-0449.
    19. DOHNALOVÁ, Šárka. Using technology online. In Pilgrims cafe online. 2021.
    20. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 2. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.
    21. HRADILOVÁ, Alena. We are online, anyway, so why not try something exciting! The potential of experiential learning in online classes for students of law. In THE EULETA LEGAL ENGLISH HYBRID CONFERENCE 2021. 2021.
    22. TURZÍKOVÁ, Tereza. Who Gets to (Re)Define Theatre? Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 188-190. ISSN 1803-845X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TY2021-2-18.

    2020

    1. KURFÜRSTOVÁ, Petra, Iveta ŠAFRATOVÁ a Linda DOLEŽÍ. Acquisition of polarity items in Czech children: An experimental study. Crossroads: A Journal of English Studies. 2020, roč. 2020, č. 30, s. 39-56. ISSN 2300-6250. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15290/CR.2020.30.3.03.
    2. DOLEŽÍ, Linda, Marek BARTOŇ a Michal MIKL. Context of learning as a potential factor in successful language maintenance – A case study. In Language Centres at Crossroads. Open directions for new generations of learners. CERCLES Conference, Brno 10.-12. 9. 2020. 2020.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor. Corona Experience: The Ways Forward. In CercleS Conference. 2020.
    4. MORIANO, Regína, Marisa Analía SANCHÉZ a Libor ŠTĚPÁNEK. Creative interdisciplinary collaboration: A systematic literature review. Thinking Skills and Creativity. Elsevier, 2020, roč. 35, č. 1, s. 1-14. ISSN 1871-1871. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.tsc.2019.100626.
    5. KOSEK, Pavel, Hana BOČKOVÁ, Martin DROZDA, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Andrea JOCHMANOVÁ, Kateřina KOVÁROVÁ, Petra MEDŘÍKOVÁ, Jana POLÁKOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ a Markéta VLKOVÁ. Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou : Katalog k výstavě (2020) : Hana Glombová, ed. Brno: Moravské zemské muzeum, 2020, 128 s. ISBN 978-80-7028-532-9.
    6. POLÁKOVÁ, Jana, Pavel KOSEK, Hana BOČKOVÁ, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ a Tomáš SLAVICKÝ. Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou (2020). 2020.
    7. ŠTĚPÁNEK, Libor. English as a Medium of Instruction: Essential Skills for Global Teachers. In Tespa International Conference on English for Specific Purposes. 2020.
    8. ADBELGAFAR, Shrouk, Constanza Guillermin ARRIAGA, Tony CORBALLIS, Janet GIBBONS, Sophie OTSURU SCHRIEBER a Libor ŠTĚPÁNEK. Fifty Shades of Grey: From TEAP to MEAP (My EAP). 2020.
    9. DOLEŽÍ, Linda. Jak podpořit vícejazyčnost (nejen) u dětí. In 71. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. 2020.
    10. ŠTĚPÁNEK, Libor a Sabina SCHAFFNER. Language Centres at a Crossroads. The XVI CercleS international conference. 2020.
    11. DOLEŽÍ, Linda. L2 English as a Backup for L3 Czech. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2020, roč. 10, č. 2, s. 15-24. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2020-2-2.
    12. PLUCAR, Jiří. Ruhe xie yanjianggao. In Practical Week: How to Write a Presentation, School of European Languages and Cultures, Zhejiang International Studies University, 2nd-6th November, 2020, Hangzhou (China). 2020.
    13. ŠTĚPÁNEK, Libor. Stirring University Multilingual Melting Pots: Exploring diverse roles of language centres in internationalisation of universities. In 31. AKS-Arbeitstagung - Sprachen. Politik. Sprachenpolitik. 2020.
    14. RANDALL, Ailsa Marion a Jana CHOCHOLATÁ. Teaching Online. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2020, roč. 145, č. 04. ISSN 0323-0449.

    2019

    1. PLUCAR, Jiří. Jieke wenhua juli. In International Understanding Education Series (Zhejiang International Studies University, autumn 2019). 2019.
    2. PLUCAR, Jiří. Mluvte česky! Shuo jiekeyu. Online. Neuveden: Lifelong Learning Programme, 2019, 516 s. čínská verze mluvtecesky.net.
    3. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 1. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.

    2018

    1. LU, Wei-lun, Arie VERHAGEN a I-wen SU. A Multiple-Parallel-Text Approach for Viewpoint Research Across Languages: The Case of Demonstratives in English and Chinese. In Szilvia Csabi. Expressive Minds and Artistic Creations: Studies in Cognitive Poetics. Oxford: Oxford University Press, 2018, s. 131-157. 1. ISBN 978-0-19-045774-7.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor, Janice DE HAAFF, Alena HRADILOVÁ, Colin KIMBRELL a David SCHÜLLER. Academic English - Akademická angličtina: Průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2018, 224 s. ISBN 978-80-271-0842-8.
    3. PLUCAR, Jiří. Bulage yuyan xuepai yu yinwei de lilun. In Fangwen xuezhe yanjiang: Nankai University, 17th April, 2018, Tianjin (China), 2018. 2018.
    4. ŠTĚPÁNEK, Libor. Curious, Confident and Creative: Autonomous Teachers for Autonomous Times. In The teacher’s role in development of learner autonomy - IATEFL LASIG Local Conference 2018. 2018.
    5. PLUCAR, Jiří. Hanzi jiaoxue fangfa: xianzhuang fenxi he suyuan fenxi. 2018.
    6. LU, Wei-lun. Intra-language Generalizations and Variations of Narrative Viewpoint: A Multiple-Parallel-Text Approach to “Tense Shifting” in a Tenseless Language. In Olomouc Linguistics Colloquium. 2018.
    7. ŠTĚPÁNEK, Libor. Management of Videoconferencing Challenges and Strategies. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Byrne N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2018, s. 207-215. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
    8. LU, Wei-lun. Metaphor and cultural conceptualization of death: A study of eulogistic expressions in Christians’ and non-believers’ funerals in Taiwan. In The 12th conference of RaAM – the Association for Researching and Applying Metaphor. 2018.
    9. PELCLOVÁ, Jana a Wei-lun LU. Persuasion across times, domains and modalities. Theoretical considerations and emerging themes. In Pelclová, Jana; Lu, Wei-lun. Persuasion in public discourse : Cognitive and functional perspectives. 1. vyd. Amsterdam: John Benjamins Publishing Company, 2018, s. 1-17, 18 s. Discourse Approaches to Politics, Society and Culture 79. ISBN 978-90-272-0138-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1075/dapsac.79.01pel.
    10. PELCLOVÁ, Jana a Wei-lun LU. Persuasion in public discourse : Cognitive and functional perspectives. Amsterdam: John Benjamins Publishing Company, 2018, 334 s. Discourse Approaches to Politics, Society and Culture (DAPSAC), vol. 79. ISBN 978-90-272-0138-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1075/dapsac.79.
    11. SELLNEROVÁ, Veronika. Posun od post-internetu ke spekulacím: mapování vývoje české umělecké scény. JOINME: Journal of Interactive Media. Brno: Teorie interaktivních médií, Filozofická fakulta Masarykovy univerzity, 2018, roč. 1, č. 2018, 8 s. ISSN 2570-8066.
    12. LU, Wei-lun. Review of Yu, Ning (2009) From Body to Meaning in Culture: Papers on cognitive semantic studies of Chinese. International Journal of Language and Culture. Amsterdam: John Benjamins, 2018, roč. 5, č. 1, s. 130-132. ISSN 2214-3157. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1075/ijolc.00003.lu.
    13. LU, Wei-lun. Souls, Comrades and Puppets: A Critical Metaphor Analysis of Chiang Kai-shek’s Early Wartime Rhetoric. 2018.
    14. SELLNEROVÁ, Veronika. Spekulativní topologie. Nadace Prague Bienale, 2018.
    15. ŠTĚPÁNEK, Libor. Student Voices. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Byrne N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2018, s. 109-122. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
    16. SELLNEROVÁ, Veronika, Eva ČIVRNÁ, Michaela ŘEPOVÁ, Jana BUJDÁKOVÁ a Lucia MORAVANSKÁ. Studentská genderová interdisciplinární konference MeziMeze. 2018.
    17. LU, Wei-lun. Translating, Rendering and Re-constructing Updike’s Stream of Consciousness: The Case of A&P’s Translations into Mandarin. In The Fifth Biennial John Updike Society Conference. 2018.
    18. ŠTĚPÁNEK, Libor a Constanza Guillermina ARRIAGA. Video Summaries of Academic Texts. In Hua Xiang, C. (Ed.). Cases on Audio-Visual Media in Language Education. 1. vyd. Hershey, Pennsylvania, USA: IGI Global, 2018, s. 328-349. Advances in Educational Technologies and Instructional Design (AETID) Book Series, 2018. ISBN 978-1-5225-2724-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2724-4.ch014.
    19. ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE. Videoconferencing in University Language Education. první. Brno: Masaryk University, 2018, 255 s. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
    20. ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE. Videoconferencing in University Language Education. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 255 s. ISBN 978-80-210-9008-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
    21. ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 255 s. ISBN 978-80-210-9003-3.
    22. LU, Wei-lun. Young Scholar’s Conference in Brno (YSC Brno) : Approaches to Language, Culture and Society. 2018.
    23. PLUCAR, Jiří. Yuyin tezheng: hanyu he jiekeyu. In Xuezhe xueshu baogao: Nankai University, 17th April, 2018, Tianjin (China), 2018. 2018.

    2017

    1. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative EAP. Changing dynamics of teaching. In Addressing the state of the union: Working together = learning together. BALEAP 2017 Conference in Bristol. 2017.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Teachers, Creative Kids: How to introduce creativity to English classrooms. In Seminar for EFL teachers (organized by Xunta de Galicia), February. 2017.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Thinking for Language Teaching. In Seminar for EFL teachers, Università del Molise, 27. 9. 2017.
    4. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity and Education: Creative Thinking for (Language) Learning. In Seminars for Erasmus students and PhD students, Università del Molise, 26. 9. 2017.
    5. ŠTĚPÁNEK, Libor. Drama and Theatre for Language Learning. In Seminar for EFL teachers (organized by Xunta de Galicia), October. 2017.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor. Multilingual and Creative: Rethinking University Language Classrooms. In The Multilingual University: Inspiring teachers, transforming learners.The 18th AULC annual conference, 12th-13th January, Belfast. 2017.
    7. ŠTĚPÁNEK, Libor. Mush-up teaching: Výběr a tvorba výukových materiálů prostřednictvím kompilačně-autentických metod. In Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na univerzitách v ČR a SR III, Olomouc, 20. 10. 2017. 2017. ISBN 978-80-244-5234-0.
    8. RYBIČKOVÁ, Marta, Miroslav PROCHÁZKA, Miluše VÍTEČKOVÁ a Iva ŽLÁBKOVÁ. Śkola a její lidé na křižovatkách. 1. vyd. Brno: Česká pedagogická společnost, 2017. ISBN 978-80-905245-8-3.
    9. RYBIČKOVÁ, Marta, Miroslav PROCHÁZKA, Miluše VÍTEČKOVÁ a Iva ŽLÁBKOVÁ. Škola a její křižovatky. 1. vyd. Česká pedagogická společnost, 2017. ISBN 978-80-905245-7-6.
    10. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 226 s. ISBN 978-80-210-8699-9.
    11. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 7., přeprac. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 226 s. ISBN 978-80-210-8699-9.

    2016

    1. ŽVÁČKOVÁ, Jitka. Animalising Language Teaching. Humanising Language Teaching. 2016, roč. 18, 2, April 2016, 4 s. ISSN 1755-9715.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor. Authenticity Unlimited: An Analysis of a “Key Competencies in International Academic Communication” Course. In Enhancing Learners’ Creative and Critical Thinking: The Role of University Language Centres. 2016.
    3. ŠTROMAJEROVÁ, Adéla, Vít BAISA a Marek BLAHUŠ. Between Comparable and Parallel: English-Czech Corpus from Wikipedia. In RASLAN 2016 Recent Advances in Slavonic Natural Language Processing. Brno: Tribun EU, 2016, s. 3-8. ISBN 978-80-263-1095-2.
    4. REŠKOVÁ, Ivana a Marta RYBIČKOVÁ. CASALC Review, 2016-2017, roč. 6, č. 1. 1. vyd. Brno: Česká a slovenská asociace jazykových center na vysokých školách (CASAJC), 2016, 166 s. ISSN 1804-9435.
    5. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching (CALT): A Way to Explore the Full Potential of Creativity in EAP. In Norwegian Forum for English for Academic Purposes 2016: EAP and Creativity. 2016.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity: When Activity, Autonomy and Autenticity Meet. In 6th International Conference on Teaching English as a Foreign Language: Communication, culture and creativity in ELT classroom. 2016.
    7. ŠTĚPÁNEK, Libor, Alena HRADILOVÁ, Hana REICHOVÁ a Kateřina SEDLÁČKOVÁ. Humanising Language Teaching. Velká Británie: Pilgrims, 2016. ISSN 1755-9715.
    8. BĚLKA, Luboš a Pavel ŠINDELÁŘ. Lumír Jisl, Čínský deník. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 318 s. ISBN 978-80-210-8142-0.
    9. REŠKOVÁ, Ivana a Martina JEŽKOVÁ. Oceněný Multilaterální projekt/Přenos inovací: Masarykova univerzita: CZkey – Online platform for learning Medical Czech. In Pečeť kvality 2013. Praha: Dům zahraniční spolupráce, 2016, s. 26-29. ISBN 978-80-88153-25-2.

    2015

    1. ŠTĚPÁNEK, Libor. A creative approach to language teaching: a way to recognise, encourage and appreciate students´ contributions to language classes. In Alany Maley and Nik Peachey. Creativity in the English language classroom. 1. vyd. London: British Council, 2015, s. 98-103. ISBN 978-0-86355-767-5.
    2. BLAHUŠ, Marek. Aplikace počítačové lingvistiky při tvorbě on-line kurzu češtiny mluvtecesky.net. In Klíč k češtině jako cizímu jazyku. 2015.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor. Blind Men and an Elephant: What is creativity for? In Language Centres in Higher Education: Sharing Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.
    4. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Alena HRADILOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. CASALC Review, č. 1, roč. 2015/2016. Brno: Česká a slovenská asosiace učitelů jazykových center na VŠ, 2015, 233 s. ISSN 1804-9435.
    5. REICHOVÁ, Hana. Centrum jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity, Brno, Česká republika. 2015.
    6. POŘÍZKOVÁ, Kateřina a Marek BLAHUŠ. Corpus of Authentic Clinical Diagnoses: Sketch Engine as a Tool for Innovative Approach to Teaching Latin Medical Terminology. In Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.
    7. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching: Negotiating responsibilities in EAP classes. In BALEAP 2015 Conference, Leicester. 2015.
    8. ŽVÁČKOVÁ, Jitka. Herramientas de evaluación del docente: el caso del Centro de Lenguas de la Universidad Masaryk, Brno, República Checa. In XXVI Congreso Internacional de ASELE. 2015.
    9. ŠTĚPÁNEK, Libor. Implementing Creativity in Language Learning: A Practical Guide. In Andreas Hettiger. Vorsprung durch Sprachen. 1. vyd. Bochum: AKS-Verlag Bochun, 2015, s. 285-299. ISBN 978-3-925453-61-8.
    10. REŠKOVÁ, Ivana, Martina JEŽKOVÁ, Marta RYBIČKOVÁ a Pavel ŠINDELÁŘ. Klíč k češtině jako cizímu jazyku. 2015.
    11. POŘÍZKOVÁ, Kateřina a Marek BLAHUŠ. Korpus autentických klinických diagnóz v prostředí softwaru Sketch Engine. Online. In Kateřina Pořízková a Libor Švanda. Latinitas Medica. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 31-42. ISBN 978-80-210-7789-8.
    12. ŽVÁČKOVÁ, Jitka. Quality Assurance: A Balancing Act. CASALC Review. Praha: CASAJC, 2015, roč. 5-2015/16, č. 1, s. 196-207. ISSN 1804-9435.
    13. ŠTĚPÁNEK, Libor. The Magic of Creativity: From Robust Theories to Delicate Use. In Conference: Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, Mladá Boleslav. 2015.
    14. ŠTĚPÁNEK, Libor. Using creative teaching to develop learner autonomy. In The webinar for IATEFL Learner Autonomy Special Interest Group IATEFL (LASIG). 2015.

    2014

    1. ŠTĚPÁNEK, Libor. A Creative Approach to Language Teaching: A Teacher Trainer Perspective. In XX Seminario Nazionale AICLU 2014: Innovazioni tecnologiche, metodologiche e creativita nell´insegnamento delle lingue stranice e nella formazione degli insegnanti. 2014.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor. A Practical Guide to Creative Approach to Language Teaching. In UNICOM Conference, Pardubice. 2014.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor. Academic Writing for Medieval Studies. In Seminář pro studenty PhD, UK Praha. 2014.
    4. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching: Flipping your Language Classes. In Online Educa Berlin. 2014.
    5. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative approach to language teaching: From flexible sylabus to students´ autonomy. In Cutting Edges Research Conference, Canterbury Christ Church University. 2014.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching: Theory and Practice. In Cercles 13th Conference: Language Centres in Higher Education: Exploring and Shaping Plurilingual Profiles and Practices. 2014.
    7. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Use of Information and Communication Technologies in Language Teaching. In Foreign Language Competence as an Integral Component of the Universiy Graduate Profile, IV. 2014.
    8. ŠINDELÁŘ, Pavel. Etnografie Číny. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 246 s. ISBN 978-80-210-7049-3.
    9. ŠTĚPÁNEK, Libor. How to Implement Creativity to Language Learning: A Practical Guide. In 28.Arbeitstagung des AKS. 2014.
    10. POŘÍZKOVÁ, Kateřina a Marek BLAHUŠ. Korpus autentických klinických diagnóz v prostředí softwaru Sketch Engine. In LATINITAS MEDICA (sdílení zkušeností a inovace výuky lékařské terminologie, dějiny jazyka medicíny). 2014.
    11. REŠKOVÁ, Ivana a Marek BLAHUŠ. Mluvtecesky.net: On-line portál pro výuku (nejen) lékařské češtiny. In POULOVÁ, P. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-481-6.
    12. ŠTĚPÁNEK, Libor. Scientific Writing Skills. In Seminář pro UFCH J. Heyrovského AV ČR. 2014.
    13. ŠTĚPÁNEK, Libor. Seminář kreativních metod ve výuce cizích jazyků. 2014.
    14. ČECH, Tomáš, Marta RYBIČKOVÁ a Petr NAJVAR. Současná škola – „dílna lidskosti“? 2014.
    15. ŠTĚPÁNEK, Libor. Use of Information and Communication Technologies (ICT) at Masaryk University Language Centre. In Risorse digitali per la comunicazione didattica tra l’Europa e il Molise. 2014.
    16. REICHOVÁ, Hana a Alena HRADILOVÁ. Wie kann die Leitung eines Sprachenzentrums professionalisiert werden? In Language Centres in Higher Education: Exploring and Shaping Plurilingual Profiles and Practices. 2014.

    2013

    1. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Language Learning: Rules of Serious Play. In 4th Bremen Symposium. 2013.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative methods in language teaching in higher education. In teacher training workshop. 2013.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity in EAP: How far can we go? In BALEAP Conference. 2013.
    4. ŠTĚPÁNEK, Libor a Alena HRADILOVÁ. Designing ICT-enhanced language programmes: Academic writing for postgraduate studies. Language Learning in Higher Education; Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). 2013, Volume 2, Issue 1, s. 163-171. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2012-0010.
    5. ŠTĚPÁNEK, Libor. English for Academic Purposes (EAP). In seminář pro FSS UK. 2013.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor. New technologies, new rules. In 8th National AICLU Conference. 2013.
    7. ŠTĚPÁNEK, Libor. Reinventing the wheel? Exploring existing and creating new ESP material. In All-day workshop for teachers of English for Specific Purposes, Universität Paderborn. 2013.
    8. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie: základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 1. dotisk 6. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 187 s. ISBN 978-80-210-5576-6.

    2012

    1. THOMAS, James Edward. Board member of Teaching and Language Corpora conference committee. 2012.
    2. THOMAS, James Edward. British Council trainer training course: 10 days Yueyang China. 2012.
    3. THOMAS, James Edward. Committee member of CorpusCALL. 2012.
    4. ŠTĚPÁNEK, Libor, Jana GLOMBÍČKOVÁ a Jitka ŽVÁČKOVÁ. Creativity in Language Learning - La Créativité dans l'enseignement des langues étrangères - Creatividad en la enseñanza de idiomas. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5769-2.
    5. KYSELOVSKÁ, Tereza. D. J. B. Svantesson: Private International Law and the Internet. In Revue pro právo a technologie. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 3, č. 5, s. 32. ISSN 1805-2797.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor, Jitka ŽVÁČKOVÁ a Jana GLOMBÍČKOVÁ. Edward de Bono: Six Thinking Hats - Seis Sombreros para Pensar - Les Six Chapeaux de la Réflexion. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5773-9.
    7. THOMAS, James Edward. Give me one good reason why I should use corpora and then tell me how. 2012.
    8. ŠTĚPÁNEK, Libor. How to develop a flexible, creative and relevant language learning environment. In ICC: Perception and Reality in Language Education, Plzeň. 2012.
    9. ŠTĚPÁNEK, Libor. Individualised, Creative and ICT-enhanced: Passing the Baton to Learners. In 12th Cercles Conference, Londýn. 2012.
    10. ŠTĚPÁNEK, Libor. Individualised ICT-enhanced Language Learning: From Web-quests to Virtual Study Space. In Online Educa Berlin. 2012.
    11. THOMAS, James Edward a Alex BOULTON. Input, Process and Product: Developments in Teaching and Language Corpora. 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2012, 352 s. ISBN 978-80-210-5896-5.
    12. KYSELOVSKÁ, Tereza. Interpretace článku 5 odst. 1 nařízení Brusel I a hraničního určovatele "místo plnění" v případě B2B online smluv. Online. In Žatecká, Eva, Kováčová, Lucia, Nechvátalová, Lucie, Vomáčka, Vojtěch. Cofola 2012. Sborník příspěvků z mezinárodní konference pořádané Právnickou fakultou Masarykovy univerzity. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2012, s. 998-1005. ISBN 978-80-210-5929-0.
    13. ŠPLÍCHAL, Jan. "It comes to a Head": Czech and Russian Idioms Related to the Human Body. In Festival of Slavic languages at Baikal, Irkutsk. 2012.
    14. ŠINDELÁŘ, Pavel. Jakub Havlíček, Cesty božstev: Otázky interpretace náboženství a nacionalismu v moderním Japonsku (recenze). Religio : revue pro religionistiku. Brno: Česká společnost pro religionistiku, 2012, roč. 20, č. 1, s. 140-142. ISSN 1210-3640.
    15. ŠINDELÁŘ, Pavel. Koncept náboženství v moderní čínské společnosti a jeho vědecká reflexe. Religio : revue pro religionistiku. Brno: Česká společnost pro religionistiku, 2012, roč. 20, č. 2, s. 233-251. ISSN 1210-3640.
    16. THOMAS, James Edward. Let's Marry: a call for corpus and language acquisition researchers to co-operate. 2012.
    17. THOMAS, James Edward. Methodentrainings und Materialentwicklung für den Nachbarsprachen-unterricht. 2012.
    18. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO, Alena SIMBARTLOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK a Jana VYORÁLKOVÁ. Mozaika jazyků na MU - The Mosaic of Languages at Masaryk University - La Mosaique de langues a l'Université Masaryk - El Mosaico de lenguas en la Universidad Masaryk - Vielfalt der Sprachen an der Masaryk Universitat. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5771-5.
    19. MCNEILL, V. Faye, Amanda M. GRANNAS, Jonathan P. D. ABBATT, Markus AMMANN, Parisa ARIYA, Thorsten BARTELS-RAUSCH, Florent DOMINE, D. James DONALDSON, Marcelo I. GUZMAN, Dominik HEGER, Tara F. KAHAN, Petr KLÁN, Sylvain MASCLIN, Celine TOUBIN a Didier VOISIN. Organics in Environmental Ices: Sources, Chemistry, and Impacts. Atmospheric Chemistry and Physics. European Geosciences Union, 2012, roč. 12, č. 20, s. 9653-9678. ISSN 1680-7316. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5194/acp-12-9653-2012.
    20. ŠPLÍCHAL, Jan. Pane rado, já vám nelhu! Karel Poláček a jazyková kultura. In Karel Poláček a žánry beletristické publicistiky, Rychnov nad Kněžnou. 2012.
    21. ROZEHNALOVÁ, Naděžda, Jiří VALDHANS, Kateřina ŘÍHOVÁ, Zdeněk KAPITÁN, Tereza KYSELOVSKÁ, Klára SVOBODOVÁ, Dana ŠRAMKOVÁ, Tomáš ROZEHNAL, Tereza VOJTOVÁ a Jan HAVLÍČEK. Právo Světové obchodní organizace a další kapitoly z mezinárodního ekonomického práva. 2. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 222 s. Edice učebnic PrF MU č. 485. ISBN 978-80-210-5154-6.
    22. KYSELOVSKÁ, Tereza. Případ Wintersteiger. In Revue pro právo a technologie. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 3, č. 5, s. 19-21. ISSN 1805-2797.
    23. DONÁT, Josef, Martin MAISNER, Radim POLČÁK, Jaromír ŠAVELKA, Matěj MYŠKA a Tereza KYSELOVSKÁ. Software Protection - A Comparative Perspective. 1. vyd. München: Medien und Recht, 2012, 266 s. MUR. ISBN 978-3-939438-15-1.
    24. THOMAS, James Edward. Stealing a March on Collocations. 2012.
    25. ROZEHNALOVÁ, Naděžda, Klára DRLIČKOVÁ, Petra BOHŮNOVÁ, Ivan CISÁR, Filip ČERNÝ, Hana FUNKOVÁ, Slavomír HALLA, Jan HAVLÍČEK, Miluše HRNČIŘÍKOVÁ, Lucia KOVÁČOVÁ, Jaroslav KRÁLÍČEK, Tereza KYSELOVSKÁ, Jan MAURIC, Dušan SULITKA, Simona TRÁVNÍČKOVÁ a Jiří VALDHANS. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží - ano či ne? 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 269 s. Spisy Právnické fakulty MU č. 418. ISBN 978-80-210-5956-6.
    26. THOMAS, James Edward. Using and creating corpora for language teaching and learning (Ful day workshop). 2012.
    27. KYSELOVSKÁ, Tereza a Klára DRLIČKOVÁ. Vybrané vyloučené otázky (tzv. vnější mezery) Úmluvy jako důvody jejího odmítání praxí. In Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží - ano či ne? 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2012, s. 82-113, 26 s. Acta universitatis Brunensis Iuridica No 418. ISBN 978-80-210-5956-6.
    28. THOMAS, James Edward. Word Sketches – the structured company that words keep. 2012.
    29. NGOY, Bokolombe Pitchou, Peter ŠEBEJ, Tomáš ŠOLOMEK, Bum Hee LIM, Tomáš PASTIERIK, Bong Ser PARK, Richard GIVENS, Dominik HEGER a Petr KLÁN. 2-Hydroxyphenacyl ester: a new photoremovable protecting group. Photochemical & Photobiological Sciences. Cambridge, UK: Royal Society of Chemistry, 2012, roč. 11, č. 9, s. 1465-1475. ISSN 1474-905X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1039/C2PP25133G.

    2011

    1. ŠTĚPÁNEK, Libor, Janice DE HAAFF, Alena HRADILOVÁ a David SCHÜLLER. Academic English – Akademická angličtina: Průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3577-1.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor. CEFR at Masaryk University: A Cultural Shift in Language Learning. In Cercles Seminar: Ten Years of the CEFR and the ELP. 2011.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative u-learning: Complex ICT Use at the Masaryk University Language Centre. 1. vydání. Poznaň: SORUS, 2011, s. 29-36. ISBN 978-83-62653-03-4.
    4. ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity in Language Education. In ELT Signposts: 10th National and International Conference of MSSUA. 2011.
    5. RYBIČKOVÁ, Marta. Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT. Sborník příspěvků z konference. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Centrum jazykového vzdělávání, 2011, 93 s. ISBN 978-80-210-5413-4.
    6. ČECH, Tomáš a Marta RYBIČKOVÁ. Sjezd České pedagogické společnosti, Praha 16. 2. 2011. Brno: Pedagogická orientace, 2011, 1, s. 121-123, 2011. ISSN 1211-4669.
    7. HRADILOVÁ, Alena, Hana KATRŇÁKOVÁ, John MORGAN a Libor ŠTĚPÁNEK. Videoconferencing and community of practice interaction. Semantic, pragmatic and intercultural aspects of students' communication in English language classes. Discourse and Interaction. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 4, č. 1, s. 35-49. ISSN 1802-9930.
    8. KATRŇÁKOVÁ, Hana a Hana REICHOVÁ. Vývoj nových cizojazyčných kurzů akademického jazyka a jazyka pro specifické účely a kurzy měkkých dovedností v cizích jazycích (Projekt COMPACT). In Forlang 2011, 5th International Conference on Foreign Languages. 2011.
    9. KATRŇÁKOVÁ, Hana a Hana REICHOVÁ. Vývoj nových kurzů soft skills v cizích jazycích v projektu COMPACT. In Kaščáková, Eva; Zvirinský, Marek. FORLANG Cudzie jazyky v akademickom prostredi. 1. vyd. Košice: Technická univerzita v Košicích, 2011, s. 148-151. ISBN 978-80-553-0743-5.

    2010

    1. HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Designing ICT-enhanced Language programmes: An academic writing for postgraduate studies. 2010.
    2. REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ a Marta RYBIČKOVÁ. Jazykové kompetence v odborném a akademickém cizím jazyce - aplikace SERR (projekt COMPACT). In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe III. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2010, s. 191-195. ISBN 978-80-225-2993-8.
    3. HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Modern Technologies in Courses of Academic Writing for Ph.D. Students. 1. vyd. Bratislava: EKÓNOM, 2010, s. 99 - 103. ISBN 978-80-225-2993-8.
    4. REICHOVÁ, Hana. Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 20 s. COMPACT, č. 1. ISBN 978-80-210-5114-0.
    5. REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ, Alena HRADILOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK, Marta RYBIČKOVÁ, Zdena KUCHAŘOVÁ KALNÁ, Helena HUŠKOVÁ, Eva ŠRÁMKOVÁ, Marie MÉSZÁROSOVÁ, Blanka POJSLOVÁ a Ildikó ROLLER BRESŤÁK. Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování. 2010. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 20 s. ISBN 978-80-210-5114-0.
    6. HRADILOVÁ, Alena, Hana KATRŇÁKOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. SEMANTIC, PRAGMATIC AND INTERCULTURAL ASPECTS OF STUDENTS´ COMMUNICATION THROUGH VIDEOCONFERENCING (SPOKEN) AND FACEBOOK (INFORMAL WRITTEN) ENGLISH. 2010.
    7. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 2. dotisk 5., nezm. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 187 s. ISBN 978-80-210-4072-4.

    2009

    1. REŠKOVÁ, Ivana, Marta RYBIČKOVÁ a Magdalena PINTAROVÁ. Integrace a komunikativní jazykové kompetence (aneb Dva kurzy na MU). In Výuka cizích jazyků - integrace a testování. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 2009, 4 s. ISBN 978-80-87238-02-8.
    2. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ, Dana SVOBODOVÁ a František ŠIMON. Latinitas medica. Lexikon nejen lékařských sentencí, citátů a rčení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 909 s. NMU - 9/09 - 02/58. ISBN 978-80-210-4758-7.
    3. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ, Dana SVOBODOVÁ a František ŠIMON. Latinitas medica. Lexikon nejen lékařských sentencí, citátů a rčení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 909 s. ISBN 978-80-210-4758-7.
    4. MAREČKOVÁ, Elena, František ŠIMON, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ a Dana SVOBODOVÁ. Lékařská profese prizmatem latinských sentencí. In Sborník textů k 9. mezinárodnímu sympoziu z dějin medicíny, farmacie a veterinární medicíny. Brno: Ústav cizích jazyků a dějin veterinárního lékařství VFU, 2009, s. 187-196. ISBN 978-80-7399-789-2.
    5. RYBIČKOVÁ, Marta. Postoje učitelů a studentů k učitelství jako profesi. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu 2009. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 87-91. ISBN 978-80-210-5060-0.
    6. RYBIČKOVÁ, Marta. Uplatňování kritérií ERR při testování jazykových kompetencí studentů MU. In Odborný jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2009, s. 212. ISBN 978-80-213-1901-1.

    2008

    1. ŠTĚPÁNEK, Libor, Alena HRADILOVÁ a Hana KATRŇÁKOVÁ. Designing a Multi-Cultural Video Conferencing Language Programme. In 10th International Cercles Conference. 2008.
    2. ŠTĚPÁNEK, Libor. Flexibilní jazyková výuka: případová studie využití multimédií na CJV MU. In Multimedia in Foreign Language Teaching IV. Nitra: Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre, 2008, s. 109-115. ISBN 978-80-552-0001-9.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor. Flexibilní učení a u-learning: kombinace mnohotvaré a individualizované formy multimediální výuky jazyků. In Multimedia in Foreign Language Teaching IV. Nitra: Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre, 2008, s. 101-108. ISBN 978-80-552-0001-9.
    4. HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Implementing Videoconferencing Project Results into Lifelong Education. In Diverse 2008. 2008.
    5. RYBIČKOVÁ, Marta, Hana REICHOVÁ, Hana KATRŇÁKOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK a Alena HRADILOVÁ. Koncepce jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě. In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe II. Bratislava: CASAJC, 2008. ISBN 978-80-225-2647-0.
    6. ŠTĚPÁNEK, Libor a Jana VEJVODOVÁ. The European Dimension of the Net-Trainers Course: Tutor´s and Learner´s Perspectives. Bratislava: e-ACADEMIA SLOVACA, 2008. ISBN 978-80-89316-10-6.
    7. KATRŇÁKOVÁ, Hana, John MORGAN, Janice DE HAAFF, Libor ŠTĚPÁNEK, Alena HRADILOVÁ, Barbora BUDÍKOVÁ, Martin ASHE-JONES a Joe EASTLAKE. Video Conferencing Quick Guide. Brno: Invite, 2008, 8 s. ISBN 978-80-86984-54-4.

    2007

    1. REŠKOVÁ, Ivana a Magdalena PINTAROVÁ. Administrativa (Profesní čeština). 1. vydání. SOZE, 2007, 123 s.
    2. REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ a Marta RYBIČKOVÁ. Aplikace Společného evropského referenčního rámce pro jazyky na odborný a akademický jazyk na vysokých školách. In Sborník prací z mezinárodní konference Odborný jazyk na vysokých školách III. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007, s. 157-159, 210 s. ISBN 978-80-213-1615-7.
    3. REŠKOVÁ, Ivana a Magdalena PINTAROVÁ. Communicative Czech (Elementary Czech). Nové opravené vydání. PhDr. Ivana Rešková, 2007, 262 s. ISBN 80-239-6575-1.
    4. HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Designing a multi‐cultural, multi‐purpose videoconferencing learning programme. In VideoFunet Conference 2007. 2007.
    5. HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Interaktivní videokonference. In KATRŇÁKOVÁ, Hana. Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu --- SCO 2007, Brno, ČR, 30.–31. 5. 2007. 29.5.2007. Brno: vydavatelství Masarykovy univerzity v Brně, 2007, s. 81-86. ISBN 978-80-210-4296-4.
    6. RYBIČKOVÁ, Marta. Motivy k volbě studia učitelství včera a dnes. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 99-100, 132 s. ISBN 978-80-7040-987-9.
    7. HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. MU-UWA implementation of video conferencing within a frame of innovative learning infrastructures. In Diverse 2007. 2007.
    8. RYBIČKOVÁ, Marta. Personality and Sociodemographic Factors as Determiners of the Teachers Life Satisfaction. In ŘEHULKA, Evžen. School and Health 21 (2). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 343-352. ISBN 978-80-7315-138-6.
    9. MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ, Dana SVOBODOVÁ a František ŠIMON. Ukázka medicínsky motivovaných myšlenek z latinské gnómiky. In Zborník príspevkov z 8. medzinárodného sympózia o dejinách medicíny, farmácie a veterinárnej medicíny. Martin: JLF UK, 2007, s. 90-94. ISBN 978-80-88866-44-2.

    2006

    1. REŠKOVÁ, Ivana a Magdalena PINTAROVÁ. Communicative Czech (Intermediate Czech). 2.dotisk 2.vydání. PhDr. Ivana Rešková, 2006, 196 s. ISBN 80-902180-9-1.
    2. HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Negotiating design in video conferencing. In MORGAN, John a Geoff CONSTABLE. Diverse 2006. 2006.
    3. RYBIČKOVÁ, Marta. Osobnostní a sociodemografické faktory jako determinanty životní spokojenosti učitelů. In ŘEHULKA, Evžen. Škola a zdraví 21. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 8 s. ISBN 80-7290-226-1.
    4. MAREČKOVÁ-ŠTOLCOVÁ, Elena, František ŠIMON a Hana REICHOVÁ. Stredoveké latinské sentencie o bolesti, chorobe a medicíne. In Querite primum regnum Dei. 1. vyd. Brno: Matice moravská, MU, 2006, s. 475-481. jubilejní sborník. ISBN 80-86488-35-7.
    5. ŠRÁMKOVÁ, Eva, Štěpánka BILOVÁ, Kateřina NEČASOVÁ a Hana NĚMCOVÁ. Výuka odborného cizího jazyka na MU s využitím e-learningu. In Česká ekonomika v procesu globalizace. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 5-8. ISBN 80-210-4084-X.

    2005

    1. KATRŇÁKOVÁ, Hana a Hana REICHOVÁ. Challenges in EAP and ESP Class at University Level. In Lingua Summit 2005. Trenčín (Slovenská republika): Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíně, 2005, s. 127-128. ISBN 80-8075-102-1.
    2. ŠIMON, František, Elena MAREČKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Latin Gnomic Expressions in Teaching Medical Terminology. In VII. Dunaújvárosi nemzetközi alkalmazott nyelvészeti, nyelvvizsgázatatási és medicinális lingvisztikai konferencia. Dunaújváros: Dunaújvárosi föiskola kiadó, 2005, s. 231-235. ISBN 963-00-4800-0.
    3. PROKOP, Jiří a Marta RYBIČKOVÁ. Proměny pedagogiky. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2005, 459 s. ISBN 80-7290-226-1.
    4. ŠIMON, František, Elena MAREČKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Stredoveké latinské sentencie o chorobách hlavy. In 7. mezinárodní sympozium k dějinám medicíny, farmacie a veterinární medicíny. Olomouc: LF UP, 2005. ISBN 80-244-1043-5.

    2004

    1. MAREČKOVÁ, Elena, František ŠIMON a Hana REICHOVÁ. Latinské medicínske výroky a ich výukový potenciál. In Cudzie jazyky komunikatívne - efektívne - kvalifikovane. Zborník príspevkov z konferencie (Šimon, F., Pavlovová, J., Mihóková, K., zostavovatelia). Košice: Univerzita P. J. Šafárika, 2004, s. 254-256. ISBN 80-7097-571-7.
    2. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 2. dotisk 4., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 187 s. ISBN 80-210-2415-1.

    2003

    1. ŠIMON, František, Elena MAREČKOVÁ a Hana REICHOVÁ. K odrazu vývoja medicíny v latinských citátových výrazoch. In 6. medzinárodné sympózium k dejinám medicíny, farmácie a veterinárnej medicíny. Zborník prác. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2003, 4 s. ISBN 80-223-1848-5.

    2002

    1. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. 1. dotisk 4., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, 187 s. ISBN 80-210-2415-1.

    2001

    1. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Latinitas viva medicinalis - latinské frazémy, výroky, sentence. In Zborník prednášok, 3. celoslovenská konferencia o lekárskom vzdelávaní s medzinárodnou účasťou "Štúdium medicíny v treťom tisícročí". Martin: Martinský klub medikov, Jesseniova lekárska fakulta UK v Martine, Slovenská asociácia študentov medicíny, 2001, s. 90-94. ISBN 80-88866-14-6.

    1999

    1. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Medicínská latina: potřeba a výuka. In Zborník prednášok, 2. celoslovenská konferencia o lekárskom vzdelávaní "Cesty k výchove moderného lekára". Košice: Spolok medikov mesta Košíc, 1999, s. 35-38.

    1991

    1. KOBYLKOVÁ, Anděla, Dana KYSELÁKOVÁ, Elena MAREČKOVÁ, Ludmila PAVLÍKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Stručný vícejazyčný lékařský slovník II. O-Ž. Brno: Masarykova univerzita, fakulta lékařská, 1991, 325 s. ISBN 80-210-0305-7.

    1990

    1. KOBYLKOVÁ, Anděla, Dana KYSELÁKOVÁ, Elena MAREČKOVÁ, Ludmila PAVLÍKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Stručný vícejazyčný lékařský slovník I. A-N. Praha: SPN, 1990, 190 s. ISBN 80-210-0152-6.

    1989

    1. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. 2., přeprac. a rozš. vyd. Brno: UJEP - fakulta lékařská, 1989, 173 s.

    1987

    1. MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. 1. vyd. Brno: UJEP - fakulta lékařská, 1987, 111 s.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 16. 12. 2024 09:08