-
ŠTĚPÁNEK, Libor. A New Buddy: Transforming English Teaching in the Era of Artificial Intelligence. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2448077/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. A New Buddy: Transforming English Teaching in the Era of Artificial Intelligence. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2447963/cs
-
CHOVANCOVÁ, Barbora, Alena HRADILOVÁ a Štěpánka DILLINGEROVÁ. Cercles Webinar: Language Learning in Higher Education Issue 13.2 (2023) Get to know the authors and their texts. In Cercles Webinar series. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2406158/cs
-
KOSEK, Pavel a Marie HANZELKOVÁ. České kramářské písně z interdisciplinárního pohledu. In Staročeský dýchánek, Praha, 2. 4. 2024. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2391677/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. "Indigenous Heritage, War Refugees or LAP: Exploring language centres´ social justice and vulnerable communities empowerment potential". 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2447965/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Searching for Language Centres´ - Potential to Change: A comparative case study. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2447970/cs
-
URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ, Eliška SMUTNÁ, Kristina VONKOVÁ a Veronika JÍLKOVÁ. Tiskařská dílna: proměny knihy. Senzační linoryty. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2446921/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Unconscious Plurilingualisms: Practice-oriented Reflections on the European University Institute Multilingual Environment. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2447969/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 4. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2024, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2395239/cs
-
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. « Being plurilingual is a gift we make to ourselves. » : amener les étudiants à valoriser et développer leurs compétences plurilingues et pluriculturelles. Language Learning in Higher Education. Germany: De Gruyter Mouton, 2023, roč. 13, č. 2, s. 573-580. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2023-2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2326401/cs
-
KOUDELKOVÁ, Jitka a Marie HANZELKOVÁ. Aktivity ve výuce češtiny jako cizího jazyka. In CJBB178 Úvod do výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka (podzim 2023). 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2353790/cs
-
STAFFOLANI, Barbara. Aspectos autoficcionales y búsqueda identitaria en Hija del Camino de Lucia Asué Mbomio Rubio. In XXIII. Congreso de la Asociación Alemana de Hispanistas. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2223919/cs
-
HRADILOVÁ, Alena. Can students co-create course content? A student-contrived international conference. In IATEFL conference. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2380397/cs
-
HANZELKOVÁ, Marie. Czech broadside ballads in the international context (Bohemica litteraria). In Bohemica litteraria. Brno: Masarykova univerzita, 2023, s. 1-243. ISSN 1213-2144.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2341837/cs
-
KOSEK, Pavel a Marie HANZELKOVÁ. České kramářské písně = Czech broadside ballads, nebo Czech Chapbooks? Česky specifické, nebo evropsky univerzální? In Kramářské písně: digitalizace a výzkum, Brno 19. dubna 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2277824/cs
-
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Štěpánka BILOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. Humanising Language Teaching. In Humanising Language Teaching. February 2023 - Year 25 - Is. Pilgrims, 2023. ISSN 1755-9715.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2259538/cs
-
STAFFOLANI, Barbara. Identidad y representación en la autoficción. El caso de Lucía Mbomio. ETUDES ROMANES DE BRNO. CZECH REPUBLIC: MASARYK UNIV, FAC ARTS, 2023. ISSN 1803-7399.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2242948/cs
-
HANZELKOVÁ, Marie. Jenom holbičku pro mou opičku. Obraz piva v kramářských písních (1700-1900). In Krčma srdcem města. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2352637/cs
-
HANZELKOVÁ, Marie. Když se Pán Bůh v hněvu svém rozpálí. Česká kázání o katastrofách z období pozdního humanismu. In Kazatelská tvorba, jej recepcia a stimuly. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2341857/cs
-
KOSEK, Pavel, Marie HANZELKOVÁ, Michaela BOHÁČOVÁ a Veronika BROMOVÁ. Kramářské písně: digitalizace a výzkum, Brno 19. dubna 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2277821/cs
-
LENNON, Joseph, Alena HRADILOVÁ, Petra TRÁVNÍKOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. Locking down and opening out: Creating new virtual spaces for writers and presenters during the pandemic. In James Fenton, Julio Gimenez, Katherine Mansfield, Martin Percy, Mariangela Spinillo. International Perspectives on Teaching and Learning Academic English in Turbulent Times. New York and London: Routledge, 2023, s. 178-188. 1st edition. ISBN 978-1-032-25478-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781003283409-19.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2247944/cs
-
KOSEK, Pavel, Marie HANZELKOVÁ a Věra FROLCOVÁ. Podcast 17. století. Kramářské písně jako žánr i svědectví o jazyku a společnosti zkoumal tým 15 vědců. Rozhovor s Michalem Šafaříkem. In Český rozhlas Dvojka. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2352762/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana, Martina JEŽKOVÁ a Kateřina SEDLÁČKOVÁ. Potenciál jazykové různorodosti: Čeština pro specifické účely jako cesta ke kariéře. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2330844/cs
-
HANZELKOVÁ, Marie a Jiří DUFKA. Small is Beautiful. Czech Broadside Ballads: Contents, Forms, and Research. In Broadside Day 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2281178/cs
-
URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ a Veronika JÍLKOVÁ. Tajemství starých tisků aneb Dílna starých tisků a práce s tiskařským lisem. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2335304/cs
-
URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ, Veronika JÍLKOVÁ, Veronika JIČÍNSKÁ, Jan VALUCH a Alois BRZOBOHATÝ. Tajemství ve světě literatury. In Noc vědců na FF MU 2023. FF MU, 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2335698/cs
-
HANZELKOVÁ, Marie. The making of the Czech broadside ballads edition : an interview with Patricia (Paddy) Fumerton (University of California, Santa Barbara), director of English Broadside Ballad Archive. Bohemica litteraria. 2023, s. 233–243, 10 s. ISSN 1213-2144. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/BL2023-1-14.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2341839/cs
-
CHOVANCOVÁ, Barbora, Štěpánka DILLINGEROVÁ a Alena HRADILOVÁ. Turning the tables on online exam cheating via language mediation tasks. Language Learning in Higher Education. GERMANY: DE GRUYTER MOUTON, 2023, roč. 2023, CercleS 2023; 13(2), s. 517-533. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2023-2033.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2326688/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 3. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2273377/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Barbora CHOVANCOVÁ. Visual Representations as a Means to Motivate Students and Curb Feelings of Isolation in Distance Learning. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2023, roč. 25, č. 1, s. 1-10. ISSN 1755-9715.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2268837/cs
-
HRADILOVÁ, Alena. When you have no basis for an argument, abuse the plaintiff: Argumentation in a Legal English Syllabus. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2380400/cs
-
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. « Being plurilingual is a gift we make to ourselves. » : amener les étudiants à valoriser et développer leurs compétences plurilingues et pluriculturelles. In XVII CercleS International Conference 2022, “The Future of Language Education in an Increasingly Digital World: Embracing Change”. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2259537/cs
-
ALCHAZIDU, Athena. Aktivismus domorodých žen v Amazonii. In Iberoamerický týden. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1853228/cs
-
STAFFOLANI, Barbara. Autobiografia, autonarración y autoficción: Definiciones y teorías. In XX Congreso Internacional sobre Nuevas Tendencias en Humanidades, Rhodes, 20.06.2022-22-06-2022. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1874537/cs
-
TEERINK TURZÍKOVÁ, Tereza. Becoming (m)Other: Ethics of Performing with Animals. In Theatre Conference JAMU 2022: Touching Limits / Crossing Borders of Theatre. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2241306/cs
-
CHOVANCOVÁ, Barbora a Alena HRADILOVÁ. Community Building and Visual Representations as a Means to Curb Loneliness in Distance Learning. In a Pre-Conference Event organised by IATEFL Learner Autonomy SIG on the topic of Affect, well-being, and autonomy in language learning and teaching. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2258577/cs
-
FUMERTON, Patricia, Pavel KOSEK, Marie HANZELKOVÁ, Alena ANDRLOVÁ FIDLEROVÁ, Hana BOČKOVÁ, Veronika BROMOVÁ, Kateřina BŘEZINOVÁ, Iva BYDŽOVSKÁ, Jiří DUFKA, Piotr GROCHOWSKI, Věra FROLCOVÁ, Markéta HOLUBOVÁ, Jakub IVÁNEK, Jitka MACHOVÁ, Hana GLOMBOVÁ, Romana MACHÁČKOVÁ, Maciej Jerzy METRAK, Olga NAVRÁTILOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ, Peter RUŠČIN, Kateřina SMYČKOVÁ, Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI, Monika SZTURCOVÁ, Dmitrij TIMOFEJEV, Jan MALURA, Jana POLÁKOVÁ a Jana PLESKALOVÁ. Czech Broadside Ballads as Text, Art, Song in Popular Culture, c.1600–1900. Amsterdam: Amsterdam University Press B. V., 2022, 498 s. ISBN 978-94-6372-155-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5117/9789463721554.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2232759/cs
-
FUMERTON, Patricia, Pavel KOSEK a Marie HANZELKOVÁ. Czech Broadside Ballads as Text, Art, Song in Popular Culture, c.1600–1900. Amsterdam: Amsterdam University Press B. V., 2022, 498 s. ISBN 978-94-6372-155-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5117/9789463721554.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2232817/cs
-
KOSEK, Pavel, Michaela BOHÁČOVÁ, Veronika BROMOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Věra FROLCOVÁ, Jiří DUFKA, Martin DROZDA, Jana POLÁKOVÁ, Jana PLESKALOVÁ, Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI, Olga NAVRÁTILOVÁ a Hana BOČKOVÁ. Czech broadside ballads in the international context. Brno 8 - 10 September 2022. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2218318/cs
-
DOLEŽÍ, Linda. Čeština jako cizí jazyk a komunikace s dětským pacientem. Online. In Veronika Dvořáčková, Libor Švanda & Ivana Rešková. Výuka jazyků na lékařských fakultách II. Sborník příspěvků z konference 9.–10. 9. 2021 BRNO. Brno: MU, 2022, s. 140-147.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2238247/cs
-
POLÁKOVÁ, Jana, Hana BOČKOVÁ, Martin DROZDA, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Markéta HOLUBOVÁ, Jakub IVÁNEK, Pavel KOSEK, Maciej Jerzy METRAK, Olga NAVRÁTILOVÁ, Jana PLESKALOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ a Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI. Dvanácte vrchů ten strom má : Kramářské a poutní tisky s náboženskou tematikou. Výstava. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1860958/cs
-
POLÁKOVÁ, Jana, Hana BOČKOVÁ, Daniel DRÁPALA, Martin DROZDA, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Markéta HOLUBOVÁ, Jakub IVÁNEK, Marta KONDROVÁ, Pavel KOSEK, Maciej Jerzy METRAK, Olga NAVRÁTILOVÁ, Jana PLESKALOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ a Michaela SOLEIMAN POUR HASHEMI. Dvanácte vrchů ten strom má: Kramářské a poutní tisky s náboženskou tematikou: Katalog k výstavě / A Twelve Top Tree: Czech Religious Broadside Ballads and Pilgrimage Chapbooks: Exhibition catalogue. Ed. Michaela Boháčová. Brno: Moravské zemské muzeum,, 2022, 134 s. ISBN 978-80-7028-557-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1860961/cs
-
ALCHAZIDU, Athena. El Cómic como recurso didáctico al aplicar el método de enseñanza por tareas para desarrollar la creatividad en las clases de ELE. In I International Conference Teaching with Comics. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2260677/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. EMI: A language teacher’s leap into the unknown? In International Conference and Exhibition for English language teaching professionals. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2269977/cs
-
URVÁLKOVÁ, Zuzana, Marie HANZELKOVÁ, Michaela BOHÁČOVÁ, Eliška SMUTNÁ, Kristina VONKOVÁ a Veronika JÍLKOVÁ. Fenomén kramářských písní všemi smysly. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2246166/cs
-
TURZÍKOVÁ, Tereza. Fragmented Subjectivity: Environment as a Performer. In 5th EASTAP Conference. Theatrical Mind: Authorship, Staging and Beyond. Milano. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1857022/cs
-
TURZÍKOVÁ, Tereza. Gender in Czech theater and performance art. In Fifth EASTAP Conference Theatrical Mind: Authorship, Staging and Beyond. Milano. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1857024/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Jazykové vzdělávání na vysokých školách: Je cílem osvojit si cizí řeč nebo zdokonalit své komunikační dovednosti v cizí řeči? 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2448099/cs
-
HOBZOVÁ, Dominika, Kateřina KREJČÍ, Lumír KREJČÍ, Alena MIZEROVÁ, Jiřina RELICHOVÁ a Gabriela PAVLÍKOVÁ. Mendel Lectures 2002–2022. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 317 s. ISBN 978-80-280-0058-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0058-2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1876058/cs
-
HOBZOVÁ, Dominika, Kateřina KREJČÍ, Lumír KREJČÍ, Alena MIZEROVÁ, Jiřina RELICHOVÁ a Gabriela PAVLÍKOVÁ. Mendel Lectures 2002–2022. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 317 s. ISBN 978-80-280-0057-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1876057/cs
-
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina a Katherine GUERTLER. Modern mobility with blended intensive programmes. In Tag der digitalen Lehre 2022! Studieren und Lehrende teilen inhre Erfhrungen une Ideen für ihre Lehre post Corona. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2259517/cs
-
RUDENKA, Linda. Motivace studentů v dlouhodobých kurzech češtiny. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1883377/cs
-
TEERINK TURZÍKOVÁ, Tereza. Nahota jako politické gesto (o performancích na Festivalu nahých forem). Praha: Svět a divadlo, 2022, s. 94-100. 6. ISSN 0862-7258.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2241308/cs
-
FUMERTON, Patricia, Pavel KOSEK a Marie HANZELKOVÁ. Personal and Intimate: Czech Broadside Ballads as Text, Art, and Song in Popular Culture, ca. 1600–1900. In Czech broadside ballads in the international context. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2218319/cs
-
DOLEŽÍ, Linda a Kateřina MÜLLEROVÁ. Plurilingual Competence in a Child: Case Study. In Appreciating Plurilingual Competencies: Current and Future Perspectives. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1863105/cs
-
BILOVÁ, Štěpánka, Radmila DOUPOVCOVÁ, Alena HRADILOVÁ, Věra HROMÁDKOVÁ, Barbora CHOVANCOVÁ, Hana KALLUS a Radek ŠIMEK. Právnická angličtina. 1. vyd. Praha: Grada, 2022, 325 s. ISBN 978-80-271-2537-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2229297/cs
-
Representaciones de la corporeidad femenina en Mujeres que trepan a los árboles de Patricia de SousaALCHAZIDU, Athena. Representaciones de la corporeidad femenina en Mujeres que trepan a los árboles de Patricia de Sousa. In CIELO Imagen y memoria del cuerpo en la literatura, el cine y el teatro. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1853224/cs
-
Representaciones de la corporeidad femenina en Mujeres que trepan a los árboles de Patricia de SousaALCHAZIDU, Athena. Representaciones de la corporeidad femenina en Mujeres que trepan a los árboles de Patricia de Sousa. In CIELO Imagen y memoria del cuerpo en la literatura, el cine y el teatro. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1853223/cs
-
HRADILOVÁ, Alena. Student designed online international conference. In XVII CercleS INTERNATIONAL CONFERENCE 2022 The Future of Language Education in an Increasingly Digital World: Embracing Change. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2253957/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Teaching Languages in the Higher Education: Language Acquisition or Communication Skills? In Current Issues in Foreign Language Teaching at Higher Education Institutions Conference. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2447937/cs
-
CHOVANCOVÁ, Barbora a Alena HRADILOVÁ. That’s not relevant in your case: teaching and testing the linguistic skill of mediation in Legal English courses. In EULETA Legal English Workshop: Diverse Approaches to Teaching Legal English. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2258538/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Barbora CHOVANCOVÁ. “That’s not relevant in your case: teaching and testing the linguistic skill of mediation in Legal English courses”. In EULETA Legal English Workshop 2022. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2253960/cs
-
TEERINK TURZÍKOVÁ, Tereza. Theatrical Mind: From Tradition to New Frontiers. Theatralia. Czechia: Masaryk University, 2022, roč. 25, č. 2, s. 183-185. ISSN 1803-845X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TY2022-2-16.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2344717/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Thirty Year of Pour quoi faire? Pour faire quol?*: Steady Expansion or Consonant Indentity Crisis? In PERSPECTIVES D’AVENIR DES CENTRES DE LANGUES & CENTRES DE RESSOURCES EN LANGUES : QUELLE(S) VISION(S) DU FUTUR ? 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2267277/cs
-
HANZELKOVÁ, Marie. Tiny Treasure: Czech Broadside Ballads, Content, Forms and Interdisciplinary Research. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1861617/cs
-
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Romain RACINE a Sabina GOLA. Vers une valorisation des compétences plurilingues : perspectives et actions. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2259497/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Barbora CHOVANCOVÁ. Visual representations as a means to curb loneliness in distance learning. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2253958/cs
-
STEHLÍKOVÁ, Karolína, Martina MUSILOVÁ, Tereza TEERINK TURZÍKOVÁ, Berit BLUMAIEROVÁ a Kateřina JEBAVÁ. Workshop Maska (JAMUNI). 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2246224/cs
-
ALCHAZIDU, Athena, Miroslav HORÁK a Cecilia UGALDE. Amazonía Unida 2a parte. 1. vyd. Brno: Mendelu, 2021, 130 s. UNIDA, 2. ISBN 978-80-7509-732-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1802761/cs
-
STANÍKOVÁ, Klára. Aplikace, webové stránky, hry atd. v jazykových lekcích. In Výuka jazyků na lékařských fakultách II. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1798501/cs
-
DOLEŽÍ, Linda. Čeština jako cizí jazyk a komunikace s dětským pacientem. In Výuka jazyků na lékařských fakultách II, Brno, 9.–10. 9. 2021. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1842163/cs
-
ALCHAZIDU, Athena. Desarrollo de la Lectoescritura en las clases de ELE con el uso de textos literarios. In Congreso CESPE 2021. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1802800/cs
-
ALCHAZIDU, Athena. El surgimiento de Abya Yala y el despertar de la conciencia indígena como producto de la dinámica entre centro y periferia. In Center and Periphery. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1802801/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Regina MOIRANO, Marisa A. SANCHEZ a Gastón VILCHES. Human Resources 4.0: Use of Sociometric Badges to Measure Communication Patterns. In Dr. Daniel Alejandro Rossit, Fernando Tohmé, Dr. Gonzalo Mejía Delgadillo. Production Research. 1. vyd. Neuveden: Springer International Publishing, 2021, s. 265-279. Communications in Computer and Information Science. ISBN 978-3-030-76306-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-76307-7_20.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1847062/cs
-
ALCHAZIDU, Athena. Imaginación y humor en la obra de autores checos en el período de la Transición. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1802778/cs
-
CHOCHOLATÁ, Jana. Implementing CLIL across the curriculum. In Týden vzdělávání Labyrinth, Laboratorní škola Brno. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1834660/cs
-
TURZÍKOVÁ, Tereza. In search for new realities in post-pandemic dystopia. Theatralia. Masarykova univerzita, 2021, roč. 24, č. 1, s. 309-311. ISSN 1803-845X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TY2021-1-27.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1792238/cs
-
ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Investigating language advising sessions: Is the pedagogical tool working as it should? In Vienna Autumn School of Methods. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1830704/cs
-
DOLEŽÍ, Linda. Jak podpořit vícejazyčnost (nejen) u dětí. In Suchomelová, Lenka. Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka 2020. Praha: Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka, 2021, s. 97-102. ISBN 978-80-7470-343-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1842159/cs
-
ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Language advising investigated: pilot study report. In Studentská konference budoucích akademických pracovníků 2021. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1830707/cs
-
DOLEŽÍ, Linda. „Live” your language while learning and you might not lose it! In Narratives of Success and Failure: Stories from Foreign Language Teachers and Learners. 32nd International Conference on Foreign/Second Language Acquisition. Szczyrk 20.-21. 5. 2021, Poland. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1770917/cs
-
CHOCHOLATÁ, Jana. Na emocích ve sborovně záleží. Komenský. Masarykova univerzita, 2021, roč. 146, č. 02, s. 62-63. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1834383/cs
-
HANZELKOVÁ, Marie. "Obracení" poutních kramářských písní. Panna Marie Vranovská. Acta Musei Nationalis Pragae – Historia litterarum. Praha: Národní muzeum, 2021, roč. 66, 3-4, s. 101-110. ISSN 2570-6861.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1813461/cs
-
SMUTNÝ, Petr a Sylva ŽÁKOVÁ TALPOVÁ. Postup pro sdílení projektových znalostí. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1837139/cs
-
ŽÁKOVÁ TALPOVÁ, Sylva a Petr SMUTNÝ. Share your project knowledge efficiently. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1837137/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Structured Drama Online. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1774648/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Synchronous/Asynchronous Learning apps. In IP&SENSIG and LTSIG joint conference: Inclusion through technology. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1774649/cs
-
ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The 5 P's of Language Advising: A Pilot Analysis of Advising Sessions. In Konference FORLANG. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1798662/cs
-
CHOCHOLATÁ, Jana a Ailsa Marion RANDALL. To be or to have? Komenský. Masarykova univerzita, 2021, roč. 146, č. 02, s. 64. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1834379/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Using technology online. In Pilgrims cafe online. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1741396/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 2. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1772702/cs
-
HRADILOVÁ, Alena. We are online, anyway, so why not try something exciting! The potential of experiential learning in online classes for students of law. In THE EULETA LEGAL ENGLISH HYBRID CONFERENCE 2021. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1799068/cs
-
TURZÍKOVÁ, Tereza. Who Gets to (Re)Define Theatre? Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 188-190. ISSN 1803-845X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TY2021-2-18.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1817001/cs
-
KURFÜRSTOVÁ, Petra, Iveta ŠAFRATOVÁ a Linda DOLEŽÍ. Acquisition of polarity items in Czech children: An experimental study. Crossroads: A Journal of English Studies. 2020, roč. 2020, č. 30, s. 39-56. ISSN 2300-6250. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15290/CR.2020.30.3.03.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1717816/cs
-
DOLEŽÍ, Linda, Marek BARTOŇ a Michal MIKL. Context of learning as a potential factor in successful language maintenance – A case study. In Language Centres at Crossroads. Open directions for new generations of learners. CERCLES Conference, Brno 10.-12. 9. 2020. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1686376/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Corona Experience: The Ways Forward. In CercleS Conference. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2447938/cs
-
MORIANO, Regína, Marisa Analía SANCHÉZ a Libor ŠTĚPÁNEK. Creative interdisciplinary collaboration: A systematic literature review. Thinking Skills and Creativity. Elsevier, 2020, roč. 35, č. 1, s. 1-14. ISSN 1871-1871. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.tsc.2019.100626.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1651396/cs
-
KOSEK, Pavel, Hana BOČKOVÁ, Martin DROZDA, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ, Andrea JOCHMANOVÁ, Kateřina KOVÁROVÁ, Petra MEDŘÍKOVÁ, Jana POLÁKOVÁ, Tomáš SLAVICKÝ a Markéta VLKOVÁ. Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou : Katalog k výstavě (2020) : Hana Glombová, ed. Brno: Moravské zemské muzeum, 2020, 128 s. ISBN 978-80-7028-532-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1702296/cs
-
POLÁKOVÁ, Jana, Pavel KOSEK, Hana BOČKOVÁ, Jiří DUFKA, Věra FROLCOVÁ, Marie HANZELKOVÁ a Tomáš SLAVICKÝ. Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou (2020). 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1702276/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. English as a Medium of Instruction: Essential Skills for Global Teachers. In Tespa International Conference on English for Specific Purposes. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1760176/cs
-
ADBELGAFAR, Shrouk, Constanza Guillermin ARRIAGA, Tony CORBALLIS, Janet GIBBONS, Sophie OTSURU SCHRIEBER a Libor ŠTĚPÁNEK. Fifty Shades of Grey: From TEAP to MEAP (My EAP). 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1760296/cs
-
DOLEŽÍ, Linda. Jak podpořit vícejazyčnost (nejen) u dětí. In 71. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1701136/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor a Sabina SCHAFFNER. Language Centres at a Crossroads. The XVI CercleS international conference. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1760298/cs
-
DOLEŽÍ, Linda. L2 English as a Backup for L3 Czech. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2020, roč. 10, č. 2, s. 15-24. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2020-2-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1761779/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Pilgrims cafe - didactic swap shop. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1707977/cs
-
DOBROVOLNÁ, Alena, Světlana HANUŠOVÁ, Irena HŮLKOVÁ, Jana CHOCHOLATÁ, Ondřej KRAHULEC, Zuzana KRŠKOVÁ, Gabriela OAKLANDOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Filip PULTAR, Pavel SMRČIAK, Šárka DOHNALOVÁ, Jaroslav SUCHÝ a Jiří ŠALAMOUN. Q2Q English. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1743236/cs
-
PLUCAR, Jiří. Ruhe xie yanjianggao. In Practical Week: How to Write a Presentation, School of European Languages and Cultures, Zhejiang International Studies University, 2nd-6th November, 2020, Hangzhou (China). 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1790639/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Stirring University Multilingual Melting Pots: Exploring diverse roles of language centres in internationalisation of universities. In 31. AKS-Arbeitstagung - Sprachen. Politik. Sprachenpolitik. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1760138/cs
-
RANDALL, Ailsa Marion a Jana CHOCHOLATÁ. Teaching Online. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2020, roč. 145, č. 04. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1737436/cs
-
PLUCAR, Jiří. Jieke wenhua juli. In International Understanding Education Series (Zhejiang International Studies University, autumn 2019). 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1613736/cs
-
PLUCAR, Jiří. Mluvte česky! Shuo jiekeyu. Online. Neuveden: Lifelong Learning Programme, 2019, 516 s. čínská verze mluvtecesky.net.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1618365/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 1. dotisk 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 225 s. ISBN 978-80-210-8699-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1546258/cs
-
LU, Wei-lun, Arie VERHAGEN a I-wen SU. A Multiple-Parallel-Text Approach for Viewpoint Research Across Languages: The Case of Demonstratives in English and Chinese. In Szilvia Csabi. Expressive Minds and Artistic Creations: Studies in Cognitive Poetics. Oxford: Oxford University Press, 2018, s. 131-157. 1. ISBN 978-0-19-045774-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1309312/cs
-
Academic English - Akademická angličtina: Průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědceŠTĚPÁNEK, Libor, Janice DE HAAFF, Alena HRADILOVÁ, Colin KIMBRELL a David SCHÜLLER. Academic English - Akademická angličtina: Průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2018, 224 s. ISBN 978-80-271-0842-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1519276/cs
-
PLUCAR, Jiří. Bulage yuyan xuepai yu yinwei de lilun. In Fangwen xuezhe yanjiang: Nankai University, 17th April, 2018, Tianjin (China), 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1416030/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Curious, Confident and Creative: Autonomous Teachers for Autonomous Times. In The teacher’s role in development of learner autonomy - IATEFL LASIG Local Conference 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1520896/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Drama Tools in Language Classes. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1522376/cs
-
PLUCAR, Jiří. Hanzi jiaoxue fangfa: xianzhuang fenxi he suyuan fenxi. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1446516/cs
-
LU, Wei-lun. Intra-language Generalizations and Variations of Narrative Viewpoint: A Multiple-Parallel-Text Approach to “Tense Shifting” in a Tenseless Language. In Olomouc Linguistics Colloquium. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1481404/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Management of Videoconferencing Challenges and Strategies. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Byrne N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2018, s. 207-215. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1519297/cs
-
LU, Wei-lun. Metaphor and cultural conceptualization of death: A study of eulogistic expressions in Christians’ and non-believers’ funerals in Taiwan. In The 12th conference of RaAM – the Association for Researching and Applying Metaphor. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1481406/cs
-
SELLNEROVÁ, Veronika. O čem mluvíme, když mluvíme o odcizení. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1497476/cs
-
PELCLOVÁ, Jana a Wei-lun LU. Persuasion across times, domains and modalities. Theoretical considerations and emerging themes. In Pelclová, Jana; Lu, Wei-lun. Persuasion in public discourse : Cognitive and functional perspectives. 1. vyd. Amsterdam: John Benjamins Publishing Company, 2018, s. 1-17, 18 s. Discourse Approaches to Politics, Society and Culture 79. ISBN 978-90-272-0138-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1075/dapsac.79.01pel.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1443155/cs
-
PELCLOVÁ, Jana a Wei-lun LU. Persuasion in public discourse : Cognitive and functional perspectives. Amsterdam: John Benjamins Publishing Company, 2018, 334 s. Discourse Approaches to Politics, Society and Culture (DAPSAC), vol. 79. ISBN 978-90-272-0138-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1075/dapsac.79.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1435098/cs
-
SELLNEROVÁ, Veronika. Posun od post-internetu ke spekulacím: mapování vývoje české umělecké scény. JOINME: Journal of Interactive Media. Brno: Teorie interaktivních médií, Filozofická fakulta Masarykovy univerzity, 2018, roč. 1, č. 2018, 8 s. ISSN 2570-8066.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1426759/cs
-
LU, Wei-lun. Review of Yu, Ning (2009) From Body to Meaning in Culture: Papers on cognitive semantic studies of Chinese. International Journal of Language and Culture. Amsterdam: John Benjamins, 2018, roč. 5, č. 1, s. 130-132. ISSN 2214-3157. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1075/ijolc.00003.lu.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1481376/cs
-
LU, Wei-lun. Souls, Comrades and Puppets: A Critical Metaphor Analysis of Chiang Kai-shek’s Early Wartime Rhetoric. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1481399/cs
-
SELLNEROVÁ, Veronika. Spekulativní topologie. Nadace Prague Bienale, 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1426762/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Student Voices. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Byrne N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2018, s. 109-122. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1518959/cs
-
SELLNEROVÁ, Veronika, Eva ČIVRNÁ, Michaela ŘEPOVÁ, Jana BUJDÁKOVÁ a Lucia MORAVANSKÁ. Studentská genderová interdisciplinární konference MeziMeze. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1669277/cs
-
LU, Wei-lun. Translating, Rendering and Re-constructing Updike’s Stream of Consciousness: The Case of A&P’s Translations into Mandarin. In The Fifth Biennial John Updike Society Conference. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1481403/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor a Constanza Guillermina ARRIAGA. Video Summaries of Academic Texts. In Hua Xiang, C. (Ed.). Cases on Audio-Visual Media in Language Education. 1. vyd. Hershey, Pennsylvania, USA: IGI Global, 2018, s. 328-349. Advances in Educational Technologies and Instructional Design (AETID) Book Series, 2018. ISBN 978-1-5225-2724-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2724-4.ch014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1412699/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE. Videoconferencing in University Language Education. první. Brno: Masaryk University, 2018, 255 s. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1453956/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE. Videoconferencing in University Language Education. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 255 s. ISBN 978-80-210-9008-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1468356/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 255 s. ISBN 978-80-210-9003-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1468316/cs
-
LU, Wei-lun. Young Scholar’s Conference in Brno (YSC Brno) : Approaches to Language, Culture and Society. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1481401/cs
-
PLUCAR, Jiří. Yuyin tezheng: hanyu he jiekeyu. In Xuezhe xueshu baogao: Nankai University, 17th April, 2018, Tianjin (China), 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1423766/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative EAP. Changing dynamics of teaching. In Addressing the state of the union: Working together = learning together. BALEAP 2017 Conference in Bristol. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1414449/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Teachers, Creative Kids: How to introduce creativity to English classrooms. In Seminar for EFL teachers (organized by Xunta de Galicia), February. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1414441/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Thinking for Language Teaching. In Seminar for EFL teachers, Università del Molise, 27. 9. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1414447/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity and Education: Creative Thinking for (Language) Learning. In Seminars for Erasmus students and PhD students, Università del Molise, 26. 9. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1414446/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Drama and Theatre for Language Learning. In Seminar for EFL teachers (organized by Xunta de Galicia), October. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1414443/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Multilingual and Creative: Rethinking University Language Classrooms. In The Multilingual University: Inspiring teachers, transforming learners.The 18th AULC annual conference, 12th-13th January, Belfast. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1414448/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Mush-up teaching: Výběr a tvorba výukových materiálů prostřednictvím kompilačně-autentických metod. In Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na univerzitách v ČR a SR III, Olomouc, 20. 10. 2017. 2017. ISBN 978-80-244-5234-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1414452/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta, Miroslav PROCHÁZKA, Miluše VÍTEČKOVÁ a Iva ŽLÁBKOVÁ. Śkola a její lidé na křižovatkách. 1. vyd. Brno: Česká pedagogická společnost, 2017. ISBN 978-80-905245-8-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1558096/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta, Miroslav PROCHÁZKA, Miluše VÍTEČKOVÁ a Iva ŽLÁBKOVÁ. Škola a její křižovatky. 1. vyd. Česká pedagogická společnost, 2017. ISBN 978-80-905245-7-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1558097/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 7., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 226 s. ISBN 978-80-210-8699-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1392814/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Libor ŠVANDA, Natália GACHALLOVÁ, Tereza ŠEVČÍKOVÁ, Kamila NOVOTNÁ, Jan SLÍVA a Lucie MAZALOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 7., přeprac. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 226 s. ISBN 978-80-210-8699-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1389559/cs
-
ŽVÁČKOVÁ, Jitka. Animalising Language Teaching. Humanising Language Teaching. 2016, roč. 18, 2, April 2016, 4 s. ISSN 1755-9715.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1374002/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Authenticity Unlimited: An Analysis of a “Key Competencies in International Academic Communication” Course. In Enhancing Learners’ Creative and Critical Thinking: The Role of University Language Centres. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1377693/cs
-
ŠTROMAJEROVÁ, Adéla, Vít BAISA a Marek BLAHUŠ. Between Comparable and Parallel: English-Czech Corpus from Wikipedia. In RASLAN 2016 Recent Advances in Slavonic Natural Language Processing. Brno: Tribun EU, 2016, s. 3-8. ISBN 978-80-263-1095-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1362553/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana a Marta RYBIČKOVÁ. CASALC Review, 2016-2017, roč. 6, č. 1. 1. vyd. Brno: Česká a slovenská asociace jazykových center na vysokých školách (CASAJC), 2016, 166 s. ISSN 1804-9435.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373143/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching (CALT): A Way to Explore the Full Potential of Creativity in EAP. In Norwegian Forum for English for Academic Purposes 2016: EAP and Creativity. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1377454/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity: When Activity, Autonomy and Autenticity Meet. In 6th International Conference on Teaching English as a Foreign Language: Communication, culture and creativity in ELT classroom. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1377459/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Alena HRADILOVÁ, Hana REICHOVÁ a Kateřina SEDLÁČKOVÁ. Humanising Language Teaching. Velká Británie: Pilgrims, 2016. ISSN 1755-9715.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1377659/cs
-
BĚLKA, Luboš a Pavel ŠINDELÁŘ. Lumír Jisl, Čínský deník. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 318 s. ISBN 978-80-210-8142-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1403287/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana a Martina JEŽKOVÁ. Oceněný Multilaterální projekt/Přenos inovací: Masarykova univerzita: CZkey – Online platform for learning Medical Czech. In Pečeť kvality 2013. Praha: Dům zahraniční spolupráce, 2016, s. 26-29. ISBN 978-80-88153-25-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1376862/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. A creative approach to language teaching: a way to recognise, encourage and appreciate students´ contributions to language classes. In Alany Maley and Nik Peachey. Creativity in the English language classroom. 1. vyd. London: British Council, 2015, s. 98-103. ISBN 978-0-86355-767-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1379049/cs
-
BLAHUŠ, Marek. Aplikace počítačové lingvistiky při tvorbě on-line kurzu češtiny mluvtecesky.net. In Klíč k češtině jako cizímu jazyku. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1341678/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Blind Men and an Elephant: What is creativity for? In Language Centres in Higher Education: Sharing Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225825/cs
-
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Alena HRADILOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. CASALC Review, č. 1, roč. 2015/2016. Brno: Česká a slovenská asosiace učitelů jazykových center na VŠ, 2015, 233 s. ISSN 1804-9435.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338773/cs
-
REICHOVÁ, Hana. Centrum jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity, Brno, Česká republika. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1349300/cs
-
POŘÍZKOVÁ, Kateřina a Marek BLAHUŠ. Corpus of Authentic Clinical Diagnoses: Sketch Engine as a Tool for Innovative Approach to Teaching Latin Medical Terminology. In Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305065/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching: Negotiating responsibilities in EAP classes. In BALEAP 2015 Conference, Leicester. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1341186/cs
-
ŽVÁČKOVÁ, Jitka. Herramientas de evaluación del docente: el caso del Centro de Lenguas de la Universidad Masaryk, Brno, República Checa. In XXVI Congreso Internacional de ASELE. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1340164/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Implementing Creativity in Language Learning: A Practical Guide. In Andreas Hettiger. Vorsprung durch Sprachen. 1. vyd. Bochum: AKS-Verlag Bochun, 2015, s. 285-299. ISBN 978-3-925453-61-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1337027/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana, Martina JEŽKOVÁ, Marta RYBIČKOVÁ a Pavel ŠINDELÁŘ. Klíč k češtině jako cizímu jazyku. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1339276/cs
-
POŘÍZKOVÁ, Kateřina a Marek BLAHUŠ. Korpus autentických klinických diagnóz v prostředí softwaru Sketch Engine. Online. In Kateřina Pořízková a Libor Švanda. Latinitas Medica. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 31-42. ISBN 978-80-210-7789-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305070/cs
-
Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best PracticesKATRŇÁKOVÁ, Hana, Hana REICHOVÁ, Alena HRADILOVÁ, Kateřina SEDLÁČKOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK, Štěpánka BILOVÁ, Barbora CHOVANCOVÁ, Kateřina POŘÍZKOVÁ, Robert HELÁN, Blanka POJSLOVÁ a Eva SLOŽILOVÁ. Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1339270/cs
-
ŽVÁČKOVÁ, Jitka. Quality Assurance: A Balancing Act. CASALC Review. Praha: CASAJC, 2015, roč. 5-2015/16, č. 1, s. 196-207. ISSN 1804-9435.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1333904/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. The Magic of Creativity: From Robust Theories to Delicate Use. In Conference: Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, Mladá Boleslav. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1341676/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Using creative teaching to develop learner autonomy. In The webinar for IATEFL Learner Autonomy Special Interest Group IATEFL (LASIG). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1337028/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. A Creative Approach to Language Teaching: A Teacher Trainer Perspective. In XX Seminario Nazionale AICLU 2014: Innovazioni tecnologiche, metodologiche e creativita nell´insegnamento delle lingue stranice e nella formazione degli insegnanti. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225812/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. A Practical Guide to Creative Approach to Language Teaching. In UNICOM Conference, Pardubice. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225814/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Academic Writing for Medieval Studies. In Seminář pro studenty PhD, UK Praha. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169642/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching: Flipping your Language Classes. In Online Educa Berlin. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225822/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative approach to language teaching: From flexible sylabus to students´ autonomy. In Cutting Edges Research Conference, Canterbury Christ Church University. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225815/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Approach to Language Teaching: Theory and Practice. In Cercles 13th Conference: Language Centres in Higher Education: Exploring and Shaping Plurilingual Profiles and Practices. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225818/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Use of Information and Communication Technologies in Language Teaching. In Foreign Language Competence as an Integral Component of the Universiy Graduate Profile, IV. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225819/cs
-
ŠINDELÁŘ, Pavel. Etnografie Číny. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 246 s. ISBN 978-80-210-7049-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1205604/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. How to Implement Creativity to Language Learning: A Practical Guide. In 28.Arbeitstagung des AKS. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169591/cs
-
POŘÍZKOVÁ, Kateřina a Marek BLAHUŠ. Korpus autentických klinických diagnóz v prostředí softwaru Sketch Engine. In LATINITAS MEDICA (sdílení zkušeností a inovace výuky lékařské terminologie, dějiny jazyka medicíny). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1170303/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana a Marek BLAHUŠ. Mluvtecesky.net: On-line portál pro výuku (nejen) lékařské češtiny. In POULOVÁ, P. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-481-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1354869/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Scientific Writing Skills. In Seminář pro UFCH J. Heyrovského AV ČR. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169643/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Seminář kreativních metod ve výuce cizích jazyků. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169644/cs
-
ČECH, Tomáš, Marta RYBIČKOVÁ a Petr NAJVAR. Současná škola – „dílna lidskosti“? 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1179837/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Use of Information and Communication Technologies (ICT) at Masaryk University Language Centre. In Risorse digitali per la comunicazione didattica tra l’Europa e il Molise. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1225813/cs
-
REICHOVÁ, Hana a Alena HRADILOVÁ. Wie kann die Leitung eines Sprachenzentrums professionalisiert werden? In Language Centres in Higher Education: Exploring and Shaping Plurilingual Profiles and Practices. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1219133/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Academic Presentations Seminar. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169639/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. ACADEMIC WRITING. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169638/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Language Learning: Rules of Serious Play. In 4th Bremen Symposium. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1091388/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative methods in language teaching in higher education. In teacher training workshop. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169641/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity in EAP: How far can we go? In BALEAP Conference. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169637/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor a Alena HRADILOVÁ. Designing ICT-enhanced language programmes: Academic writing for postgraduate studies. Language Learning in Higher Education; Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). 2013, Volume 2, Issue 1, s. 163-171. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2012-0010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1091407/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. English for Academic Purposes (EAP). In seminář pro FSS UK. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169640/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. New technologies, new rules. In 8th National AICLU Conference. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169636/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Reinventing the wheel? Exploring existing and creating new ESP material. In All-day workshop for teachers of English for Specific Purposes, Universität Paderborn. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169645/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie: základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 1. dotisk 6. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 187 s. ISBN 978-80-210-5576-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1308611/cs
-
THOMAS, James Edward. Board member of Teaching and Language Corpora conference committee. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089026/cs
-
THOMAS, James Edward. British Council trainer training course: 10 days Yueyang China. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089024/cs
-
THOMAS, James Edward. Committee member of CorpusCALL. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089027/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Jana GLOMBÍČKOVÁ a Jitka ŽVÁČKOVÁ. Creativity in Language Learning - La Créativité dans l'enseignement des langues étrangères - Creatividad en la enseñanza de idiomas. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5769-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/986893/cs
-
KYSELOVSKÁ, Tereza. D. J. B. Svantesson: Private International Law and the Internet. In Revue pro právo a technologie. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 3, č. 5, s. 32. ISSN 1805-2797.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2213157/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103816/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Jitka ŽVÁČKOVÁ a Jana GLOMBÍČKOVÁ. Edward de Bono: Six Thinking Hats - Seis Sombreros para Pensar - Les Six Chapeaux de la Réflexion. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5773-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/986891/cs
-
THOMAS, James Edward. Give me one good reason why I should use corpora and then tell me how. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089037/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. How to develop a flexible, creative and relevant language learning environment. In ICC: Perception and Reality in Language Education, Plzeň. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/984318/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Individualised, Creative and ICT-enhanced: Passing the Baton to Learners. In 12th Cercles Conference, Londýn. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1091199/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Individualised ICT-enhanced Language Learning: From Web-quests to Virtual Study Space. In Online Educa Berlin. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1091387/cs
-
THOMAS, James Edward a Alex BOULTON. Input, Process and Product: Developments in Teaching and Language Corpora. 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2012, 352 s. ISBN 978-80-210-5896-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/987419/cs
-
KYSELOVSKÁ, Tereza. Interpretace článku 5 odst. 1 nařízení Brusel I a hraničního určovatele "místo plnění" v případě B2B online smluv. Online. In Žatecká, Eva, Kováčová, Lucia, Nechvátalová, Lucie, Vomáčka, Vojtěch. Cofola 2012. Sborník příspěvků z mezinárodní konference pořádané Právnickou fakultou Masarykovy univerzity. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2012, s. 998-1005. ISBN 978-80-210-5929-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1079529/cs
-
ŠPLÍCHAL, Jan. "It comes to a Head": Czech and Russian Idioms Related to the Human Body. In Festival of Slavic languages at Baikal, Irkutsk. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1071568/cs
-
ŠINDELÁŘ, Pavel. Jakub Havlíček, Cesty božstev: Otázky interpretace náboženství a nacionalismu v moderním Japonsku (recenze). Religio : revue pro religionistiku. Brno: Česká společnost pro religionistiku, 2012, roč. 20, č. 1, s. 140-142. ISSN 1210-3640.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1120475/cs
-
ŠINDELÁŘ, Pavel. Koncept náboženství v moderní čínské společnosti a jeho vědecká reflexe. Religio : revue pro religionistiku. Brno: Česká společnost pro religionistiku, 2012, roč. 20, č. 2, s. 233-251. ISSN 1210-3640.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084481/cs
-
THOMAS, James Edward. Let's Marry: a call for corpus and language acquisition researchers to co-operate. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089030/cs
-
THOMAS, James Edward. Methodentrainings und Materialentwicklung für den Nachbarsprachen-unterricht. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089042/cs
-
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO, Alena SIMBARTLOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK a Jana VYORÁLKOVÁ. Mozaika jazyků na MU - The Mosaic of Languages at Masaryk University - La Mosaique de langues a l'Université Masaryk - El Mosaico de lenguas en la Universidad Masaryk - Vielfalt der Sprachen an der Masaryk Universitat. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5771-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/986890/cs
-
MCNEILL, V. Faye, Amanda M. GRANNAS, Jonathan P. D. ABBATT, Markus AMMANN, Parisa ARIYA, Thorsten BARTELS-RAUSCH, Florent DOMINE, D. James DONALDSON, Marcelo I. GUZMAN, Dominik HEGER, Tara F. KAHAN, Petr KLÁN, Sylvain MASCLIN, Celine TOUBIN a Didier VOISIN. Organics in Environmental Ices: Sources, Chemistry, and Impacts. Atmospheric Chemistry and Physics. European Geosciences Union, 2012, roč. 12, č. 20, s. 9653-9678. ISSN 1680-7316. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5194/acp-12-9653-2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1081192/cs
-
ŠPLÍCHAL, Jan. Pane rado, já vám nelhu! Karel Poláček a jazyková kultura. In Karel Poláček a žánry beletristické publicistiky, Rychnov nad Kněžnou. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1071567/cs
-
ROZEHNALOVÁ, Naděžda, Jiří VALDHANS, Kateřina ŘÍHOVÁ, Zdeněk KAPITÁN, Tereza KYSELOVSKÁ, Klára SVOBODOVÁ, Dana ŠRAMKOVÁ, Tomáš ROZEHNAL, Tereza VOJTOVÁ a Jan HAVLÍČEK. Právo Světové obchodní organizace a další kapitoly z mezinárodního ekonomického práva. 2. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 222 s. Edice učebnic PrF MU č. 485. ISBN 978-80-210-5154-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/991934/cs
-
KYSELOVSKÁ, Tereza. Případ Wintersteiger. In Revue pro právo a technologie. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 3, č. 5, s. 19-21. ISSN 1805-2797.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2213137/cs
-
DONÁT, Josef, Martin MAISNER, Radim POLČÁK, Jaromír ŠAVELKA, Matěj MYŠKA a Tereza KYSELOVSKÁ. Software Protection - A Comparative Perspective. 1. vyd. München: Medien und Recht, 2012, 266 s. MUR. ISBN 978-3-939438-15-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/985402/cs
-
THOMAS, James Edward. Stealing a March on Collocations. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089032/cs
-
ROZEHNALOVÁ, Naděžda, Klára DRLIČKOVÁ, Petra BOHŮNOVÁ, Ivan CISÁR, Filip ČERNÝ, Hana FUNKOVÁ, Slavomír HALLA, Jan HAVLÍČEK, Miluše HRNČIŘÍKOVÁ, Lucia KOVÁČOVÁ, Jaroslav KRÁLÍČEK, Tereza KYSELOVSKÁ, Jan MAURIC, Dušan SULITKA, Simona TRÁVNÍČKOVÁ a Jiří VALDHANS. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží - ano či ne? 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 269 s. Spisy Právnické fakulty MU č. 418. ISBN 978-80-210-5956-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1070435/cs
-
THOMAS, James Edward. Using and creating corpora for language teaching and learning (Ful day workshop). 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089035/cs
-
KYSELOVSKÁ, Tereza a Klára DRLIČKOVÁ. Vybrané vyloučené otázky (tzv. vnější mezery) Úmluvy jako důvody jejího odmítání praxí. In Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží - ano či ne? 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2012, s. 82-113, 26 s. Acta universitatis Brunensis Iuridica No 418. ISBN 978-80-210-5956-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1074573/cs
-
THOMAS, James Edward. Word Sketches – the structured company that words keep. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1089034/cs
-
NGOY, Bokolombe Pitchou, Peter ŠEBEJ, Tomáš ŠOLOMEK, Bum Hee LIM, Tomáš PASTIERIK, Bong Ser PARK, Richard GIVENS, Dominik HEGER a Petr KLÁN. 2-Hydroxyphenacyl ester: a new photoremovable protecting group. Photochemical & Photobiological Sciences. Cambridge, UK: Royal Society of Chemistry, 2012, roč. 11, č. 9, s. 1465-1475. ISSN 1474-905X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1039/C2PP25133G.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1081101/cs
-
Academic English – Akademická angličtina: Průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědceŠTĚPÁNEK, Libor, Janice DE HAAFF, Alena HRADILOVÁ a David SCHÜLLER. Academic English – Akademická angličtina: Průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3577-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/949266/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. CEFR at Masaryk University: A Cultural Shift in Language Learning. In Cercles Seminar: Ten Years of the CEFR and the ELP. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/984317/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative u-learning: Complex ICT Use at the Masaryk University Language Centre. 1. vydání. Poznaň: SORUS, 2011, s. 29-36. ISBN 978-83-62653-03-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1091384/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Creativity in Language Education. In ELT Signposts: 10th National and International Conference of MSSUA. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/984316/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta. Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT. Sborník příspěvků z konference. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Centrum jazykového vzdělávání, 2011, 93 s. ISBN 978-80-210-5413-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/946964/cs
-
ČECH, Tomáš a Marta RYBIČKOVÁ. Sjezd České pedagogické společnosti, Praha 16. 2. 2011. Brno: Pedagogická orientace, 2011, 1, s. 121-123, 2011. ISSN 1211-4669.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/937473/cs
-
HRADILOVÁ, Alena, Hana KATRŇÁKOVÁ, John MORGAN a Libor ŠTĚPÁNEK. Videoconferencing and community of practice interaction. Semantic, pragmatic and intercultural aspects of students' communication in English language classes. Discourse and Interaction. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 4, č. 1, s. 35-49. ISSN 1802-9930.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/949954/cs
-
KATRŇÁKOVÁ, Hana a Hana REICHOVÁ. Vývoj nových cizojazyčných kurzů akademického jazyka a jazyka pro specifické účely a kurzy měkkých dovedností v cizích jazycích (Projekt COMPACT). In Forlang 2011, 5th International Conference on Foreign Languages. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/962478/cs
-
KATRŇÁKOVÁ, Hana a Hana REICHOVÁ. Vývoj nových kurzů soft skills v cizích jazycích v projektu COMPACT. In Kaščáková, Eva; Zvirinský, Marek. FORLANG Cudzie jazyky v akademickom prostredi. 1. vyd. Košice: Technická univerzita v Košicích, 2011, s. 148-151. ISBN 978-80-553-0743-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/963517/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Designing ICT-enhanced Language programmes: An academic writing for postgraduate studies. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/949268/cs
-
REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ a Marta RYBIČKOVÁ. Jazykové kompetence v odborném a akademickém cizím jazyce - aplikace SERR (projekt COMPACT). In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe III. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2010, s. 191-195. ISBN 978-80-225-2993-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/890712/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Modern Technologies in Courses of Academic Writing for Ph.D. Students. 1. vyd. Bratislava: EKÓNOM, 2010, s. 99 - 103. ISBN 978-80-225-2993-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/897198/cs
-
REICHOVÁ, Hana. Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 20 s. COMPACT, č. 1. ISBN 978-80-210-5114-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/875207/cs
-
REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ, Alena HRADILOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK, Marta RYBIČKOVÁ, Zdena KUCHAŘOVÁ KALNÁ, Helena HUŠKOVÁ, Eva ŠRÁMKOVÁ, Marie MÉSZÁROSOVÁ, Blanka POJSLOVÁ a Ildikó ROLLER BRESŤÁK. Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování. 2010. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 20 s. ISBN 978-80-210-5114-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/883093/cs
-
HRADILOVÁ, Alena, Hana KATRŇÁKOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. SEMANTIC, PRAGMATIC AND INTERCULTURAL ASPECTS OF STUDENTS´ COMMUNICATION THROUGH VIDEOCONFERENCING (SPOKEN) AND FACEBOOK (INFORMAL WRITTEN) ENGLISH. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/949267/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 2. dotisk 5., nezm. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 187 s. ISBN 978-80-210-4072-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/712585/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana, Marta RYBIČKOVÁ a Magdalena PINTAROVÁ. Integrace a komunikativní jazykové kompetence (aneb Dva kurzy na MU). In Výuka cizích jazyků - integrace a testování. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 2009, 4 s. ISBN 978-80-87238-02-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/839548/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ, Dana SVOBODOVÁ a František ŠIMON. Latinitas medica. Lexikon nejen lékařských sentencí, citátů a rčení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 909 s. NMU - 9/09 - 02/58. ISBN 978-80-210-4758-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/833242/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ, Dana SVOBODOVÁ a František ŠIMON. Latinitas medica. Lexikon nejen lékařských sentencí, citátů a rčení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 909 s. ISBN 978-80-210-4758-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/896633/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, František ŠIMON, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ a Dana SVOBODOVÁ. Lékařská profese prizmatem latinských sentencí. In Sborník textů k 9. mezinárodnímu sympoziu z dějin medicíny, farmacie a veterinární medicíny. Brno: Ústav cizích jazyků a dějin veterinárního lékařství VFU, 2009, s. 187-196. ISBN 978-80-7399-789-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/873528/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta. Postoje učitelů a studentů k učitelství jako profesi. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu 2009. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 87-91. ISBN 978-80-210-5060-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/875355/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta. Uplatňování kritérií ERR při testování jazykových kompetencí studentů MU. In Odborný jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2009, s. 212. ISBN 978-80-213-1901-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/824314/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor, Alena HRADILOVÁ a Hana KATRŇÁKOVÁ. Designing a Multi-Cultural Video Conferencing Language Programme. In 10th International Cercles Conference. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/830314/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Flexibilní jazyková výuka: případová studie využití multimédií na CJV MU. In Multimedia in Foreign Language Teaching IV. Nitra: Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre, 2008, s. 109-115. ISBN 978-80-552-0001-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/830276/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. Flexibilní učení a u-learning: kombinace mnohotvaré a individualizované formy multimediální výuky jazyků. In Multimedia in Foreign Language Teaching IV. Nitra: Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre, 2008, s. 101-108. ISBN 978-80-552-0001-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/830275/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Implementing Videoconferencing Project Results into Lifelong Education. In Diverse 2008. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/830315/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta, Hana REICHOVÁ, Hana KATRŇÁKOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK a Alena HRADILOVÁ. Koncepce jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě. In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe II. Bratislava: CASAJC, 2008. ISBN 978-80-225-2647-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/828994/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor a Jana VEJVODOVÁ. The European Dimension of the Net-Trainers Course: Tutor´s and Learner´s Perspectives. Bratislava: e-ACADEMIA SLOVACA, 2008. ISBN 978-80-89316-10-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/830317/cs
-
KATRŇÁKOVÁ, Hana, John MORGAN, Janice DE HAAFF, Libor ŠTĚPÁNEK, Alena HRADILOVÁ, Barbora BUDÍKOVÁ, Martin ASHE-JONES a Joe EASTLAKE. Video Conferencing Quick Guide. Brno: Invite, 2008, 8 s. ISBN 978-80-86984-54-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/941183/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana a Magdalena PINTAROVÁ. Administrativa (Profesní čeština). 1. vydání. SOZE, 2007, 123 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/862959/cs
-
REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ a Marta RYBIČKOVÁ. Aplikace Společného evropského referenčního rámce pro jazyky na odborný a akademický jazyk na vysokých školách. In Sborník prací z mezinárodní konference Odborný jazyk na vysokých školách III. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007, s. 157-159, 210 s. ISBN 978-80-213-1615-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/786633/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana a Magdalena PINTAROVÁ. Communicative Czech (Elementary Czech). Nové opravené vydání. PhDr. Ivana Rešková, 2007, 262 s. ISBN 80-239-6575-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/862681/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Designing a multi‐cultural, multi‐purpose videoconferencing learning programme. In VideoFunet Conference 2007. 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/756042/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Interaktivní videokonference. In KATRŇÁKOVÁ, Hana. Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu --- SCO 2007, Brno, ČR, 30.–31. 5. 2007. 29.5.2007. Brno: vydavatelství Masarykovy univerzity v Brně, 2007, s. 81-86. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/756045/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta. Motivy k volbě studia učitelství včera a dnes. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 99-100, 132 s. ISBN 978-80-7040-987-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/786616/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. MU-UWA implementation of video conferencing within a frame of innovative learning infrastructures. In Diverse 2007. 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/756044/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta. Personality and Sociodemographic Factors as Determiners of the Teachers Life Satisfaction. In ŘEHULKA, Evžen. School and Health 21 (2). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 343-352. ISBN 978-80-7315-138-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/877183/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, Hana REICHOVÁ, Marta SEVEROVÁ, Dana SVOBODOVÁ a František ŠIMON. Ukázka medicínsky motivovaných myšlenek z latinské gnómiky. In Zborník príspevkov z 8. medzinárodného sympózia o dejinách medicíny, farmácie a veterinárnej medicíny. Martin: JLF UK, 2007, s. 90-94. ISBN 978-80-88866-44-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/721022/cs
-
REŠKOVÁ, Ivana a Magdalena PINTAROVÁ. Communicative Czech (Intermediate Czech). 2.dotisk 2.vydání. PhDr. Ivana Rešková, 2006, 196 s. ISBN 80-902180-9-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/862701/cs
-
HRADILOVÁ, Alena a Libor ŠTĚPÁNEK. Negotiating design in video conferencing. In MORGAN, John a Geoff CONSTABLE. Diverse 2006. 2006.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/756046/cs
-
RYBIČKOVÁ, Marta. Osobnostní a sociodemografické faktory jako determinanty životní spokojenosti učitelů. In ŘEHULKA, Evžen. Škola a zdraví 21. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 8 s. ISBN 80-7290-226-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/786620/cs
-
MAREČKOVÁ-ŠTOLCOVÁ, Elena, František ŠIMON a Hana REICHOVÁ. Stredoveké latinské sentencie o bolesti, chorobe a medicíne. In Querite primum regnum Dei. 1. vyd. Brno: Matice moravská, MU, 2006, s. 475-481. jubilejní sborník. ISBN 80-86488-35-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/708519/cs
-
ŠRÁMKOVÁ, Eva, Štěpánka BILOVÁ, Kateřina NEČASOVÁ a Hana NĚMCOVÁ. Výuka odborného cizího jazyka na MU s využitím e-learningu. In Česká ekonomika v procesu globalizace. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 5-8. ISBN 80-210-4084-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/708538/cs
-
KATRŇÁKOVÁ, Hana a Hana REICHOVÁ. Challenges in EAP and ESP Class at University Level. In Lingua Summit 2005. Trenčín (Slovenská republika): Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíně, 2005, s. 127-128. ISBN 80-8075-102-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/629264/cs
-
ŠIMON, František, Elena MAREČKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Latin Gnomic Expressions in Teaching Medical Terminology. In VII. Dunaújvárosi nemzetközi alkalmazott nyelvészeti, nyelvvizsgázatatási és medicinális lingvisztikai konferencia. Dunaújváros: Dunaújvárosi föiskola kiadó, 2005, s. 231-235. ISBN 963-00-4800-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/625404/cs
-
PROKOP, Jiří a Marta RYBIČKOVÁ. Proměny pedagogiky. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2005, 459 s. ISBN 80-7290-226-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/786617/cs
-
ŠIMON, František, Elena MAREČKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Stredoveké latinské sentencie o chorobách hlavy. In 7. mezinárodní sympozium k dějinám medicíny, farmacie a veterinární medicíny. Olomouc: LF UP, 2005. ISBN 80-244-1043-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/708522/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena, František ŠIMON a Hana REICHOVÁ. Latinské medicínske výroky a ich výukový potenciál. In Cudzie jazyky komunikatívne - efektívne - kvalifikovane. Zborník príspevkov z konferencie (Šimon, F., Pavlovová, J., Mihóková, K., zostavovatelia). Košice: Univerzita P. J. Šafárika, 2004, s. 254-256. ISBN 80-7097-571-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/568908/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. Základy latiny s přihlédnutím k řečtině. 2. dotisk 4., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 187 s. ISBN 80-210-2415-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/556112/cs
-
ŠIMON, František, Elena MAREČKOVÁ a Hana REICHOVÁ. K odrazu vývoja medicíny v latinských citátových výrazoch. In 6. medzinárodné sympózium k dejinám medicíny, farmácie a veterinárnej medicíny. Zborník prác. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2003, 4 s. ISBN 80-223-1848-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/492569/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. 1. dotisk 4., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, 187 s. ISBN 80-210-2415-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/484303/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Latinitas viva medicinalis - latinské frazémy, výroky, sentence. In Zborník prednášok, 3. celoslovenská konferencia o lekárskom vzdelávaní s medzinárodnou účasťou "Štúdium medicíny v treťom tisícročí". Martin: Martinský klub medikov, Jesseniova lekárska fakulta UK v Martine, Slovenská asociácia študentov medicíny, 2001, s. 90-94. ISBN 80-88866-14-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/389551/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Medicínská latina: potřeba a výuka. In Zborník prednášok, 2. celoslovenská konferencia o lekárskom vzdelávaní "Cesty k výchove moderného lekára". Košice: Spolok medikov mesta Košíc, 1999, s. 35-38.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/244751/cs
-
KOBYLKOVÁ, Anděla, Dana KYSELÁKOVÁ, Elena MAREČKOVÁ, Ludmila PAVLÍKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Stručný vícejazyčný lékařský slovník II. O-Ž. Brno: Masarykova univerzita, fakulta lékařská, 1991, 325 s. ISBN 80-210-0305-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/492520/cs
-
KOBYLKOVÁ, Anděla, Dana KYSELÁKOVÁ, Elena MAREČKOVÁ, Ludmila PAVLÍKOVÁ a Hana REICHOVÁ. Stručný vícejazyčný lékařský slovník I. A-N. Praha: SPN, 1990, 190 s. ISBN 80-210-0152-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/492519/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. 2., přeprac. a rozš. vyd. Brno: UJEP - fakulta lékařská, 1989, 173 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/492512/cs
-
MAREČKOVÁ, Elena a Hana REICHOVÁ. Úvod do lékařské terminologie. 1. vyd. Brno: UJEP - fakulta lékařská, 1987, 111 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/492507/cs
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
1999
1991
1990
1989
1987
Zobrazeno: 16. 12. 2024 09:08