-
ZBIEJCZUK SUCHÁ, Ladislava, Kateřina JOCHECOVÁ, Michaela HOLUBEC BIRTUSOVÁ, Gabriela GODIŠKOVÁ, Petr ČERVENKA, Karel SOBOL, Radek PAVLÍČEK, Boris JANČA, Pavla POSPÍŠILOVÁ a Jana VINŠOVÁ. Podkladová studie z uživatelského testování orientačních značení ve zdravotnickém zařízení. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2469157/cs
-
FRANCOVÁ, Jana, Alžběta CIGÁNKOVÁ, Lívia ČELLÁROVÁ, Anna GROŠOVOVÁ, Anna CHLUPOVÁ, Denisa JELÍNKOVÁ, Jan KUTIL, Anna KYNCLOVÁ, Zuzana MAIXNEROVÁ, Sarai MOŠŤKOVÁ, Klára PIKNEROVÁ, Dominik POLLÁK, Alžběta ŠTENCLOVÁ, Tina ŠTĚRBOVÁ, Lenka TOMÁŠKOVÁ a Jana ZHÁŇALOVÁ. Intervence na fasádu budovy planetária Brno. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2251932/cs
-
BARNOVÁ, Eva, Lukáš MÁSILKO, Iva OULEHLOVÁ, Ilja RAJDOVÁ a Miroslav ZÍTKO. Studenti se specifickými nároky ve výuce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020. Elportál. ISSN 1802-128X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1669636/cs
-
CIMLEROVÁ, Pavla, Barbora ČALKOVSKÁ, Iva DUDÍKOVÁ, Marie KOCUROVÁ, Lenka KREJČOVÁ, Iveta MACHÁČOVÁ, Petr PEŇÁZ a Miroslav ZÍTKO. DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 86 s. ISBN 978-80-210-7765-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1298388/cs
-
CIMLEROVÁ, Pavla, Barbora ČALKOVSKÁ, Iva DUDÍKOVÁ, Marie KOCUROVÁ, Lenka KREJČOVÁ, Iveta MACHÁČOVÁ, Petr PEŇÁZ a Miroslav ZÍTKO. DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 86 s. ISBN 978-80-210-7767-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1298386/cs
-
CIMLEROVÁ, Pavla, Barbora ČALKOVSKÁ, Iva DUDÍKOVÁ, Marie KOCUROVÁ, Lenka KREJČOVÁ, Iveta MACHÁČOVÁ, Petr PEŇÁZ a Miroslav ZÍTKO. DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 86 s. ISBN 978-80-210-7767-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1298649/cs
-
MACHÁČOVÁ, Iveta. Techniques of Text Processing by Students with Dyslexia with a View to Nature and Range of Disorder. In Proceedings of the Conference Universal Learning Design, Brno 2011. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 229-231. ISBN 978-80-210-5828-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102644/cs
-
BALÁTOVÁ, Kristýna a Iveta MACHÁČOVÁ. Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie). In Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010, 9 s. ISBN 978-80-7315-199-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/912763/cs
-
MALÁ, Milada, Ivo BUZEK, Daniel VÁZQUEZ, Petr STEHLÍK a Eva LUKAVSKÁ. Encuentro de hispanistas - Brno 2009. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/849734/cs
-
PEŇÁZ, Petr, Rita Chalmers COLLINS, Vladislav JANKOVÝCH, Lucie KASTNEROVÁ a Ilja RAJDOVÁ. Studie k realizaci strukturované písemné práce žáků se specifickými nároky v rámci maturitní zkoušky zadávané Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Praha: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání – CERMAT, 2006, 25 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/948847/cs
2024
2022
2020
2014
2011
2010
2009
2006
Zobrazeno: 24. 2. 2025 21:13