-
ŠEĎOVÁ, Klára a Martin SEDLÁČEK. Co dělá dobrou školu? In Konference ČAPV: Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2433167/cs
-
VLČEK, Jakub, Klára ŠEĎOVÁ a Ivo ROZMAHEL. Evaluační výzkum: Vzdělávací program filozofie pro děti. In Milada Rabušicová. Učení a vzdělávání dospělých. Kontexty, teorie a výzkumy. 1. vyd. Praha: Grada, 2024, s. 319-330. ISBN 978-80-271-3914-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2405777/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Jak ve výukové komunikaci rozpoznat tzv. produktivní žákovskou řeč. In Novimy. Zpravodaj Vzdělávacího institutu pro Moravu. Brno: Vzdělávací institut pro Moravu, 2024, s. 4-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2429098/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Martin SEDLÁČEK. Jaké znaky má kvalitní výuka a které faktory jsou rozhodující pro výsledky žáků v testech z českého jazyka a matematiky? 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2433158/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára, Martin SEDLÁČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Kvalita výuky v českých základních školách z pohledu žáků. Brno, 2024, 7 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2433140/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Martin SEDLÁČEK. Moderating Effects of Student Participation in Classroom Dialogue on the Relationship between Teaching Quality and Student Achievement. In Earli Conference, Sig 18.: Promoting Educational Quality: The Contribution of Educational Effectiveness and Improvement Research. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2433165/cs
-
HLAĎO, Petr, Kateřina LOJDOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Klára ŠEĎOVÁ, Tomáš LINTNER, Martin FICO a Oksana Yuriyivna STUPAK. “The Schools Try, But...”: A Holistic Perspective on the Social Adaptation of Ukrainian Refugee Students in Czech Schools. Learning, Culture and Social Interaction. London, England: Elsevier, 2024, roč. 2024, č. 48, s. 1-18. ISSN 2210-6561. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.lcsi.2024.100854.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2423150/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára, Jana OBROVSKÁ, Petr HLAĎO, Kateřina LOJDOVÁ, Kateřina MACHOVCOVÁ, Oksana Yuriyivna STUPAK, Martin FICO a Tomáš LINTNER. ‘They usually look happy.’ approaches to the adaptation of Ukrainian refugees in Czech schools. Pedagogy, Culture & Society. ENGLAND: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2024, roč. 2024, č. 1, s. 1-22. ISSN 1468-1366. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/14681366.2024.2362965.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2412417/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman, Maria VRIKKI, Klára ŠEĎOVÁ a Tomáš LINTNER. Voices of Change: Exploring Teacher Talk and Perspectives through Pedagogically Productive Conversations. In Symposium Dialogic Teaching from the Teachers’ Perspective: Attitudes, Tensions, and Promises. EARLI SIG 2024 conference. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2435439/cs
-
HLAĎO, Petr, Klára ŠEĎOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Kateřina LOJDOVÁ, Oksana Yuriyivna STUPAK, Tomáš LINTNER a Martin FICO. Adaptace ukrajinských žáků na vzdělávání v českých základních školách. Brno: Národní institut SYRI, 2023, 23 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2270518/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Petr HLAĎO. Adaptace ukrajinských žáků očima ředitelů a učitelů ZŠ. In Konference ČAPV, Ústí nad Labem, 5. - 7. září 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2306322/cs
-
Dynamic social network perspective on interaction in collaborative learning in elementary classroomsLINTNER, Tomáš, Tomáš DIVIÁK, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Klára ŠEĎOVÁ, Martin SEDLÁČEK a Roman ŠVAŘÍČEK. Dynamic social network perspective on interaction in collaborative learning in elementary classrooms. In 20th Biennial EARLI Conference; 22.-26.8.2023, Greece. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2304338/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Martin SEDLÁČEK. How vocal and silent forms of participation in combination relate to student achievement. INSTRUCTIONAL SCIENCE. Dordrecht: SPRINGER, 2023, roč. 51, č. 2, s. 343-361. ISSN 0020-4277. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s11251-022-09609-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2251977/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Martin SEDLÁČEK. How vocal and silent forms of participation in combination relate to student achievement. INSTRUCTIONAL SCIENCE. NETHERLANDS: SPRINGER, 2023, roč. 51, č. 1, s. 343-361. ISSN 0020-4277. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s11251-022-09609-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2346978/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Petr HLAĎO. Integrace ukrajinských uprchlíků do českých škol. In Konference Dopady války na Ukrajině na českou společnost, Národní institut SYRI a Senát Parlamentu ČR. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2295023/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára. Let them all talk! Could productive and collective classroom dialogue work as a tool for enhancing the achievement of all students? In Vyžádaná přednáška na Friedrich-Schiller Universität Jena. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2355956/cs
-
LINTNER, Tomáš, Klára ŠEĎOVÁ, Martin SEDLÁČEK, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK, Karolína MALÍKOVÁ, Ivo ROZMAHEL, Jakub VLČEK a Barbora NEKARDOVÁ. Relational and interactional dynamic network data from Czech lower-secondary school students. Data in Brief. ELSEVIER, 2023, roč. 51, č. 109641, s. 1-7. ISSN 2352-3409. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.dib.2023.109641.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2321238/cs
-
LINTNER, Tomáš, Tomáš DIVIÁK, Klára ŠEĎOVÁ a Petr HLAĎO. Ukrainian refugees struggling to integrate into Czech school social networks. Humanities and Social Sciences Communications. 2023, roč. 10, č. 409, s. 1-11. ISSN 2662-9992. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1057/s41599-023-01880-y.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2297321/cs
-
LINTNER, Tomáš a Klára ŠEĎOVÁ. Aiming for active student participation in online university lessons : A case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia Paedagogica. Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 2, s. 9-34. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2233301/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, s. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2237424/cs
-
SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2245445/cs
-
SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ: DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2245448/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Jak do výukové komunikace produktivně zapojit všechny žáky ve třídě. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2246226/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára. Student Participation in Classroom Talk.. Online. Routledge, 2022. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781138609877-REE147-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2246097/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára, Ivo ROZMAHEL a Jakub VLČEK. Závěrečná evaluační zpráva: ACP4C – Být občanem. Vzdělávací program Varianty - Člověk v Tísni, 2022, 41 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2224760/cs
-
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Key motivational factors affecting teachers’ long-term engagement in school projects. The New Educational Review. Poland, 2020, Volume 59, č. 1, s. 24-34. ISSN 1732-6729.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1645376/cs
-
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech. In Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. 9. 2018, Zlín. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1438898/cs
-
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Motivace učitelů v projektech školy. In Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2017, ISBN 978-80-87952-22-1, Hradec Králové, MAGANIMITAS, vol. VIII. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1402703/cs
-
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů. In In: Sborník příspěvků z Konference České pedagogické společnosti. Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa, str. 98-106. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373519/cs
-
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Učení učitelů v projektech školy. Lifelong Learning. Brno, 2017, roč. 7, 2017/2, s. 73-99. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele2017070273.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1398235/cs
-
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů. In Konference ČPdS 2016 PERSPEKTIVY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH SOUČASNÉHO SVĚTA. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1347327/cs
-
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Teacher Professional Learning Communities in the perspective of school projects. In European Conference on Educational Research in Budapest, 2015. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1314837/cs
2024
2023
2022
2020
2018
2017
2016
2015
Zobrazeno: 24. 12. 2024 17:03