Your selection contains 6 outcomes. Edit selection.
Filter publications
-
LINTNER, Tomáš and Klára ŠEĎOVÁ. Aiming for active student participation in online university lessons : A case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia Paedagogica. Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, vol. 27, No 2, p. 9-34. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-1.
-
ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL and Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, p. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.
-
SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK and Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE (DIALOGIC TEACHING : THE IMPACTS OF INTERVENTION STUDY ON PUPILS’ PARTICIPATION). In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice. 2022.
-
SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK and Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ: DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE (DIALOGIC TEACHING: THE IMPACTS OF INTERVENTION STUDY ON PUPILS’ PARTICIPATION). In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
-
ŠEĎOVÁ, Klára. Student Participation in Classroom Talk.. Online. Routledge, 2022. Available from: https://dx.doi.org/10.4324/9781138609877-REE147-1.
-
ŠEĎOVÁ, Klára, Ivo ROZMAHEL and Jakub VLČEK. Závěrečná evaluační zpráva: ACP4C – Být občanem (Final evaluation report: ACP4C - Being a Citizen). Vzdělávací program Varianty - Člověk v Tísni, 2022, 41 pp.
2022
Displayed: 27/11/2024 23:51