Your selection contains 16 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2024

    1. SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách (Inspiration from nonviolent communication for people in schools). In Festival inspiruj! 2024.
    2. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK and Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.
    3. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK and Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Plánování a flexibilita jako klíčové dovednosti pro vyučující (nejen) v hybridním vzdělávání (Planning and flexibility as key skills for teachers (not only) in hybrid education). In Open space konference o e-learningu IS MU. 2024.
    5. LAŠKA, Michal, Marie NOVÁKOVÁ and Tibor STRAČINA. Remodelace myokardu: Od mechanismů adaptace ke vzniku srdečního selhání (Myocardium Remodelling: From Adaptation Mechanisms to Heart Failure Development). Cor et Vasa - Časopis České kardiologické společnosti. Brno: Česká kardiologická společnost, 2024, vol. 66, No 1, p. 53-64. ISSN 0010-8650. Available from: https://dx.doi.org/10.33678/cor.2023.090.
    6. RAFČÍKOVÁ, Julie, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK, Marie NOVÁKOVÁ and Tibor STRAČINA. Vliv časné sociální izolace na EKG a krevní tlak u potkanů s navozenou remodelací myokardu. In 99. Fyziologické dni. 2024. ISBN 978-80-223-5782-1.
    7. LAŠKA, Michal, Marie NOVÁKOVÁ and Tibor STRAČINA. Vliv myokardiální remodelace na EKG u DOCA/salt modelu potkana. In 67. Studentská vědecká konference. 2024. ISBN 978-80-280-0542-9.

    2023

    1. TROMBIKOVÁ, Martina and Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Debata s názvem Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky (projekt KVBU) v rámci Týdne učitelství na FF MUNI, 24.4.2023. 2023.
    2. KOŠATKOVÁ, Markéta, Martina KUROWSKI and Zuzana VAŘEJKOVÁ. Kultivace wellbeingu, inkluzivity a sounáležitosti ve vysokoškolské přípravě budoucích pedagogů (Cultivating Well-being, Inclusivity and Belonging in the Higher Education Preparation of Future Teachers). In Konference ICOLLE 2023. 2023.
    3. ŠVAŘÍČEK, Roman and Ingrid ČEJKOVÁ. Metaforický svět učení (Metaphorical world of learning). In Strouhal, Martin; Štech, Stanislav. Vzdělání a dnešek : Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Vydání druhé. Praha: Karolinum, 2023, p. 124-145. ISBN 978-80-246-5750-9.
    4. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ and Zuzana VAŘEJKOVÁ. Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2023. 2023.
    5. VAŘEJKOVÁ, Zuzana, Martina KUROWSKI and Markéta KOŠATKOVÁ. Wellbeing, inkluzivita a pocit sounáležitosti ve vysokoškolském prostředí (Wellbeing, inclusivity and sense of belonging in the university environment). In MŠMT: Dny vzdělávací činnosti vysokých škol. 2023.
Display details
Displayed: 6/11/2024 11:17