Your selection contains 31 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2014

    1. HRTOŇOVÁ, Nina, Pavel KREJČÍ, Václav LORENC, Tamara VÁŇOVÁ and Anna WINKLEROVÁ. Nestandardní moduly pro LMS Moodle. (Non-standard modules for LMS Moodle). In Konference MoodleMoot.cz 2014. 2014. ISBN 978-80-263-0717-4.

    2011

    1. KUČERA, Martin. Elektrotechnika 2 (Electrical Engineering 2). Brno, 2011.
    2. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK, Pavel KLÍMA and Zdeněk HODIS. LABYRINT POZNÁNÍ: interaktivní výstava v Technickém muzeu Brno. 2011.
    3. KUČERA, Martin. Využití externích systémů spolupracujících s Flash animacemi k motivaci žáků s mentální retardací (Use of external systems cooperating with Flash animations to motivate pupils with mental retardation). In prof. PaedDr. Jozef Pavelka, CSc., PaedDr. Jaroslav Šoltés, PhD., Mgr. Dušan Macura, PhD. Zborník príspevkov z EVO/VRVS videokonferencie ako súčasti medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. první. Prešov: Katedra F - M - T FHPV PU v Prešove, Prešovská univerzita v Prešove, 2011, p. 90-92. ISBN 978-80-555-0445-2.

    2010

    1. DOSEDLA, Martin. Nové technologie ve výuce 2010. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 30 pp. ISBN 978-80-210-5333-5.
    2. KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2010 - Mezinárodní studentská soutěž a konference (Olympics techniques Pilsen 2010 - International Student Competition and Conference). Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2010.
    3. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. Praktická robotika na ZŠ (Practical robotics at upper primary school). In Nové technologie ve výuce 2010. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 pp. ISBN 978-80-210-5333-5.

    2009

    1. KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ and Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů (The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    2. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. Možnosti propojení Flash animací s měřícími systémy pro podporu výuky (Possibilities of connecting Adobe Flash with measurement systems supporting education). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    3. KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2009 - Mezinárodní studentská soutěž a konference (Olympics techniques Pilsen 2009- International Student Competition and Conference). Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2009.
    4. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 pp. ISBN 2-914771-61-4.
    5. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-8086-128-5.
    6. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor (The basic way of realization of the measurement system cooperating with PC integrated to study supports using Flash animations). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.

    2007

    1. KNECHT, Petr. Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic? In Changing Geographies: Innovative Curricula. 1st ed. Oxford: Oxford Brookes University, 2007, p. 138-144. ISBN 0-9539850-7-5.
    2. KNECHT, Petr. Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktické rekonstrukci (Didactic transformation anyhow from didactic simplification to didactic reconstruction). Orbis scholae. Praha: Karolinum, 2007, vol. 2, No 1, p. 67-81. ISSN 1802-4637.
    3. STOJAN, MOJMÍR, PAVEL KONUPČÍK, ANTONÍN STRUŽKA and LIBOR BABUŠÍK. Dopravní výchova ve vyučování na 1. stupni ZŠ (Traffic education in the school teaching on basic school). Brno: PdF MU, 2007. dopravní výchova. ISBN 80-900915-4-7.
    4. KNECHT, Petr. Exemplární vyučování - příklady z výuky zeměpisu (Exemplary learning and teaching in geography). Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2007, vol. 131, No 4, p. 8-12. ISSN 0323-0449.
    5. KNECHT, Petr. Frekvenční pojmová analýza učebnic zeměpisu (Frequency concepts analysis of geography textbooks). In Hodnocení učebnic. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p. 121-134. Pedagogický výzkum v teori a praxi 7. ISBN 978-80-7315-148-5.
    6. KNECHT, Petr. Changing geographies: innovative curricula. Praha: PedF UK, 2007.
    7. KNECHT, Petr. Inovace kurikula geografického vzdělávání (Changing Geographies : Innovative Curricula). Pedagogická orientace. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2007, vol. 2007, No 1, p. 62-67. ISSN 1211-4669.
    8. KNECHT, Petr and Darina FOLTÝNOVÁ. K zamyšlení - geografie maloobchodu (Refletion about retail geography). Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 2007, vol. 16, No 1, p. 40-43. ISSN 1210-3349.
    9. KNECHT, Petr. Pupils' Criteria for Textbook Evaluation: A Pupils Perspective on Verbal Representation of Geographical Concepts in Geography textbooks. In Peace, Democratization and Reconciliation in Textbooks and Educational Media. 2007.
    10. KNECHT, Petr. Pupils' Criteria for the Verbal Didactical Transformation of Geographical Concepts in Geography textbooks. In Peace, democratization and reconciliation in textbooks and educational media. (Abstracts). 2007.
    11. KNECHT, Petr. Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse (Austrian Teachers Training Approach and Related Discussion). In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2007. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 42-44. ISBN 978-80-210-4519-4.
    12. KNECHT, Petr. Učebnice, učitel (Textbook, teacher). Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 2007, vol. 16, No 1, p. 36-40. ISSN 1210-3349.
Display details
Displayed: 19/11/2024 19:33