Filtrování publikací

    2024

    1. TERČOVÁ, Natálie. AI si může vymýšlet i odkazovat na neexistující zdroje. Při učení ale dokáže být dobrým parťákem. In Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií : Články. Brno: Masarykova univerzita, 2024.
      článek
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 11. 3. 2024 09:20.
    2. ČEŠKOVÁ, Tereza, Petr NAJVAR, Miroslav JANÍK, Jiří HAVEL, Tomáš HORČIČKA, Teresa VICIANOVÁ, Alžběta JURASOVÁ a Miroslav JIREČEK. Co je klíčového na kompetencích ve školních vzdělávacích programech základních škol? In ČAPV. 2024.
      Název česky: Co je klíčového na kompetencích ve školních vzdělávacích programech základních škol?
      Název anglicky: What is key about key competences in school educational programs?
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: key competences, curriculum, school educational programme
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 2. 10. 2024 14:21.
    3. TERČOVÁ, Natálie a Aneta MAJTÁNOVÁ. Česko je díky doktorandce součástí osvětové iniciativy o správě internetu. In Atrium : časopis Fakulty sociálních studií. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2024.
      článek
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 15. 4. 2024 11:39.
    4. TERČOVÁ, Natálie a David ŠMAHEL. Digital Skills’ Role in Intended and Unintended Exposure to Harmful Online Content Among European Adolescents. Media and Communication. Lisbon: Cogitatio Press, 2024. ISSN 2183-2439.
      angličtina. Portugalsko.
      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 18. 11. 2024 16:20.
    5. RAMEZANI, Tahereh, Ernst PAUNZEN, Caiyun XIA, Kateřina PIVOŇKOVÁ a Prapti MONDAL. Estimation of radial velocities of BHB stars. Bulgarian Astronomical Journal. Institute of Astronomy and NAO, 2024, roč. 41, č. 2024, s. 55-62. ISSN 1313-2709.
      URL URL
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Bulharsko.
      Ramezani, Tahereh (364 Írán, domácí) -- Paunzen, Ernst (40 Rakousko, domácí) -- Xia, Caiyun (703 Slovensko, domácí) -- Pivoňková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Mondal, Prapti (356 Indie, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Blue Horizontal Branch Stars; Radial Velocity; B type star
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Tahereh Ramezani, učo 514009. Změněno: 20. 9. 2024 11:03.
    6. BLAHOŠOVÁ, Jana, Martin TANCOŠ, Young WON CHO, David ŠMAHEL, Steriani ELAVSKY, Sy-Miin CHOW a Michaela LEBEDÍKOVÁ. Examining the Reciprocal Relationship Between Social Media Use and Perceived Social Support Among Adolescents : A Smartphone Ecological Momentary Assessment Study. Media Psychology. Abingdon: Routledge Journals, Taylor & Francis, 2024, neuveden, neuveden, s. 1-32. ISSN 1521-3269. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/15213269.2024.2310834.
      article - open access
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: smartphones; communication apps; social networking apps; perceived social support; within-person effects
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 5. 6. 2024 09:50.
    7. KUESS, Lukas, Ernst PAUNZEN, Nikola FALTOVÁ, Daniel JADLOVSKÝ, Matúš LABAJ, Marko MESARČ, Prapti MONDAL, Michal PRIŠEGEN, Tahereh RAMEZANI, Johana SUPÍKOVÁ, Kateřina SVAČINKOVÁ, Michaela VÍTKOVÁ, Caiyun XIA, Klaus BERNHARD a Stefan HÜMMERICH. Chemically peculiar stars on the pre-main sequence. Astronomy & Astrophysics. EDP Sciences, 2024, roč. 687, July 2024, s. 1-24. ISSN 0004-6361. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1051/0004-6361/202348926.
      URL URL
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Francie.
      Paunzen, Ernst (40 Rakousko, domácí) -- Faltová, Nikola (203 Česká republika, domácí) -- Jadlovský, Daniel (203 Česká republika, domácí) -- Labaj, Matúš (703 Slovensko, domácí) -- Mesarč, Marko (703 Slovensko, domácí) -- Mondal, Prapti (356 Indie, domácí) -- Prišegen, Michal (703 Slovensko) -- Ramezani, Tahereh (364 Írán, domácí) -- Supíková, Johana (203 Česká republika, domácí) -- Svačinková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Xia, Caiyun (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stars: chemically peculiar; Stars: pre-main sequence; Stars: variables: general; open clusters and associations: general; Hertzsprung-Russell and C-M diagrams
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Tahereh Ramezani, učo 514009. Změněno: 20. 9. 2024 11:04.
    8. KALMUS, Veronika, Susan BATISTA, Signe OPERMANN, Natálie TERČOVÁ a Marie JAROŇ BEDROŠOVÁ. Child Vulnerability in the Digital World. In Dagmar Kutsar, Mai Beilmann, Oliver Nahkur. Child Vulnerability and Vulnerable Subjectivity : Interdisciplinary and Comparative Perspectives. Cham: Springer, 2024, s. 131-152. Children’s Well-Being: Indicators and Research. Vol. 27. ISBN 978-3-031-61332-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-61333-3_8.
      URL
      RIV: Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Švýcarsko.
      Kalmus, Veronika (233 Estonsko) -- Batista, Susan (620 Portugalsko) -- Opermann, Signe (233 Estonsko) -- Terčová, Natálie (203 Česká republika, domácí) -- Jaroň Bedrošová, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: online vulnerability; vulnerability; adolescents; digital
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 3. 10. 2024 11:17.
    9. ŠNEJDRLOVÁ, Jitka. Names of the Leek (Allium porrum). In XVIII. Internationalen Slavistischen Konferenz "Junge Slavistik im Dialog". 2024.
      Název česky: Názvy póru zahradního (Allium porrum)
      Název anglicky: Names of the Leek (Allium porrum)
      angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: Allium porrum; Leek; Name; Etymology; Dialectology

      Změnila: Mgr. et Mgr. Jitka Šnejdrlová, učo 475657. Změněno: 21. 5. 2024 18:45.
    10. TERČOVÁ, Natálie. Navigating Adolescent Online Vulnerability. In Protecting Children and Youth from Digital Harm Symposium 2024. 2024.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 5. 3. 2024 14:18.
    11. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ a Jiří HAVEL. Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní. In ČAPV 2024. 2024. ISBN 978-80-7392-421-8.
      URL
      Název česky: Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
      Název anglicky: A novice teacher’s unique journey: from co -teaching to own classroom in 667 days
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: career path; co -teaching; induction; novice teacher; professional development
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Alžběta Jurasová, učo 451579. Změněno: 2. 10. 2024 09:45.
    12. VICIANOVÁ, Teresa. S kým, ako, prečo? Otázky a možnosti (kvalitatívneho) výskumu fluktuácie začínajúcich učiteľov. In QAK 2024: Nové horizonty kvalitatívneho výskumu. 2024.
      URL
      Název česky: S kým, ako, prečo? Otázky a možnosti (kvalitatívneho) výskumu fluktuácie začínajúcich učiteľov
      Název anglicky: With whom, how, why? Questions and possibilities for (qualitative) research on novice teacher turnover
      slovenština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teacher shortages; teacher turnover; novice teachers; qualitative research
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Teresa Vicianová, učo 528739. Změněno: 3. 9. 2024 21:53.
    13. TERČOVÁ, Natálie. Safer Internet Day: Adolescent Vulnerability in the Digital World. In IRTIS blog. 2024.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 5. 3. 2024 14:32.
    14. RUDENKA, Linda. Skleněné vánoční ozdoby. In ČESKÉ REÁLIE: pracovní listy ČESKÉ PRODUKTY. Praha: Metodické a odborné centrum ÚJOP UK, 2024, s. 48–54. ČESKÉ REÁLIE: pracovní listy ČESKÉ PRODUKTY.
      URL

      Klíčová slova anglicky: Czech language for foreigners, Czech realities, for teenagers, Czech glass, A2 level

      Změnila: Mgr. Linda Rudenka, učo 466268. Změněno: 24. 9. 2024 17:30.
    15. LEBEDÍKOVÁ, Michaela, Vojtěch MÝLEK, David ŠMAHEL a Michal TKACZYK. The Anxious Generation: How the Great Rewiring of Childhood Is Causing an Epidemic of Mental Illness (recenze). E-psychologie. Českomoravská psychologická společnost, 2024, roč. 18, č. 1, s. 64-68. ISSN 1802-8853.
      Název anglicky: The Anxious Generation: How the Great Rewiring of Childhood Is Causing an Epidemic of Mental Illness (review)

      Změnil: Mgr. et Mgr. Michal Tkaczyk, Ph.D., učo 245062. Změněno: 15. 5. 2024 21:31.
    16. LEBEDÍKOVÁ, Michaela, R. OLVEIRA-ARAUJO, Vojtěch MÝLEK, David ŠMAHEL a Lenka DĚDKOVÁ. The reciprocal relationship between consensual sexting and peer support among adolescents : A three-wave longitudinal study. Computers in Human Behavior. Oxford: Elsevier, 2024, roč. 152, March, s. 1-8. ISSN 0747-5632. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2023.108048.
      URL
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Lebedíková, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Olveira-Araujo, R. (724 Španělsko) -- Mýlek, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Šmahel, David (203 Česká republika, domácí) -- Dědková, Lenka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Sexting; Adolescents; Peer support; RI-CLPM; Consent; Longitudinal
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 30. 1. 2024 09:44.
    17. TERČOVÁ, Natálie, Michal MUŽÍK, Lenka DĚDKOVÁ a David ŠMAHEL. The Reciprocal Relationship Between Parental E-health Literacy Mediation and Adolescents' E-health Literacy: A Three-wave Longitudinal Study. In 10th European Communication Conference (ECREA). 2024.

      Klíčová slova anglicky: parental mediation; e-health literacy; adolescents
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Natálie Terčová, učo 460088. Změněno: 21. 10. 2024 20:50.
    18. BLAHOŠOVÁ, Jana, Natálie TERČOVÁ, Adéla ŠVESTKOVÁ a David ŠMAHEL. Umělá inteligence a zdraví : Jak čeští dospělí využívají AI. Brno: Masarykova univerzita, 2024, 22 s.
      zpráva
      Název anglicky: Artificial intelligence and health : How do Czech adults use AI?
      RIV: Výzkumná zpráva. čeština. Česká republika.
      Blahošová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Terčová, Natálie (203 Česká republika, domácí) -- Švestková, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Šmahel, David (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: health; AI

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 11. 3. 2024 09:29.
    19. TERČOVÁ, Natálie. Výzkum: umělou inteligenci použila třetina Čechů. In Studio 6, Česká televize. Studio 6, Česká televize, 2024.
      URL
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 5. 3. 2024 14:29.

    2023

    1. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Jan EGERLE, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ a Petra PÍRKOVÁ. Communication in (Inter)professional Teams as a Specific Challenge: The Practice at Primary and Lower Secondary Schools. In ECER 2023 "The Value of Diversity in Education and Educational Research". 2023.
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: (Inter)professional collaboration; primary schools; lower secondary schools; reflective communication; (inter)professional relationship
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Alžběta Jurasová, učo 451579. Změněno: 13. 2. 2024 12:29.
    2. EGERLE, Jan, Lenka ĎULÍKOVÁ, Teresa VICIANOVÁ, Alžběta JURASOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ a Alena PAROUBKOVÁ. Direct and Indirect Model of (Inter)professional Collaboration: Case Studies from Primary and Lower Secondary Schools in the Czech Republic. In ECER 2023: "The Value of Diversity in Education and Educational Research". 2023.
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: (inter)professional collaboration; primary schools; lower secondary schools; collaborative practice
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Alžběta Jurasová, učo 451579. Změněno: 13. 2. 2024 12:29.
    3. BARTÍKOVÁ, Andrea. Foundation governance. Do we need special foundation supervision authority? In Rijeka Doctoral Conference RIDOC 2023. 2023.
      Název česky: Foundation governance. Potřebujeme úřad nadačního dohledu?
      Název anglicky: Foundation governance. Do we need special foundation supervision authority?
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: foundations, EU law, public policy, superiv, measures
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Andrea Bartíková, LL.M., učo 20024. Změněno: 24. 1. 2024 14:27.
    4. ČEŠKOVÁ, Tereza, Jiří HAVEL, Miroslav JIREČEK, Miroslav JANÍK, Alžběta JURASOVÁ, Teresa VICIANOVÁ, Tomáš HORČIČKA, Veronika NAJVAROVÁ a Petr NAJVAR. Klíčové kompetence ve školních vzdělávacích programech základních škol. In Proměny ve vzdělávání. 2023.
      URL
      Název česky: Klíčové kompetence ve školních vzdělávacích programech základních škol
      Název anglicky: Key competences in school educational programmes
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: key competences; SEP; curriculum
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., učo 12232. Změněno: 29. 1. 2024 10:08.
    5. HURDÍK, Jan a Andrea BARTÍKOVÁ. Radim Chalupa: Excesivní uplatnění a zneužití směnky. Bulletin advokacie. Praha: Česká advokátní komora, 2023, roč. 2023, č. 6, s. 59-60. ISSN 1210-6348.
      Název česky: Radim Chalupa: Excesivní uplatnění a zneužití směnky
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: bill of exchange

      Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 19. 6. 2024 15:35.
    6. JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0506-1.
      Název anglicky: The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
      RIV/00216224:14410/23:00133591 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ďulíková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Dvořáčková, Petra (703 Slovensko, domácí) -- Dvořáková, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Egerle, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Havel, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Jurasová, Alžběta (203 Česká republika, domácí) -- Jůzová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Ryšková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Vicianová, Teresa (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Miroslav Janík, Ph.D., učo 183873. Změněno: 20. 2. 2024 14:14.
    7. JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0505-4.
      Název anglicky: The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 19. 6. 2024 12:12.
    8. JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0506-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0506-2023.
      Název anglicky: The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 13. 5. 2024 10:55.

    2022

    1. ŠENKÝŘOVÁ, Barbora a Stanislav BALÍK. Could a Referendum Change the Local Party System? Discussion of the Referendum’s Consequences in the Context of Cleavages. Politics in Central Europe. De Gruyter Open, 2022, roč. 18, č. 1, s. 111-127. ISSN 1801-3422. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/pce-2022-0005.
      článek - open access
      RIV/00216224:14230/22:00125516 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Šenkýřová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Balík, Stanislav (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: local party system; referendum; concept of cleavages; civic activism; local‑level politics
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 9. 2. 2023 12:16.
    2. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie. In Doktorandská vedecká konferencia Juvenilia Paedagogica 2022: aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov. 2022. ISBN 978-80-568-0503-9.
      URL
      Název česky: Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie
      Název anglicky: Distant Elementary Writing Instruction: Partial Results of a Case Study
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: distance learning; writing instruction; elementary writing; case study
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Alžběta Jurasová, učo 451579. Změněno: 1. 3. 2023 12:29.
    3. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie. In Doktorandská vedecká konferencia Juvenilia Paedagogica 2022: aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov. 2022.
      URL
      Název česky: Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie
      Název anglicky: Distant Elementary Writing Instruction: Partial Results of a Case Study
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: distance learning; writing instruction; elementary writing; case study
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Alžběta Jurasová, učo 451579. Změněno: 1. 3. 2023 12:29.
    4. ŠNEJDRLOVÁ, Jitka. Names of Selected Brassica Vegetables – Cabbage (Brassica oleracea convar. capitata) and Kale (Brassica oleracea). In Junge Slavistik im Dialog 2022. 2022.
      Název česky: Názvy vybraných druhů košťálové zeleniny – zelí (Brassica oleracea convar. capitata) a kapusta (Brassica oleracea)
      angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: Brassica oleracea convar. capitata; Brassica oleracea; Cabbage; Kale; Name; Etymology; Dialectology

      Změnil: doc. PhDr. Bc. Ondřej Šefčík, Ph.D., učo 7653. Změněno: 5. 1. 2023 11:07.
    5. VICIANOVÁ, Teresa a Alžběta JURASOVÁ. Tandemová výuka ako forma podpory profesijnej socializácie začínajúceho učiteľa. In EDUCA XVII: Vzdelanie - cesta pre všetkých. 2022.
      URL
      Název česky: Tandemová výuka jako forma podpory profesní socializace začínajícího učitele
      Název anglicky: Co-teaching as a way to support the professional socialization of a novice teacher
      slovenština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: elementary education; case study; professional socialization; co-teaching; novice teacher
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Teresa Vicianová, učo 528739. Změněno: 27. 2. 2023 10:57.
    6. ČAPEK, Jan. Two Centuries of the Vampire : Toward and Against the Commodification of Anxiety. In The Vampire Academic Conference 2022, Cardiff. 2022.
      Link to the conference organization webpage
      Název anglicky: Two Centuries of the Vampire : Toward and Against the Commodification of Anxiety
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: vampire; anxiety; social anxiety; commodification of anxiety; vampire fiction; gothic fiction; horror film; literary studies; cultural studies; neoliberal capitalism; domestication; psychoanalysis; poststructuralism
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 17. 1. 2023 17:48.
    7. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ a Jiří HAVEL. Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce. In 30. výroční konference ČAPV. 2022.
      Název česky: Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
      Název anglicky: Novice teacher in primary school co-teaching
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: primary education; novice teacher; professional socialization; co-teaching
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Alžběta Jurasová, učo 451579. Změněno: 1. 3. 2023 12:34.
    8. HAVEL, Jiří, Teresa VICIANOVÁ a Alžběta JURASOVÁ. Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce. In 30. výroční konference ČAPV. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
      URL
      Název česky: Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
      Název anglicky: Novice teacher in primary school co-teaching
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: primary education; novice teacher; professional socialization; co-teaching
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Alžběta Jurasová, učo 451579. Změněno: 1. 3. 2023 12:35.

    2021

    1. GREGOR, Miloš, Petra MLEJNKOVÁ, Miroslava PAVLÍKOVÁ, Barbora ŠENKÝŘOVÁ, Jakub DRMOLA, Miroslav MAREŠ, František KASL, Aleš HORÁK, Vít BAISA, Radim POLČÁK, Jan HANZELKA, Jonáš SYROVÁTKA a Ondřej HERMAN. Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century. Cham: Palgrave Macmillan, 2021, 273 s. Political Campaigning and Communication. ISBN 978-3-030-58623-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-58624-9.
      web nakladatelství
      RIV/00216224:14230/21:00121239 Odborná kniha. angličtina. Švýcarsko.
      Gregor, Miloš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mlejnková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Pavlíková, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Šenkýřová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Drmola, Jakub (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Miroslav (203 Česká republika, domácí) -- Kasl, František (203 Česká republika, domácí) -- Horák, Aleš (203 Česká republika, domácí) -- Baisa, Vít (203 Česká republika, domácí) -- Polčák, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Hanzelka, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Syrovátka, Jonáš (203 Česká republika, domácí) -- Herman, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: disinformation; online propaganda; information warfare; AI technologies; counter-measures against disinformation; post-truth era;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 16. 2. 2022 16:02.
    2. ŠNEJDRLOVÁ, Jitka. Názvy rostliny bramboru obecného (Solanum tuberosum). In Junge Slavistik im Dialog 2021. 2021.
      Název česky: Názvy rostliny bramboru obecného (Solanum tuberosum)
      Název anglicky: Names of Potato (Solanum tuberosum)
      čeština.
      Klíčová slova anglicky: Solanum tuberosum; Potato; Name; Etymology; Dialectology

      Změnil: doc. PhDr. Bc. Ondřej Šefčík, Ph.D., učo 7653. Změněno: 7. 1. 2022 12:41.
    3. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU. 2021.
      Název anglicky: Teaching Elementary Writing Through Distance Learning – Case Study
      čeština. Slovensko.
      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 7. 3. 2022 10:14.
    4. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2021.
      Název anglicky: Teaching Elementary Writing Through Distance Learning – Case Study
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 7. 3. 2022 10:14.
    5. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov. 2021. ISBN 978-80-555-2848-9.
      URL
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: distance learning; teaching writing; elementary writing; case study
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 7. 3. 2022 09:45.
Zobrazeno: 23. 12. 2024 18:12