Vámi zvolený výběr obsahuje 272 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. POJSLOVÁ, Blanka. Academic vocabulary online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2024. Elportál. ISSN 1802-128X.
    2. BILKOVÁ, Silvie, Jiřina HRBÁČKOVÁ, Markéta KOVAŘÍKOVÁ, Eva PUNČOCHÁŘOVÁ, Erika PUTNOVÁ, Petra STEJSKALOVÁ a Ladislav VÁCLAVÍK. BE-Learning – Course of Business English for the Workplace at B2 Level. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2024. Elportál. ISSN 1802-128X.
    3. BOUCNÍK, Daniel. Gender Syncretism in Romanian. In 25th Annual International Conference of the English Department. 2024.
    4. ČERVENKOVÁ, Marie, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO a Monika ŠEVEČKOVÁ. Interkulturní učení prostřednictvím videí vlogerů a youtuberů. In Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 5. 2024. ISBN 978-80-261-1211-2.
    5. ČERVENKOVÁ, Marie, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO a Monika ŠEVEČKOVÁ. Interkulturní učení prostřednictvím videí vlogerů a youtuberů. In Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 5. 1. vyd. Plzeň: Kolektiv autorů ZČU v Plzni, 2024. ISBN 978-80-261-1211-2.
    6. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Les activités et stratégies de médiation dans l'enseignement du français sur objectif spécifique : résultats de la recherche pilote. Etudes romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2024, vol. 45, iss. 2, s. 58-71, 18 s. ISSN 1803-7399. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/ERB2024-2-6.
    7. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Médiation dans les cours de FLE. In Stage à la rentrée. 2024.
    8. POJSLOVÁ, Blanka. Metodika pro podávání zpětné vazby. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2024. Elportál. ISSN 1802-128X.
    9. BOUCNÍK, Daniel. Romanian Gender Syncretism. In BerlinBrnoVienna. 2024.
    10. BOUCNÍK, Daniel. The Nanosyntax of Binary Gender in Czech. In 11th CONFERENCE FOR YOUNG SLAVISTS IN BUDAPEST. 2024.
    11. BOUCNÍK, Daniel. Unveiling the Morphosyntactic Processes in Czech Binary Gender Derivation: A Nanosyntactic Perspective. In Oxford Postgraduate Conference in Linguistics (LingO). 2024.

    2023

    1. POJSLOVÁ, Blanka a Ladislav VÁCLAVÍK. Academic reading course. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Elportál. ISSN 1802-128X.
    2. VÁCLAVÍK, Ladislav. Business News: A Short Activity for Students of Business English. Humanizing Language Teaching. 2023, roč. 25, č. 1.
    3. POJSLOVÁ, Blanka. Enhancing teacher feedback on students´ writing with SkELL. Humanising Language Teaching, London. London: Pilgrims, 2023, roč. 25, č. 1, 7 s. ISSN 1755-9715.
    4. ZITA, Antonín. Introduction to Word and Sentence Stress. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2023, roč. 2023, č. 1. ISSN 1755-9715.
    5. VEŠKRNOVÁ, Daniela. La médiation dans les cours du français juridique destinés aux étudiants en droit. In 26e École doctorale francophone des pays de Visegrád "La question du transfert cutlurel : perspective pluridisciplinaire". Bratislava. 2023.
    6. ČERVENKOVÁ, Marie, Hana DELALANDE a Daniela OLEJÁROVÁ. La mobilité des étudiants tchèques et slovaques dans les pays francophones : aspects interculturels. Online. In Thomas Tinnefeld. Optimiser l’enseignement des langues étrangères en sortant des sentiers battus. Méthodes – Matériaux – Mentalités. Saarbrücken: htw saar, 2023, s. 113 - 131. ISBN 978-3-942949-71-2.
    7. VEŠKRNOVÁ, Daniela a Marie ČERVENKOVÁ. Le plurilinguisme et la médiation. In Université Libre de Bruxelles Langues: Midis pédagogiques. 2023.
    8. ČERVENKOVÁ, Marie. Le prévisible et l’imprévisible dans l’enseignement du vocabulaire de spécialité. Online. In OUVRARD, Louise ; SIMONFFY, Zsuzsa ; KOBOR, Màrta (dir.). Le prévisible et l’imprévisible. Points de vue linguistiques, littéraires et didactiques. Editions des archives contemporaines, Coll. «Plidam», 2023, s. 109 - 122. ISBN 978-2-8130-0457-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17184/eac.9782813004574.
    9. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Mediace v učebních materiálech pro výuku odborné francouzštiny. In Mezinárodní doktorandská konference "Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu". 2023.
    10. ČERVENKOVÁ, Marie, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO a Monika ŠEVEČKOVÁ. Médiation, apprentissage plurilingue autonome et motivation dans les cours de LSP : les étudiants en tant que youtubeurs. In 6th INTERNATIONAL CONFERENCE CONTEMPORARY CHALLENGES IN LSP TEACHING. 2023.
    11. POJSLOVÁ, Blanka. Reflecting on Global Virtual Teams Project: Students´ perspective. In Beyond Horizons Conference 2032. 2023.
    12. POJSLOVÁ, Blanka. Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment. Humanising Language Teaching. London: Pilgrims, 2023, roč. 25, č. 1, 8 s. ISSN 1755-9715.

    2022

    1. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika a Marie ČERVENKOVÁ. Autonomous learning: project results - Students in the role of youtubers. In CORALL International Conference. 2022.
    2. POJSLOVÁ, Blanka. Developing ESP oral performance assessment tools. 2022.
    3. PANDAVAR, Anjuli. Islam. Wiara a człowieczeństwo. Katowice, Poland: Wydawnictwo STAPIS, 2022, 272 s. 1st. ISBN 978-83-7967-185-4.
    4. VÁCLAVÍK, Ladislav. La ville sans vent. Brno: Host, 2022. ISBN 978-80-275-1043-6.
    5. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Les activités et stratégies de médiation dans l’enseignement du français sur objectifs spécifiques (résultats de la recherche pilote). In Migrations littéraires, linguistiques, didactiques et traductologiques. 25e école doctorale des pays de Visegrád - Brno. 2022.
    6. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Mediační aktivity a strategie ve výuce francouzštiny pro specifické účely se zaměřením na právo (první výsledky předvýzkumu). In Výzkum v didaktice cizích jazyků 2022. 2022.
    7. ČERVENKOVÁ, Marie, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO a Monika ŠEVEČKOVÁ. Médiation, apprentissage en autonomie, plurilinguisme : les étudiants dans le rôle de youtubeurs. In Vers une valorisation des compétences plurilingues : perspectives et actions, 2022. 2022.
    8. ČERVENKOVÁ, Marie, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO a Monika ŠEVEČKOVÁ. Médiation, apprentissage en autonomie, plurilinguisme : les étudiants dans le rôle de youtubeurs. In Vers une valorisation des compétences plurilingues : perspectives et actions. 2022.
    9. VEŠKRNOVÁ, Daniela. New uses of mediation in the teaching of French for professional purposes. In Výuka ekonomického jazyka na vysokých školách. 2022.
    10. POJSLOVÁ, Blanka. Peer and teacher feedback on ESP writing: Students' perspective. In Exploring LSP in Business and Economics at Tertiary Level. 2022.
    11. ZITA, Antonín. The Death of Joan Vollmer and Decoding William S. Burroughs’s Work. Moravian Journal of Literature and Film. 2022, roč. 2018, 1-2, s. 21-40. ISSN 1803-7720.
    12. POJSLOVÁ, Blanka. The efficacy of e-feedback on writing quality of ESP students. In Teaching Trends at University Language Centres across the EU. 2022.
    13. POJSLOVÁ, Blanka. The role and perception of peer and teacher feedback in multiple-draft feedback provision on foreign language learners’ writing. Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2022, roč. 32, č. 4, s. 444-483, 39 s. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-4-444.

    2021

    1. MOROZKINA, Tatjana, Anastasija ANTONOVA a Monika ŠEVEČKOVÁ. Лингвокультурный аспект гастрономического дискурса (на материале наименований немецкого языка, австрийского варианта немецкого языка, чешского языка). Volga Region Pedagogical Search. 2021, roč. 2021, 4 (38), s. 8-14. ISSN 2307-1052.
    2. ČERVENKOVÁ, Marie, Hana DELALANDE a Daniela OLEJÁROVÁ. Akulturace, multikulturní efektivnost a možnosti interkulturní přípravy studentů VŠ na studijní a pracovní mobilitu: prezentace výsledků čtyř výzkumů. In Konference Czeducon. 2021.
    3. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Didaktický překlad a mediační aktivity ve výuce odborné francouzštiny: metodologie. In AKTEV. Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu. 2021.
    4. ČERVENKOVÁ, Marie a Ladislav VÁCLAVÍK. French comparative online course from the English background. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. Elportál. ISSN 1802-128X.
    5. VÁCLAVÍK, Ladislav. In quest of similarity: Raising cross-linguistic awareness among Erasmus students learning French. In the 5th International Conference Contemporary Challenges in LSP Teaching. 2021.
    6. VEŠKRNOVÁ, Daniela. La traduction pédagogique et la médiation dans les cours du français juridique. In XXIVe Ecole Doctorale des Pays de Vysegrad. Autour du texte dans les études françaises. Uniwersytet Jagiellonski z Krakowie, Polsko. 2021.
    7. ČERVENKOVÁ, Marie, Hana DELALANDE a Daniela OLEJÁROVÁ. Les aspects interculturels de la mobilité des étudiants tchèques et slovaques dans les pays francophones. In 6th Saarbrücken International Conference on Foreign Language Teaching. 2021.
    8. ČERVENKOVÁ, Marie a Hana DELALANDE. Les étudiants tchèques et slovaques en mobilité internationale : différentes interactions en Erasmus. CASALC Review. Praha: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, roč. 11, č. 1, s. 160-177. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2021-1-13.
    9. ČERVENKOVÁ, Marie. Motivace studentů při online výuce jako výzva pro učitele. In Forlang. 2021.
    10. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Role a využití didaktického překladu a mediačních činností ve výuce francouzštiny: Přehledová studie. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků IV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, s. 91-111. ISBN 978-80-280-0054-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-4.
    11. ČERVENKOVÁ, Marie, Hana DELALANDE a Daniela OLEJÁROVÁ. Rozvoj interkulturní komunikační kompetence studentů jako příprava na mezinárodní mobilitu. In OLEJÁROVÁ, Daniela. Odborná konference Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků IV. 2021.
    12. BAKEŠOVÁ, Václava, Daniela VEŠKRNOVÁ a Marcela POUČOVÁ. Šrámek, Jiří. Poslední evropské století (1918-2018). Faktografické eseje. 1. vyd. Brno: Munipress, 2021, 424 s.
    13. POJSLOVÁ, Blanka. The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity. CASALC Review. Brno: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, roč. 11, č. 1, s. 69-92. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2021-1-7.
    14. VÁCLAVÍK, Ladislav. True Bastards. Brno: Host, 2021. ISBN 978-80-275-0522-7.

    2020

    1. POTEMKINA, Tatiana, Lilia BONDAREVA, Svetlana NOVOSELOVA a Monika ŠEVEČKOVÁ. Analiz predpochtenijj studentov pri vybore mobilnykh prilozhenijj dlja izuchenija russkogo jazyka kak inostrannogo. Perspektivy Nauki i Obrazovanija. 2020, roč. 6, č. 48, s. 220-236, 490 s. ISSN 2307-2334. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.32744/pse.
    2. POJSLOVÁ, Blanka. Evaluating the effect of feedback on EFL writing quality and lexical sophistication. In CERCLES2020 Language Centres at a Crossrads:Open Directions for New Generations of Learners. 2020.
    3. DELALANDE, Hana a Marie ČERVENKOVÁ. La langue française et le marché du travail en République tchèque. Praha: Bulletin SUF, 2020, s. 26-29. ISSN 2464-6474.
    4. HRBÁČKOVÁ, Jiřina, Eva PUNČOCHÁŘOVÁ a Eva LUKÁČOVÁ. Language testing in the time of the Covid-19 pandemic 2020. CASALC Review. 2020, roč. 2020, Vo 10 no 1, s. 186-189. ISSN 1804-9435.
    5. VÁCLAVÍK, Ladislav. Learning French through English: students’ beliefs and motivations and the role of English as language medium. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2020, roč. 10, č. 2, s. 25-40. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2020-2-3.
    6. PIERRE, Patrick a Marie ČERVENKOVÁ. Les crises économiques du capitalisme et leurs conséquences sociales et politiques (1873-1929-1973-2008). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020. Elportál. ISSN 1802-128X.
    7. ČERVENKOVÁ, Marie a Hana DELALANDE. Les étudiants tchèques et slovaques en mobilité internationale : différentes interactions en Erasmus. In Language Centres at a Crossroads: Open Directions for New Generations of Learners. 2020.
    8. ČERVENKOVÁ, Marie. L’interférence de l’anglais dans la production langagière des étudiants de français. CASALC Review. Brno, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 41 - 56. ISSN 2694-9288. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2020-2-4.
    9. POJSLOVÁ, Blanka. Posouzení vlivu zpětné vazby na kvalitu cizojazyčného psaní pomocí nástroje na automatickou analýzu přirozeného jazyka TAALES. In Doktorandská konference studentů PdF. 2020.
    10. VÁCLAVÍK, Ladislav. Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet. In Kateřina Sedláčková, Barbora Chovancová and Štěpánka Bilová. The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy. 1. vyd. Hongkong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, 2020, s. 122-131. Autonomous Language Learning Series. ISBN 978-1-6592-7135-5.
    11. CHOVANCOVÁ, Barbora, Joseph LENNON, Anjuli PANDAVAR, Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Eva RUDOLFOVÁ a Lenka ZOUHAR LUDVÍKOVÁ. Riding the Waves of Autonomy: Language Counsellors’ Reflections at Masaryk University Language Centre. Online. In Ludwig, C., Tassinari, M.G., Mynard, J. Navigating Foreign Language Learner Autonomy. Hong Kong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, 2020, s. 38-103. Autonomous Language Learning Series. ISBN 978-0-463-56990-0.
    12. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Rol' assistěntov prepodavatělja (nositělej jazyka) v processe prepodavanija RKI. In Konferencija "Sovremennyj russkij jazyk: funkcionirovanije i problemy prepodavanija". 2020.
    13. VEŠKRNOVÁ, Daniela. Role a využití didaktického překladu ve výuce. Přehledová studie. In Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu. 2020.
    14. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Sovremennaja metodika obučenija RKI v Čechiji. In MOLODJOZH I NAUKA: slovo, tekst, lichnost. Uljanovsk: Uljanovskijj gosudarstvennyjj pedagogicheskijj universitet, 2020, s. 212-218, 452 s. ISBN 978-5-907216-28-0.
    15. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Status i razvitije russkogo jazyka kak rodnogo i inostrannogo posle raspada SSSR v Čechii. 2020.
    16. ZITA, Antonín. The Beats: Authorships, Legacies. Comparative American Studies An International Journal. 2020, roč. 16, s. 194-196. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/14775700.2020.1731120.
    17. VÁCLAVÍK, Ladislav. The role of Quizlet in learning business vocabulary. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2020, roč. 10, č. 1, s. 69-88. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2020-1-6.

    2019

    1. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Asistenti ve výuce odborného jazyka. In Výuka ekonomického jazyka na vysokých školách. 2019.
    2. ZITA, Antonín. “Beatnik Wanton”: The Beat Generation, Paperbacks, and Pulp Fiction. 2019.
    3. ŠEVEČKOVÁ, Monika a Anastasija SOKOLOVA. ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY. Lingua et Vita. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2019, VIII/1, č. 15, s. 85-95. ISSN 1338-6743.
    4. VÁCLAVÍK, Ladislav. Grammaire française pour les étudiants en médecine. Masarykova univerzita, 2019.
    5. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Intěrferencija kak rezul'tat kontakta jazyka i kul'tury? In Teaching and learning languages in the shadow of lingua franca, 2019. 2019.
    6. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Jazykovye kompetěncii i vozmožnosti ich těstirovanija (obučenije pis'mennoj reči). FORLANG. Cudzie jazyky v akademickom prostredí. Košice: Technická univerzita v Košiciach. Katedra jazykov, 2019, roč. 7, č. 1, s. 369-376. ISSN 1338-5496.
    7. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Jazykovye kompetěncii i vozmožnosti ich těstirovanija (obučenije pis'mennoj reči). In FORLANG 2019. 2019. ISBN 978-80-553-3398-4.
    8. ČERVENKOVÁ, Marie. L interférence de l anglais dans la production langagière des étudiants de français. In Teaching and learning languages in the shadow of lingua franca. 2019.
    9. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. La función semántica, cognitiva y pragmática de las metáforas económicas en el corpus de textos especializados, semiespecializados y de divulgación científica. Lingua et vita. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2019, VIII, č. 1, s. 40-49. ISSN 1338-6743.
    10. ČERVENKOVÁ, Marie. Le développement de la compétence interculturelle dans l enseignement du français des affaires. In Technická univerzita v Košiciach, Katedra jazykov. Forlang. 1. vyd. Košice: Katedra jazykov TUKE, 2019, s. 37-46. ISBN 978-80-553-3398-4.
    11. ČERVENKOVÁ, Marie. Le développement de la compétence interculturelle dans l enseignement du français des affaires. In Forlang, Technická univerzita v Košiciach, Katedra jazykov. 2019.
    12. ČERVENKOVÁ, Marie. L’enseignement du vocabulaire spécialisé : l’exemple du français des affaires. In Colloque international Le prévisible et l’imprévisible. Perspectives linguistiques, culturelles et didactiques. 2019.
    13. ČERVENKOVÁ, Marie a Hana DELALANDE. Příprava studentů ekonomických oborů na Erasmus pobyt ve Francii: analýza potřeb (poster). In Výuka ekonomického jazyka na vysokých školách. 2019.
    14. ČERVENKOVÁ, Marie. Rozvíjení IKK v kurzech odborného cizího jazyka: rodilý mluvčí-nepedagog ve výuce. Online. In Kateřina Kubíková, Michaela Pešková. Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2019, s. 80 - 91. ISBN 978-80-261-0932-7.
    15. ŠEVEČKOVÁ, Monika, Anastasia SOKOLOVA, Yulia BARANOVA a Aliaksandra DZIADZIKINA. Russkij jazyk dlja dělovogo obščenija. Elektronické vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019.
    16. VÁCLAVÍK, Ladislav. Setting Up A New Medical French Course at Masaryk University, Brno. The Language Scholar. Leeds, 2019, roč. 2019, Spring, s. 37-57. ISSN 2398-8509.
    17. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Teaching styles and strategies in the teaching of Russian for specific purposes. In IV. International Conference: From Theory to Practice in Language for Specific Purposes, Zagreb, 21-23 February, 2019. 2019.
    18. ZITA, Antonín. The Death of Joan Vollmer and Decoding William S. Burroughs’ Work. 2019.
    19. POJSLOVÁ, Blanka. The Effect of Different Feedback Strategies on Syntactic Development in EASP Writing. In The Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English. 2019.
    20. POJSLOVÁ, Blanka. The Effect of e-Feedback on Syntactic Development in EASP Student Writing. In EUROCALL 2019 - CALL and Complexity. 2019.
    21. POJSLOVÁ, Blanka. The Effect of Two Different Modes of Feedback on Lexical Development of Academic Register in ESAP Students’ Writing. In IV. International Conference: From Theory to Practice in Language for Specific Purposes, Zagreb, 21-23 February, 2019. 2019.
    22. POJSLOVÁ, Blanka. The effect of two different modes of feedback on lexical development of academic register in ESP/EAP students´ writing. In Vesna Cigan. IV.International conference From theory to practice in language for specific purposes. Zagreb: Association of LSP Teachers at Higher Education Institutions, 2019, s. 199-212. ISSN 1849-9279.

    2018

    1. VÁCLAVÍK, Ladislav. A Drop of French in the sea of English – A New Course of French at the Masaryk University, Brno. In LSPHE 2018 Leeds. 2018.
    2. VÁCLAVÍK, Ladislav. Dead Man's Steel. Brno: Host - vydavatelství, 2018. ISBN 978-80-7577-173-5.
    3. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Didaktičeskaja laboratorija: RKI v Brněnskom universitěte. In Internationales Fortbildungsseminar „Interaktive Unterrichtsmethoden und Materialien für Russisch als Fremdsprache an Hochschulen“. 2018.
    4. ZITA, Antonín. Dismantling Socialist Realism: The Beat Generation in Czechoslovakia. In 7th Annual Conference of the European Beat Studies Network: Vienna, Austria. 2018.
    5. ŠEVEČKOVÁ, Monika. DMO (překlad). PROUDY - LITERÁRNÍ ČASOPIS STŘEDOEVROPSKÉHO CENTRA SLOVANSKÝCH STUDIÍ A ÚSTAVU SLAVISTIKY FF MU, 2018.
    6. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. El concepto de gradualidad en los textos especializados. In Liliana Hotařová. Pasión por el hispanismo III. Liberec: Technická univerzita Liberec, 2018, s. 39-54. ISBN 978-80-7494-451-2.
    7. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. El concepto de gradualidad en los textos especializados. In Pasión por el hispanismo III. Technická univerzita Liberec. 2018.
    8. VÁCLAVÍK, Ladislav. Franz Hellens: le role du reve dans le fantastique réel hellensien. In O conto : o canone e as margens, Aveiro, 17.-19. květen 2017. 2018.
    9. ZITA, Antonín. Hipsters, Beatniks, and Juvenile Delinquents: The Rise of the Beat Generation Stereotype. In Hradec Králové Anglophone Conference 2018, 22.-23. 3. 2018. 2018.
    10. ZITA, Antonín. How We Understand the Beats : The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands. Vydání první. Brno, Česká republika: Masarykova univerzita, 2018, 202 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity; 482. ISBN 978-80-210-9048-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9049-2018.
    11. ZITA, Antonín. How We Understand the Beats. The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 200 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, č. 482. ISBN 978-80-210-9049-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9049-2018.
    12. ZITA, Antonín. How We Understand the Beats. The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, č. 482. ISBN 978-80-210-9048-4.
    13. POJSLOVÁ, Blanka. ICT-enhanced genre-process approach to teaching writing: students´ perspective on feedback provided. In Anglophone Conference, 
Hradec Kralove. 2018.
    14. REŠKOVÁ, Ivana a Petra WACHSMUTHOVÁ. Jazykový tandem na LF MU. In Týden CJV. 2018.
    15. CHLÁDKOVÁ, Petra. Jugendsprachen im Fremdsprachenunterricht. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. Research in Foreign Language Pedagogy. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 167-181. ISBN 978-80-210-9217-4.
    16. POJSLOVÁ, Blanka. Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence. In Doktorandská konference
 Pedagogická fakulta MU. 2018.
    17. ČERVENKOVÁ, Marie. Le français pour les étudiants en économie. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. ISBN 978-80-210-9714-8.
    18. ČERVENKOVÁ, Marie. Le français pour les étudiants en économie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. Elportál. ISBN 978-80-210-9714-8.
    19. VÁCLAVÍK, Ladislav. One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English. 2018.
    20. VÁCLAVÍK, Ladislav. One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English. In IATEFL LASIG, Brno 2018. 2018.
    21. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Rozvíjejme produktivní dovednosti v odborném jazyce kreativně! In Současné výzvy ve výuce a testování cizích jazyků včetně češtiny pro cizince. 2018.
    22. ZITA, Antonín. The Beat Generation in Communist Czechoslovakia: the Editorial Paratexts and the Construction of the Author. In 14th ESSE Conference. 2018. ISBN 978-80-210-9015-6.
    23. VÁCLAVÍK, Ladislav. To use or not to use: adapting the textbook for the course of English for laboratory technicians. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2018, roč. 2018, č. 1, s. 91-99. ISSN 1804-9435.
    24. PANDAVAR, Anjuli. VC Technology: Master or Servant of Education? In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Byrne N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2018, s. 179-188. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
    25. POJSLOVÁ, Blanka. Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů. In Konference Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. 2018.
    26. ČERVENKOVÁ, Marie, Jiřina HRBÁČKOVÁ a Petra SOJKOVÁ. Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně. Online. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, s. 63-70. ISBN 978-80-244-5325-5.

    2017

    1. ZITA, Antonín. Comparative Reception: Analyzing the Reception of Josef Škvorecký’s Zbabělci and Early Beat Generation Texts. In Hradec Králové Anglophone Conference 2017, 28.-29. 3. 2017. 2017.
    2. POJSLOVÁ, Blanka. Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback. In Janíková, V.; Hanušová, S. Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 99-121. ISBN 978-80-210-8869-6.
    3. BOHÁČEK, Milan. Důvody existence laické participace na soudním rozhodování pohledem tří mocí. Právo a bezpečnost. 2017, roč. 2017, č. 1, s. 22-31. ISSN 2336-5323.
    4. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. El lenguaje figurado como elemento constitutivo del discurso económico. Studia romanistica. Ostrava, 2017, roč. 17, č. 1, s. 27-40. ISSN 1803-6406.
    5. HRBÁČKOVÁ, Jiřina. Enhancing Labour Market Skills of Business English Students through Project Work and Videoconferencing. Košice: Technická univerzita v Košiciach Katedra jazykov, 2017, s. 322-327. ISBN 978-80-553-2843-0.
    6. VÁCLAVÍK, Ladislav. Franz Hellens: (auto)biographie du fantastique réel. In Česká romanistika v evropském kontextu - XVIII. mezinárodní setkání romanistů, Olomouc, 25.-26. 11. 2016. 2017.
    7. POJSLOVÁ, Blanka. Hodnocení a výuka produktivních dovedností – spojené nádoby. In Výuka a testování produktivních dovedností v cizích jazycích včetně češtiny pro cizince, Ústav odborné a jazykové přípravy, UK, Poděbrady. 2017.
    8. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. Interkulturní prvky ve výuce obchodní španělštiny na ESF MU v Brně. In Konference FORLANG, Technická univerzita Košice. 2017.
    9. GOLIKOVA, Guzel a Monika ŠEVEČKOVÁ. K voprosu o sozdanii motivacionnoj učebnoj sredy v processe izučenia russkogo jazyka kak inostrannogo v češskoj auditorii. Filologia a kultura. 2017, roč. 48, č. 2, s. 232-237. ISSN 2074-0239.
    10. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Kreativní lektor znamená kreativní student. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2017, č. 2/2017, č. 2, s. 142-149. ISSN 1804-9435.
    11. ČERVENKOVÁ, Marie. L enseignement du lexique spécialisé avec des exemples d activités utilisées dans les cours du FOS. In Technická univerzita v Košiciach, Katedra jazykov. Forlang Cudzie jazyky v akademickém prostředí. 1. vyd. Košice: Technická univerzita v Košiciach, Katedra jazykov, 2017, s. 32-40. ISBN 978-80-553-2843-0.
    12. VÁCLAVÍK, Ladislav. Lékařská francouzština na LF MU. In Česká romanistika v evropském kontextu - XVIII. mezinárodní setkání romanistů, Olomouc, 25.-26. 11. 2016. 2017.
    13. CHLÁDKOVÁ, Petra. Literarische Texte als Gelegenheit zum interkulturellem Lernen und ihre Rolle in den Lehrbüchern im Fremdsprachenunterricht. In Janíková, V.; Hanušová, S. Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 169-188. ISBN 978-80-210-8869-6.
    14. SHEMSHURENKO, Oksana, Guzel GOLIKOVA a Monika ŠEVEČKOVÁ. Poetics of the psychological game: The role of the epigraph in the short stories by E. A. Poe. Astra Salvensis - review of history and culture. 2017, roč. 1/2017, č. 4, s. 95-101. ISSN 2457-9807.
    15. ČERVENKOVÁ, Marie. Převrácená třída: způsob efektivního využití času ve výuce cizího jazyka. CASALC Review. Brno: Česká a slovenská asociace jazykových center na vysokých školách - CASAJC, 2017, roč. 2017, č. 2, s. 104-112. ISSN 1804-9435.
    16. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Reálie ve výuce cizího jazyka. In Trendy v jazykovém vzdělávání v terciální sféře v jazykových centrech na univerzitách v ČR a SR III. 2017.
    17. POJSLOVÁ, Blanka. Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu. In Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 2017.
    18. VÁCLAVÍK, Ladislav. To use or not to use: adapting the textbook for the course of English for laboratory technicians. In Foreign language in academic and professional education. 2017.
    19. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Výuka ruského jazyka jako cizího. In Mezinárodní konference "Výuka a testování produktivních dovedností v cizích jazycích včetně češtiny pro cizince", Poděbrady, 20.-21.6.2017. 2017.

    2016

    1. ŠEVEČKOVÁ, Monika a Aliaksandra MIASAYEDAVA. Международная конференция I. – Актуальные проблемы 21 века. 2016.
    2. HELÁN, Robert, Hana NĚMCOVÁ a Markéta KOVAŘÍKOVÁ. Collaborative, Content & Language Integrated, and Problem-Based Learning of English: Development and Evaluation of an Interdisciplinary Language Course for Science Students. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2016, roč. 18, č. 2, s. 1-13. ISSN 1755-9715.
    3. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Creativity in foreign language teaching. In Alexander Kobylarek. Journal of Education, Culture and Society. Wroclaw, Poland: University of Wroclaw, 2016, s. 180-188. ISSN 2081-1640.
    4. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. Curious Animal Law Stories: Criminal Procedure Vocabulary Practice. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2016, roč. 18, č. 2. ISSN 1755-9715.
    5. ČERVENKOVÁ, Marie. Ecriture créative. Bulletin SUF. Praha: Sdružení učitelů francouzštiny, 2016, roč. 26/2016, č. 87, s. 39. ISSN 1212-1657.
    6. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. El lenguaje figurado como elemento constitutivo del discurso económico. In Caminos del hispanismo. Univerzita Ostava. 2016.
    7. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. Encuentro internacional de hispanistas 2016 «CAMINOS DEL HISPANISMO». In Mezinárodní setkání hispanistů. 2016.
    8. ČERVENKOVÁ, Marie. Enseignement du français a la Faculté d´Economie et d´Administration de l´Université Masaryk de Brno. CASALC Review. 2016, roč. 2015-2016, č. 2, s. 164-175. ISSN 1804-9435.
    9. VÁCLAVÍK, Ladislav. Graves in Practice: Innovating the English for Laboratory Technicians Course at Masaryk University. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2016, roč. 18, č. 2, s. 1-14. ISSN 1755-9715.
    10. VÁCLAVÍK, Ladislav. How to Deal with Technical Terminology in the Course of English for Laboratory Technicians. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2016, roč. 18, č. 2. ISSN 1755-9715.
    11. BOHÁČEK, Milan. Institut přísedících jako součást práva na výkon veřejných funkcí. Online. In Pavel Molek, Pavel Kandalec, Jiří Valdhans. DNY PRÁVA 2015 – DAYS OF LAW 2015. Část II. – Politická práva. Spisy Právnické fakulty MU č. 546 (řada teoretická). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 7-14. ISBN 978-80-210-8193-2.
    12. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Kreativní lektor znamená kreativní student. In Cizí jazyk v akademickém a profesním vzdělávání. 2016.
    13. ROSSOWOVÁ, Lucie. Los enunciados interrogativos al servicio de la cortesía verbal en el siglo XIX : los actos de habla comisivos y exhortativos. Études romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 37, č. 2, s. 191-201. ISSN 1803-7399. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/ERB2016-2-15.
    14. ZITA, Antonín. Reflections on ICT Innovations of an Online Literatura Course. CASALC Review. Brno: Česká a slovenská asociace učitelů jazyků na vysokých školách, 2016, roč. 2015-2016, č. 2, s. 62-72. ISSN 1804-9435.
    15. HRBÁČKOVÁ, Jiřina a Milan BOHÁČEK. The implications of a newly developed oral test in Business English: Are we heading in the right direction? CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2016, roč. 2015-2016, č. 2, s. 189-201. ISSN 1804-9435.
    16. VÁCLAVÍK, Ladislav. Thinking creatively: Introducing new didactic methods into a course of English for Laboratory Technicians. Language Learning in Higher Education; Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). De Gruyter, 2016, Vol. 6, Issue 1, s. 33-52. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2016-0002.
    17. POJSLOVÁ, Blanka. Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie. In Janíková, V.; Hanušová, S. Výzkum učení a vyučování cizím jazykům. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 121-140. ISBN 978-80-210-8497-1.
    18. POJSLOVÁ, Blanka. Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu. In Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 2016.
    19. ANDRÁŠIK, Tomáš, Petra FUKOVÁ, Marie CHVÁLOVÁ, Simona KALOVÁ, Tereza POTŮČKOVÁ, Martina HULEŠOVÁ, Blanka POJSLOVÁ, Jana VELIČKOVÁ, Petra CHLÁDKOVÁ, Markéta DENKSTEINOVÁ a Pavla JAHODOVÁ. Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 241 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, sv. 173. ISBN 978-80-210-8497-1.

    2015

    1. WACHSMUTHOVÁ, Petra. Aktivizace studentů ve výuce češtiny jako cizího jazyka. In Klíč k češtině jako cizímu jazyku. 2015.
    2. POJSLOVÁ, Blanka a Jiřina HRBÁČKOVÁ. Assessing productive skills at B1, B2 and C1 levels at tertiary level. Online. In Saraswati Dawadi, Judith Mader and Zeynep Urkun. Language testing: Current trends and future needs. IATEFL (TEA SIG), 2015, s. 50-55, 67 s. ISBN 978-1-901095-79-1.
    3. POJSLOVÁ, Blanka. Assessing writing of FEA MU students at C1 level of CEFR: test takers´perspective. In Language Centres in Higher Education: Sharing Innovations, Research, Methodology and Best Practices, Brno. 2015.
    4. ZITA, Antonín. 'Beat It' : The Beat Generation and Mainstream Acceptance. In 20th International Colloquium of American Studies: Assimilation in America: A Good or a Bad Word? 18.-19. 6. 2015, Department of English and American Studies, Palacký University, Olomouc. 2015.
    5. NĚMCOVÁ, Hana, Eva ČOUPKOVÁ, Markéta KOVAŘÍKOVÁ, Robert HELÁN, Sbertoli GRACIELA a James Edward THOMAS. Collaborative teaching and learning in an interdisciplinary problem-based language course. Brno: Muni Space, 2015, 92 s. Muni Space Čítárna Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-7606-8.
    6. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika. El lenguaje figurado en los textos económicos-financieros y su equivalencia en la traducción. In Konference Ad translationem. 2015.
    7. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Hra jako fenomén během svatebních rituálů Slovanů (srovnání folklorních pramenů). Online. In Ostrava, Slavica Iuvenum XVI. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2015, s. 354-366. ISBN 978-80-7464-784-0.
    8. ZITA, Antonín. J.G. Ballard's Crash and the Pornographization of the Ordinary. In 10th Brno International Conference of English, American and Canadian Studies, The Department of English and American Studies, Masaryk University and The Czech Association for the Study of English (CZASE), 5.-7. 2. 2015, Brno. 2015.
    9. ČERVENKOVÁ, Marie. Le thème de l´école - suggestions d´activités. Bulletin SUF. Praha: Sdružení učitelů francouzštiny, 2015, roč. 25/2015, č. 85, s. 16. ISSN 1212-1657.
    10. ČERVENKOVÁ, Marie. L´Enseignement du français à la Faculté d´Economie et d´Administration de l´Université Masaryk (poster). In Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research and Best Practices. 2015.
    11. ČERVENKOVÁ, Marie. Lepers, Julien. Les fautes de français? Plus jamais! (recenze). Bulletin SUF. Praha, 2015, roč. 25/2015, č. 84, s. 25-25. ISSN 1212-1657.
    12. VÁCLAVÍK, Ladislav. L'Île du Point Némo. 2015. vyd. Brno: Host, 2015. Román Host. ISBN 978-80-7491-420-1.
    13. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika a Alena SIMBARTLOVÁ. Persuasive approaches in communication and principles of argumentation in Spanish. In Language Centers in Higher Education: Sharing innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.
    14. ČERVENKOVÁ, Marie. Příprava na subtest čtení v odborné francouzštině. In PhDr. Jiří Nový, Ph.D. Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na filozofických fakultách v České republice a na Slovensku II – Testování a měření jazykových kompetencí. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-244-4917-3.
    15. ČERVENKOVÁ, Marie. Příprava na subtest čtení v odborné francouzštině. In Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na filozofických fakultách v České republice a na Slovensku II – Testování a měření jazykových kompetencí, Olomouc. 2015.
    16. ZITA, Antonín. Reflections on ICT Innovations of an Online Literature Course. CASALC Review. Brno: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2015, roč. 2015-2016, č. 2, s. 62-72. ISSN 1804-9435.
    17. ZITA, Antonín. Reflections on ICT Innovations of an Online Literature Course. In Language Centres in Higher Education: Sharing Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.
    18. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Roĺ lingvističeskoj igry v formirovaniji rečevych kompetencij studenta pri izučeniji russkogo jazyka kak inostrannogo. CASALC Review. Praha: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2015, roč. 5-2015/16, č. 1, s. 63-73. ISSN 1804-9435.
    19. BOHÁČEK, Milan. Společenský konsenzus o důvodech existence laické participace na soudním rozhodování: mýtus nebo samozřejmost?. Online. In Mgr. Daniela Čičkánová, PhD., Bc. Ivana Hapčová, JUDr. Vladislav Mičátek, PhD. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Bratislavské právnické fórum 2015. 1. vyd. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, Právnická fakulta, 2015, s. 996-1001, 1529 s. ISBN 978-80-7160-411-2.
    20. VÁCLAVÍK, Ladislav. Sword of the North. Brno: Host, 2015. ISBN 978-80-7491-539-0.
    21. HRBÁČKOVÁ, Jiřina a Milan BOHÁČEK. The implications of a newly developed oral test in Business English: Are we heading in the right direction? In Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research and Best Practices. 2015.
    22. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Tvořivou hrou k adekvátnímu překladu (studentské překlady pro Měsíc autorského čtení 2015). In MYRONOVA, Halyna, Oxana ČMELÍKOVÁ, Petr KALINA, Krystyna KUZNIETSOVA a Ihor SHYSTEROV. Ukrajinistika: minulost, přítomnost, budoucnost III: jazyk. 1. vyd. Brno: Jan Sojnek - Galium, 2015, s. 503-512. III. ISBN 978-80-906183-1-2.
    23. POŘÍZKOVÁ, Kateřina, Jiřina HRBÁČKOVÁ a Milan BOHÁČEK. Zpracování statistické analýzy testu lékařské latiny LF MU. Online. In Kateřina Pořízková a Libor Švanda. Latinitas Medica. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 12-30. ISBN 978-80-210-7789-8.

    2014

    1. POJSLOVÁ, Blanka a Jiřina HRBÁČKOVÁ. Assessing productive skills at B1, B2 and C1 levels at tertiary level. In 10th IATEFL TESIG Conference, Centro de Lenguas Modernas, Granada University. 2014.
    2. BOHÁČEK, Milan a Jiřina HRBÁČKOVÁ. Assessing speaking at C1 level business English at Masaryk University Brno. In Jan Comorek. Testing language competence of tertiary students in LSP courses : collective monograph. Hradec Králové: Department of Languages, Faculty of Medicine in Hradec Králové, Charles University in Prague, 2014, s. 16-24. ISBN 978-80-260-6520-3.
    3. VÁCLAVÍK, Ladislav. Barão, Rio Turvo. 2013. vyd. Praha: Triáda, 2014. Lusobrazilská knihovna, sv.12. ISBN 978-80-7474-098-5.
    4. POJSLOVÁ, Blanka. CEFR-linked test development in academic context: teachers´ perspective. In The eleventh Annual Conference of EALTA, Warwick, United Kingdom 29th of May to 1st of June, 2014. 2014.
    5. ČERVENKOVÁ, Marie. Comment introduire l´histoire dans la classe de FLE. Bulletin SUF. Praha: Sdružení učitelů francouzštiny, 2014, roč. 24/2014, č. 80, s. 26-29. ISSN 1212-1657.
    6. POJSLOVÁ, Blanka. Considerations of the choice of scoring method in the development of standardised tests at MU. In Testování jazykových dovedností studentů v terciární sféře pro jazykovou výuku typu LSP, Hradec Králové. 2014.
    7. ZITA, Antonín. Digital Tagging and Discourse Theory. In Suk, Jan. Hradec Králové journal of anglophone studies. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2014, s. 131-137. ISSN 2336-3347.
    8. ZITA, Antonín. Digital Tagging and Discourse Theory. In Hradec Králové Anglophone Conference 2014, 25-26 March 2014. 2014.
    9. VÁCLAVÍK, Ladislav. Là où les tigres sont chez eux. 1st ed. Brno: Host, 2014. Román. ISBN 978-80-7294-337-1.
    10. VÁCLAVÍK, Ladislav. La Montagne de Minuit. 2011. vyd. Brno: Host, 2014. Román. ISBN 978-80-7294-505-4.
    11. VÁCLAVÍK, Ladislav. Le Roi Sans Lendemain. 2008. vyd. Brno: Host, 2014. Román Host. ISBN 978-80-7294-279-4.
    12. ČERVENKOVÁ, Marie. L'Enrichissement du français contemporain des sources argotiques. Etude diachronique des passages d'un corpus lexical entre les registres de langue. 1. vyd. Sarrebruck: Presses Académiques Francophones, 2014, 344 s. PAF. ISBN 978-3-8416-2947-0.
    13. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Obřady přijetí dítěte do rodiny a společenství u východních a západních Slovanů. In Marcus Giger, Hana Kosáková, Marek Příhoda. Slované mezi tradicí a modernitou. Červený Kostelec/Praha: Pavel Mervart, 2014, s. 163-178. Russia Altera svazek 25, řada Slavica svazek 12. ISBN 978-80-7465-106-9.
    14. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Ptačí motivy ve slovesné tvorbě a lidových představách východních Slovanů (vybrané příklady). Online. In Jan Vorel et al. Slavica Iuvenum XV. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014, s. 349-354. ISBN 978-80-7464-680-5.
    15. BOHÁČEK, Milan. Recenze knihy autorů Čentéš Jozef, Považan Michal, Šanta Ján: Dejiny prokuratúry na Slovensku. Právo a bezpečnost. Brno, 2014, neuveden, č. 2, s. 99-101. ISSN 2336-5323.
    16. ZITA, Antonín. The Beat Generation and the Politicization of the Academia. In English Studies as Archive and as Prospecting : 80 years of english studies in Zagreb, 18-21 September 2014. 2014.
    17. VÁCLAVÍK, Ladislav. The Grim Company. 2014. vyd. Brno: Host, 2014. Román Host. ISBN 978-80-7491-409-6.
    18. ZITA, Antonín. The Pederasty of William S. Buroughs. In A Cultural Difference and Social Solidarity Network Workshop Crossing Boundaries: Inclusion, Exclusion, Marginalization and the Hegemonic making of societies of difference, Brno, 13-14 September 2014. 2014.
    19. BOHÁČEK, Milan. Uplatnění laického prvku v trestním a civilním soudnictví v českých zemích mezi lety 1918 a 1948. Online. In JUDr. Stanislav Kadečka, Ph.D., Mgr. Jiří Venclíček, JUDr. Jiří Valdhans, Ph.D. DNY PRÁVA 2014 – DAYS OF LAW 2014. Část VI. – Organizace a správa (nejen správního) soudnictví. Spisy Právnické fakulty MU č. 525 (řada teoretická). Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 44-57. ISBN 978-80-210-7902-1.
    20. BOHÁČEK, Milan. Výhody a nevýhody laické participace v soudnictví. Časopis pro právní vědu a praxi. Brno: Masarykova univerzita, 2014, roč. 22, č. 2, s. 158-166. ISSN 1210-9126.
    21. ROSSOWOVÁ, Lucie. Ztotožňování a nesoulad pojmů „verbální zdvořilost“ a „zmírňování“ v pragmalingvistickém studiu. In XV. mezinárodní setkání mladých lingvistů- Lidská zkušenost jako součást jazykové sémantiky. 2014.
    22. VÁCLAVÍK, Ladislav. Zulu. 2014. vyd. Brno: Host, 2014. Detektivní román Host. ISBN 978-80-7491-070-8.
    23. GAZDOŠOVÁ, Oxana, Petr KALINA, Olga LYTVYNYUK, Halyna MYRONOVA a Monika ŠEVEČKOVÁ. 1000 ukrajinských slovíček : ilustrovaný slovník. 1. vyd. Brno: Edika, 2014, 136 s. Ilustrovaný slovník. ISBN 978-80-266-0383-2.

    2013

    1. ROSSOWOVÁ, Lucie. Acerca de las estrategias verbales de la petición cortés decimonónica. Études romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč. 34, č. 1, s. 79-91. ISSN 1803-7399.
    2. MALOVIČOVÁ, Ivana, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO, Renata HAJSLEROVÁ, Jana VYORÁLKOVÁ a Alena SIMBARTLOVÁ. ANGLIČTINA/NĚMČINA/ŠPANĚLŠTINA pro studium a stáže v zahraničí. In Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR. 2013.
    3. ČERVENKOVÁ, Marie. Fayet, Michelle, Commeignes, Jean-Denis, Faites une synthèse, (recenze). Etudes Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč. 34, č. 2, s. 233-234. ISSN 1803-7399.
    4. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Hard skills will qualify you, with soft skills you will rank the first. In The European Conference on Education. 2013.
    5. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Lenka ZOUHAR LUDVÍKOVÁ. Hard Skills Will Qualify You, with Soft Skills You’ll Rank the First. Online. In Conference Proceedings: The Inaugural European Conference on Education 2013. The International Academic Forum, 2013, s. 378 - 384. ISSN 2188-1162.
    6. ČERVENKOVÁ, Marie. Idées d exploitation de la fête Saint Valentin dans le cours de français. Bulletin SUF. Praha: Sdružení učitelů francouzštiny, 2013, roč. 23/2013, č. 77, s. 25-25. ISSN 1212-1657.
    7. ČERVENKOVÁ, Marie. Mara Goyet. Collège brutal (recenze). Bulletin SUF. Praha: Sdružení učitelů francouzštiny, 2013, roč. 23/2013, č. 79, s. 14. ISSN 1212-1657.
    8. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Narození dítěte v lidové kultuře východních Slovanů. In Vorel, Jan a kol. Slavica Iuvenum XIV. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2013, s. 206–215. ISBN 978-80-7464-380-4.
    9. ROSSOWOVÁ, Lucie. O rozdílnosti pojmů "verbální zdvořilost a zmírňování". In XIV Mezinárodní setkání mladých lingvistů. Jazyková euromozaika. Místo pro divergenci / konvergenci jazyků (?). 2013.
    10. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Obřady přijetí dítěte do rodiny a společenství u východních a západních Slovanů. In Konference mladých slavistů 2013, Praha, 24.-25. října 2013. 2013.
    11. HRBÁČKOVÁ, Jiřina a Milan BOHÁČEK. Praktické postřehy k významu statistické analýzy při tvorbě jazykových testů. In PaedDr. Helena Neumannová, Ph.D., PaedDr. Irena Vlčková, Ph.D. Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR. Vydání první. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013, s. nestránkováno, 35 s. ISBN 978-80-7494-004-0.
    12. ROSSOWOVÁ, Lucie. Problematika literárních korpusů jako věrohodného pramene pro diachronní studium verbální zdvořilosti. Online. In Martin Beneš, Lucie Benešová, Jan Křivan, Hana Prokšová, Kamila Smejkalová, Magdalena Zíková. Lingvistika Praha. Praha: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013, s. nestránkováno, 2 s. ISSN 1805-9988.
    13. BOHÁČEK, Milan. Překonávání problémů a protichůdných zájmů při tvorbě testových specifikací v rámci standardizace výstupního jazykového testování na Masarykově univerzitě. In Eva Kaščáková, Kristína Mihoková. FORLANG : Cudzie jazyky v akademickom prostredí. Periodický zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 20. - 21. júna 2013. 1. vyd. Košice: Technická univerzita v Košiciach, Katedra jazykov, 2013, s. 10-15. ISBN 978-80-553-1471-6.
    14. POJSLOVÁ, Blanka. Standardizace výstupních jazykových testů C1 obchodní angličtiny. ACC JOURNAL. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013, roč. 19, č. 3, s. 123-133. ISSN 1803-9782.
    15. POJSLOVÁ, Blanka. Standardizace výstupních jazykových testů obchodní angličtiny. In Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR, Liberec. 2013.

    2012

    1. BOHÁČEK, Milan. Autentické zdroje výuky odborné ekonomické angličtiny a jejich využití v souladu s autorským právem. In Eva Kaščáková, Kristína Mihoková. FORLANG: Cudzie jazyky v akademickom prostredí. Periodický zborník vedeckých príspevkov vydaný pri príležitosti 60. výročia založenia Technickej univerzity v Košiciach a Katedry jazykov. Košice: Technická univerzita v Košiciach, 2012, s. 17-26. ISBN 978-80-553-0982-8.
    2. ČERVENKOVÁ, Marie. Bakešová, Václava. Ticho a naděje. Křesťanské prvky v literární tvorbě Marie Noëlové, Suzanne Renaudové a Sylvie Germainové. (recenze). Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova Univerzita, 2012, roč. 33, č. 2, s. 221-222. ISSN 1803-7399.
    3. ŠTĚPÁNEK, Libor, Jitka ŽVÁČKOVÁ a Jana GLOMBÍČKOVÁ. Edward de Bono: Six Thinking Hats - Seis Sombreros para Pensar - Les Six Chapeaux de la Réflexion. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5773-9.
    4. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. Expression écrite : A la recherche du geste sémantique français. In 12th International CercleS Conference, Londýn. 2012.
    5. ŠRÁMKOVÁ, Eva, Zdena KUCHAŘOVÁ KALNÁ a Lucie FIALOVÁ. Hodnocení řečových dovedností v odborném a akademickém cizím jazyce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 38 s. ISBN 978-80-210-5835-4.
    6. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. L'Oeuvre mobile de Michel Butor. 1. vyd. Brno: Masarzkova Univerzita, 2012, 145 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně č. 414. ISBN 978-80-210-6220-7.
    7. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. Michel Butor : comment peindre avec les mots. In Miroslava Novotná a Colette Gauthier. Europe centrale, carrefour des cultures dans la tradition littéraire II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2012, s. 167-174. ISBN 978-80-210-5924-5.
    8. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. Michel Butor post-néoromanesque : sorcier de la réécriture. In Le « néo » dans les cultures européennes : sources, héritages et réécritures dans la littérature. 2012.
    9. ROSSOWOVÁ, Lucie. Miroslav Valeš. Lenguas de Espaňa y variedades del espaňol. In Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 407-409. ISSN 1803-7399.
    10. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Veronika DE AZEVEDO CAMACHO, Alena SIMBARTLOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK a Jana VYORÁLKOVÁ. Mozaika jazyků na MU - The Mosaic of Languages at Masaryk University - La Mosaique de langues a l'Université Masaryk - El Mosaico de lenguas en la Universidad Masaryk - Vielfalt der Sprachen an der Masaryk Universitat. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 8 s. ISBN 978-80-210-5771-5.
    11. POJSLOVÁ, Blanka. Pitfalls and challenges of relating testing and assessment to the CEFR at the tertiary level. In 12th International CercleS Conference, Londýn. 2012.
    12. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Problematické momenty při překladu dětského folkloru (na materiálu ruských říkadel). Online. In Vorel, Jan et al. Slavica iuvenum XIII. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2012, s. 290-297. ISBN 978-80-7464-188-6.
    13. ČERVENKOVÁ, Marie. Stage de la Chambre de Commerce et d´Industrie de Paris. Enseigner à communiquer dans les affaires. Bulletin SUF. Praha: Sdružení učitelů francouzštiny, 2012, roč. 22/2012, č. 76, s. 19. ISSN 1212-1657.
    14. ČERVENKOVÁ, Marie. Suggestions d´activités avec une BD. Bulletin SUF. Praha: Sdružení učitelů francouzštiny, 2012, roč. 22/2012, č. 76, s. 31. ISSN 1212-1657.
    15. BOHÁČEK, Milan, Helena HUŠKOVÁ, Blanka POJSLOVÁ a Renata PRUCKLOVÁ. Testování odborného a akademického cizího jazyka: Zásady tvorby a příklady testových úkolů. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 78 s. ISBN 978-80-210-5838-5.
    16. ČERVENKOVÁ, Marie. Učebnice odborné francouzštiny českých a francouzských nakladatelství. In Forlang. Cudzie jazyky v akademickom prostredí. 1. vyd. Košice: Technická univerzita, Katedra jazyků, 2012, s. 444-451. ISBN 978-80-553-0982-8.
    17. ŠEVEČKOVÁ, Monika. Ukrajinské a české frazeologické jednotky v dětském folkloru. Kyjev, 2012, 10 s.
    18. DE AZEVEDO CAMACHO, Veronika a Alena SIMBARTLOVÁ. Využití autentických materiálů a zdrojů v kurzu „Ekonomická a právnická španělština se zaměřením na EU“. In Konference projektu COMPACT. 2012.

    2011

    1. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. Akademická a odborná francouzština na FSS/FF a ESF MU. In Marta Rybičková. Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 87-90. ISBN 978-80-210-5413-4.
    2. ČERVENKOVÁ, Marie. Guénard, Tim. Plus fort que la haine. 1. vyd. Karmelitánské nakladatelství, 2011. Osudy. ISBN 978-80-7195-488-0.
    3. BOHÁČEK, Milan. Postupy a úskalí tvorby výstupních jazykových testů na Masarykově univerzitě. In PaedDr. Marta Rybičková, Ph.D. Sdílení zkušeností. II. konference projektu COMPACT. Sborník příspěvků z konference. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 11-19, 94 s. ISBN 978-80-210-5413-4.
    4. FIALOVÁ, Lucie a Eva ŠRÁMKOVÁ. Ústní testování v odborném jazyce. Brno. Masarykova univerzita Brno, 2011. ISBN 978-80-210-5413-4.
    5. BOHÁČEK, Milan. Využití autentických materiálů ve výuce odborné ekonomické angličtiny s ohledem na ochranu autorských práv. In Jaroslav Pichrt. Jazykové vzdělávání v ekonomických oborech a jeho cílové úrovně podle SERR pro jazyky. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference konané v rámci „Slavnostní konference k 20. výročí založení Ekonomicko-správní fakulty MU“. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 23-30, 61 s. ISBN 978-80-210-5495-0.

    2010

    1. REICHOVÁ, Hana, Hana KATRŇÁKOVÁ, Alena HRADILOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK, Marta RYBIČKOVÁ, Zdena KUCHAŘOVÁ KALNÁ, Helena HUŠKOVÁ, Eva ŠRÁMKOVÁ, Marie MÉSZÁROSOVÁ, Blanka POJSLOVÁ a Ildikó ROLLER BRESŤÁK. Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování. 2010. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 20 s. ISBN 978-80-210-5114-0.
    2. POJSLOVÁ, Blanka. Standardizace testování odborného cizího jazyka na MU. In Cizí jazyky se specifickým zaměřením ve výuce a testování (včetně češtiny pro cizince). Ústav jazykové a odborné přípravy UK, 2010, s. 64-68, 106 s. ISBN 978-80-87238-03-5.

    2009

    1. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. Michel Butor : De l'intertextualité au dialogue des arts. In Anna Kieliszczyk, Ewa Pilecka. La perspective interdisciplinaire des études françaises et francophones. 1. vyd. Lask: Oficyna Wydawnicza LEKSEM, 2009, s. 247-253, 324 s. ISBN 978-83-60178-42-3.

    2008

    1. HUŠKOVÁ, Helena. Německá čítanka ekonomických textů s cvičeními. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 73 s. ISBN 978-80-210-4571-2.

    2007

    1. BOHÁČEK, Milan, Zdeňka BRANDEJSKÁ a Eva TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ. Intelligent Vocabulary: Glosář k učebnici Intelligent Business: Upper Intermediate. Edited by Milan Boháček. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 102 s. ISBN 978-80-210-4389-3.

    2006

    1. VOGEL, Radek. Brno Studies in English (ročník 2004). Universitas. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 2006, roč. 39, č. 03, s. 70-73, 3 s. ISSN 1211-3384.
    2. TOMÁNKOVÁ, Veronika. Cvičebnice k učebnici English for business studies (Ian MacKenzie). 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, Brno, 2006.
    3. Cvičení k učebnici First Insights into Business - Modul A. Edited by Lucie Fialová. 2., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 106 s. ISBN 8021041846.
    4. BENDOVÁ, Alena, Silvie BILKOVÁ, Jiřina HRBÁČKOVÁ, Jana MUŽÍKOVÁ a Milan BOHÁČEK. Cvičení k učebnici First Insights into Business: Program distanční formy jazykového vzdělávání: Modul B. Edited by Milan Boháček. 2., přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 97 s. ISBN 80-210-4185-4.
    5. VOGEL, Radek. Expression of hierarchy in the terminology of finance and accounting. In Silesian Studies in English 2006 (Proceedings of the International Conference of English and American Studies). 1. vydání. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2006, 2006, 12 s. ISBN 80-7248-400-1.
    6. VOGEL, Radek. Terminological vagueness and achieving referential accuracy. In Discourse and Interaction 2. Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. (Edit. R. Povolná a O. Dontcheva-Navrátilová). 1. vydání. Brno: Nakladatelství Masarykovy univerzity, 2006, 2006, s. 181-192. ISBN 80-210-4203-6.

    2005

    1. VOGEL, Radek. Disentangling lexical hierarchies. In Brno Seminar on Linguistic Studies in English: Proceedings 2005. Spisy Pedagogické fakulty. 1. vyd. Brno: Nakladatelství Masarykovy univerzity v Brně, 2005, 2005, s. 125-136. ISBN 80-210-3916-7.
    2. VOGEL, Radek. Lexicology - e-learning course. 2005.

    2004

    1. BENDOVÁ, Alena, Silvie BILKOVÁ a Blanka POJSLOVÁ. Slovníček k učebnici First Insights into Business. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2004, 57 s. ISBN 80-210-3353-3.

    2003

    1. HUŠKOVÁ, Helena, Zdena KALNÁ a Lenka KAVALCOVÁ. Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů I. 1.vydání. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2003, 63 s. ISBN 80-210-3233-2.
    2. HUŠKOVÁ, Helena, Zdena KALNÁ a Lenka KAVALCOVÁ. Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů I - Klíč. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2003, 31 s. ISBN 80-210-3234-0.
    3. HUŠKOVÁ, Helena, Zdena KALNÁ a Lenka KAVALCOVÁ. Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2003, 68 s. ISBN 80-210-3235-9.
    4. HUŠKOVÁ, Helena, Zdena KALNÁ a Lenka KAVALCOVÁ. Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů II - Klíč. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2003, 33 s. ISBN 80-210-3236-7.
    5. VOGEL, Radek, Jiřina HRBÁČKOVÁ a Jana MUŽÍKOVÁ. Glosář k učebnici English for Business Studies (Ian MacKenzie) včetně změn v 2. vydání - Second Edition (2002). 2. doplněné. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 2003, 102 s. ISBN 80-210-3128-X.
    6. KAVALCOVÁ, Lenka a Helena HRADÍLKOVÁ. Österreich Portal - Erste Bank stellt sich vor. Interaktivní program pro výuku němčiny v bankovnictví. Wien: Österreich Institut, 2003.
    7. KAVALCOVÁ, Lenka. Präsentationstechniken in der interkulturellen Kommunikation. Sborník mezinárodní konference ProfiLingua 2003. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2003.
    8. KAVALCOVÁ, Lenka. Prezentační dovednosti v interkulturní komunikaci. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, roč. 5/2003, s. 10-10.
    9. VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁ. Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power). 1. vydání. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 2003, 122 s. ISBN 80-210-3262-6.
    10. VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁ. Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power). 1. vydání. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 2003, 122 s. ISBN 80-210-3262-6.

    2002

    1. KAVALCOVÁ, Lenka. Form und Funktion von modifizierten Phraseologismen in der Anzeigenwerbung. Wien: Edition Praesens Verlag für Literatur- und Sprachwissenschaft, 2002, 150 s. Sprachwissenschaft. ISBN 3-7069-0152-8.
    2. KAVALCOVÁ, Lenka a Barbora FUKSOVÁ. Kreatives Lernen. Spiegel. Die Zeitung für den Deutschunterricht. Wien: Österreich Institut, 2002, roč. 2002, č. 19, s. 31.
    3. KAVALCOVÁ, Lenka a Barbora FUKSOVÁ. Spiele im Unterricht - Folge 2. Spiegel. Die Zeitung für den Deutschunterricht. Wien: Österreich Institut, 2002, roč. 2002, č. 20, s. 31.

    2001

    1. VOGEL, Radek, Jana MUŽÍKOVÁ a Jiřina ZÁKOSTELSKÁ. Glosář k učebnici English for Business Studies (Ian MacKenzie). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2001, 86 s. ISBN 80-210-2536-0.
    2. KAVALCOVÁ, Lenka. Reforma německého pravopisu. Cizí jazyky. Časopis pro učitele všech stupňů škol a pro organizaci cizojazyčné výuky. Praha: FRAUS, 2001, roč. 2001, č. 4, s. 133-134.

    1999

    1. BILKOVÁ, Silvie. LSP FORUM 99. ATE Newsletter - zpravodaj asociace učitelů angličtiny. Praha: AUA, 1999, roč. 10, č. 3, s. 38-40. ISSN 1210-0196.

    1998

    1. SOJKOVÁ, Petra a Helena HUŠKOVÁ. Glosář k učebnici Wirtschaft-auf deutsch. 1.vydání. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 1998, 131 s. ISBN 80-210-1986-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 13. 11. 2024 02:09