Filtrování publikací

    2019

    1. STRAKA, Michal, Marek POLÁŠEK, Vít SYROVÁTKA, Rachel STUBBINGTON, Světlana ZAHRÁDKOVÁ, Denisa NĚMEJCOVÁ, Lenka ŠIKULOVÁ, Pavla ŘEZNÍČKOVÁ, Libuše OPATŘILOVÁ, Thibault DATRY a Petr PAŘIL. Recognition of stream drying based on benthic macroinvertebrates: A new tool in Central Europe. Ecological indicators. Amsterdam: Elsevier, 2019, roč. 106, NOV 2019, s. 1-11. ISSN 1470-160X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.ecolind.2019.105486.

    2018

    1. SOROKIN, Dmitry, Igor PETERLÍK, Vladimír ULMAN, David SVOBODA, Tereza NEČASOVÁ, Katsiarina MORGAENKO, Lívia EISELLEOVÁ, Lenka TESAŘOVÁ a Martin MAŠKA. FiloGen: A Model-Based Generator of Synthetic 3-D Time-Lapse Sequences of Single Motile Cells with Growing and Branching Filopodia. IEEE Transactions on Medical Imaging. IEEE, 2018, roč. 37, č. 12, s. 2630-2641. ISSN 0278-0062. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/TMI.2018.2845884.

    2016

    1. MORAVEC, Josef, Eva HRABOVSKÁ, Kateřina HROMÁDKOVÁ, Zuzana KUČEROVÁ, Václav ŠRÁMEK, Kristýna SOVOVÁ a Vladěna KUNČAROVÁ. Testujeme výukové aplikace pro tablety. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 141, č. 1, s. 47-54, 64 s. ISSN 0323-0449.

    2009

    1. BANDROVA, Temenoujka L., Milan KONEČNÝ a Monika RUSNÁKOVÁ. Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs. In Cartography and Geoinformatics for Early Warning and Emergency Management: Towards Better Solutions. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 59-67, 696 s. ISBN 978-80-210-4796-9.
    2. STANČÍK, Martin, Lucie PEKÁRKOVÁ, Zuzana MIKULÁŠOVÁ, Růžena KRHUTOVÁ, Jitka BRANDEJSOVÁ a Michal BRANDEJS. Kontrola plagiátů v seminárních pracích prostřednictvím Odevzdej.cz. Praha: Ikaros, 2009, 4 s. ISSN 1212-5075.

    2007

    1. ZORMANOVÁ, Lucie. Gender a obecné morální postoje žáků 2.stupně základní školy. In ŠIMONÍK, Oldřich, Hana HORKÁ a Stanislav STŘELEC. Hodnoty a výchova. Brno: Pedagogická fakulta MU v Brně-katedra pedagogiky, 2007.
    2. ZORMANOVÁ, Lucie. Srovnání aktivity chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy na ZŠ (výsledky předvýzkumu). In VAŠŤÁTKOVÁ, Jana a Radim POLÁŠEK. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studetnů doktorských studijních programů, sborník příspěvků z V. ročníku konference. Olomouc: Votobia, 2007, s. 119-124. ISBN 978-80-7220-306-2.
    3. ZORMANOVÁ, Lucie. Srovnání míry aktivity chlapců a dívek v předmětu občanká výchova na základní škole. In JANDOVÁ, Renáta. Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice: ČAPV, 2007.
    4. ZORMANOVÁ, Lucie. Užití prvků daltonské výchovy. Vychovávatel. Bratislava: Educatio, 2007, roč. 55, č. 2, s. 35. ISSN 0139-6919.

    2006

    1. ZORMANOVÁ, Lucie. Genderové stereotypy v literatuře pro děti. Vychovávatel. Bratislava: Educatio, 2006, roč. 53, č. 10, s. 30-31. ISSN 0139-6919.
    2. ZORMANOVÁ, Lucie. Genderové stereotypy v tradičních českých pohádkách. Komenský. Brno: Masarykova Univerzita, 2006, roč. 131, č. 2, s. 25-27. ISSN 0323-0449.
    3. ZORMANOVÁ, Lucie. Pedagogická praxe očima studentky. In FILOVÁ, Hana. Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: Katedra pedagogiky PdF MU v Brně, 2006, s. 152-153. ISBN 80-86633-67-5.

    2000

    1. MATĚJKOVÁ, Petra a Jan ŠMARDA. Srovnání působení kolicinů E1 a E2 na bakteriální buňky a jejich sféroplasty. In Sborník příspěvků V. Pracovního setkání biochemiků a molekulárních biologů. Brno MU: Masarykova univerzita, 2000, s. 24. ISBN 80-210-2538-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 27. 12. 2024 23:58