Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
LSP Forum 99. The Proceedings of International Conference on Teaching Languages for Specific/Academic Purposes in Universities. Prague, 17-19 September 1999 (2000)
K obsahu a metodice výuky cizího jazyka na pedagogických fakultách (2000)
English Texts With Tests (2001)
All you need is AMATE - Potřebujeme AMATE, novou asociaci učitelů metodiků? (2002)
English Texts With Tests II (2002)
Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers (2003)
Flight into the Land of ESP (2004)
Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU (2006)
English Texts With Tests II (2004)
Testing and Standardisation of Academic Language Competence in Non-Philology Faculty of Education Students (2007)
TESTING LANGUAGE COMPETENCE IN UNIVERSITY NON-PHILOLOGY DOCTORAL STUDENTS (2008)
Závislost efektivity výuky cizího jazyka na výukových metodách v aplikaci na děti se specifickými poruchami učení (2008)
Problematické aspekty výuky cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností (2008)
Praktický jazyk pro NŠ - 4. semestr (2008)
AJ_DTVJ _Dramatické techniky ve výuce cizích jazyků (2008)
Bakalářský studijní program (2008)
Konference s mezinárodní účastí (2008)
Kindergarten Methodology (2008)
Methodology and project teaching of English in kindergarten (2008)
Storytelling – using magic in the classroom (2008)
Přístupy k vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, PedF MU – dramatická výchova jako prostředek k výuce cizích jazyků (2008)
INTEGRACE VE VÝUCE A TESTOVÁNÍ NA ODDĚLENÍ CJV PDF MU (2009)
Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení (2009)
Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka (2009)
NLP - Storytelling techniques for communication and presentation skills (2009)
Take What You Have Got and Fly with It. (2009)
Storytelling - Shakespeare in a foreign language classroom (2009)
Storytelling and TPR in foreign language acquisition in VYL (2009)
Storytelling in foreign language acquisition (2009)
Kindergarten Methodology (2009)
Storytelling - Josef Čapek for CLIL puproses (2009)
Storytelling in language Acquisition (2009)
Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování (2010)
E-testování v doktorském a kombinovaném studiu na CJV PdF MU (2010)
Metoda TPR (2008)
Third place for an outstanding paper presentation at the International Conference of Student Research, Scholarly and Creative Activity: Foreign Languages and Cultures 2009. (2009)
Application of Alternative Methods of Language Teaching in English Language Classes Including Students with Specific Learning Disabilities (2009)
Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se speicickými poruchami učení (2009)
Zvyšování jazykových kompetencí žáků v anglickém jazyce pomocí různých výukových metod (2010)
Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky (2010)
The Use of Multimedia in Computer-Based University Student Language Testing (2011)
Standardised Testing of Academic Language Competence in Non-Philology Students (2007)
Úvod do obecné a organické chemie, biochemie a dalších chemických oborů (2011)
Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu? (2011)
Frequency Analysis of the Spanish Infinitive (2012)
ESAP and EGAP as a Part of Pre-Service Teacher Training (2012)
Motivace a proces motivování ve výuce německého odborného jazyka (2012)
Jazyk pro odborné a akademické účely ve výuce studentů Pedagogické fakulty MU (2012)
Odborný seminář k problematice čínských reálií ve vzdělávání učitelů SOŠ (2013)
Hledání nástrojů k hodnocení kvality kurikula. Recenze (2013)
Zvyšování jazykových kompetencí žáků v anglickém jazyce pomocí různých výukových metod (2011)
Využití komentovaného videa při zkvalitňování prezentací studentů (2013)
Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula. Recenze (2013)
Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání (2013)
Motivace vysokoškolských studentů k učení se německému odbornému a akademickému jazyku (2013)
Výzkum školního vzdělávání: poznatky a výzvy (2013)
1000 ukrajinských slovíček : ilustrovaný slovník (2014)
Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta (2014)
Computer-Based Testing in A Course of English for Specific Purposes (2014)
Profesní vidění u učitelů: pokus o zmapování výzkumného pole (2014)
Ptačí motivy ve slovesné tvorbě a lidových představách východních Slovanů (vybrané příklady) (2014)
Obřady přijetí dítěte do rodiny a společenství u východních a západních Slovanů (2014)
Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: pilotáž nástrojů sběru dat (2014)
Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu (2014)
Motivace vysokoškolských studentů k učení se německému odbornému a akademickému jazyku. Výsledky kvalitativní studie. (2014)
Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům III (2014)
Key Concepts in Scientific Writing. Common Mistakes, Errors and Shortcomings in Scientific Writing. (2014)
Wortschatz lernen mit Ohren, Augen und Händen (2013)
Motivation im fachbezogenen DaF-Unterricht bei tschechischen Studierenden: erste Ergebnisse einer qualitativen Studie. (2015)
Tvořivou hrou k adekvátnímu překladu (studentské překlady pro Měsíc autorského čtení 2015) (2015)
Russkij jazyk dlja akademičeskich celej II (2015)
Roĺ lingvističeskoj igry v formirovaniji rečevych kompetencij studenta pri izučeniji russkogo jazyka kak inostrannogo (2015)
Hra jako fenomén během svatebních rituálů Slovanů (srovnání folklorních pramenů) (2015)
Lexikální shluky v rámci korpusů anglických právních textů - selekce, klasifikace, didaktické aspekty (2015)
Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: vybrané analytické postupy a výsledky (2015)
Developing Cohesion in English as a Foreign Language Academic Writing through an Online Course (2015)
Developing Discourse Competence in EFL Academic Writing through an Online Course (2015)
Legal English Communicative Competence of Czech Lawyers – Language Skills and Language Systems Specifics (2015)
Surveying and Assessing Pre-Service Teachers’ Attitudes to Roma Students: The First Step in Improving (2015)
Průzkum a zhodnocení postojů studentů učitelských oborů k romským studentům: první krok k zlepšení (2015)
Eigennamen als Elemente der Bedeutungsstruktur im Werk W. G. Sebalds (2015)
From the Classroom and Back: How to Engage your Students in Language Learning When the Lesson Is Over (2016)
Lexical bundles in legal texts corpora – Selection, classification and pedagogical implications (2016)
Lexical bundles in legal texts corpora – From professional needs analysis to pedagogical implications (2016)
Reiteration relations in EFL student academic writing and the effects of online learning (2016)
Международная конференция I. – Актуальные проблемы 21 века (2016)
Creativity in foreign language teaching (2016)
Kreativní lektor znamená kreativní student (2016)
Anagnorisis as a Guide to Morals (2017)
Language and Non-Language Impact of Autonomy Support as Reported by the Students (2017)
"What teaches me what" or how students report their progress in numbers and in free writing (2017)
Students´ Attitude to Reflective Writing in ELT (2017)
Reiteration relations in EFL student academic writing and the effects of online learning (2017)
Reálie ve výuce cizího jazyka (2017)
E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (2017)
Kreativní lektor znamená kreativní student (2017)
Výuka ruského jazyka jako cizího (2017)
Poetics of the psychological game: The role of the epigraph in the short stories by E. A. Poe (2017)
E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (2017)
E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (2017)
Newspaper portrayal of teachers: A comparative study of representations of teachers in a British and a Czech broadsheet (2018)
Tailoring language courses: flexible syllabus and critical thinking (2017)
Entering the Public Sphere (2020)
Anglická terminologie pro učitele Praktický průvodce (2021)
Designing a task-based course for special educators (2022)
Comparing Stance in Student and Expert Writing: A Needs Analysis of Czech PhD Students (2022)
Measuring complexity in grammar school essays (2022)
States of Complexity. Syntactic Complexity in the English Essays of Czech Gymnasium Students (2022)
Finding proficiency through complexity (2022)
Using syntactic complexity measurements as predictors of writing quality (2022)
English Fluency Development in Czech Students Before and After Their Transition From Grammar School to University (2021)
Syntactic Complexity As An Indicator Of Proficiency In Argumentative Essays (2022)
A review of interactional metadiscourse research in postgraduate dissertations and theses across disciplines (2022)
Taking a Stance in Academic Writing: What do PhD Students Need to Know? (2023)
‘I humbly believe that…’: Stance expression in student and expert writing in linguistics (2023)
*ABA in Yelmek : A nanosyntactic account (2023)
Doktorský den Ústavu českého jazyka FF MU 2023 (2023)
Comparing stance expression in student and expert writing: A pilot study (2023)
Investigating stance expression by Czech PhD students and expert writers: A pilot interview study (2023)
It’s complicated: The relationship between lexis, syntax and proficiency (2023)
The interplay between syntactic and lexical complexity (2023)
Lexical complexity measures as indicators of essay quality (2023)
Fostering Students’ Self-Directed Language Learning: Approaches to Advising (2024)
L’insularité dans La vie de Joséphin le fou d’Ananda Devi (2024)
Comparing stance expression in student and expert writing: A needs analysis of Czech PhD students in linguistics (2024)
Literatura txeca en català: La recepció d'obres txeques de principis de segle als anys 20 (2024)
L'obra de Mercè Rodoreda en txec i eslovac. Estudi de les traduccions i de la recepció literària (2024)
Stance in L2 doctoral student writing: A corpus-based study (2024)
L'île vivante : représentation métaphorique du paysage et insularité dans Soupir, Tropique de la violence et La Vie de Joséphin le fou (2024)
Literatura a l’aula de català com a llengua estrangera: experiències i potencial (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém