Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Společensky nezávadná mluva. Praktická slovníková příručka. (1995)
Pět českých limericků (1993)
Odvaha být [orig. The Courage To Be] (2004)
E-learning přichází. Sborník příspěvků ze setkání SCO 2004: E-learning přichází (2004)
Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí (2005)
Tajemství výroby velkomoravského šperku. Archeologický experiment (2011)
Towards Machine-Actionable Modules of a Digital Mathematics Library: The Example of DML-CZ (2013)
Digitální knihovna fotografií (2013)
Portál elektronických informačních zdrojů (2013)
DML-CZ DSpace (2013)
Metadata Editor FFdigi (2013)
FFdigi DSpace (2013)
Use cases: DML-CZ vs. FFdigi (2013)
Digitální knihovna Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (2012)
ResourceSync: Synchronizace zdrojů na internetu (2014)
TIMe 4 New Media Methodologies, Vol. 4, No. 1–2, 2013–2014 (2014)
Digitální hry (2015)
Memento – cestování časem na webu (2016)
Proof-Theoretic Semantics, by Nissim Francez. (2017)
Algorithmic Theories of Problems. A Constructive and a Non-Constructive Approach (2017)
Mathematics Index and Search in DSpace (2017)
Metaphoric Structure of ANGER – Developing Usage-Based Methods for Contrastive Linguistics (2017)
Derivable Belief and Hyperintensional Algorithmic Semantics (2017)
Archeokvíz - dokaž, jak se orientuješ na Předním východě (2017)
Oddělení pravěké archeologie Předního východu (2017)
CaL2017: Cognition and Language (2017)
Using process mining to analyze students' quiz-taking behavior patterns in a learning management system (2019)
Tvorba konferenčních posterů. Podpora prezenční výuky pomocí e-learningu. Procvičování rétorických dovedností (2017)
Popelový stalking (2017)
Popelový stalking II (2017)
Filosofie a literatura v ruském kontextu (2018)
Posledný vývoj príbuzenskej terminológie v češtine a slovenčine (2018)
Přednášky o efektivním altruismu (2018)
Proof-Theoretic Semantics and Hyperintensionality (2018)
Sdvigi v refleksii Vladimira Solovjova v češskoj i slovackoj srede (2018)
Dialog - ne tol´ko prezentacija cennostej, a takže ich voploščenije (2018)
Non-traditional Students Studying for Education Degrees (2018)
ICT in Czech Students’ Learning through the Lenses of PISA 2015: A Secondary Analysis (2018)
Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015) (2018)
Ekman, Kerstin : Pes (2018)
Proběhl již IV. ročník konference Hodnoty v literatuře a umění (2018)
Solovjovův ideální dialog (2018)
Vliv výuky na míru přijatelnosti pseudovědeckých tvrzení (2018)
Kariérní poradenství a online vzdělávání (2018)
Singerův argument a důvody jednat morálně (2018)
The New Czech Grammar Checker (2018)
Towards the New Czech Grammar-checker (2018)
Etymológia príbuzenských termínov v západoslovanských a juhoslovanských jazykoch (2018)
Ambivalence in ICT-related learning (2018)
Indexování a vyhledávání matematických formulí (2018)
St Foy Révélée (2017)
Popelový stalking (2018)
Czech Republic and Norway on their path todigital education (2018)
Otevřený webový Kurz práce s informacemi (2018)
The Relationship between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic (2018)
Introducing a New Gallery Module: Store, Edit and Display Images Easily in Your Courses [online presentation] (2014)
Galerie FF MU: Modul pro správu a prezentaci obrazových a video materiálů v kurzech [presentation] (2014)
Kancelář e-learningu FF MU [presentation] (2015)
Od interaktivních materiálů k interaktivním učebnám [presentation] (2015)
Vzdělávání, technologie, prostor: Od teorie k praxi [presentation] (2015)
Online testování v ELFu: Metodika a praktické postupy [workshop] (2016)
Diskuzní workshop: Video ve výuce [workshop] (2016)
Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU [presentation] (2016)
Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU (2016)
Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu [presentation] (2017)
Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu (2017)
Současné a budoucí možnosti e-learningu na FF MU (2011)
E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů (2012)
ELFday0215: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Samostatnost a kreativita) (2015)
ELFday0915: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Mobilní technologie v akademickém prostředí) (2015)
ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty) (2016)
Co je ukryto za šmoulovým kopečkem? (recenze) (2019)
Konec jedné sklepní scény (2019)
Mezi literární reportáží, cestopisem a gonzo literaturou (recenze) (2019)
Metodika bitové ochrany digitálních dat (2019)
Explicitní/implicitní přesvědčení a derivační systémy (2019)
Efektivní altruismus: úvod a filosofická perspektiva (2019)
Tvorba výukových a konferenčních posterů (2019)
Business Research Forum : prezentace projektu TL02000146 Webový pravopisný, gramatický a typografický korektor pro český jazyk (2019)
GNU Core Utilities pro textová data (2019)
Čechořečnost - excerpta (2019)
Filosofické základy efektivního altruismu (2019)
Learning Analytics : Challenges and Opportunities of Using Data Analysis in Education (2019)
Cennosti v dialoge, dialog kak cennosť (2019)
Stridsberg, Sara: Tři hry (recenze) (2019)
Etymologie vybraných názvů zvířat v bulharštině a staroslověnštině (2019)
Persona Revisited : Filling in the Gaps via the Original Script (2019)
Historie pravdivá Jana Augusty a Jakuba Bílka (2019)
Den absolventů MU (2019)
The relationship between the age at first computer use and students' perceived competence and autonomy in ICT usage : A mediation analysis (2019)
Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce? (2019)
Relationship between early computer use and ICT competence : Evidence from OECD Countries (2019)
Kariérová adaptabilita začínajících vysokoškoláků (2019)
Research based typology of non-traditional university students studying for education degrees (2019)
Driven To Be a Non-Traditional Student : Measurement of the Academic Motivation Scale with Adult Learners After Their Transition to University (2019)
Poznámky k textu : Niklas Natt och Dag : 1793. Vlk a dráb (2019)
Kinship Terminology in Western Slavic Languages Based on Corpora Analysis (2019)
Impact of Teaching on Acceptance of Pseudo-Scientific Claims (2019)
Šestisetleté výročí bitvy na Kulikovském poli: Rusofobie a eurasijství L. N. Gumiljova v 80. letech 20. století (2019)
Digitalizace kulturního dědictví (2019)
Écriture féminine : prozatímní diskurzivní znaky (2019)
Mirja Unge: Brácha se nacpal (2019)
Tendence a proměny ve výzkumu eurasijských koncepcí po rozpadu SSSR (2019)
Kontinuita podstaty a diskontinuita formy (2019)
Comparing majka and MorphoDiTa for Automatic Grammar Checking (2019)
Comparing majka and MorphoDiTa for Automatic Grammar Checking (2019)
Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů (2019)
Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? (2019)
New Online Proofreader for Czech (2019)
CaL2019 : Cognition and Lying (2019)
Tematizace mariánského kultu v barokní literatuře na Moravě (2019)
The use of ICT by natives and immigrant children in Europe : Is there a difference? (2019)
"Fire is a Good Servant but a Bad Master" : The Burnt House 14 at Monjukli Depe (2019)
Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth (2019)
Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT (2019)
Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech (2019)
Recent Advancements of the New Online Proofreader of Czech (2019)
Computer Tools for Diachronic Research of the Czech Language (2020)
Editorial k jubilejnímu číslu Proudů (2019)
Kinship Terminology in Western Slavic Languages Based on Corpora Analysis (2019)
Linguistic Typology in Kinship Terminology of Western and Southern Slavic Languages (2018)
Mediální mini teorie (2018)
Towards research infrastructure: data cultures and research platforms (2019)
The structure of scientific annotation practices (2019)
Human-Text Interaction : Study of scientific annotation practices (2019)
Píšete do knih? aneb Co vám zapomněli ve škole říct o tvorbě poznámek (2020)
World Café na téma digitální humanitní vědy (2019)
Průvodce repozitářem vědeckých dat pro humanitní obory LINDAT/CLARIAH-CZ (2019)
Usnadněte si práci : Citace PRO a Zotero (2019)
Šéfredaktor (2019)
Výuka s využitím ICT v mezinárodní perspektivě: na cestě k moderní pedagogice (2020)
Antarktida lásky Sary Stridsberg: o autorce (2020)
01100100: Výstava studentů algoritmického umění (2019)
Pedagogický rozvoj vysokoškolských učitelů (2020)
Vysokoškolští učitelé a jejich reflexe vlastního pedagogického rozvoje (2020)
Životní dráhy neúspěšných maturantů a maturantek (2020)
Životní dráhy neúspěšných maturantů a maturantek : Neúspěšní maturanti a střední odborné vzdělávání (2020)
Lingvista vs. stroj : Rozdíl ve zpracování jazykových rovin – úskalí, možnosti a meze (2020)
Digitální kurátorství (2020)
(Při psaní) se neunáhluj. Cixous, Lispector a další : pomalost a écriture féminine (2020)
Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním (2020)
Hyperword: hledání slovních tvarů v diachronních korpusech (2020)
Príbuzenská terminológia pre označení vyšších generácií v západoslovanských a južnoslovanských jazykoch (2020)
Digging for unspecified information requirements : a case study of Digital Library of Arne Novák users (2020)
Digitální data perspektivou humanitního vědce (2020)
Substantivní slovotvorné kategorie Rosovy gramatiky „Grammatica Linguae Bohemicae“ (1672) (2020)
Nová publikace k jubileu Evy Havlové (2020)
Machine Vision / Computer Vision. Ke konceptuálním východiskům projektu Vašulka Live Archive (2020)
Hra o Robotech jako Čapkův test lidskosti (2020)
Digital Curator. International symposium (2020)
Black Box / Černá skříňka. Online exhibition. Ars Electronica festival (2020)
New Archivist : AI–curator as a means of speculative investigation of artificial intelligence externalities : Black Box / Černá skříňka case study (2020)
Čapkova hra o Robotech (2020)
Japonské hry pod mikroskopem (2020)
Biografická práce netradičních studentů vracejících se na univerzitu po předchozí neúspěšné univerzitní zkušenosti (2020)
Identity Struggles of Adult Returners (2020)
Educational Trajectories of Non-traditional Students: Stories Behind Numbers (2020)
Netradiční studenti : Role angažovanosti ve studiu (2020)
Being Introduced to Archaeology in Central Asia (2021)
Let beauty come out of ashes - Ashy layers of Monjukli Depe (2021)
Důsledky pandemie COVID-19 jako jedinečná událost a náboženství jako závislá proměnná : hledání "pohromných" a digitálních příležitostí pro religionistiku (2020)
Anotační praktiky vědců: analýza kognitivní práce (2021)
ARCLib (2020)
Lingvista versus stroj : Rozdíly ve zpracování jazykových rovin – možnosti, úskalí a meze (2020)
Filozofie za horizontem událostí I 2020 (2020)
Substantivní a adjektivní slovotvorné kategorie v příkladech z Rosovy gramatiky“ „Grammatica Linguae Bohemicae“ (1672) (2021)
Pojďme se pobavit o écriture féminine: psaní těla vs. psaní z těla a slow thinking (2021)
Poznámky k textu : Niklas Natt och Dag : 1794. Tři růže (2021)
Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů (2021)
Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů (2021)
Towards research infrastructure : digital platforms and data culture (2021)
Speaking Digital : On Digital Culture and Methodologies (2021)
The Khazar Khaganate in the Works of M. I. Artamonov and L. N. Gumilev (2021)
Šestisetleté výročí bitvy na Kulikovském poli : Rusofobie a eurasijství L. N. Gumileva v 80. letech 20. století (2021)
Výzva nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů. (2021)
Japanese Digital Games in Czech Media Discourse (2021)
Workshop počítačové lingvistiky (2021)
Výroční zpráva Filozofické fakulty Masarykovy univerzity za rok 2020 (2021)
Eurasijci, Eurasie a eurasijská studia v kontextu ruského světa (2021)
Životní cyklus Moodle na FF MU (2021)
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. (2021)
Approaching Punctuation Errors in the New Proofreader of Czech (2021)
How to ‘(not) arrive’ : Hélène Cixous’s and Sara Stridsberg’s drama vs. appropriation (2021)
Data-driven Archaeology. Are we there yet? (2021)
Data management planning for archaeologists (2021)
Some of the Old Church Slavonic names of the animals and their etymology continuators in contemporary Slavic languages (2021)
Digitální data perspektivou humanitního vědce 2021 (2021)
Establishment of a digital curation curriculum in the Czech Republic (2021)
O úniku a návratu: příběhy času (2021)
Kurátorská péče o data : digitální platformy v Digitalia MUNI ARTS (2021)
Nový archivář. Využití umělé inteligence v kurátorském projektu Black Box / Černá skříňka (2021)
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách (2021)
Software Tezaurus: nástroje pro podporu systematické a koordinované tvorby odborných tezaurů (2021)
Software Tezaurus: nástroje pro centrální systém tvorby odborných tezaurů (2021)
Software Tezaurus: funkcionalita pro styk s externími systémy (2021)
BIOGRAFICKÉ UČENÍ SE Z PŘEDCHOZÍ VZDĚLÁVACÍ DRÁHY U DOSPĚLÝCH VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ (2021)
Vizualizace dat jako informační bariéra u nevidomých uživatelů (2021)
Šéfredaktor (2020)
Šéfredaktor (2021)
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách (2021)
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách (2021)
Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním (2020)
Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním (2020)
Language Transfer and Problems of Teaching Bulgarian for Slav Students (2022)
The network(s) of Mithraism : discussing the role of the Roman army in the spread of Mithraism and the question of interregional communication (2021)
The Khazar Khaganate in the Works of M. I. Artamonov and L. N. Gumilev (2022)
N. I. Konrad: Soviet revision of western-centrism in the realms of World literature and World history (2022)
N. S. Trubetzkoy and P. N. Savitsky: Two Eurasianist approaches to the Literary Concepts of Russian Formalism (2022)
Between Eurasianism and Nationalism – Reshaping Russian identity in the Soviet intellectual milieu of the 1980s (2022)
Slovosăčetanija i ustojčivi izrazi (bălgarski ezik kato čužd za naprednali) (2022)
Three-Valued Plurivaluationism and the Higher-Order Vagueness (2019)
Techniky manipulace fotografií (2022)
Jak analyzovat obraz? Ukázka analýzy z hlediska formy (Pablo Picasso: Sen (1932)) (2022)
Jak (ne)fotit produkty? Produktová fotografie a vizuální identita v koloběhu malého podnikání (2022)
Copyright Literacy of Cultural Heritage Workers in the Czech Republic with a Focus on Librarians (2022)
Information Literacy of University Students and Its Improvement by a Campus-Wide Course: A Comparison of Czech Private and Public University (2022)
Digital Literacy Competencies and Interests of Elderly People (2022)
Opravidlo (2022)
Ratni strip – Strip u službi rata i mira (2022)
Tajemství úspěchu : Německojazyčná knižnice Album nakladatele Ignáce Leopolda Kobra v širších literárních souvislostech (2022)
A Review Study of Research Articles on the Barriers to Inclusive Education in Primary Schools (2022)
Záchrana zvukového kulturního dědictví : aktuální situace, problémy, možnosti (2022)
The foundational Eurasianist Texts in a Comprehensive English Translation (2022)
„Slovosăčetanija i ustojčivi izrazi (bălgarski ezik kato čužd za naprednali)“ i podgotovkata na bădeštite prevodači (2022)
Praktikum po bălgarski ezik kato čužd za naprednali (ustojčivi slovosăčetanija i izrazi) (2022)
Na Balkanite njama skrito-pokrito (tajnata v balkanskata frazeologija) (2022)
Digital humanities: Introduction. A 10-week course with practical sessions. (2021)
Imersivní virtuální realita ve vzdělávání : SWOT analýza (2022)
Extended mind as a way for education in the networked world (2022)
Podpora e-learningu a aktuální stav použití LMS Moodle v prostředí FF MU (2022)
OER como novo recurso didático de PLE no contexto académico eslavo (2022)
From DSpace to Islandora : why and how (2022)
Japanese Digital Games in Czech Media Discourse (2022)
Data Management Plans in Archaeology (2022)
Consideration of longevity : archiving of archaeological data (2022)
Informačně chudí : Nová cílová skupina sociální pedagogiky (2022)
Recenze: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum (2022)
Searching for a Definition of Information Literacy as a Socially Cohesive Component of Community : A Complementarity of Experts and Student Approach (2022)
Galeristka Anna : Chatbot jako vzdělávací objekt (2022)
Aetius a jeho evropská tradice (2022)
Encheduanna (2022)
Dancing between money and ideas: inclusion in primary education in the Czech Republic from 2005 to 2020 (2022)
Promýšlet Evropu 20. století : Ve stínu obra (2022)
Animated films can’t stand alone : The quantitative analysis of the distribution of movies made by studio Bratři v triku in Czechoslovakia between 1945 and 1989 (2022)
Ušlechtilý, dobrý, krásný : Římskokatolická církev a její vztah ke kinematografii v českých zemích mezi lety 1918 a 1948 (2022)
Práce s humanitními daty a jejich zveřejňování (datasety, platformy apod.) (2022)
Kurátorství nad zdigitalizovanými sbírkami (2022)
Cena děkana FF MU za popularizaci humanitních a společenských věd (2022)
Jak vikingové objevili Ameriku (2022)
Médiation, apprentissage en autonomie, plurilinguisme : les étudiants dans le rôle de youtubeurs (2022)
Autonomous learning: project results - Students in the role of youtubers (2022)
Digitalia MUNI ARTS – více než digitální knihovna : výzkumná infrastruktura Filozofické fakulty Masarykovy univerzity a systém Islandora (2022)
Perception, beliefs and attitudes towards simulation-based learning in health care students : Scoping review protocol (2023)
Jihoslovanské literatury v současných českých překladech (2022)
Design interaktivního multimediálního příběhu jako aplikace kurátorského přístupu k edukaci (2022)
Teaching and learning in higher education (2022)
Planning mindfully mixed methods research in the doctoral project. Choices and challenges. (2022)
Busca de um diálogo intercultural : literatura indígena no Brasil (2022)
Vernisáž výstavy Cesta sv. Cyrila a Metoděje a jejich žáků (2022)
Dobri praktiki pri naučnite publikacii (2022)
Ezikăt po vreme na pandemija i problemi na prevoda (2022)
Upražnenija po leksika (bălgarski ezik kato čužd za naprednali) (2022)
Tematický slovník češtiny, slovinštiny a makedonštiny (2022)
Dobri praktiki pri naučnite publikacii (2022)
Političeska korektnost i frazeologija (2022)
Naglasi kăm organiziranoto izučavane na bălgarski ezik v diasporata v Čechija (2022)
Digitální data perspektivou humanitního vědce 2022 (2022)
Digitální knihovna Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v novém kabátě : poznatky z migrace a vyhlídky do budoucna (2022)
Paměťové praktiky: metadatový popis digitalizovaného zvukového kulturního dědictví (2023)
Proč Slunce svítí a hřeje? Aristotelovy potíže podruhé. Překlad částí 3. kapitoly I. knihy spisu Meteorologiky a komentář (2022)
Šéfredaktor (2022)
Disciplinary annotation practices: Analysis of cognitive work (2022)
Data management v archeologii (2022)
University ranking (2022)
What’s Hot and What’s Not in Testing : Testing and Assessment of University Students (2022)
Remaining silent : The ongoing presence of silent films on cinema programmes in Brno between 1930 and 1936 (2022)
Kurz práce s informacemi (2022)
Historical development of the conceptualization of information literacy as a journey towards an ethical-social perspective on information behaviour (2022)
How Artificial Intelligence Reconceptualises Information Literacy: Ways to a Sustainable Creative Society (2022)
Using web analytics methods to design open web-based university courses (2022)
Transformace konceptu informační gramotnosti s ohledem na možnosti generativních systémů umělé inteligence ve školním prostředí (2022)
Knihovny jako nástroj žité sociálně-pedagogické ideje mezi lety 1918–1989 (2022)
"Židé jsou cizinci mezi námi." Jan Herben jako mladší souputník Masarykův a jejich vztah k židovství. (2022)
Profesní seniorita®: Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: pracovní sešit účastníka (2022)
Vyčerpaly se ideály otevřenosti ve vzdělávání? (2022)
Chatbots Without Artificial Intelligence In Information Literacy Education Course: Design, Implementation, Evaluation (2022)
Za Ludvíkem Armbrusterem, ředitelem centrální knihovny university Sofia v Tokiu (2022)
Literarische Grenzgänger im doppelten Sinne : Karl-Markus Gauß und Beppo Bayerl an der Grenze von Staaten und Genres. (2022)
Brünner Masaryk-Volkshochschule (2022)
Die „Volkshochschule“ - eine Gefahr für das Brünner Deutschtum? (2022)
Emil Hadina (2022)
Možnosti zkoumání sebeřízeného učení (2022)
Presenting the RomAniDat data community and an archaeofaunal dataset for Roman Italy (2023)
PhDr. Martin Krčál, Dis. (2022)
The history of chatbots : the journey from psychological experiment to educational object (2022)
FRIEDLAENDEROVÁ, Hana, Vít RICHTER a Jiří TRÁVNÍČEK. Covidočtení: co s naším čtenářstvím udělala pandemie (recenze) (2022)
Projekt S knížkou do života (Bookstart) a logopedická prevence: metodická příručka pro práci knihoven (recenze) (2022)
Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma (2022)
Vytvoření e-learningové podpory kurzu Didaktika českého jazyka a literatury I (2022)
Kadar u stripu u funkciji pripovijedanja - na primjeru Káje Saudeka (2023)
Zapojení studentů do výzkumu: Výzkumná spolupráce studujících a knihoven na KISK MU (2022)
Representation of national game productions in Czech gaming press: Japanese games in global context (2022)
Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma (2022)
Pilotní výzkumná evaluace Cyklu mediálního vzdělávání učících knihovníků: workshop v participaci s Nadací OSF (2022)
Gender change in the indrefinnmarksmål dialect (2022)
Ivan Medeši: Jezení (2022)
Tematický slovník češtiny, slovinštiny a makedonštiny (2022)
X. Národní seminář informačního vzdělávní (2022)
Knihovny současnosti 2022 : Mediální vzdělávání není bílý nosorožec (2022)
Knihovny jako průvodkyně 21. stoletím : První výstupy z projektu Nadace OSF (2022)
Mediální a informační gramotnost ve vysokoškolském kurikulu : Reflexe edukační praxe na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (2022)
Čtení vzdělává : Disciplinace, kolektivizace a profesionalizace v knihovnické profesi s ohledem na její edukační cíle v socialistickém Československu (2022)
Information Interaction (2022)
Proctoring as a journey to quality education? : A critical review of the literature (2023)
Nonlinear Interactive Stories as an Educational Resource (2023)
Educational Psychology Aspects of Learning with Chatbots without Artificial Intelligence : Suggestions for Designers (2023)
DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi (2023)
Uspořádání výstavy a vernisáž - Od Dionýsa k Trifonovi (2023)
Médiation, apprentissage en autonomie, plurilinguisme : les étudiants dans le rôle de youtubeurs (2022)
Nástroj Twine ve vzdělávání a učení : Jak tvořit nelineární digitální příběhy (2022)
Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe (2022)
Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik (2022)
Členka Meziresortní pracovní skupiny MK ČR a MŠMT ČR (2022)
Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma (2022)
8 nejčastějších typografických chyb (a jak se jim vyvarovat) (2022)
Jak na vizuální úpravu e-learningového kurzu? (2022)
Kreativní práce s jazykem (2023)
Upražnenija po leksika (bălgarski ezik kato čužd za naprednali) (2022)
L’anatomie de la prison selon François Bon et Philippe Claudel : regards croisés (2023)
6-Minute Challenge (2022)
New York - místo neuvěřitelných kontrastů (2023)
8. kroatistická setkání v Brně (3.-4. 4. 2023, Brno) (2023)
Tvář ruské propagandy na Slovensku (2023)
Settimana di studi sulla filologia e linguistica romanza per la Magistrale e il Dottorato - "Strumenti e metodi per la ricerca filologica e linguistica" 2023 (2023)
Naturalismus v historické próze Zikmunda Wintra? (2023)
Studentská literárněvědná konference 2023 (Brno) (2023)
Překlad a jeho výzvy (11 05 2023, Brno) (2023)
Khazar Khaganate in the realms of Soviet academia : From M. I. Artamonov to L. N. Gumilev and Russian nationalists (2023)
Učící knihovník - nová typová pozice v NSK? (2023)
Svět knihy Praha 2023 - Profesní fórum (2023)
Gramotnosti a kompetence dětí a teenagerů (nejen v zrcadle výzkumů) (2023)
Humanitní vědy dokořán (2023)
Školní knihovny v České republice - současnost a vize (2023)
Vitální učitel aneb proč je důležité pečovat o svoji pracovní schopnost (2023)
Hybridní výuka na vysokých školách: Strašák nebo příležitost pro rozvoj pedagogických kompetencí? (2022)
Prevodat i negovite predizvikatelstva (12. 5. 2023, Brno) (2023)
Doktorandské kolokvium Ústavu české literatury FF MU (2023)
Equine Biometry from Medieval and Modern sites in the Czech Republic (2023)
The Filiation Narrative in the Contemporary French Novel : Jean Rouaud and the Quest for the Absent Master (2023)
„Dietoví poradci“ – Nová laboratoř pro analýzu stabilních izotopů: koncept, metody, data (2023)
Reconstruction of the diet of selected individuals in Eastern Bohemia (2023)
N. S. Trubetzkoy and P. N. Savitsky : Two Eurasianist Approaches to the Literary Concepts of Russian Formalism (2022)
Perception of simulation-based first-aid training by medical students : a qualitative descriptive study (2023)
A Stitch (of Self-regulated Learning) in Time Saves Nine (2023)
Reading skills and their “products”: Integrated tasks in Academic English course (2023)
The story of becoming an autonomous learner: a case study of a student’s learning management (2023)
“I am afraid that I might catch some phrases”: language advising and affective factors (2023)
Kurt Gödel, génius matematické logiky (2023)
On the Current State of Research in Czech Baroque Homiletics with Focus on Methodology (Past and Present Research; a Summary of Research Tasks and Issues). (2023)
Posudek na projekt Kazateľská tvorba D. Mokoša OFM (1718-1776) a na kázňovú tvorbu (vo všeobecnosti) (2023)
Digitální transformace čtení. Knihovní služby, prototypy, artefakty (2023)
Predmetut Biblejskite tekstove v slavjanski prevodi - predizvikatelstvo kum prepodavatelja i studenta (2023)
Regulacija na gender korektnata komunikacija v akademichna sreda - preporuki i metodičeski dokumenti i tjachnoto priloženie (2023)
Predmetut Biblejskite tekstove v slavjanski prevodi - predizvikatelstvo kum prepodavatelja i studenta (2023)
Naglasi kăm organiziranoto obučenie po bălgarski ezik v diasporata v Čechija (2023)
Second Language Acquisition and Some of its Aspects (2023)
Čeština a elektronické nástroje (2023)
Dvě brněnské konference věnované překladu a jeho výzvám (2023)
CICM'21 Systems Entries (2021)
Promises and challenges of differentiated instruction as pre-service teachers learn to address pupil diversity (2024)
Paradigmes empruntés : le cas de crowd- (2023)
Croisement méthodologique et apports des enquêtes auprès des locuteurs pour les recherches sur l’émergence des néologismes empruntés : le cas du fractolexème binge en polonais, tchèque et français (2023)
Komentář Aristotelova komentátora (2022)
Prevod na političeski reči - specifiki i predizvikatelstva (2023)
Praznikut na Trifon Zarezan v Brno (2023)
Premonstratensian monasteries in France : interactive map (v. 1.0.3) (2020)
Aktualizační potenciál frazémů biblického původu v současném českém a ruském mediálním diskurzu (2023)
MOOCs as part of the university curriculum : A case study (2023)
Transformace konceptu informační gramotnosti s ohledem na možnosti generativních systémů umělé inteligence ve školním prostředí (2023)
ChatGPT ve školní praxi (2023)
Opportunities for Growth : the world 2100 (2023)
Středověk (jinak) trvá #18 Výkop do neznáma. Byzantská Kréta v období arabské expanze (2023)
Demonyms and Ethnonyms and their derivates in Rosa’s Grammatica Linguae Bohemicae (1672) (2022)
From DSpace to Islandora: Why and How (2023)
Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení (2023)
Jak zorganizovat ukončení vyučovacího předmětu CORE? (2023)
Slika Crne Gore u stripu Partizani Julesa Radilovića i Đorđa Lebovića (2023)
Where are they from? A pilot bioarchaeological study to identify mass grave in Jicin (Eastern Bohemia) (2023)
Exploring the periphery: Initial findings of a paleodietary analysis of a rural community in Scorrione, Sicily (2023)
Iaponica Brunensia 2023 (2023)
Cena Karla Absolona "Zlatý mamut" za popularizaci archeologie (2023)
Jízda bokem v prehistorii a klasickém starověku. (2023)
Writing Effective Test Questions (2023)
Computer or Paper? A Comparison of Two Modes of Test Administration (2023)
Král Šalamoun, Armagedon a stáje pro stovky koní. (2023)
Král Šalamoun, Armagedon a stáje pro stovky koní. (2023)
O Amazonkách a jejich koních (snad) trochu jinak (2023)
Stěhování s koňmi. (2023)
Artificial intelligence, creativity and education : finding a new perspektive (2023)
Perceptions of the Design and Use Chatbots for Educational Purposes : A Dialogue Partner (2023)
Hybrid Education through the Eyes of Information Studies and Library Science Students (2023)
Computer or Paper? A Comparison of Two Modes of Test Administration (2023)
Lodi vikingů (2023)
Teachers, Girls, Sex-bombs? Female Characters Typology in Yugoslav Partisan Comics (2023)
Computer or Paper? A Comparison of Two Modes of Test Administration (2023)
Tajemství starých tisků aneb Dílna starých tisků a práce s tiskařským lisem (2023)
Tajemství ve světě literatury (2023)
Političeska korektnost i frazeologija (2023)
Ztvárnění kolizí a peripetií v ukrajinské literární vědě počátku 20. století (2023)
Projekce, technika, architektura. Stavební historie brněnských kinosálů (2023)
Trojí bitva Svatopluka Turka. Botostroj jako román, divadelní inscenace a film (2023)
Baťa vs. komunisté. Levicová kritika podnikání Tomáše Bati (2023)
Myšlení a etika starověkého člověka (2023)
Čierna smrť zanechala výrazne stopy na vývoji nórskeho jazyka (2023)
Vytvoření e-learningové podpory kurzu Historický vývoj norštiny (2023)
Contraintes, possibilités et enjeux de l’utilisation d’anglicismes dans le rythme et la rime du rap francophone et tchèque (2023)
Filmové ateliéry ve Zlíně : Příběhy – fakta – mapy – souvislosti (2023)
Úvod do organizace znalostí : Řízené slovníky, ontologie (2023)
Videorozhovor s výtvarnicí, animátorkou a kostymérkou Taťánou Havlíčkovou (2023)
Videorozhovor s Pavlem Komárkem, rodinným přítelem animátorky Hermíny Týrlové (2023)
Videorozhovor s Ivanou Petrovou, dcerou animátora Ludvíka Kadlečka (2023)
Interaktivní webová aplikace Zlínský film (2023)
Zlinet (2023)
Filmové Brno. Dokumentace dějin uvádění filmů a diváckých preferencí v Brně v letech 1918-1945 (2023)
The Collective and Individual Legitimacy of Royal Power (2023)
The Early Dynastic (Sumerian, Southern) and Sargonic (Akkadian, Northern) Models of Royal Power (2023)
Pravěk a starověk (2023)
Škola, ideje a hodnoty ve věku tl;dr. Esej (2023)
Výkladní skříň dělnické kultury, nového socialistického města a lokální filmové tradice. Proces vymezování Filmového festivalu pracujících v letech 1948–1949 (2023)
Übersetzungen aus fremden Literaturen im Verlagsprogramm der populären Album-Bibliothek deutscher Originalromane 1846-1861 von Ignaz Leopold Kober (2023)
Život a učení adolescentů v digitální éře: východiska, výsledky výzkumu a výzvy do budoucna (2023)
Clash of data cultures : barriers and opportunities in building Digitalia MUNI ARTS infrastructure (2023)
Transformace Eurasijských koncepcí v období Studené války : Výzkum archivních materiálů (2023)
Brno v pivu : Ke změnám v hospodském portfoliu (2023)
Chceme ísť domov: osud gréckych „monarchofašistov“ v Československu (2023)
Škola, ideje a hodnoty ve věku tl;dr. Esej (2023)
Using Web Analytics Methods to Design Open Web-Based University Courses : Case Study on Creative Work with Information Course (2023)
Informační gramotnost (2023)
Nová konceptualizace fenoménu informační gramotnosti v kontextu rozvoje generativní umělé inteligence (2023)
Býti knihovníkem, býti vzdělavatelem – formování identity knihovníka Lidové knihovny na Moravě v letech 1948–1968 (2023)
Kolik češtin znám? (2023)
Čeština na útěku (2023)
Přírodní uhlovodíky, nejstarší historie (2023)
Denisa NEŠŤÁKOVÁ (ed.), Moc sexu. Sex a sexualita v moderných dejinách Slovenska. (recenze) (2023)
Mécènes et sponsors de l'Antiquité à nos jours (projets, motivations, intentions) (2023)
Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky? Vyučující oborové didaktiky (2023)
Hledání vlastní identity jako dominantní téma současné young adult fiction (2023)
Hledání vlastní identity jako dominantní téma současné young adult fiction (2023)
Kdo si hraje, (v literatuře) nezlobí (2023)
Filmové dějiny online: jak zobrazovat minulost? II - využití software Gephi ve Film studies (2023)
Digital Archives as Research Infrastructure of the Future (2023)
K historii webové knihy (2023)
Není hybrid jako hybrid (2023)
Hybridní výuka: další výzva pro vzdělávání dospělých (2023)
Podpora pracovní schopnosti jako jedna z možných cest udržitelnosti učitele (2023)
Členka poroty krajského kola Soutěže v ruském jazyce. (2023)
Ključovi kompetentnosti na ustnite prevodači ot i na bălgarski ezik (2023)
Săvremennata ezikovedska bălgaristika v Masarikovija universitet v Bărno (2023)
Konferencia "Promýšlet Evropu dvacátého století: Ve stínu obra". (2023)
"Německá" literatura "českých zemí" v žánru kompendia (2023)
Inexpressible propositions and limits of propositional notions of truth, assertion, belief and knowledge (2023)
Nakladatelství Host - prezentace a debata k vydání překladu knihy Budiansky "Na okraji rozumu: Život Kurta Gödela" (2023)
Jak se daří inovovat kurzy a vytvářet e-learningovou podporu pro studující (2023)
Promýšlet Evropu 20. století : Kontinuita vs. diskontinuita (2023)
Are Japanese Games Really Special?: A comparison of representation of Japanese and Western games in Czech gaming press (2023)
The Cretan Horse: Still a Unique Breed? : Part I: Equines on Crete from the Neolithic to the Ottoman Period (2023)
Le château de mon père: Sécurité de vie, de propriété et de l’état en Mésopotamie ancienne (2023)
Proč Slunce svítí a hřeje? Platónovo vysvětlení (2023)
“Vivere… e non stancarsi d’amare: omaggio a Ripellino oltre Praga magica”, Cultural Soirée of commemoration for the hundredth anniversary of the birth of Angelo Maria Ripellino (2023)
Paměť zvuku (Smetana–Dvořák–Janáček : K metodě zpracování zvukových nahrávek pomocí nástroje MemoVision (2023)
Radical right in Europe and East Asia: Comparison and New Approaches in Research (2023)
Filmový průmysl - Studijní opora (2022)
Completeness in partial type theory (2024)
Doktorandské kolokvium ÚČL AV v Třešti (2023)
Language advising and learner autonomy: case studies in progress (2023)
Století brněnské pedagogiky (2023)
Slovanské literatury v evropském kontextu : zvláštnosti vývoje a promýšlení alternativ (2023)
Životní dráhy opakovaně neúspěšných maturantů a maturantek (2023)
Slovanské literatury v evropském kontextu: zvláštnosti vývoje a promýšlení alternativ (2023)
Vzdělávací aktivity knihoven v perspektivě aktuálních výzkumů a rozvojových projektů (2023)
Edukační horizonty v designu a strategii služeb současné knihovny a učícího knihovníka (2023)
Rabbit Hole i Hate Speech. Studenti filozofické fakulty píší Wikipedii (2023)
Knihovny současnosti : programová sekce Mediální a digitální gramotnost (2023)
Application of Computational Methods for Comparative Music Analysis (2023)
Life Pathways of Repeatedly Unsuccessful Secondary School Examinees (2023)
Slovanské literatury v evropském kontextu: zvláštnosti vývoje a promýšlení alternativ (2023)
Spletitá cesta brazilské literatury k autonomii: 19. století (2023)
Hledání dialogu prostřednictvím překladu: literatura brazilských domorodých autorů (2023)
The Long Journey of Brazilian Literature toward Autonomy: The 19th Century (2024)
Finding Dialogue through Translation: Literature by Brazilian Indigenous Authors (2024)
Zlamanì dušì novoho stolìttja: posttravmatyčnyj syndrom, psycholohìčna beznadìja, opracjuvannja trahìčnych podìj v žyttì molodì v sučasnìj ukrajins’kìj ta čes’kìj prozì (2023)
Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses (2023)
Definice mezi pojetím αληθεια a veritas jako téma filosofie výchovy na příkladu informační gramotnosti (2023)
Využití interaktivních nelineárních příběhů pro výuku dějin každodennosti na základě práce s digitalizovaným kulturním dědictvím : případová studie s Twine2 (2023)
Issues Related to Digital Divide from the Past Perspective of Czech Scientific Journals (2003–2022) (2024)
Role veřejných knihoven v rozvoji čtenářské a informační gramotnosti a čtenářství žáků (2023)
Rozvoj kompetencí učícího knihovníka : výzkumy - kurikulum - gramotnosti (2023)
Medzinárodna asociácia porovnávacej literárnej vedy (2023)
Prepodavane na bălgarski ezik kato čužd za naprednali - aspekti i pomoštna literatura (2024)
Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS 2021 (2023)
Role veřejných knihoven v rozvoji čtenářské a informační gramotnosti a čtenářství žáků (2023)
Best Practices in the Implementation of Research Infrastructure in the Academic Environment : Shortcomings and Revisions (2023)
Co nebylo v učebnici – rozvoj kompetencí a gramotností žáků z perspektivy učícího knihovníka (2022)
Learning and Teaching in Virtual Reality. Possibilities and Limits of Collaborative Immersive Virtual Environments (2023)
Slovanské literatury v evropském kontextu: zvláštnosti vývoje a promýšlení alternativ (2023)
Příběhová próza ze života mládeže v období zlomu (2023)
Contemporary teaching methods in higher education (2023)
Jak hodnocením podpořit růst (2023)
Příběhová próza ze života mládeže v období zlomu (2023)
Regulacija na džendăr korektnata komunikacija v akademična sreda – preporăki i metodičeski dokumenti i tjachnoto priloženie (2024)
Filmové ateliéry ve Zlíně : Příběhy – fakta – mapy – souvislosti (2023)
Filozofie edukace jako reflexe společnosti: analýza krize modernity v románech Murakamiho a Houellebecqa (2023)
University Students’ Conceptualisation of AI Literacy: Theory and Empirical Evidence (2024)
Podněty ke spirituálně-kulturní identitě vzdělavatele v dnešní době (2024)
Learning and Teaching in Virtual Reality. Possibilities and Limits of Collaborative Immersive Virtual Environments (2023)
Komiks v Bosně a Hercegovině (2023)
Příběhová próza ze života mládeže v období zlomu (2023)
Kurt Gödel Day 2024 (KGD2024) with Czech Gathering of Logicians 2024 (CGL2024) (2024)
Metodika analýzy hudebně-interpretačního výkonu s podporou The Memo Vision Software (2023)
MemoVision software (2023)
Eurasianist Approach to the Concepts of Russian Formalism in Selected Works of N. S. Trubetzkoy and P. N. Savitsky (2024)
Standardní italština versus faktický jazyk Italů: norma versus realita (2024)
Jak podpořit učení studujících? (2024)
Ezikova agresija i falšivi argumenti v krizisno političesko obštuvane (2024)
Proč Slunce svítí a hřeje? : Míléťané: Oheň. Prostě oheň (2023)
Cognition and Artificial Life 2024. Peer-reviewed proceedings. (2024)
Implementing Didactic Principles in VR for Language Education (2023)
Mundane Functionality of Animation Film Production. Improvised Places for “Clean Production” in Post-WWII Czechoslovakia and Poland (2024)
The Expanded Mind as an Educational Challenge: towards new forms of Creating Sociotechnical Systems in the educational Process (2024)
Library as an Educational Institution 1918-1968: Construction of the „New Human“ as a Discontinuity in Continuity (2024)
Tři konceptualizace inforga: od entitního pojetí po distribuovaný model (2024)
Doktorandské kolokvium Ústavu české literatury FF MU 2024 (2024)
Jazyk a sociální interakce v přirozeném světě: o Goodwinově teorii ko-operativního jednání (2024)
Ezikovata agresija v parlamentarnata reč – otraženie na obštestvenite krizi (2024)
Prevod na frazeologizmi s pomoštta na izkustven intelekt (2024)
Ezikovoto nasledstvo na organiziranata prestăpnost prez 90-te godini na 20-ti vek v postkomunističeskite dăržavi (2024)
Nova političeska frazeologija v bălgarskata publična reč (2024)
Usvojavaneto na slavjanski ezik kato čužd kato uslovie za uspešna integracija na bežancite (za situacijata na ukrainskite medici v Čechija) (2024)
Po stăpkite na svetite bratja Kiril i Metodij (2024)
Quand le néologue se fait étymologiste. De la néologie identitaire à la néologie des dictionnaires (2024)
Didaktika sociolektologie a neologie francouzštiny skrze rapové texty : hip-hop based education v univerzitní praxi (2024)
Umělá inteligence a její spirituálně-teologická reflexe (2024)
AI Literacy in Higher Education: Theory and Design (2024)
Srovnání nástrojů na opravu českých textů (2024)
Chceme ísť domov: osud gréckych "monarchofašistov" v Československu. (2023)
Save the Greek children! Press Reactions to the Arrival of Greek Refugees to Czechoslovakia (2024)
Konferencia "Promýšlet Evropu dvacátého století: Kontinuita vs. diskontinuita". (2023)
Influences of the Literary Canon: Statistical Analysis of High School Reading Lists in the Czech Republic (2024)
Two Cases of Deduction with Descriptions and Partiality (2024)
Breaking the Wall of Cold War Eurasianism (2024)
SAXOPHON-SUSI (Miss Saxophone) (DE 1928) Directed by Carl [Karel] Lamač (2024)
Second Language Teacher Education (2024)
Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách (2024)
Named Entity Linking in English-Czech Parallel Corpus (2024)
Development and Transformation of Eurasianism during the Cold War : Research of Archival Documents (2024)
Lidé - práce - animace. Světy animovaného filmu na Kudlově (2024)
Naturalismus v historické próze Zikmunda Wintera? Winter mezi kulturní historií a beletrií (2024)
Prefigirani glagoli - semantika i upotreba (bulgarski ezik kato čužd za paprednali) (2024)
Paříž — centralita jako iniciátor deperiferizace (2023)
Synonymní/variantní tvary verbálního substantiva jako problém konzistentní lemmatizace (2024)
Plurilingual Competence in a Child: A Case Study (2024)
„Já se chci vrátit domů… Soudní procesy s tzv. řeckými monarchofašisty v Československu v 50. letech 20. století“ (2024)
Cena prorektorky za excelentní výsledky v doktorském studiu (2024)
Poster : Development and transformation of Eurasianism during the Cold War – Eurasianism in the Soviet intellectual milieu (2024)
Video presentation : Development and transformation of Eurasianism during the Cold War – Eurasianism in the Soviet intellectual milieu (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém