Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Das Zentrum fuer Lehrerweiterbildung an der Masaryk-Universitaet Brno (1997)
Model informační sondy s využitím výpočetní techniky k jejímu vyhodnocení (1997)
CADdy Junior 9 ve výuce na PdF MU Brno (1997)
K rozvoji technického myšlení na základní škole (1997)
K didaktice v technických předmětech (1997)
Člověk a technika (1997)
Elektrikářské práce a domácí dílna (1997)
Drobná domácí údržba (1997)
Valeologie a technika (1997)
Místo grafiky v technickém vzdělávání (1997)
Projektová cvičení - nový předmět v přípravě učitelů TeV (1997)
Inovace obsahu výuky elektrotechniky vzhledem k současným potřebám praktického života (1997)
Problematika koncepce technického vzdělávání v oblasti elektrotechniky (1997)
Provoz domácnosti; Údržba a úklid domácnosti; Údržba oděvů a textilií v domácnosti (1997)
Využití počítačů ve výuce (1996)
Technický rozvoj a základní škola (1996)
K technickému vzdělávání žáků ZŠ (1996)
Základní vzdělání a profesionální orientace (1996)
SW CADy JUNIOR na základní škole (1996)
Postoj odborných škol k technickému vzdělávání na ZŠ (1996)
Perspektivy technických předmětů na základní škole v ČR (1996)
Zkoumání plynulosti textu žákovských písemných projevů (1991)
K rozvoji technického vzdělání na II.stupni základních škol (1992)
Technická muzea a jejich využití v pedagogické praxi. (1993)
Společenské změny a technická výchova (1993)
Technická výchova na základní škole (1993)
The Training and Development of Teachers. (1993)
Výuka CAD na základní škole (1995)
CAD-SW ve výce na základní škole (1995)
Technický úkol jako základní prostředek výuky (1995)
Specifika přípravy učitelů pro výuku dílenských prací na zvláštních školách (1995)
Vysokoškolská přednáška a didaktické prostředky (1995)
Drobná domácí údržba (1997)
Drobná domácí údržba (1997)
Schema řešení technického úkolu žáky základní školy (1994)
Technické vzdělávání ve školské soustavě (1995)
K modernizaci vyučovacího procesu technické grafiky (1995)
Rozvíjení technického myšlení na podkladě řešení tématických úkolů (1995)
Modernizace ve výuce technického kreslení (1995)
K modernizaci technické grafiky (1996)
Nové směry v technickém vzdělávání (1996)
Přístup SOŠ a ISŠ k technickému vzdělávání (1996)
Motivace žáků k technickému vdělávání (1996)
Technická grafika. (1997)
Modernizace technické grafiky projektovým programem. (1998)
Technika trochu jinak (1998)
Strategie rozvíjení znalostí a samostatnosti v technické grafice (1998)
Informační technologie ve vzdělávání učitelů (1998)
Technické předměty na základní škole a jejich vztah k přírodovědným oborům (1998)
K didaktice v technických předmětech (1998)
Učitel technické výchovy a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami (1998)
Člověk a technika, energie a energetika (1998)
K výuce k práci s počítači na základních školách v Brně. (1998)
Didaktika technických předmětů na pedagogické fakultě MU v Brně. (1998)
Podněty pro sebereflexi aneb studenti hodnotí učitele. (1999)
Počítač jako pomocník učitele. (1999)
Využití počítače v práci učitele. (1999)
Počítač ve výuce praktických činností. (1999)
K didaktice technických přemětů. (1999)
Ke zvýšení úrovně didaktiky technických předmětů. (1996)
Odborné a pedagogické kompetence učitelů technických předmětů na základní škole. (2000)
Tvořivost a počítačová grafika. (1999)
Počítačová grafika na základní škole. (1999)
Problematika profilace učitele technických předmětů na základní škole. (2000)
Školní dílny - laboratoře budoucnosti. (2000)
Vliv informační výchovy na vzdělávání. (2000)
Komunikace mikrokontroléru s okolím 2 (2000)
K přípravě studentů technické výchovy na pedagogickou praxi (1995)
K přípravě učitelů pro práci s postiženými dětmi se zaměřením na pracovní terapii (2000)
K přípravě učitelů technických předmětů pro práci s postiženými dětmi (2000)
Ke koncepci dvoustupňového studia učitelství pro základní školy se zaměřením na technické předměty (2001)
K projektu studia učitelství technické výchovy na pedagogické fakultě MU v Brně (1991)
Problémové situace ve výuce a jejich vliv na rozvoj technické tvořivosti (1995)
K pedagogické kvalifikaci učitelů technických předmětů na středních odborných školách a odborných učilištích (1995)
Didaktika technické výchovy (1993)
Technické předměty na základní škole (1997)
Výroba kovů (1997)
Hypertextové dokumentografické systémy ve výchovně vzdělávacím procesu (2001)
Využití hypertextu ve výchovně vzdělávacím procesu (2001)
Kde děti hledají pomoc (2002)
Základy práce s PC Windows 95, Windows 98 a Windows ME (2002)
Pracovní činnosti na základní škole (2001)
Bakalář jako pomocný učitel na základní škole (2001)
Didaktika technické výchovy (2001)
On efforts to collegially develop teacher professionalism (2002)
II. národní konference - Distanční vzdělávání v České republice současnost a budoucnost-sborník příspěvků (2002)
Základy pedagogicko-psychologického poradenství pro učitele (2002)
Věčné světlo (2002)
Z jiných časopisů: Být mladým Evropanem (2002)
Ke vztahu učitelů a školních psychologů: paradoxy učitelských objednávek (2002)
Využití přímého přenosu měřených dat do počítače v laboratorním cvičení z fyzikální chemie při kineticko-spektrofotometrickém stanovení vitamínu C v nápojích (2003)
Konstruktivismus - inspirace pro pedagogickou praxi a rozvoj osobnosti. (2002)
Základy práce s PC - Word, Excel, PowerPoint 97-2002, Služby sítě internet (2004)
Kurzer Abriss und Zeitüberblick über die Geschichte der deutschsprachigen Länder (2004)
Bemerkungen zur deutschen Phonetik (2004)
Moderní učebnice programování PIC (2004)
Identitätsentfaltung im "Tschechoslowakismus" und der Aufbruch zu neuen Denkmustern (2004)
Identitätsentfaltung im "Tschechoslovwakismus"und der Aufbruch zu neuen Denkmustern (2004)
Moderná učebnica programovania mikrokontrolérov PIC (2005)
Internet a didaktika (2002)
Malé multimediální pracoviště (2002)
K přípravě učitelů základních škol pro oblast informačních technologií a svět práce (2003)
Úloha exkurze v procesu profesní orientace na ZŠ (2003)
Technické předměty na základních školách ve Francii (2003)
K přípravě učitelů pro oblast profesní orientace (2004)
Rámcový vzdělávací program a profesní orientace na základních školách (2004)
Specifika didaktiky vyučovacích předmětů technického a informačně technologického charakteru (2004)
Profesní orientace žáků (2005)
K pedagogické praxi studentů technické a informační výchovy (2005)
Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků (2005)
Didakticky účinná výuka (2003)
Projektové vyučování v informatice (2004)
Alternativní hodnocení žáků základní školy (2004)
Počítačová grafika ve výuce základní školy (2004)
Technologie prezentační techniky (2005)
Využití informací z internetu ve výuce (2005)
Jak žije naše budoucnost (2005)
ISSUES OF BULLYING SOCIO DIAGNOSTIC SYSTEM (2005)
Tvořivá činnost v elektronice na základní škole (2001)
Strategie naplňování klíčových kompetencí Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVPZV) v praktických činnostech na druhém stupni ZŠ (2006)
Počítačové viry v rozlehlých počítačových sítích (2004)
Příprava budoucích učitelů na testy ECDL (2003)
Informační technologie 2. (2004)
Vytváření obsahu sítě Internet (2004)
SYSTÉM PRO DIAGNOSTIKU KLÍMATU TŘÍDY DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM SOCIO (2006)
Materiály a technologie-dřevo (2006)
Materiály a technologie- plasty (2006)
Diagnostic Methods for Healthweise Orientated Vocational Selection of Primary School Pupils (2006)
Testování kvality výukových opor a vlivu činnosti tutora (2006)
Využití Macromedia Studio 8 pro podporu výuky (2006)
Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education (2006)
Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu základních škol (2006)
Využití informačních technologií ve výuce předmětu materiály a technologie- dřevo, plasty na PdF MU (2007)
Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu základních škol (2006)
Moderní učebnice programování jednočipových mikrokontrolérů PIC 2 (2007)
Moderní elektronické stavebnice ve výuce elektroniky na základních a středních školách (2007)
POUŽITÍ FLASHE VE VÝUKOVÝCH APLIKACÍCH (2007)
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pro obory technického charakteru a řemesla (2007)
Profesní orientace a řemesla (2007)
Úloha učitele předmětů technického charakteru v procesu profesní orientace žáků (2007)
Člověk a svět práce na 2. stupni ZŠ - základní dílo (2007)
Specifika didaktiky technických předmětů (2006)
Člověk a svět práce - vzdělávací oblast RVP pro základní vzdělávání ve školské praxi (2006)
Informační a komunikační technologie (2006)
Praktické činnosti technického charakteru (2006)
Technické centrum pro mládež - možnost nebo utopie? (2007)
Dopravní výchova v učivu 2. stupně ZŠ (oblast Člověk a svět práce) (2006)
Aktivizující metody výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ (2006)
Využití Flash animací ve studijních oporách (2007)
Flash 1 - tvorba inteligentní grafiky - multimediální učebnice (2007)
FLASH IN TEACHING (2007)
Flash2, Základy programování v AS2-multimediální učebnice (2007)
Elementární technické vzdělávání jako základ perspektivního profesního uplatnění (2007)
Strategie tvorby e-learningových materiálů (2007)
Elektronika (technická praktika z elektroniky) (2007)
Ergonomics in the context of contemporary education (2007)
Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu ZŠ (2007)
Moderní technologie ve výuce (2007)
Jak jednoduše na multimediální výukové opory (2007)
Programový číslicový regulátor otáček točivých strojů zejména parních turbin (1973)
Zařízení pro automatické prohřívání tlakových nádob zejména parních turbín a parovodů (1972)
Zařízení k automatickému spouštění turbosoustrojí pomocí univerzálního spouštěcího programu (1972)
Vysílač tlakových impulsů pro hydraulické regulační zařízení parních turbin (1972)
Computer Based Learning In Science (2001)
Logika (2007)
Visual Basic 6.0 (2002)
Příklady Visual Basic 6,0 (2002)
Visual Basic.Net (2005)
Příklady VB.NET VS 2003 (2006)
Příklady Visual Basic.NET VS 2005 (2007)
Základy teorie informačních systémů (2007)
Databázové systémy - teorie a návrh relačních databázových systémů (2007)
Příklad na tvorbu návrhu datové základny ve Visul Studiu 2005 (2007)
Systém Socio (2007)
Barvy - program pro snímání dat a vyhodnocování barevného sémantického diferenciálu (2007)
The impact of information technologies on teachers social, mental and physical health (2007)
Projektový přístup a projektové řízení při výuce informatických předmětů (2007)
Informační bezpečnost a systém jejího řízení (2007)
Orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k profesím technického charakteru - dílčí výsledky výzkumu (2008)
Podpora zaměření žáků k technickým oborům a řemeslům. (2007)
Možnosti podpory technického zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2007)
Wie kann die Schule dazu beitragen, das Gesundheitsrisiko von Schüler / -inen/ -n bei Computernutzung zu minimierren? (2008)
Wie kann die Schule dazu beitragen bei Computernutzung zu minimierren? (2008)
Digitální technologie a technika (2006)
Softwarové aplikace (2006)
Využití digitálních technologií ve výuce na ZŠ (2008)
Práce s digitálními přístroji a technologiemi (2008)
Adaptive Process Management Overview (2008)
Technické vzdělávání, základní školy a profesní orientace (2008)
K profesní orientaci a technickému vzdělávání v základních školách - dílčí výsledky výzkumného šetření (2008)
ZPŮSOBY TVORBY FLASH ANIMACÍ PRO STUDIJNÍ OPORY (2008)
FLASH SIMULACE PRO PODPORU VÝUKY (2008)
Tvorba moderních multimediálních studijních opor (2008)
MODERNÍ WIKI SYSTÉMY VE VZDĚLÁVÁNÍ (2008)
VÝUKA POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ POMOCÍ E-LEARNINGU (2008)
NÁSTROJE PRO ONLINE SPOLUPRÁCI STUDENTŮ (2008)
NÁSTROJE PRO TVORBU INTERAKTIVNÍCH STUDIJNÍCH OPOR (2008)
The role of basic schools in vocational guidance for pupils: on the situation in the Czech Republic (2008)
Technické vzdělávání na druhém stupni ZŠ v České republice v kontextu kurikulární reformy (2007)
EVALUATION OF CLASSROOM CLIMATE IN SECONDARY EDUCATION (2008)
Podpora zaměření žáků k technickým oborům a řemeslům (2008)
E-LEARNING FLASH APLICATIONS AND THEIR COMMUNICATION WITH SURROUNDING (2008)
MOŽNOSTI KOMUNIKACE FLASH ANIMACÍ S OKOLÍM (2008)
Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol (2008)
Use of Webservice for sending of test results (2008)
Pregraduate Teacher Training 1. (2008)
Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail (2008)
2. ročník konference Moderní technologie ve výuce (2008)
Vytváření multimediálních výukových opor (2008)
Použití třídy Transition Manager (2008)
Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ (2008)
Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I. (2008)
Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu (2008)
Testy (2008)
Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ (2008)
K profesní orientaci a technickému vzdělávání v základních školách - dílčí výsledky výzkumného šetření (2008)
Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol (2008)
Třída Tweener - jak na ni (2009)
Výměna vložky zámku. (2008)
Magnetický zámek. (2008)
Jak připravit žáky a jejich rodiče na nebezpečí plynoucí z rozvoje telekomunikací a zejména internetu (2008)
The role of basic school in vocational guidance for pupils: On the situation in the Czech republic (2009)
SYSTÉM PRO SÍŤOVÉ TESTOVÁNÍ ŽÁKŮ A STUDENTŮ GENEROVÁNÍM TESTŮ (2008)
Koncepce a modernizace výuky počítačové grafiky na KTeIV pedagogické fakulty MU Brno (2009)
Use of multi-agent systems in project management (2009)
K orientaci mládeže na technické obory a řemesla v Jihomoravském regionu (2009)
K orientaci mládeže na technické obory v Jihomoravském kraji - výzkumné šetření (2009)
Aspekty didaktiky dopravní výchovy v přírodovědném a technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ (2008)
Sociální sítě a jejich vliv na změny použití Internetu ve škole (2009)
Positive and negative aspects of using chat in primary school pupils (2009)
K orientaci mládeže na technické obory v Jihomoravském kraji - výzkumné šetření. (2009)
Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2009)
Podíl základních a středních škol na orientaci mládeže k oborům technického charakteru (2009)
Člověk a svět práce na 2. stupni ZŠ (2009)
K orientaci mládeže na technické obory a řemesla (2009)
K možnostem podpory orientace žáků k technickým oborům (z případových studií) (2009)
Ke studiu učitelství technické a informační výchovy v České republice (2009)
STRUKTURNÍ HETEROGENITA SVAROVÝCH SPOJŮ (2009)
Hry, hračky a stavebnice ze dřeva (2009)
Web soutěže tvořivosti studentů katedry technické a informační výchovy (2009)
XHTML a tvorba webu (2009)
Co umí třída Tween (2009)
Streaming FLV souboru v AS3 (2009)
VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH (2009)
Rozvíjení technických činností dětí a mládeže (2009)
Miska - Práce s technickými materiály (2009)
CALPHAD a difúze uhlíku ve svarových spojích ocelí (2009)
VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ (2009)
ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH (2009)
Problematika dřevěných hraček v technickém vzdělávání žáků a studentů (2009)
Využití technologie DiV při výuce IT (2009)
USE OF ADOBE FLASH FOR THE CONTROL OF SYSTEMS CONNECTED TO THE PC (2009)
THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS (2009)
INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE (2009)
THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION (2009)
USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION (2009)
Interactive Flash animations cooperating with real systems (2009)
Náš nový interaktivní výukový systém MyIMLE (2009)
Nové technologie ve výuce (2009)
Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů (2009)
Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole (2009)
Možnosti propojení Flash animací s měřícími systémy pro podporu výuky (2009)
Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor (2009)
Cyklus přednášek na téma: Tvorba inteligentmí grafiky, Základy programování a 3D programování (2009)
Realizace soutěže tvořivosti studentů katedry technické a informační výchovy PdF MU (2009)
Počítačová 3D grafika a její využití ve výuce i v pedagogické praxi (2009)
Role školy v profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - případové studie (2009)
Využítí technologií Adobe Flash, PHP a MySQL v Administračním systému, jehož cílem je získávání průběžných výsledků studentů (2009)
Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů (2009)
Using MyIMLE in education (2009)
Program pro řízení a tvorbu interneových a intranetových testů (2009)
Program pro intranetovou prezentaci testů s výběrovou a tvořenou odpovědí (2009)
Program pro internetovou prezentaci testů s výběrovou a tvořenou odpovědí (2009)
Logika (2009)
Aspekty didaktiky elektroniky na druhém stupni ZŠ (2009)
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k technickým profesím (2009)
Člen oborové rady doktorského studijního programu v oboru pedagogika - UP Olomouc (2009)
Technické vzdělávání, základní školy a profesní orientace (2009)
K orientaci mládeže na technické obory a řemesla v Jihomoravském regionu (2009)
K orientaci mládeže na technické obory v Jihomoravském kraji - výzkumné šetření (2009)
Podíl základních a středních škol na orientaci mládeže k oborům technického charakteru (2009)
Career Choice in Pupils with Special Education Needs - Comparison of Case Studies (2009)
K možnostem podpory orientace žáků k technickým oborům (z případových studií) (2009)
Ke studiu učitelství technické a informační výchovy v České republice (2009)
ASPNET 3.5 (2009)
Objektově orientované programování v jazyce Visual Basic 2008 (2009)
Načítání dat ze souborů umístěných na serveru (2009)
Interactive Flash animations cooperating with real systems (2009)
INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE (2009)
Náš nový interaktivní výukový systém MyIMLE (2009)
USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION (2009)
VUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ (2009)
VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH (2009)
ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH (2009)
Workshop jako forma výuky v předmětu aplikace techniky na 1. stupni ZŠ v práci s kovy (2009)
Metoda bezprašného pískování v předmětu materiály a technologie (2009)
Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ (2008)
Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I. (2008)
Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu (2008)
Význam technické grafiky v technickém vzdělávání (2010)
Školní poradenství - téma pro (nejen) psychologické vzdělávání učitelů (2009)
Počítačové simulace fázových rovnováh v ocelích (2010)
POKROČILÉ FERITICKÉ ŽÁROPEVNÉ OCELI A JEJICH POUŽITÍ V ENERGETICKÉM PRŮMYSLU (2010)
TECHNICKÁ GRAFIKA A KONSTRUKCE V TECHNICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ (2010)
The Specifics of Professional Choice of Pupils with a Disability (2010)
SOCIAL NETWORKS AND THEIR INFLUENCE UPON CHANGES IN USE OF THE INTERNET AT SCHOOLS (2010)
Prevention of cyber crime in the primary and secondary school (2010)
První rok učení se řemeslu: od představ k realitě (2010)
Specifika seniorského vzdělávání v oblasti výpočetní techniky (2010)
Žáci se speciální vzdělávací potřebou: integrace do všeobecných proudů nebo cílené praktické vyučování? K roli učitelů technických činností. (2010)
Volba povolání na ZŠ praktických s využitím multimediální výukové opory (2010)
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických. (2010)
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických. (2010)
Počítačové simulace fázových rovnováh v ocelích (2010)
Využití MyIMLE při výuce digitální techniky (2010)
NOVÉ TECHNOLOGIE VE VÝUCE (2010)
Na co Moodle sám nestačí (2010)
Využití MyIMLE při výuce digitální techniky (2010)
Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami (2010)
I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU (2010)
Využití MyIMLE při výuce digitální techniky (2010)
NOVÉ TECHNOLOGIE VE VÝUCE (2010)
Na co Moodle sám nestačí (2010)
Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami (2010)
Profesní orientace na 1. stupni základní školy očima učitelů (2010)
Institucionální chápání práva (2009)
Technika a technické vzdělávání pro druhý stupeň ZŠ (2010)
Elektronika v praktických činnostech na druhém stupni ZŠ I. (2010)
Nové technologie ve výuce 2010 (2010)
Elektronika v praktických činnostech na druhém stupni ZŠ II. (2010)
MYIMLE SYSTÉM PŘI VÝUCE ELEKTRONIKY, ELEKTROTECHNIKY A DIGITÁLNÍ TECHNIKY (2010)
MYIMLE SYSTÉM PŘI VÝUCE ELEKTRONIKY, ELEKTROTECHNIKY A DIGITÁLNÍ TECHNIKY (2010)
Cyklus přednášek na téma: Tvorba inteligentmí grafiky, Základy programování a 3D programování (2010)
AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ (2008)
AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ (2010)
Portál studijních a výukových opor KTEIV (2010)
Analogový signál – záznam pozice posuvníku (2010)
Adobe Captivate - studijní výukové opory (2010)
Aproximační A/D převodník (2010)
Digitální signál – záznam pozice posuvníku (2010)
Integrační A/D převodník (2010)
Hradlo NOT – rozhodovací úroveň (2010)
Paralelní A/D převodník (2010)
D/A převodník s příčkovou odporovou sítí (2010)
Logická funkce vyjádřená Karnaughovou mapou, pravdivostní tabulkou a výrazem (2010)
Činnost invertoru, druhu logiky a připojení tlačítek (2010)
De Morganův zákon pro operaci NAND (2010)
De Morganův zákon pro operaci NOR (2010)
Dynamický hazard (2010)
Statický hazard (2010)
Souběhový hazard (2010)
Dvoubitový binární asynchronní čítač vpřed (2010)
Dvoubitový binární asynchronní čítač vzad (2010)
Činnost klopného obvodu D (2010)
Činnost klopného obvodu RS (2010)
Činnost posuvného registru (2010)
Činnost střadače (2010)
Činnost klopného obvodu T (2010)
Captivate - otevření projektu (2010)
Flash simulace činnosti AdobeCaptivate - otevření prázdného projektu (2010)
Captivate - menu Insert (2010)
Captivate - vložení FLV videa do projektu (2010)
Captivate - přehled obsahu nabídky Preferences (2010)
Základy práce s PC - soubor materiálů (2010)
Distanční opory ve výuce (2010)
Načítání dat ze souborů umístěných na serveru (2010)
Streaming FLV souboru v AS3 (2010)
Co umí třída Tween (2010)
Třída Tweener - jak na ni (2010)
Použití třídy Transition Manager (2010)
Užitečné nástroje pro tvorbu distančních výukových opor. (2010)
Využití distančních opor v prezenční výuce (2010)
Význam subjektivního hodnocení kvality výuky, práce učitele a úrovně studijních opor (2010)
Možnost použití Flash interaktivních animací ve Wordu a PowerPointu (2010)
Informační a komunikační technologie v práci sociálního pedagoga (2010)
Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor (2010)
Nové technologie ve výuce 2010 (2010)
Technická grafika v technické a informační výchově (2010)
Informační technologie 1 (2010)
Informační technologie 2 (2010)
Praktická robotika na ZŠ (2010)
Možnosti využití Adobe Flash ve výuce (2010)
Postup a problematika při určování druhu dřeviny (2010)
Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů (2010)
Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů (2010)
Specifika studijní a profesní orientace u žáků s poruchami učení a chování (2010)
Problematika výukových stavebnic a výukových balíčků ve výuce elektroniky na základních a středních školách (2010)
Výchova k volbě povolání na prvním stupni základní školy. Ano či ne? (2010)
Motivy a okolnosti volby oboru u studentů středních odborných učilišť (2010)
Exkurze jako specifická forma výuky (2010)
Střední odborná učiliště a jejich podíl na volbě učebního oboru u žáků základních škol (2010)
Orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k profesím technického charakteru. (2010)
Člen vědecké rady Pedagogické fakulty Univerzity Palackého Olomouc (2010)
Člen habilitační komise v oboru pedagogika (UP Olomouc) (2010)
Člen oborové rady doktorského studijního programu (UP Olomouc) (2010)
Aspekty rozvoje psychomotorických dovedností u žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol (2010)
Žáci se speciální vzdělávací potřebou: integrace do všeobecných proudů nebo cílené praktické vyučování? K roli učitelů technických činností. (2010)
Aplikace projektové výuky jako metody aktivní práce studentů při tvorbě drátěných hlavolamů v předmětu praktika-kovy (2010)
Tvarování a ohýbání dřeva v parní lázni. Demonstrace principu v laboratorních podmínkách. (2010)
Tvarování pěněných plastů pomocí technologie řezání odporovým drátem při výrobě komponentů plastické mapy historického objektu (2010)
Motivy a okolnosti volby oboru u studentů středních odborných učilišť (2010)
První rok učení se řemeslu: od představ k realitě (2010)
Specifika studijní a profesní orientace u žáků s poruchami učení a chování (2010)
Střední odborná učiliště a jejich podíl na volbě učebního oboru u žáků základních škol (2010)
The Specifics of Professional Choice of Pupils with a Disability (2010)
Materiály a technologie kovy I - přednášky (2010)
Politický extremismus v ozbrojených sborech jako destabilizující prvek vnitřní bezpečnosti (2009)
Ústavní základy vojenských krizových stavů a ukládání povinností při řešení vojenských krizových situací v České republice (2009)
Career Choice in Pupils with Special Education Needs - Comparison of Case Studies (2011)
Specifics of career orientation of primary practical school pupils and use of study supports in this field (2011)
Life and work on Masaryk University, Faculty of education, Brno, Czech republic (2011)
Study supports with internal intelligence (2011)
Problémy v oblasti přípravy žáků na volbu povolání očima výchovných poradců, školních psychologů a pracovníků úřadů práce (2011)
Aspirations of the youth for technical professions (2011)
Novinky v komunikačních technologiich (2011)
Měření mikrotvrdosti v heterogenních svarových spojích (2011)
Učební pomůcky a modely (2011)
Demonstarční modely v technické grafice (2011)
3D CAD - vizualizace, parametrizace a ergonomie (2011)
How to Educate for Democracy in Schools in Societies without Democratic Tradition (1993)
Geografie a geoinformatika – výzva pro praxi a vzdělávání (2011)
Professional choice of Pupils with Special Education Needs (2011)
Tři různé podoby volby: vliv emocí a školy v případových studiích (2011)
K profesní orientaci a technickému vzdělávání v základních školách (2011)
Povolaní (2011)
Prevention of cyber crime in the primary and secondary school (2011)
Preference žáků ZŠ praktických při volbě povolání (2011)
Preference žáků ZŠ praktických při volbě povolání (2011)
Volba povolání u žáků ZŠ praktických s využitím multimediálních metod výuky (2011)
Editorial (2011)
Review of an educational construction kit Robo Kit 1 by ROBOROBO CO LTD (2011)
Using distance study supports in face-to-face education (2011)
New technologies in education (2011)
Review of the book: Novák Petr: Mobilní roboty – pohony, senzory, řízení Praha: BEN Technická literatura, 2005. (2011)
Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2011)
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce (2011)
Efficiency of using blended learning in education of technical subjects (2011)
Jak na studijní opory s vnitřní inteligencí (2011)
Jak na studijní opory s vnitřní inteligencí (2011)
Efficiency of using blended learning in education of technical subjects (2011)
5. mezinárodní konference "Nové technologie ve výuce" (2011)
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. Professional Assessment to Students with Special Educational Needs and Their Success at the Job Market (2011)
MyIMLE systém ve výuce technických předmětů (2011)
Aspirace a možnosti sociálně znevýhodněných žáků z dětských domovů v oblasti přípravy na volbu povolání. (2011)
Profesní orientace jako pedagogický proces. (2011)
Rámcový vzdělávací program a profesní orientace v základních školách (2011)
Praktické technické vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2011)
Motivy a okolnosti volby oboru u studentů středních odborných učilišť (2011)
Podíl integrovaných škol, středních odborných škol a odborných učilišť na profesní orientaci žáků se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2011)
Možnosti I. stupně základních škol v přípravě na volbu studijního oboru či povolání. (2011)
Člen vědecké rady Pedagogické fakulty UP v Olomouci (2011)
Možnosti a perspektivy technické a informační výchovy (2011)
Problémy v oblasti přípravy žáků na volbu povolání očima výchovných poradců, školních psychologů a pracovníků úřadů práce (2011)
Praktické vzdělávání, základní školy praktické a profesní orientace (2011)
Materiály a technologie kovy II – přednášky (2011)
Využití externích systémů spolupracujících s Flash animacemi k motivaci žáků s mentální retardací (2011)
Učební pomůcka pro demonstraci metody vakuového tváření plastů (2011)
Elektrotechnika 2 (2011)
Elektronika 2 (2011)
Role učitele ve virtuálním světě (2011)
Možnosti využití virtuálních tříd v přípravě budoucích učitelů (2011)
Učitelé v akci: ČT1 - Dobré ráno s jedničkou (2011)
LABYRINT POZNÁNÍ: interaktivní výstava v Technickém muzeu Brno (2011)
Festival vědy: Den Vědců 2011 (2011)
Výstava Mladý tvorca 2011 (2011)
Žáci se speciální vzdělávací potřebou: profesní orientace – dílčí výsledky výzkumu. (2012)
Multimediální učební pomůcky v materiálovém inženýrství (2012)
Bezpečnost práce při práci s technickými materiály (2012)
Základy konstruování (2012)
Olympiáda techniky Plzeň 2009 - Mezinárodní studentská soutěž a konference (2009)
Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV (2009)
Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV (2009)
Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV (2009)
Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV (2009)
Výroční konference České geografické společnosti: Nové výzvy pro geografii (2012)
Vzdělávání seniorů v oblasti práce s výpočetní technikou v rámci Univerzity třetího věku (2012)
PROFESNÍ ORIENTACE ŽÁKŮ ZŠ PRAKTICKÝCH Z POHLEDU VÝCHOVNÝCH PORADCŮ (2012)
PROFESNÍ ORIENTACE ŽÁKŮ ZŠ PRAKTICKÝCH Z POHLEDU VÝCHOVNÝCH PORADCŮ (2012)
Preference oborů a profesí u žáků s lehkým mentálním postižením v rozhovorech s výchovnými poradci (2012)
Preference oborů a profesí u žáků s lehkým mentálním postižením v rozhovorech s výchovnými poradci (2012)
INOVACE VYBAVENÍ PC LABORATOŘE PRO VÝUKU PŘEDMĚTŮ TECHNICKÉ A INFORMAČNÍ VÝCHOVY (2012)
Atlas of Materials Structures - Educational Software (2012)
Základy konstruování (2012)
Nové technologie a konstruování (2012)
Inovace technické grafiky a konstruování (2012)
Některé faktory profesní orientace u sociálně znevýhodněných žáků základních škol (2012)
Inovace technické grafiky (2012)
Redistribution of Carbon and Nitrogen in Heterogeneous Weld Joints of Creep-Resistant Steels (P91/P22) (2012)
externí člen (2012)
The specific features of professional aspirations of pupils with special educational needs in Czech basic schools (2012)
Projektování a příprava výuky technických (přírodovědných) předmětů - výuková opora (2012)
Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora (2012)
Hodnocení žáků a studentů - výuková opora (2012)
Vliv technické výchovy na bezpečnost práce (2012)
Vliv technické výchovy na bezpečnost práce (2012)
Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems (2012)
Studijní a výukové opory s vnitřní inteligencí (2012)
Dynamic study support with connected external systems (2012)
Dynamic study support with connected external systems (2012)
Výuka programování robotů na 1. stupni ZŠ (2012)
Nové technologie nejen ve výuce odborných technických předmětů (2012)
Flash aplikace komunikující s LMS MOODLE (2012)
Nové technologie ve výuce - sborník příspěvků (2012)
Moderní učebnice programování PIC 2. díl (2007)
Volba povolání na ZŠ praktických (2012)
Den vědců (2012)
Mladý tvorca 2012 - prezentační výstava Nitra SK (2012)
Workshop technické muzeum Brno (2012)
Workshop technické muzeum Brno v rámci derniéry Výstavy Labyrint poznání (2012)
Výstava Labyrint poznání, Technické muzeum Brno - exponát drážní zabezpečovací systém řízený procesorem Robokit (2012)
FLASH APLIKÁCIA NA WEB PREZENTÁCIU OZVUČENÝCH POWERPOINTOVÝCH PREDNÁŠOK (2012)
Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení (2012)
Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce (2012)
Vliv technické výchovy na bezpečnost práce (2012)
Kurz - Informační technologie 1 (2012)
Bezpečnost práce při práci s technickými materiály (2012)
Vzdělávací oblast člověk a svět práce na II. stupni základních škol (2012)
Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2012)
Okolnosti volby studijní/profesní cesty u žáků se sociálním znevýhodněním (2012)
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v oblasti přípravy k volbě povolání a podpora školy (2012)
Externí člen zkušební komise a komise pro rigorózní řízení (2013)
Soumrakový spínač (stmívač) – pedagogicko – technická dokumentace (2012)
Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce (2012)
Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení (2012)
Podpora a doprovod osob se zdravotním postižením při volbě profese a začlenění na trh práce (2012)
Inovace technické grafiky (2012)
Inovace technické grafiky a konstruování (2012)
Základy konstruování (2012)
Nové technologie ve výuce odborných technických předmětů (habilitační práce) (2012)
Elektromontážní souprava a její využití na základní škole (2012)
Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities (2012)
Kurzer Abriss und Zeitüberblick über die Geschichte der deutsch-sprachigen Länder (2004)
Vybrané kapitoly z obecné didaktiky (2004)
Informační a komunikační technologie 1 (2013)
Didaktika odborných předmětů technického charakteru (2013)
Externí člen vědecké rady (2013)
Svět práce a příprava učitelů (2013)
Svět práce a příprava učitelů (2013)
The specific features of professional aspirations of pupils with special educational needs in Czech basic schools (2013)
Realities of inclusive education in Czech basic schools: new challenges for psychologists (2013)
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : disertační práce (2013)
Volba povolání na ZŠ praktických : svět řemesel a povolání (2013)
Výuková opora pro podporu volby povolání u žáků s lehkým mentálním postižením (2013)
Damašková ocel v učňovském školství (2013)
Konstrukční stavebnice v technickém vzdělávání (2013)
Grafická komunikace a technické kreslení (2013)
Grafická komunikace a technické kreslení (2013)
Konstrukční stavebnice v technickém vzdělávání (2013)
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pro obory technického charakteru a řemesla (2013)
Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením (2013)
APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT (2013)
Informační a komunikační technologie 2 (2013)
Science slam (2013)
Festival vědy s RWE (2013)
Nové technologie ve výuce (2013)
Nové technologie ve výuce (2013)
Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce (2013)
Flash interface pro řízení systémů pomocí PLC (2013)
Creation of Interactive Multimedia Study Supports (2013)
ICT in technical subjects (2013)
Gaudeamus 2013 (2013)
UŽ JE ČAS (2013)
Digitální technika (2013)
Elearning and mobile devices – technical problems and possible solutions (2013)
Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study (2013)
K pedagogické praxi studentů učitelství - dílčí výsledky výzkumu (2014)
Výuka CAD v oboru učitelství pro střední školy (2014)
Technika a praktické činnosti na ZŠ (2014)
Výuka technické grafiky s využitím výpočetní techniky na ZŠ (2014)
Výuka technické grafiky s využitím výpočetní techniky na ZŠ (2014)
ICT IN TECHNICAL SUBJECTS (2014)
ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ (2014)
ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ (2014)
REALIZACE ELEKTRONICKÝCH SYSTÉMŮ V PROSTŘEDÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLY (2014)
RUKODĚLNÉ PRÁCE (2014)
UČEBNÍ POMŮCKA PRO VÝUKU TECHNICKÉHO KRESLENÍ (2014)
VYUŽITÍ H&S ROBOTICKÉHO SYSTÉMU VE VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ NA ZŠ (2014)
EFEKTIVITA VÝUKY ENERGETIKY NA ZŠ (2014)
Dotkni se vědy - workshop - Cestuji časem: od mamutů po roboty (2014)
Badatelna – 10. díl: Co je to neviditelné světlo (2014)
Science slam (2014)
Druhý ročník soutěže programování robotů 2014 (2014)
ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION (2014)
ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION (2014)
Interactive animation as a motivation tool (2014)
Úloha učitele předmětů technického charakteru v procesu profesní orientace žáků (2014)
Člen komise pro obhajoby disertačních prací v oboru pedagogika (UP Olomouc) (2014)
Evaluace struktury a náplně předmětů informatického charakteru na katedře technické a informační výchovy PedF MU (2014)
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s akcentem na využití multimediálních výukových opor: Studie na základě metody ohniskové skupiny a řízených rozhovorů s učiteli (2014)
Kurz: MSBP_ZIT - Základy informačních technologií, SV4BP_DT1E Didaktická technologie 1, ZS1BP_DIT1 Informační technologie 1 - prezenční studium (2014)
Kurz: SZ7BP_DTI2 - Informační technologie 2 - prezenční studium (2014)
Architektura počítačů (2014)
Základy výpočetní techniky - IT Essentials v 5. (2014)
Kancelářské programové vybavení - soubor výukových prezentací (2014)
Využití robotických stavebnic v technické výchově na ZŠ (2014)
Workshop - využití robotické stavebnice v technické výchově na ZŠ (2014)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2014)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2014)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2014)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2015)
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s akcentem na využití multimediálních výukových opor: Studie na základě metody ohniskové skupiny a řízených rozhovorů s učiteli (2014)
Elearning and mobile devices - technical problems and possible solutions (2013)
Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study (2013)
APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT (2013)
Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích (2014)
Využití technologie Adobe Flash ve výuce (2014)
Aplikace 3D grafiky ve výuce na ZŠ (2014)
Využití sady aplikací Google Apps ve výuce (2014)
Praktická robotika na ZŠ - prchající kartáčci (2014)
Výroba plošných spojů na ZŠ - realita nebo utopie? (2014)
Výuka domovních rozvodů elektrické instalace na základní škole (2014)
Námět formule (2014)
Vybrané aspekty seniorů při práci s ICT (2014)
Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích (2014)
Člen komise pro obhajoby disertačních prací v oboru pedagogika (UP Olomouc) (2015)
Člen redakční rady (2015)
Využití CAD systémů při výuce technického kreslení (2015)
CAD a vizualizace ve výuce technické grafiky (2015)
Učební pomůcky ve výuce technické grafiky (2015)
Science slam MINI (2015)
První Business Research Forum Masarykovy univerzity (2015)
Brněnský Lunapak - Science slam MUNI (2015)
Centrum pro transfer technologií - TT DAY tak trochu jinak (2015)
Olympiáda techniky Plzeň 2015 (2015)
VYUŽITÍ ELEKTROTECHNICKÉ STAVEBNICE Z 16PINOVÝCH PATIC NA DRUHÉM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY (2015)
ALTERNATIVNÍ VÝUKA VÝTVARNÉ VÝCHOVY PRO 6. ROČNÍK ZŠ A PRIMY NA VÍCELETÝCH GYMNÁZIÍCH (2015)
NÁVRH PRAKTICKÉ UČEBNÍ POMŮCKY ŘÍZENÉ POČÍTAČEM (2015)
Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies (2015)
Interactive forms of technical education support in primary and secondary schools. (2015)
Člen oborové rady Ph.D. studijnímu oboru Informační a komunikační technologie ve vzdělávání (2016)
Progresivní metody výuky v technicky zaměřených předmětech na základní škole (2015)
Pedagogická diagnostika a orientace žáků k technickým profesím (2015)
New technologies in education (2015)
Informační věda ve vzdělávání učitelů. (2015)
New technologies in education (2015)
Využití CAD systémů při výuce technického kreslení (2015)
Výuka elektroniky a elektrotechniky na PedF MU (2015)
Use of robotic systems in interest groups at elementary school (2015)
Člen komise pro obhajoby disertačních prací Ostravská univerzita (2015)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2015)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2015)
Aufbau und Programmierung der Roboter als ein effektiver Weg zur Technologie (2016)
Prostorová představivost v technické grafice (2016)
Vzdělávání v oblasti alternativních zdrojů potravy - hmyz jako potravina v podmínkách České republiky (2016)
Podpora technického vzdělávání na základních školách v České republice (2016)
3D grafika v přípravě učitelů a ve výuce žáků základních škol (2016)
Proměna kurikula technické výchovy v České a Slovenské republice po roce 1989. (2016)
Člen vědeckého výboru mezinárodní konference (2016)
Čestné uznání za celoživotní zásluhy o rozvoj fakulty (2016)
Člen redakční rady. (2016)
Olympiáda techniky Plzeň 2016 (2016)
NÍZKONÁKLADOVÝ MODEL FPV KVADROKOPTÉRY (2016)
VYTVOŘENÍ MODELU JADERNÉHO REAKTORU (2016)
INTELIGENTNÍ SVĚTELNÁ KŘIŽOVATKA (2016)
RECYKLACÍ A POZITIVNÍM PŘÍSTUPEM K NOVÝM, KRÁSNĚJŠÍM VÝROBKŮM ANEB NOVÝ ROZMĚR PRACOVNÍCH ČINNOSTÍ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE (2016)
ROBOTIKA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE (2016)
Člen komise pro obhajoby disertačních prací Ostravská univerzita (2016)
Noc vědců v technickém muzeu Brno (2016)
Praktické úlohy z elektroniky (2016)
Základné obvody a systémy mobilného robotického systému (2016)
Školní modul čtyřmístného BCD dekodéru a zobrazovače s latch registrem pro výuku digitálních systémů (2016)
Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ (2016)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2016)
Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů (2016)
Cesty k profesionalizaci kariérového poradenství – zpráva z konference (2016)
Business Research Forum 2017 (2017)
VÝUKOVÁ OPORA PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLU – AUTOMATICKÉ VEDENÍ VLAKU (2017)
HLAVY SI LÁMEM NEJRADĚJI S HLAVOLAMEM (2017)
Olympiáda techniky Plzeň 2017 (2017)
E-LEARNING COURSE AS THE FIRST STEP TO A MYSTERIOUS WORLD OF SCIENCE AND TECHNOLOGY (2017)
Vědohraní (2017)
Den otevřených dveří na ZŠ speciální v Heřmanově Městci (2017)
Vítání prázdnin v Heřmanově Městci (2017)
Memoriál Dany Tunkrové -soutěž stavby a programování robotů s wokshopem pro rodiče s dětmi (2017)
Divadelní kontejner - Technická výchova jako nutá součást vzdělávání (2017)
VYUŽITÍ MODELŮ VE VÝUCE ELEKTROTECHNIKY (2017)
VÝZVY A RIEŠENIA VO VÝUČBE ELEKTROTECHNIKY PRE DIGITÁLNYCH DOMORODCOV (2017)
The Role of Games in Popularization of Science and Technology (2017)
Informačné technológie – nástroj zvýšenia kvality výučby elektrotechnických odborov (2017)
ENGINEERING EDUCATION AND SCIENCE & TECHNOLOGY POPULARIZATION AMONG YOUNGSTERS SUPPORTED BY IT (2017)
Výuka technického kreslení na ZŠ s využitím učebních pomůcek (2017)
Robotická sobota ve VIDA (2018)
Čestný redaktor (2017)
Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol (2018)
Olympiáda techniky Plzeň 2018 (2018)
Namakaný deň prednáška Kružky stavby a programovania robotov (2018)
Namakaný deň tvorivá dielna Programování a stavba robotů v praxi (2018)
Worksop stavba a programování robotů pro žáky ZŠ - 4 hodiny (2018)
RÁDIEM ŘÍZENÝ MODEL AUTA (2018)
HRAVÉ STOLOVÁNÍ (2018)
Brno v pohybu (2018)
Strukturní stabilita a difúze uhlíku a dusíku ve svarových spojích feritických žáropevných ocelí (2018)
Memoriál Dany Tunkrové - soutěž programování robotů (2018)
Den dětí v technickém muzeu (2018)
Noc vědců v technickém muzeu Brno - 100 let vědy (2018)
Step by Step to the World of Science and Technology (2018)
VIDA - bastlfest (2018)
Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol (2018)
Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol (2018)
Didaktika informačních technologií pro 1. stupeň ZŠ (2018)
Digitální technologie v primárním vzdělávání (2018)
Strukturní stabilita a difúze uhlíku a dusíku ve svarových spojích feritických žáropevných ocelí (2018)
Kyberbezpečnost z pohledu žáka základní školy (2018)
Výuka prožitkem? Recenze počítačové hry This War of Mine (2014) (2019)
Robotic Systems and Present (2019)
Robotic Systems and Present (2019)
Memoriál Dany Tunkrové - soutěž programování robotů (2019)
ROBOTIÁDA (VIDA centrum) (2019)
Robosobota pro rodiny s dětmi (2019)
Rozvoj informatického myšlení na KTIV – robotika a programování -popularizační akce při dnu otevřených dveří (2019)
Popularizační workshop stavby a programování robotů na ZŠ Svitavy (2019)
Business Research Forum 2019 (2019)
Robotické hračky a stavebnice popularizační workshop ZŠ Novolíšeňská (2019)
Robotické hračky a stavebnice popularizační workshop ZŠ Židlochovice (2019)
Příměstský tábor - série 9 workshopů na KTeIV - robotické systémy (elektronicky řízená bláznivá rakev) (2019)
Noc vědců v technickém muzeu Brno 2019 (2019)
VIDA - bastlfest 2019 - Elektronické digitální hračky a modely - tři na sebe navazující celodenní workshopy (2019)
Games in technical education (2019)
Step by Step to the World of Science and Technology (2018)
Informačné technológir - nástroj zvýšenia kvality výučby elektrotechnických odborov (2018)
Výzvy a riešenia vo výučbe elektrotechniky pre digitálnych domorodcov (2018)
Namakaný deň prednáška Výukové stavebnice, nebo aktuálně využívané systémy pro výuku elektroniky a robotiky (2019)
Namakaný deň tvorivá dielna Programujeme robotické systémy v assembleru (2019)
Za hranice školy: Polytechnika jako průsečík mezi formálním a neformálním vzděláváním - výroba Elektrosolitéru (metodický manuál) (2019)
Techniky a materiály v práci speciálního pedagoga - INTERAKTIVNÍ OSNOVA (elektronické studijní opory pro studenty) (2019)
Praktické činnosti ve volnočasových aktivitách - INTERAKTIVNÍ OSNOVA (elektronické studijní opory pro studenty) (2019)
Praktické činnosti pro učitelství MŠ - INTERAKTIVNÍ OSNOVA (elektronické studijní opory pro studenty). (2019)
Programování v assembleru - série 4 na sebe navazujících 8 hodinových workshopů (2019)
Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci (2020)
Digitální technologie v preprimárním vzdělávání (2019)
Lidové tradice a řemesla v praktických činnostech - INTERAKTIVNÍ OSNOVA (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Aplikace Techniky 1 - INTERAKTIVNÍ OSNOVA (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Speciální praktikum - INTERAKTIVNÍ OSNOVA (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Techniky a materiály v práci speciálního pedagoga - INTERAKTIVNÍ OSNOVA (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes (2019)
Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP (2020)
Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP (2019)
Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci (2019)
Rozvíjení personální, sociální a občanské kompetence učitelů, studentů a žáků (2020)
A proposal of a concept of outdoor education for primary and lower secondary schools – the case of the Czech Republic (2021)
Mapy a zeměpis s pomocí (nejen) Google (2020)
Story cubes – „desková hra“ do výuky jazyků (2020)
Řešení problémových úloh pomocí analytických nástrojů (2020)
Výukové projekty se zaměřením na opětovné využití jednorázových plastů při výuce pracovních činností na ZŠ (2020)
Výukové projekty se zaměřením na opětovné využití jednorázových plastů při výuce pracovních činností na ZŠ (2020)
Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools (2020)
Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools (2020)
Postprocessing 3D výtisků (2020)
Postprocessing 3D výtisků (2020)
Realizace interiérového designu na 2.stupni ZŠ v rámci polytechnických výukových programů (2020)
Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic (2020)
Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic (2020)
ROBOTIÁDA 2020 (VIDA centrum) (2020)
Novinky ze světa moderních Hi-Tech pomůcek pro osoby se zrakovým postižením (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Příprava pokrmů – tipy a náměty nejen do školy (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Zpracování polymerních hmot od A do Z (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Recyklujeme - výrobky z odpadového materiálu (elektronické studijní opory pro studenty) (2020)
Dvoudenní workshop výroba závodního robota pro roborace 1 (2020)
Dvoudenní workshop výroba závodního robota pro roborace 2 a rozvoj informatického myšlení na KTIV – popularizační akce při dnu otevřených dveří na PedF MU (2020)
Robotiáda 2020 soutěž robotů (2020)
Robosobota – workshop robotických hraček ve vzdělávání (2020)
Desetidenní workshop stavby a programování robotů – měření a měřící přístroj pro oživování robotů 1 (2020)
Dvoudenní workshop stavby a programování robotů – návrh, dokumentace a výroba robota (2020)
Olympiáda techniky Plzeň 2020 - Mezinárodní studentská soutěž a konference (2020)
PRÁCA S EPOXIDOVOU ŽIVICOU- PRSTENE (2020)
PRÁCA S EPOXIDOVOU ŽIVICOU - PRSTENE (2020)
Opětovné použití papírových tašek v praktických činnostech (2020)
REUSE OF PAPER BAGS IN ACTIVITY LESSONS (2020)
Olympiáda techniky Plzeň 2020 - Mezinárodní studentská soutěž a konference (2020)
Bastlfest On-line, festival kutilství pro celou rodinu, Vida Brno (2020)
Videotutoriál - Montáž Podvozku 1 (2020)
Videotutoriál - Montáž Podvozku 2 (2020)
Videotutoriál - Montáž Podvozku 3 (2020)
Videotutoriál - Montáž Podvozku 4 (2020)
Videotutoriál - Montáž Podvozku 5 (2020)
Videotutoriál - Model 1 (2020)
Videotutoriál - Model 2 (2020)
Videotutoriál - Doporučení 1 (2020)
Proceedings of 27th Central European Conference: (Teaching) Regional Geography (2020)
Jak může zeměpis přispět k digitální gramotnosti? (2020)
Hodnocení FVC a PEF u pubescentů a adolescentů na venkovské a městské škole (2020)
Náměty k výuce pohybové soustavy na 2. stupni ZŠ (2020)
Prevence správného držení těla u leváků a praváků při zrychleném růstu v období puberty a adolescence (2020)
Hodnoty krevního tlaku u pubescentů a adolescentů na základní a sportovní škole (2020)
Zánětlivá onemocnění slinivky břišní, jejich příčiny a rizikové faktory (2020)
Recenze článku "Percepcia rastlinných plodov žiakmi základných škôl alebo čo je pekné, je aj dobré" (2020)
Revize zpracování učiva o řasách v přírodopisných učebnicích a pracovních sešitech (2020)
ENGINEERING EDUCATION AND SCIENCE & TECHNOLOGY POPULARIZATION AMONG YOUNGSTERS SUPPORTED BY IT (2017)
Architektura počítačů (2021)
Soubor výukových videí - počítačová grafika (2021)
(Teaching) Regional Geography. Proceedings of 27th Central European Conference: (2020)
(Teaching) Regional Geography. Proceedings of 27th Central European Conference: (2020)
Ozoboti na českých školách: zkušenosti učitelů základních škol (2021)
Implementation of GIS in upper secondary curriculum in Czechia – current situation and future perspectives (2021)
Implementation of GIS in upper secondary curriculum in Czechia – current situation and future perspectives (2021)
Geographic information systems in primary and secondary education: A systematic review (2021)
Geographic information systems in primary and secondary education: A systematic review (2021)
Využití GIS v problémově orientovaných učebních úlohách na příkladu zeměpisného učiva (2021)
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (2021)
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (2021)
Geoinformační technologie ve výuce zeměpisu (2021)
Rozvíjíme digitální kompetence venku - Brněnský učitelský meeting (2021)
Geoinformační dovednosti ve výuce zeměpisu (2021)
Rozvoj geoinformačních dovedností prostřednictvím GIS u žáků a studentů (2021)
Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic (2021)
Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic (2021)
E-KURZ: IT bezpečnost a gramotnost ve vzdělávání (2021)
Virtuální realita a její využití na ZŠ (2021)
Virtuální realita a její využití na ZŠ (2021)
3D tištěné puzzle se skenovatelným QR kódem (2021)
3D tištěné puzzle se skenovatelným QR kódem (2021)
Koncepce rozvoje geoinformačních dovedností ve výuce na základních a středních školách (2021)
GIT do škol: Implementace geografických informačních systémů do výuky na základních a středních školách (2021)
Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP (2021)
Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci (2021)
Videotutoriál - Řešení obvodů metodou uzlových napětí a smyčkových proudů (2021)
Videotutoriál - Praktické rady pro řešení obvodů (2021)
Videotutoriál - Theveninův teorém a transfigurace (2021)
Videotutoriál - Rošťáci Roboťáci a algoritmus (2021)
Videotutoriál - Elektronika pro rošťáky roboťáky - diody (2021)
Videotutoriál - Tajemný pojem "robot" - roboti a čas (2021)
První pomoc z perspektivy studentů a učitelů na 2. stupni ZŠ s přihlédnutím k terénní výuce (2021)
Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství (2021)
Přírodní poměry a flóra v okolí města Bílovce (2022)
Přírodní poměry a květena v okolí Velkého Beranova (2022)
Přírodní poměry a květena území západně od Olešnice (2021)
Přírodní poměry a flóra území západně od Černé Hory (2021)
Přírodní poměry a flóra území jihovýchodně od města Havlíčkův Brod (2021)
Soubor didaktických prostředků pro výuku vybraných témat z Biologie člověka na ZŠ (2021)
Motivace studentů pro studium geologie a paleontologie na středních školách a jejich možné zlepšení (2022)
Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technologií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů (2021)
Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers. (2021)
Koncepce rozvoje geoinformačních dovedností ve výuce na základních a středních školách (2021)
3D tisk a jeho uplatnění na základních a středních školách (2021)
Teachers’ experience with digital games in Czech primary schools (2022)
Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technološgií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů (2021)
Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers (2021)
Náměty k výuce jednobuněčných organismů v 6. ročnících základních škol s využitím 3D tisku (2022)
Náměty na distanční i prezenční výuku dýchací soustavy pro žáky druhého stupně základních škol (2022)
Vliv covidové doby na fyzickou kondici žáků druhého stupně základní školy (2022)
How does the LED strip change color (2022)
How does the LED strip change color (2022)
Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technološgií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů (2021)
Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers (2021)
Effective Teaching through Multidisciplinary Lessons Adopting 3D Print – Preliminary Study (2022)
Koncepce rozvoje geoinformačních dovedností ve výuce na základních a středních školách (2021)
The current state of ICT security at Czech primary schools (2022)
Výtvaření výukových modelů pomocí technologie 3D tisku (2022)
Vytváření výukových modelů pomocí technologie 3D tisku (2022)
3D tisk jako příležitost pro vytváření výukových modelů pro výuku přírodopisu a biologie (2022)
DIKOBRAZ 3D tiskne a modeluje (2022)
GIT do škol: web pro podporu rozvoje geoinformačních dovedností ve výuce (2022)
Odhadování hodnot fyzikálních veličin (2022)
3D tisk jako příležitost pro vytváření výukových modelů pro výuku přírodopisu a biologie (2022)
How to teach, design and program robotic and IoT systems (2022)
Experiences with an Innovative Approach to CAD/CAE System Teaching at Secondary Vocational Schools (2022)
Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci (2022)
Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího NPN tranzistoru (2022)
Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího PNP tranzistoru 1 (2022)
Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího PNP tranzistoru verze 2 (2022)
Výukový materiál - Tahák : Pozor na úrovně napětí na vstupech a výstupech, aby nedošlo ke zničení procesoru (2022)
Videotutoriál - Jak pracuje bipolární tranzistor (2022)
Jak pracuje bipolární tranzistor (2022)
Videotutoriál - Činnost paralelního AD převodníku (2022)
Videotutoriál - Činnost přímého DA převodníku (2022)
GIT do škol: web pro podporu rozvoje geoinformačních dovedností ve výuce (2022)
Rozvoj geoinformačních dovedností ve výuce (2022)
Rozvoj geoinformačních dovedností ve výuce (2022)
Cena děkana za příkladnou pedagogickou práci: výjimečný projekt (2022)
Vliv koronakrize na tělesné složení a pohybové aktivity sportovců (2022)
Porovnání tělesného složení u žáků sportovních a nesportovních tříd 2. stupně základní školy (2022)
Den biologie 2022 (2022)
Festival vědy (2022)
MjUNI - Lidské smysly – díky nim vidíme, slyšíme, dotýkáme se světa (2022)
Den biologie podzim 2022 (2022)
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (2021)
Noc vědců (2022)
Člověk pod mikroskopem (2022)
Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky (2022)
Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky (2022)
Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky (2022)
Texty k základům ELEMENTÁRNÍ GEOMETRIE (2023)
Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika (2022)
Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika (2022)
Sada lekcí 3D tisku 1 - Pod Mikroskopem, Stereometrie, Kartogram, Pravoúhlé promítání (2021)
Sada lekcí 3D tisku 2 - Terén na mapě, Hrací kostka, Objemy a povrchy těles, Brailova kostka (2022)
Sada lekcí 3D tisku 3 - Vodní filtr, Platónovská a archimédovská tělesa, Principy symetrie, Tvary pobřeží, Členitost pobřeží (2022)
3D tisk a jeho uplatnění na základních a středních školách (2023)
Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky v hodinách zeměpisu n základní škole (2023)
Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika (2022)
Texty k základům ELEMENTÁRNÍ GEOMETRIE (2023)
Webová aplikace pro plánování studia (2023)
Webová aplikace pro plánování studia (2023)
Programování jednodeskového počítače v blokovém programovacím jazyce pro základní školy (2023)
Programování jednodeskového počítače v blokovém programovacím jazyce pro základní školy (2023)
The Concept of Developing Geoinformatics Skills in Teaching at Primary and Secondary Schools (2023)
Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology (2023)
Interaktivní osnovy – distanční výukové materiály k prezenčně vyučovaným předmětům (TI9001, TI0009, TI9005-TI9012): (elektronické studijní opory pro studenty v období 2018–2023) (2023)
Webová aplikace pro plánování studia (2023)
Programování jednodeskového počítače v blokovém programovacím jazyce pro základní školy (2023)
Digitální kompetence a její rozvoj (2023)
Artificial intelligence (2023)
Didaktická transformace tématu houby s využitím 3D modelů (2023)
Možnosti využití 3D tisku při výuce krystalografického učiva (2023)
Příprava výuky na téma Význam rostlin pro ZŠ (2023)
Terénní výuka přírodopisu na základních školách Tišnovska a návrhy její realizace (2023)
Příprava tématické výuky z Biologie rostlin pro 7. ročník ZŠ (2023)
The Use of 3D Printing in Education Focusing on Lower Secondary Natural Science Genetics (2023)
3D model neuronu a nervové synapse pro využití do výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy (2023)
Náměty k výuce oběhové soustavy člověka na ZŠ (2023)
Pohlavně přenosná onemocnění – informovanost žáků 2. stupně základních škol (2023)
Festival vědy a techniky 2023 (2023)
Noc vědců 2023 (2023)
MjUNI - Vražda na Pedagogické fakultě (2023)
Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology (2023)
The Concept of Developing Geoinformatics Skills in Teaching at Primary and Secondary Schools (2023)
Výuková pomůcka - soubor výukových pomůcek pro integraci technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách (2023)
How to teach, design and program robotic and IoT systems (2022)
Experiences with an Innovative Approach to CAD/CAE System Teaching at Secondary Vocational Schools (2024)
Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci (2025)
Vyrob si sám: Katalog návodů na výrobu didaktických pomůcek pro první stupeň základní školy (2024)
Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci (2023)
Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci (2024)
Vyrob si sám: Katalog návodů na výrobu didaktických pomůcek pro první stupeň základní školy (2024)
Koncepce interiérového designu v oblasti polytechnických výukových programů (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém