Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Bad wolf kills lovable rabbits: childrens attitudes toward predator and prey (2008)
Students point of view of the biology lecture taught with an ICT assistance: Preliminary results (2008)
Sú budúci učitelia prírodovedných predmetov tvoriví? (2008)
Skúsenosti žiakov s legálnymi drogami (2008)
Taxonómia vtákov Slovenska - Edukačný disk pre učiteľov a študentov (2008)
Slovakian pupils knowledge of, and attitudes toward birds (2008)
Postoje žiakov v spojitosti s prípravou učiteľov v problematike implementácie IKT do vyučovacieho procesu (2008)
O mylných představách žáků (2008)
Voľný čas budúcich učiteľov prírodovedných predmetov (2008)
Praktická aplikácia informačných a komunikačných technológií do vyučovania biológie (2008)
Biológia (biologicko-medicínsky študijný odbor) (2008)
Obľúbenosť používania počítačov študentmi gymnázií (2008)
Názory študentov na praktickú aplikáciu IKT do vyučovania biológie (2008)
Postoje študentov gymnázií k počítačom (2008)
Problematika drogových závislostí očami žiakov vybraných škôl - Lokalita Bratislava a Orava (2008)
The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom (2009)
Vampires Are Still Alive: Slovakian Students Attitudes toward Bats (2009)
Slovak high school students attitudes to ICT using in biology lesson (2009)
Postoje študentov gymnázií k využívaniu IKT vo vyučovaní biológie (2009)
Pupils understanding of mammals: An investigation of the cognitive dimension of misconceptions (2009)
Slovakian pupils misconceptions about birds (2009)
High school students relation to information and communication technologies in the context of biology (2009)
Názory študentov gymnázií na využívanie IKT vo vyučovacom predmete biológia (2009)
Postoje študentov vysokých škôl k netopierom (2009)
Postoje študentov stredných škôl k využívaniu IKT na hodinách biológie (2009)
Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky. (2009)
Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky (2009)
Jedna vlaštovka jaro nedělá aneb (ne)vědomosti žáků nejenom o vlaštovkách (2009)
Úroveň mylných představ žáků základních škol o ptácích (2010)
The relationship between ICT use and science knowledge for Czech students: a secondary analysis of PISA 2006 (2010)
Are You Asking the Right Question? Interlocutor Training for Higher Secondary School Teachers Towards Standardised Leaving Exam in the Czech Republic (2010)
Mylné představy žáků II. stupně základních škol: Možnost jejich zkoumání na příkladě tématu Ptáci (2010)
Implementace geoinformačních technologií do výuky zeměpisu na základních školách (2009)
A cross-national study of czech and turkish university students attitudes towards ICT used in science subjects (2010)
Slovník zoologických termínov a taxónov (2010)
Jak uživatelé hodnotí školní zeměpisné atlasy? Podněty pro rozvoj školské kartografie (2010)
Terminologický zoologický slovník (2010)
Postoje českých vysokoškolských študentov k používaniu IKT vo vyučovaní prírodovedných predmetov (2010)
Zounek, J., Šeďová, K. Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím (2010)
Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky dotazníkového šetření (2010)
Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie) (2010)
Vědomosti a postoje žáků základních škol k hadům (2010)
Postoje žáků druhého stupně základních škol k vyučovacímu předmětu přírodopis (2010)
Czech university students attitudes towards ICT used in science education (2010)
Hodnoty u dětí s poruchami chování (2010)
Hodnoty u dětí s poruchami chování (2010)
Vymezení klíčových konceptů pro zkoumání osvojených dovedností v biologii (2010)
Elementary school pupils knowledge and attitudes toward butterflies and mosquitoes (2010)
Postoje českých a tureckých vysokoškolských studentů k využívání ICT v přírodovědných předmětech (2010)
member of editorial board (2010)
member of editorial board (2010)
member of editorial board (2010)
member of reviewer board (2010)
Miskoncepcie vo vyučovaní biológie: Možnosti ich skúmania na príklade témy Vtáky (2010)
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování) (2010)
Návrh výzkumného nástroje na zkoumání postojů žáků 2. stupně ZŠ k přírodopisu (2011)
The role of teacher in students' attitudes to and achievement in palaeontology (2011)
Project-based learning: characteristic and the experiences with application in the science subjects (2011)
Vědy o Zemi: Co dělalo žákům obtíže v jednotlivých tematických celcích (2011)
Čeští žáci v přírodních vědách: Biologie (2011)
Geologické procesy, cykly a historie země (2011)
Zdroje, jejich využívaní a zachování (2011)
Úlohy z biologie (2011)
Výsledky českých žáků v přírodních vědách (2011)
Elementary School Pupils' Knowledge and Misconceptions about Birds (2011)
Investigation of Prospective Teachers' Approaches to Learning in Biology and Ecology (2011)
Vymezení klíčových konceptů pro zkoumání osvojených dovedností v biologii (2011)
CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů přírodopisu (2011)
CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů chemie (2011)
Postoje žáků 2. stupně základních škol k vyučovacímu předmětu zeměpis (2011)
CPV videoweb – funkce a postup tvorby (2011)
Pre-service teachers' technology acceptance in Turkey: An exploratory study (2011)
Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu (2011)
Návrh výzkumného nástroje na zkoumání mylných představ žáků o savcích (2011)
Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu (2011)
Slovak high school students’ attitudes toward computers (2011)
Bez prírodopisu to nejde alebo ako ho vnímajú žiaci základných škôl (2011)
Kvalita školy a kurikula: od expertního šetření ke standardu kvality (2011)
Oblíbenost přírodovědných předmětů mezi žáky ZŠ (2012)
Postoje budoucích učitelů k jedincům se zdravotním postižením jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání (2011)
Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření (2011)
Projektová výuka v přírodovědných předmětech (2011)
Projektová výuka v přírodovědných předmětech (2011)
Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování (2011)
Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA) (2011)
Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA) (2011)
Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování (2011)
Přírodovědná gramotnost (2011)
Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky (2011)
Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje (2011)
Trendy v prírodovednom vzdelávaní: World Conference on New Tends in Science Education (WCNTSE) 2011 v Turecku) (2011)
Experiment ako jedna z metód v pedagogickom výskume (2011)
member of editorial board (2011)
member of editorial board (2011)
member of editorial board (2011)
member of editorial board (2011)
member of editorial board (2011)
member of reviewer panel (2011)
Vnímání chemie žáky druhého stupně základních škol (2012)
Czech Student Attitudes towards Geography (2012)
The influence of gender, grade level and favourite subject on Czech lower secondary school pupils perception of geography (2012)
Do we need biological skills for our future life? The elementary school pupils views on the importance of biological skills (2011)
The attitudes of Slovak and Turkish high school students to the ICT used in biology according to gender and age differences (2012)
A cross-national study of prospective elementary and science teachers creativity styles (2012)
Faktory ovlivňující postoje studentů gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie (2012)
Czech childrens drawing of nature (2012)
Kindergarten childrens perception of animals focusing on the look and fear of animals (2012)
Lower Secondary School Pupils Knowledge and Attitudes Toward Butterflies and Mosquitoes (2012)
Assessing pre-service teachers (dis)liking of some animal species (2012)
Is there any chance to increase pupils interest in science subjects? (2012)
The connection between science education research and teaching (2012)
Gender and Grade Level as Factors Influencing Perception of Geography (2012)
Inovace akreditovaného studijního oboru Učitelství praktického vyučování (2011)
Application of Didactic Means and Teaching Methods in Subjects of the Field „Teachnig of Practical Courses“ (2012)
The influence of ownership and using of pc on the attitudes toward geography (2012)
Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie (2012)
Hodnoty u jedinců s poruchami chování v období dospívání (2012)
Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie (2012)
Preference hodnot u dospívajících jedinců s poruchami chování (2012)
Approaches and instruments for analysing instructional quality (2012)
Application of Didactic Means and Teaching Methods in Subjects of the Field „Teachnig of Practical Courses“ (2012)
The using of and attitudes toward Internet and Information and Communication Technologies in different age groups (2013)
Vnímanie vyučovacieho predmetu chémia žiakmi II. stupňa ZŠ a študentmi gymnázií (2012)
Vnímanie fyziky žiakmi základných škôl so zameraním na vplyv genderu a ročníka (2013)
Ověřování výzkumného nástroje zaměřeného na zkoumání názorů žáků na důležitost biologických dovedností (2013)
On the problematic of research islands (part 1) (2013)
The Comparison of Different Age Groups on the Attitudes toward and the Use of ICT (2013)
Jak vidí přírodovědné předměty žáci základních škol (2013)
The Investigation of Czech Lower Secondary School Pupils Toward Science Subjects (2012)
Vnímanie a používanie ICT v rôznych vekových skupinách (2013)
Pupils’ perception of printed and e-textbooks (2013)
The use of e-textbooks: views of lower secondary school pupils (2013)
Autonomie dospívajícího jedince: složitý proces, nejistý výsledek (2014)
The teachers' opinions and requirements of biology skills (2013)
Výzkum tacitních znalostí jako východisko zefektivnění pedagogické praxe studentů učitelství (2013)
Vývoj člověka v období dospívání, dospělosti a stáří (2013)
Hodnoty adolescentů s poruchami chování (2013)
Hierarchie hodnot u dospívajících s poruchami chování (2013)
Dovednosti žáků ve výuce biologie, geografie a chemie (2013)
Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje (2013)
Moc ve školní třídě studentů učitelství: Přednáška a workshop pro studenty doktorského studia pedagogiky PdF MU (2014)
European Psychology Learning and Teaching Network (2014)
Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze (2013)
Aktéři školní inkluze. Actors of School Inclusion. (2013)
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“ (2014)
Přírodopis v očích žáků 2. stupně základních škol (2014)
A cross-cultural study on freshmens knowledge of genetics, evolution, and the nature of science (2014)
Výuka psychologie pro nepsychology (2014)
Perceived vulnerability to disease predicts environmental attitudes (2014)
Měření znalostí a dovedností (2014)
Studenti Masarykovy univerzity a návykové látky charakteru substancí (2014)
Riziko nelátkových závislostí u studentů Masarykovy univerzity (2014)
Studenti Masarykovy univerzity a prevence závislostního chování (2014)
Vybrané informácie o vplyve negatívnych účinkov cigaretového dymu na graviditu ženy (2014)
Dětská kresba jako jedna z možností zkoumání vnímání přírody dětmi z mateřských škol (2014)
Problematika závislostního chování dívek umístěných ve výchovném ústavu (2014)
Problematika závislostního chování dívek umístěných ve výchovném ústavu (2014)
Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol (2014)
Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol (2014)
Are storks homosexuals? Persistence of misconceptions among university students (2014)
Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí (2014)
Interakce učitele se třídou jako příběh sdílených bází moci: zkušenosti s převodem dotazníku TPUS pro žáky do českého prostředí (2014)
Postoje žiakov nižšieho sekundárneho vzdelávania k predmetu prírodopis po školskej reforme (2014)
Záujem žiakov nižšieho sekundárneho vzdelávania o biologické vedy (2014)
Faktory vplývajúce na toleranciu obojživelníkov (2014)
Lower Secondary School Pupils’ Attitudes toward and Knowledge about Water Birds (2014)
Potenciálně rizikové chování studentů Masarykovy univerzity a jeho prevence (2014)
The environmental literacy of lower secondary school pupils, high school and college students (2014)
How are knowledge structures of pre-service biology teachers on “Organic” concept? (2014)
členství ve vědecké radě Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (2014)
členství ve Vědecké radě Fakulty sociálnych vied a zdravotníctva, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika (2014)
Škola a zdraví v 21. století (2014)
Člen oborové komise. : Oborová komise FF MU (obory Klinická psychologie, Obecná psychologie, Sociální psychologie a Vývojová psychologie). (2014)
Člen oborové rady. Oborová komise PdF MU (obory Výtvarná výchova a Výtvarná výchova, něm.), 2013. (2014)
Oborová rada PdF MU (program Speciální pedagogika), obor Speciální pedagogika (2014)
Zdravotní gramotnost (2014)
Psychologická gramotnost (2014)
Proč aktivizovat nemotivované žáky - poznámky k problematice podpory profesního rozhodování (2014)
Interakce učitele se třídou jako příběh sdílených bází moci: zkušenosti s převodem dotazníku TPUS pro žáky do českého prostředí (abstrakt) (2014)
Vplyv rôznych faktorov na postoje žiakov základných škôl k prírodovedným predmetom (2014)
Úlohy zaměřené na procvičování biologických dovedností (2013)
Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU (2015)
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti. (2014)
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti. (2014)
Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. (2014)
Vliv používaní geoinformačních systémů na vnímání zeměpisu (2014)
Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities (2015)
Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení (2014)
Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování (2014)
Hodnoty dospívajících jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) (2014)
Hodnoty dospívajících jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) (2014)
Hodnoty a rizikové chování (problémy a poruchy chování) u dospívajících jedinců (2014)
Poruchy chování a specifické poruchy chování (2014)
Hodnoty u dospívajících jedinců s poruchami chování (2014)
Možnosti komplexní péče o jedince závislé na pervitinu (2014)
Vplyv rôznych faktorov na postoje žiakov základných škôl k prírodovedným predmetom (2014)
Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities (2015)
Biorytmy jako jeden z projevů života (2015)
Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti (2014)
Hodnoty u dospívajících jedinců s poruchami chování (2014)
Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení (2014)
Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování (2014)
Analýza případových studií dívek umístěných ve výchovném ústavu (2015)
Dotazník bází moci učitele ve školní třídě: „O naší třídě“ (2015)
Vzdělávání školních metodiků prevence a realizace programů primární prevence na vybraných školách v teritoriu hlavního města Prahy (2015)
Vzdělávání školních metodiků prevence a realizace programů primární prevence na vybraných školách v teritoriu hlavního města Prahy (2015)
Oborové didaktiky : vývoj – stav – perspektivy (2015)
Učíme psychologii 2015 (2015)
Analýza chování s rysy závislosti a primární prevence u prezenčních studentů Masarykovy univerzity (2015)
Fenomén transferu při studiu psychologie (2015)
Vědecká rada Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (2015)
členství ve Vědecké radě Fakulty sociálnych vied a zdravotníctva, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika (2015)
Člen oborové komise. : Oborová komise FF MU (obory Klinická psychologie, Obecná psychologie, Sociální psychologie a Vývojová psychologie). (2015)
Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství (2015)
Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy (2015)
Báze moci: verze pro studenty učitelství (BMS). Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy (2015)
Implications of attachment theory and research for educators (organizace workshopu) (2015)
Adaptation of Teacher Power Use Scale to Lower Secondary Students and Student Teachers (2015)
Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities (2015)
Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství (2015)
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma (2015)
Škola a zdraví v 21. století - Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém (2015)
člen redakční rady Studia Paedagogica (2015)
člen redakční rady Orbis Scholae (2015)
člen oborové rady DSP Pedagogické psychologie Katedry psychologie FF UP v Olomouci (2015)
Cesta od studenta učitelství k začínajícímu učiteli (2015)
Referenční báze moci aneb dobrý učitel jako dobrý člověk (2015)
Psychologie dotazování a praxe pedagogického výzkumu (organizace workshopu) (2015)
Opinions on Euthanasia among Czech Seniors and University Students (2015)
Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii (2015)
Postavení a úloha školního metodika prevence na vybraných školách v pražském regionu (2015)
Pozitiva a rizika související s počítačovou sítí internet pro žáky základní školy (2015)
Žáci 2. stupně základní školy praktické a jejich osobní zkušenost s užíváním návykových látek (2015)
Užívání návykových látek a preventivní aktivity ve vzorku žáků pražských středních škol (2015)
Cross National Study on Pre-Service Elementary and Science Teachers’ Opinions on Science Teaching (2015)
Is chemistry attractive for pupils? Czech pupils’ perception of chemistry (2015)
WHY SHOULD WE PUBLISH IN JOURNALS INDEXED IN WEB OF SCIENCE? (editorial) (2015)
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma (2015)
Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství (2015)
Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii (2015)
Analýza okolností vzniku a řešení závislosti na metamfetaminu (2015)
Výskyt návykových látek substančního typu ve vysokoškolském prostředí - ohlédnutí (2015)
Vybrané sociálně patologické jevy u dívek v prostředí výchovného ústavu (2015)
Možné ohrožení virtuálními drogami a jinými nelátkovými závislostmi ve vysokoškolském prostředí - ohlédnutí (2015)
Názory vysokoškolských studentů na využívání primární prevence závislostního chování - ohlédnutí (2015)
Sonda do rizikové konzumace alkoholu a její prevence u vzorku žáků dvou brněnských středních škol (2015)
Výskyt kyberšikany ve vzorku žáků základních a středních škol v oblasti Třebíčska (2015)
Pilotní šetření mapující znalosti o poskytování první pomoci a prevenci úrazů na vybraných středních odborných školách (2015)
člen oborové rady DSP Pedagogické psychologie Katedry psychologie FF UP v Olomouci (2015)
ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015 (2015)
Faktory súvisiace so zdravotným stavom celiatikov (2015)
Koncepce a výsledky projektu ŠKOLA A ZDRAVÍ PRO 21. STOLETÍ (2015)
Škola a zdraví v 21. století: sborník za roky 2014 a 2015 (2015)
šéfredaktor časopisu Školský psychológ/Školní psycholog (2015)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém