Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání : Problém nebo výzva? (2017)
Teacher monitoring pair and group work in English as a foreign language lessons: insights from an eye-tracking study (2017)
Teacher monitoring pair and group work in English as a foreign language lessons: insights from an eye-tracking study (2017)
Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak (2017)
Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak (2017)
Identification of altitude profiles in 3D geovisualizations: the role of interaction and spatial abilities (2019)
Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? (2017)
Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? (2017)
CaL2017: Cognition and Language (2017)
Adaptační období pro začínající učitele: zahraniční přístupy a návrhy řešení (2017)
Novice teachers in the Czech Republic: Why do they leave and change schools? (2017)
Career Change Intentions of Novice Teachers in the Czech Republic: The Role of Out-of-school Factors (2017)
Warum verlassen Lehreranfänger ihre Schule oder ihren Beruf? (2017)
Mimoškolní faktory ovlivňující rozhodnutí začínajících učitelů odejít z profese (2017)
Beginning University Teachers and Their Approaches to Teaching and Professional Self-Perception (2018)
The influence of principals on the hidden curriculum of induction (2019)
Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA (2018)
Praxe inkluzivního vzdělávání založená na důkazech (2018)
Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK (2018)
Základy nenásilné komunikace pro učitele (2018)
Když věda a výuka probíhají současně (2018)
Cross-cultural differences in figure–ground perception of cartographic stimuli (2019)
Using eye tracking to investigate student teachers’ monitoring of complex pair work in English as a foreign language lessons (2018)
Using eye tracking to investigate student teachers’ monitoring of complex pair work in English as a foreign language lessons (2018)
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (2018)
Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech (2018)
Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice (2018)
Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK (2018)
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (2018)
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (2017)
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (2017)
Vliv výuky na míru přijatelnosti pseudovědeckých tvrzení (2018)
Cena děkana (2018)
Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges (2018)
Žákovské hodnocení výuky na gymnáziu: Výpovědi sexty A (2018)
Population Distribution Modelling at Fine Spatio-temporal Scale Based on Mobile Phone Data (2019)
School in the Czech Republic (2019)
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (2017)
Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka perspektivou eye-trackingu: práce s celou třídou (2018)
Monitoring pair work activities in English language teaching video sequences: What do student teachers pay attention to? (2018)
Jak učitelé a studenti učitelství monitorují práci ve dvojicích v hodinách angličtiny? Pohled eye-trackingu (2018)
A modern analogue of the Pleistocene steppe-tundra ecosystem in southern Siberia (2019)
The Impact of Global/Local Bias on Task-Solving in Map-Related Tasks Employing Extrinsic and Intrinsic Visualization of Risk Uncertainty Maps (2019)
Kvalitní výuka = úspěšný student? (2019)
Radiofrekvenční šum a chov matek včely medonosné (pilotní studie) (2019)
Investigating multilingual reality on schools in Brno (Czech Republic) (2018)
When is a “cryptic” species not a cryptic species: A consideration from the Holarctic micro-landsnail genus Euconulus (Gastropoda: Stylommatophora) (2019)
Kritický pohled na kryptické druhy: příběh kuželíků (Euconulus; Gastropoda) (2019)
English as a Foreign Language (EFL) Teachers’ Perceptions of Fair Assessment (2019)
Shedding the content: semantics of teaching burdened by didactic formalisms (2019)
Zdraví a imunita včel - praktická část (2019)
Die Staatspartei der Tschechoslowakei (2019)
Didaktika mateřské školy (2019)
Gold nanoparticles as labels for immunochemical analysis using laser ablation inductively coupled plasma mass spectrometry (2019)
Etika a výzkum v sociálních vědách (2019)
Radiofrequency noise modifies the insect sense of time. (2019)
Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Nástin problematiky a možností řešení (2019)
Center for Teaching Excellence: Origins and Future Potential (2019)
Effectiveness of Judicial Protection against Administrative Silence in the Czech Republic (2019)
Projekt specifického výzkumu Správní vyhoštění s důrazem na správní uvážení a neurčité právní pojmy (2019)
Kdo jsou iniciátoři místních referend v ČR? (2019)
Spatial Analysis of Navigation in Virtual Geographic Environments (2019)
Business Research Forum : prezentace projektu TL02000146 Webový pravopisný, gramatický a typografický korektor pro český jazyk (2019)
Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ (2019)
Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia (2019)
Jakého rodu je...? (2019)
Navigation in Indoor Environments: Does the Type of Visual Learning Stimulus Matter? (2019)
Freshwater mollusc metacommunity structuring in lowland lentic habitats (2019)
Environmental drivers of mollusc assemblage diversity in a system of lowland lentic habitats (2019)
Prototyp nástroje TrailScript pro evaluaci chování ve virtuálním prostředí (2019)
Virtuální realita v procesu komunikace kartografické informace (2019)
The Dating of Last Wills in the Territory of the Czech Republic from the 19th to the 21st Century (2019)
Nedělní pedagogické krasořeči. O obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání (2019)
Třídní projekty v mateřské škole (2019)
Nedělní pedagogické krasořeči. O obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání (2019)
ATM and TP53 mutations show mutual exclusivity but distinct clinical impact in mantle cell lymphoma patients (2019)
Macroinvertebrate assemblages of the post-mining calcareous stream habitats: Are they similar to those inhabiting the natural calcareous springs? (2019)
The importance of the spatial heterogeneity for the structuring of macroinvertebrates in spring fens (2019)
Macroinvertebrates of the post-mining calcareous brooks: comparison with the natural calcareous spring brooks (2019)
Holocene succession patterns of land snails across temperate Europe: East to west variation related to glacial refugia, climate and human impact (2019)
Small-scale Variation of Testate Amoeba Assemblages: the Effect of Site Heterogeneity and Empty Shell Inclusion (2019)
A complete Holocene climate and environment record for the Western Carpathians (Slovakia) derived from a tufa deposit (2019)
First evidence for long-term stasis in wet-tropics land snail community composition (2019)
Výroční vědecká konference CZECRIN 2019. Sborník abstraktů (2019)
An instance-based scoring system for indoor landmark salience evaluation (2019)
Den absolventů MU (2019)
Korpusový pohled na názvy poplatků (2019)
Current Issues of Czech Road Traffic Law in the Context of Jurisprudence and Road Safety (2019)
O magnetických polích, mobilech, včelách, ale také o vědcích (2019)
The effects of photon-upconversion nanoparticles on the growth of radish and duckweed: Bioaccumulation, imaging, and spectroscopic studies (2019)
Laser-induced breakdown spectroscopy as a novel readout method for nanoparticle-based immunoassays (2019)
(Po)krokový průvodce Laboratoří pedagogických kompetencí (2019)
Úvodní konference ke vzniku Centra rozvoje pedagogických kompetencí Masarykovy univerzity (CERPEK) (2017)
Best practices ve vysokoškolské výuce na Masarykově univerzitě (2019)
Coincident Visualization of Uncertainty and Value for Point Symbols (2019)
Active learning: Something we all have to get used to (2019)
Letní škola pro doktorandy MUNI (2019)
Influence of environmental stability on microcrustacean assemblages in Western Carpathian spring-fens (2019)
Laser-Induced Breakdown Spectroscopy as a Novel Readout Method for Nanoparticle-Based Immunoassays (2019)
Driven To Be a Non-Traditional Student : Measurement of the Academic Motivation Scale with Adult Learners After Their Transition to University (2019)
Predátoři suchozemských plžů aneb Co prozradí prázdné ulity o osudu svých bývalých majitelů (2019)
Specific damage recognised on land snail shells as a tool for studying predation intensity: differences related to habitat and predator types (2019)
Weak radiofrequency fields affect the insect circadian clock (2019)
Argumentace ve výuce : Případová studie role učitele v utváření epistemického klimatu při diskusi bohaté na argumenty (2019)
Vliv faktorů prostředí a prostorového uspořádání na diverzitu lesních plžů na jemné prostorové škále (2019)
Professional vision in and on action: Two sides of the same coin? (2019)
Using eye-tracking to investigate differences in teachers’ professional vision IN action and ON action (2019)
Didaktika mateřské školy (2019)
Antropologická expozice (2019)
Jak a o čem přemýšlejí? (2019)
The Discussion of Possible Savings based on the Efficiency Argument in the Smallest Municipalities? The Case Study of the Vysočina Region (2019)
Local corruption in the Czech Republic : Does size matter? (2019)
Weak radiofrequency fields affect the insect circadian clock (2019)
Expulsion of aliens, non-refoulement and issues related to (administrative) discretion (2019)
Neurčité právní pojmy, správní uvážení a jejich přezkum (2019)
Dialogicity and non-verbal communication (2019)
Do those who talk more learn more? The relationship between student classroom talk and student achievement (2019)
Videoclubs as a Form of Professional Development: The Research-based Benefits and the Experience-based Pitfalls (2019)
Indicators and principles of dialogic teaching (2019)
Jak a o čem přemýšlejí studenti učitelství v začátcích svého studia? (2019)
Experience in International Research Cooperation: Opportunities and Challenges in Central Europe (2019)
A brief history of syphilis in the Czech Lands (2019)
Improving Nominalized Adjectives Tagging (2019)
Cepaea nemoralis (Gastropoda: Pulmonata) in Poland: patterns of variation in a range-expanding species (2019)
First records of Viviparus acerosus (Bourguignat, 1862) (Gastropoda: Viviparidae) from the Czech Republic outside its native range (2019)
Gem-Quality Green Cr-Bearing Andradite (var. Demantoid) from Dobsina, Slovakia (2019)
Systematický přehled živočichů a počty druhů v ČR (2019)
Impact of Teaching on Acceptance of Pseudo-Scientific Claims (2019)
Digital Earth for Disaster Mitigation (2019)
Selectively Oxidized Cellulose with Adjustable Molecular Weight for Controlled Release of Platinum Anticancer Drugs (2019)
Dabrafenib a Trametinib v léčbě dětských BRAFV600E mutovaných gliomů nízkého stupně malignity (minisérie). (2019)
Počítačová lingvistika v Brně (2019)
A different response of the upper and lower limb beat-to-beat pulse wave velocity to the orthostatic challenge (2019)
Slovo v kostce aneb Nebojte se počítačových nástrojů (2019)
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o tom, jak napsat úspěšný projekt GA ČR (2019)
Surface mass balance of Davies Dome and Whisky Glacier on James Ross Island, north-eastern Antarctic Peninsula, based on different volume-mass conversion approaches (2019)
DNA jako občanský průkaz. Lekce z genetiky (2019)
Supporting Teachers: Improving Instruction - Examples of Research-based Teacher Education (2019)
Introduction: On Research-based Teacher Education (2019)
3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities (2019)
Od Palackého k Babišovi : Česká politika 19. až 21. století (2019)
New Online Proofreader for Czech (2019)
CaL2019 : Cognition and Lying (2019)
The Influence of Spatial Familiarity on Landmark Salience Sensibility Based on Eye Tracking (2019)
Stanovení cílů jako základ projektování (2019)
Organizační formy v mateřské škole podporující individualizované, skupinové a kooperační učení (2019)
Metodika předškolního vzdělávání zaměřená na didaktické aspekty práce s dětmi (2019)
IUS HONORARIUM - ŘÍMSKÉ MAGISTRATURY A JEJICH ČINNOST (2019)
Autonomie vůle zůstavitele podle občanského zákoníku z historické perspektivy. (2019)
The type of nutrient limitation affects the plant species richness-productivity relationship: Evidence from dry grasslands across Eurasia (2019)
What does the silence mean? Student non participation in classroom discourse – reasons and effects (2019)
Evaluation of Map Signs for Evacuation Purposes (2019)
Vizualizace nejistoty pro bodové znaky - vliv grafických proměnných a kulturního prostředí (2019)
The role of spatial visual analysis in historical religious studies (2019)
Měkkýši (2019)
Plži (2019)
Mlži (2019)
Ploštěnci a strunovci (2019)
Technologies and the representations of activity spaces of older adults (2019)
Slovo v kostce (2019)
IUS HONORARIUM - ŘÍMSKÉ MAGISTRATURY A JEJICH ČINNOST (2019)
Human retinal organoids as a tool for investigation of circadian rhythms. (2019)
Parlament s lidskou tváří : Biografické aspekty české legislativní politiky (2019)
Non-invasive estimation of arterial stiffness in healthy and asthmatic children: a pilot study (2019)
Status of nutrition and cardiovascular system in children from the south Moravian region of the Czech Republic: a pilot study (2019)
Non-invasive estimation of arterial stiffness in healthy and asthmatic children: a pilot study. (2019)
Jak se promítá diverzita rolí učitele mateřské školy do přípravného vzdělá (2019)
Subarachnoid hemorrhage induces dynamic immune cell reactions in the choroid plexus (2020)
Social support modulates subjective and neural responses to sad mental imagery (2020)
Od Palackého k Babišovi. Česká politika 19. až 21. století (2019)
Stabilita prostředí na prameništních slatiništích a její vliv na společenstva mikrokorýšů (2019)
The impact of tourism on extremely visited volcanic island: Link between environmental pollution and transportation modes (2020)
Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole (2019)
Čeština v pohybu 2. Teoretické a komunikační aspekty proprií (2019)
Čeština v pohybu 2. Teoretické a komunikační aspekty proprií (2019)
Role zánětu v etiopatogenezi farmakorezistentní epilepsie a refrakterního status epilepticus. (2020)
Differentiation of clay-based pigments in paintings by means of laser ablation-inductively coupled plasma-mass spectrometry (2019)
Influence of laser wavelength and laser energy on depth profiling of easel painting samples (2019)
Symposium on Better Learning through Argumentation (2019)
Assessment of the quality of arguments in classroom discourse : An attempt at applying philosophical analysis to a qualitative analysis of student arguments in classroom discourse (2019)
Lidová píseň v hudební výchově na základních a středních školách v České republice (2019)
Getting into sync: Data-driven analyses reveal patterns of neural coupling that distinguish among different social exchanges (2020)
The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner (2019)
Dotazník designu pracovní pozice (WDQ) : Validační studie českého překladu (2020)
Investigation of geographic origin of wine from border regions: Potential limitations and possibilities of different analytical methods and combinations of methods to identify the correct side of the border (2019)
Octahedral substitution in beryl from weakly fractionated intragranitic pegmatite Predne Solisko, Tatry Mountains (Slovakia): the indicator of genetic conditions (2019)
Molecularly imprinted polymers coupled to mass spectrometric detection for metallothionein sensing (2019)
Výuková komunikace (2019)
Nedělní pedagogické krasořeči. O obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání (2019)
Správní vyhoštění s důrazem na správní uvážení a neurčité právní pojmy (2019)
Investigation of geographic origin of wine from border regions: Results from investigation of two vintages (2019)
Examination of the Spatial Structure of Pigs' Melanoma in Tissue Sections Based on Histology and Mass Spectrometry (2019)
Dissociating Profiles of Social Cognitive Disturbances Between Mixed Personality and Anxiety Disorder (2020)
Výuková komunikace (2019)
The Role of the Teacher in Supporting Students’ Epistemic Thinking in Dialogic Argumentation. A Case Study (2019)
You not equal me: individual differences in the structure of social cognition (2020)
The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner (2019)
Čeština v pohybu 2. Teoretické a komunikační aspekty proprií (2019)
Léčebné konopí v současné medicínské praxi (2020)
Origin of a silver Stollhof-type disc excavated at Vanovice (South Moravia) (2020)
A neuroscientific evaluation of driver rehabilitation: Functional neuroimaging demonstrates the effectiveness of empathy induction in altering brain responses during social information processing (2020)
Profesní seniorita® - skripta pro online výuku (2020)
Sandwich feedback: The empirical evidence of its effectiveness (2020)
Beck depression inventory, second edition, Czech version : demographic correlates, factor structure and comparison with foreign data (2020)
Čeština v pohybu 2. Teoretické a komunikační aspekty proprií (2019)
Lidová píseň v hudební výchově na základních a středních školách v České republice (2019)
Lidová píseň v hudební výchově na základních a středních školách v České republice (2019)
Imagery-induced negative affect, social touch and frontal EEG power band activity (2020)
Správní vyhoštění s důrazem na správní uvážení a neurčité právní pojmy (2019)
Ius honorarium – římské magistratury a jejich činnost. Sborník z konference (2019)
Autonomie vůle zůstavitele podle občanského zákoníku z historické perspektivy (2019)
Autonomie vůle zůstavitele podle občanského zákoníku z historické perspektivy (2019)
Výuková komunikace (2019)
Správní vyhoštění s důrazem na správní uvážení a neurčité právní pojmy (2019)
Physical intervention as a means of increasing the condition of haemato-oncological survivors in subsequent care (2020)
Exsanguination from arteriovenous fistula: suicide or chronic wound? (2020)
Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole (2019)
DNA jako občanský průkaz. Lekce z genetiky (2019)
Multicenter intracranial EEG dataset for classification of graphoelements and artifactual signals (2020)
Could the 2017 ILAE and the four-dimensional epilepsy classifications be merged to a new "Integrated Epilepsy Classification"? (2020)
Choroid plexus and the blood-cerebrospinal fluid barrier in disease (2020)
Interviews of recently-tenured academics in Northern Europe: comments on career paths in academic archaeology and some advice for young scholars (2020)
Prediction of vagal nerve stimulation efficacy - validation of statistic model on external data set, pilot study (2020)
Potenciál měření nesymbolických početních schopností pro časnou diagnostiku dyskalkulie (2020)
Personalizovaný síťový model pro medicínsky nevysvětlené tělesné symptomy (2020)
Data on work-related consequences of COVID-19 pandemic for employees across Europe (2020)
Cerebrocerebellar structural covariance in temporal lobe epilepsy with hippocampal sclerosis (2020)
From theory to practice: Critical points in the 2017 ILAE classification of epileptic seizures and epilepsies (2020)
Pracovní schopnost a životní styl učitelů středních odborných škol (2020)
Pracovní schopnost a životní styl učitelů středních odborných škol (2020)
Current Treatment of Anterior Communicating Artery Aneurysms: Single Center Study (2020)
Lékařská fyzika a biofyzika (2020)
Migrations or local interactions? Spheres of interaction in third-millennium BC Central Europe (2020)
C-peptid ovlivňuje hladinu glyoxalázy 1 v proximálních tubulárních buňkách in vitro (2020)
Inventář tendence k vině a hanbě (ITVAH) : pilotní studie (2020)
Epilepsy miRNA Profile Depends on the Age of Onset in Humans and Rats (2020)
Mass Production of Plasma Activated Water: Case Studies of Its Biocidal Effect on Algae and Cyanobacteria (2020)
Atmospheric Pressure Plasma Polymerized 2-Ethyl-2-oxazoline Based Thin Films for Biomedical Purposes. (2020)
Methodological materials for Summer school on Educational Transactional Analysis (2020)
Sociální pedagogika a volný čas na Katedře sociální pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně (2020)
High frequency oscillations in epileptic and non-epileptic human hippocampus during a cognitive task (2020)
Cognitive Processing Impacts High Frequency Intracranial EEG Activity of Human Hippocampus in Patients With Pharmacoresistant Focal Epilepsy (2020)
Psychometrické vlastnosti české verze dotazníku obecné self-efficacy u populace hospitalizovaných pacientů (2020)
Czech adaptation of the Multidimensional Health Locus of Control Scale : Confirmatory factor analysis and measurement invariance (2020)
Psychometric Characteristics of the ECR-RS, Structure of the Relationship between Global and Specific Attachment – Cross-Validation of the Results Using the Czech and Original Versions of the ECR-RS (2020)
Konference Sociální inovace v knihovnách 2020 (2020)
Psychometric Evaluation of the Czech Version of Group Cohesiveness Scale (GCS) in a Clinical Sample : A Two-Dimensional Model (2020)
The long-term development of shooting skills in young biathletes (2020)
Temporally and sex-specific effects of maternal perinatal stress on offspring cortical gyrification and mood in young adulthood (2020)
Odborné vyjádření (2020)
Determination of nitrogen in bones using Kjeldahl method (2020)
Socioekonomické dopady bolestí hlavy - příčiny a možnosti ovlivnění (2020)
Eye-Tracking in VR: From Heatmaps to Object AoIs (2019)
Handbook of Item Response Theory: Recenze třídílného sborníku (van der Linden, 2016) (2020)
Method for prediction of clinical response to VNS therapy in epileptic patients (2020)
The Role of Oxidative Stress in Early Brain Injury after Subarachnoid Hemorrhage (2020)
Epigenetic clock as a correlate of anxiety (2020)
Maternal Depressive Symptoms During Pregnancy and Brain Age in Young Adult Offspring: Findings from a Prenatal Birth Cohort (2020)
Educational leadership for intergenerational learning among teachers (2020)
Vývoj dětí matek s gestačním diabetem - prospektivní studie do 5 let věku (2020)
Offspring of women with gestational diabetes: a 5 year follow-up (2020)
Data processing software for LA-ICP-MS (2019)
MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS OF ARCHAEOLOGICAL SAMPLES AND THEIR VISUALISATION (2019)
CLASSIFICATION OF ARCHAEOLOGICAL SAMPLES USING SUPERVISED MACHINE LEARNING ALGORITHMS (2019)
Advanced statistical methods (2019)
Seminář pro učitele angličtiny pracující s neslyšícími a nedoslýchavými studenty (2020)
LangSkills online: project closing conference (2020)
Gestational diabetes and type 2 diabetes genetic risk score (2020)
Educational Trajectories of Non-traditional Students: Stories Behind Numbers (2020)
LA-ICP-MS as a sensitive method for detection of nanoparticle-antibody conjugates in immunochemistry analysis (2019)
Vznik závazků (2019)
Obsah a forma smlouvy (2019)
Epilepsie u pacientů s demencí (2020)
Dítě jako svědek (2021)
Činitelé ovlivňující přípravu učitelů češtiny jako druhého jazyka (2021)
Anatomy. Handbook of Splanchnology and Angiology (2020)
Jak funguje učení a proč na tom záleží? (2021)
Anatomy. Peripheral Nervous System (2020)
Anatomie pohybového systému pro fyzioterapeuty (2020)
Stereo-electroencephalography (SEEG) reference based on low-variance signals (2020)
Jak se učí budoucí učitelé učit v čase pandemie? (2021)
Protective aspects in contactless infrared thermography fever screening (2020)
Ict Usage In Covid-19 Times & Specifics of The Biometrics By Age and Gender Lenses (2021)
Response to Vagal Stimulation by Heart-rate Features in Drug-resistant Epileptic Patients (2020)
EFFECTS OF IMMEDIATE MECHANOTHERAPY AND INTERMITTENT CONTRAST WATER IMMERSION ON SUBSEQUENT CYCLING PERFORMANCE (2020)
Hong Psychological Reactance Scale : Factorial structure and measurement invariance of the Czech version (2020)
Výroční vědecká konference CZECRIN 2019. Sborník abstraktů (2019)
Věku přátelské bydlení ve městě (2021)
Regenerace a výživa ve sportu (2020)
“V bezprecedentní situaci”: Postižení v krizi a ve virtuálním světě - jak/proč na ně (ne)zapomenout (2021)
Letní škola pro Ph.D. studenty (2021)
C-peptide affects glyoxalase 1 level in proximal tubular cells in vitro (2020)
Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! (2021)
Bioarteficiální 3D štěp pro meziobratlovou fúzi páteře (2021)
Neurofyziologické vyšetřovací metody (2020)
Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory (2021)
Exclusion from Social Relations in Later Life and the Role of Gender : A Heuristic Model (2021)
Vztahovost jako rámec chaosu a řádu sociální duality věku a genderu (2021)
Osobní vzpomínka na Jiřinu Šiklovou (2021)
Vzhůru do oblak (2019)
Výsledky vědy hledají cestu do výuky sociálních věd na ZŠ a SŠ aneb pohled z „druhé strany“ na zkušenost s tvorbou modelových lekcí (2021)
Factors influencing cross-border knowledge sharing by police organisations: an integration of ten European case studies (2021)
První chvíle studia na vysoké škole: akademická a sociální integrace do studia (2021)
Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie (2021)
Soužití s roboty může zvýšit míru empatie k jinakosti a take probarvovat obraz světa a lidí v něm (2021)
Inspirace z nenásilné komunikace pro pohodu doma, v kabinetu i ve třídě (2021)
Roboti v zrcadle stárnutí (2021)
Nahradí roboti pečovatele v sociálních službách? (2021)
The potential of technologies to redefine the ageing experience and their limits in becoming a solution: Some refelctions on making the humanoid robot more age-friendly (2021)
A co senioři, mají si s čím hrát? aneb nové pojetí aktivního stárnutí skrze moderní technologie (2021)
Limity technologického optimismu z pohledu sociální gerontologie (2021)
Věková přátelskost moderních technologií vs. technologický ageismus, aneb co nám může stárnutí říci o směřování technologické budoucnosti (2021)
O ageismu v moderních technologiích a robotu Pepovi, který seniory baví i vzdělává, se socioložkou Lucií Vidovićovou (2021)
volená externí členka (2021)
Social robot and humour : new spices for active ageing? (2021)
To nejlepší tady jsi TY! Roboti a jiné drahé hračky v pozdní dospělosti/ (2021)
„Nebát se stárnutí a budoucnosti? (Aneb mýty a pověry i tom, co nás čeká a nemine v oblasti demografie, společnosti a technologií) (2021)
Wakeing up from the gerotechnological optimism (2021)
Designing advanced technologies 4 older users : lessons learned in HUMR project (2021)
"Empatické město, jako místo, kde chci zestárnout" In Město žije a prosperuje tam, kde se dobře chodí. Sborník textů ke konferenci Pěšky městem, Praha 2021(postkonferenční sborník), str. 103-112 (2021)
Educational Decision-making Process of Repeatedly Unsuccessful VET Graduates Leading to Finishing their Upper-secondary Education (2021)
Spravedlnost českého středního školství z pohledu opakovaně neúspěšných maturantů (2021)
Bariéry ve složení maturitní zkoušky z pohledu neúspěšných maturantů (2021)
Regenerace a výživa ve sportu (2020)
Regenerace a výživa ve sportu (2020)
Vitální učitel : informační rozcestník pro učitele (2021)
První chvíle studentů v prostředí univerzity: Pomoct, anebo je nechat, ať se naučí plavat? (2021)
Preference informačních zdrojů u různých skupin seniorů a seniorek : souhrnná zpráva o výsledcích anketního šetření (2021)
Jak na osamělost (nejen) ve starším věku : Naléhavé otázky současné doby (lekce pro školy) (2021)
Culturally Responsive Teaching for Learner Diversity in Czech Schools: A Literature Review (2021)
Wasted opportunity: Trends and changes of social pedagogy in the environment of the Department of Social Education, Faculty of Education, Masaryk University (2021)
Inkluze v situačním poli: výzkum komplexního fenoménu (2021)
Školní management jako určující prvek inkluze (2021)
Jak přepracovat fosforový odpad? (2021)
Complex Language Analysis as One of the Methods in Teaching Czech as a Foreign Language (2021)
Passes and fails in technology-based methods in educational research (2019)
Experimentální studie uvolňování iontů z kovových zálisků používaných v plastových rozvodech vody (2021)
STUDENTS AND TEACHERS ONLIFE: LISTENING TO INFORMATION LITERACY NEEDS (2020)
Three-Valued Plurivaluationism and the Higher-Order Vagueness (2019)
A Review Study of Research Articles on the Barriers to Inclusive Education in Primary Schools (2022)
Profesní seniorita® : Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: příručka lektora (2022)
Team up: Lessons from moving an academic writing course for University teachers in Slovakia and Czechia online. (2022)
Teorie a metodika výchovy (2022)
Nanoparticles as tags for protein tissue analysis using laser ablation inductively coupled plasma and mass spectrometry (2019)
Dancing between money and ideas: inclusion in primary education in the Czech Republic from 2005 to 2020 (2022)
Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program (2022)
Profesní seniorita®: Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: pracovní sešit účastníka (2022)
Americké křižovatky : Rozpojené státy americké (2022)
Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma (2022)
Poradní kruh jako součást školní praxe (2022)
Politické souvislosti proměn ve vzdělávání (2022)
Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma (2022)
Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. (2023)
Poradní kruh jako součást školní praxe (2022)
Poradní kruh jako součást školní praxe (2022)
Pluricentric Language Teaching and World Englishes-informed Curriculum Design for Teacher Training Programs (2022)
The way to inklusion (2022)
Projektování jako cesta k cílovým skupinám sociální pedagogiky (2022)
Sexuální násilí v ruské válce na Ukrajině (2022)
DEZINFORMACE JAKO ZBRAŇ KREMLU. JAK SE JIM BRÁNIT. (2022)
Manuál pro Dílnu rozvoje pedagogických kompetencí (2022)
Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe (2022)
Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik (2022)
Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma (2022)
Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: Výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum (2023)
Anatomy. Peripheral Nervous System (2020)
1st International Summer School for Deaf and Hard og Hearing Learners and their Teachers (2022)
Vyučující na filmovém plátně: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících (2023)
Editorial: Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících: Rodící se tradice? (2023)
Hostující editorka_Pedagogická orientace_ročník 32_číslo 3 (2023)
Summer school for Ph.D. students (2023)
Ideální podmínky pro participaci ve výuce očima žáků (2023)
Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu (2023)
Kultivace wellbeingu, inkluzivity a sounáležitosti ve vysokoškolské přípravě budoucích pedagogů (2023)
Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících (2023)
Relational and interactional dynamic network data from Czech lower-secondary school students (2023)
JEDNODUCHÉ EXPERIMENTY Z MECHANIKY S ELEKTRONICKÝM MĚŘENÍM (2019)
Pedagogika volného času (2023)
Metaforický svět učení (2023)
Pedagogika volného času (2023)
How systematic support for beginning teachers is structured: a review study of designes of induction process in European countries (2023)
Debata s názvem Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky (projekt KVBU) v rámci Týdne učitelství na FF MUNI, 24.4.2023 (2023)
Pedagogika volného času (2023)
WellTogether: Belonging and Inclusion Conference (2023)
Building bridges: Exploring aspects of social adaptation of Ukrainian refugee children in Czech educational settings (2023)
Cena Ministra Školství, Mládeže a Tělovýchovy za vynikající vzdělávací činnost na vysoké škole (2023)
Wellbeing, inkluzivita a pocit sounáležitosti ve vysokoškolském prostředí (2023)
Managing Stressful Situations and Promoting Teachers' Well-being Through Somatic-Cognitive Experience in a Responsive Computer Simulation (2023)
Analýza pedagogické reflexe vzdělávání v imerzivní virtuální realitě (2023)
Jak je strukturována systematická podpora začínajících učitelů : Přehledová studie podob procesu uvádění v zemích Evropy (2023)
Most mezi světy aneb sociální pedagog ve škole (2023)
Collaborative online international learning (2023)
Učení v kruhu na portugalský způsob (2022)
Examples of good practice in the field of wellbeing at Masaryk University (2023)
Vizualizace dat jako předpoklad náležitého analytického postupu: rozšíření situační analýzy (2023)
Společně ve škole a v kruhu (2023)
Remodelace myokardu: Od mechanismů adaptace ke vzniku srdečního selhání (2024)
Learning and Teaching in Virtual Reality. Possibilities and Limits of Collaborative Immersive Virtual Environments (2023)
Pojďme argumentovat! (2024)
Jak podpořit učení studujících? (2024)
Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data (2024)
Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data (2024)
Evaluační výzkum: Vzdělávací program filozofie pro děti (2024)
Implementing Didactic Principles in VR for Language Education (2023)
Plánování a flexibilita jako klíčové dovednosti pro vyučující (nejen) v hybridním vzdělávání (2024)
Improving teaching quality through facilitated discussion (2024)
Využití vzdělávacího programu “Argue with Me“ na vysoké škole (2024)
Teoretické základy praktických cvičení z fyziologie člověka (2024)
Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách (2024)
Vliv časné sociální izolace na EKG a krevní tlak u potkanů s navozenou remodelací myokardu (2024)
Vliv myokardiální remodelace na EKG u DOCA/salt modelu potkana (2024)
Využití vzdělávacího programu “Argue with Me“ na vysoké škole (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém