Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Komenského " Výhost světu" (2002)
Motiv "marnosti světa" v české barokní literatuře (2002)
Komenského Praxis pietatis a smrt. (2003)
K motivu smrti v české protestantské literatuře doby baroka. (2003)
Kapitoly o středověku i romantismu, zejména o baroku. (2003)
Nádoba zapálená. Soubor svatonepomucenských kázání a jiných spisů. (2003)
Citační software (2004)
Web Content Managers (2004)
Toolbary pro vyhledávání informací na internetu (2004)
Informační zdroje pro HR, koučování a pre-employment screening (2004)
Fandom a text (2006)
Zpráva z konference Knihovny současnosti 2004: 2. část. (2004)
APPLICATION OF LWR COMPENSATOR FOR ACTIVE MAGNETIC BEARING CONTROL (2004)
Efficient Q-learning Modification Applied on Active Magnetic Bearing Control (2004)
Za profesorem Dušanem Jeřábkem (2004)
V zajetí deníků Čestmíra Jeřábka (2002)
Metoda Konspektu a její vztah k selekčním jazykům (2005)
VRECKO: Virtual Reality Framework (2005)
Interaction Techniques in Non-Immersive Virtual Environments - PhD Thesis (2005)
Brno (k. ú. Bystrc, okr. Brno-město) (2004)
Medzi ontológiou a fyzikou (2005)
Digitální knihovny z pohledu autorského práva (2005)
Mezinárodní seminář CASLIN 2004 (2004)
e-VŠKP na MU v Brně (2004)
Přinese novela vysokoškolského zákona knihovnám úlevu? :~Aneb rozpor novely VŠ zákona a autorského zákona (2005)
Novela vysokoškolského zákona nabyla účinnosti A co bude dál? (2006)
Dialekticko-štruktúrna koncepcia bytia I. Hrušovského a evolučná ontológia (2005)
Fulltextové databáze VŠKP (vysokoškolských kvalifikacních prací) volný prístup k cennému zdroji odborných informací (2006)
Informace jako etická hodnota (2006)
Neúspešná komunikácia medzi človekom a prírodou (2006)
Adaptivní testování - základní pojmy a principy (2006)
Přehled práva duševního vlastnictví. Česká právní ochrana. 2. díl (2006)
Manuál Brněnského výzkumu celoživotního vývoje osobnosti. (2004)
Kurz práce s informacemi (2007)
Stuart Hall - fragmentární, organický, kritický (2007)
Globalizácia prírody či globalizácia kultúry? (2006)
Unesie Zem ešte väčšiu záťaž kultúry? (Správa z prezentácie knihy Josefa Šmajsa Ohrozená kultúra) (2007)
Pojem štruktúry u I. Hrušovského a v evolučnej ontológii (2007)
Vratislavský vévoda Jindřich IV. Probus a poslední Přemyslovci (2008)
Rituál smíření jako mýtus? Konflikt vratislavských biskupů se slezskými vévody a jeho řešení ve 13. století (2008)
Tekutá prosperita: Český stát a LG.Philips Displays (2007)
Tekutá prosperita: média, český stát a Philips (2007)
Den v životě nezaměstnaného (2008)
Den v životě nezaměstnaného (2007)
Media watchdogs: dohlížet a nepřestat (2005)
Mediální partnerství, s.r.o (2005)
Učíme se tím, co prožíváme (2007)
Liquid Prosperity: The Czech State and LG.Philips Displays (2007)
Mediální studia 2.0? (2007)
Alternativní přístupy k tvorbě a interpretaci psychologických testů (2007)
Comparison of Different Methods for Constructing Surmise Relation (2007)
Vlastnická struktura českého mediálního trhu s ohledem na globalizační procesy (2005)
Mediální prezentace aktivit neziskových organizací. (2006)
Soudní přezkum voleb (2006)
Judikatura ve správním právu (2006)
Problém konformity při interpretaci právních norem (2006)
Pojem nepřijatelnosti v českém azylovém právu (2006)
Nepřijatelná nepřijatelnost ve věcech azylových; srovnávací pohled (2006)
Judikatura Nejvyššího správního soudu: věci azylové II. (2006)
Věc Turek proti Slovensku: Pravidla pro soudní přezkum československých lustrací (2006)
Turingův stroj, test tělo a jablko (2008)
Přežije nás anonymizace? a další.... (2008)
Věc Halis proti Turecku: Svoboda projevu v podmínkách obav z terorismu (2006)
Věc Hutten-Czapska proti Polsku: Regulace nájemného pohledem ochrany vlastnictví (2006)
Zpráva z konference "EU a korupce - projevy a potírání" (2006)
Věc Exel proti České republice: Ústní jednání jako jedna z podmínek spravedlivého procesu (2006)
Sidabras a Džiautas proti Litvě: Diskriminace při vypořádávání se s minulostí (2006)
Z Itálie na Moravu. Osudy dvou středověkých rukopisů kanonického práva z fondu Moravské zemské knihovny (2008)
Jak si hrají děti Romů (poznámky z terénního výzkumu v Rudňanech) (2006)
Človek v znalostnej spoločnosti (2008)
člen Komise pro veřejné právo I Legislativní rady vlády - komise pro správní právo č. 2 (2008)
60 let Všeobecné deklarace lidských práv aneb Jak jsem potkala lidská práva (2008)
Právo shromažďovací – postřehy z judikatury NSS (2008)
Cancellation of election results - Situation in the Czech Republic (2008)
Průvodce elektronickými databázemi LF a PřF (2009)
Média o médiích: mezi reflexivitou a reprodukcí (2006)
Mediální výchova pro začátečníky a pokročilé (2006)
NGOismus: slovo, které se neujalo (2006)
Sociokultúrna evolúcia, mémy a problémy s univerzálnym darvinizmom (2009)
E-learningové kurzy informační výchovy pro studenty přírodních věd a lékařství na Masarykově univerzitě (2009)
Autorské právo ; Průmyslová práva : autorský zákon, patenty, užitné a průmyslové vzory, vynálezy a zlepšovací návrhy, ochranné známky, ... : podle stavu k 26.6.2006 (2006)
Lenní listiny z let 1271-1348 a integrace slezských vévodství do svazku zemí Koruny české (2008)
Friedrich Ernst Daniel Schleiermacher. Wilhelm Dilthey. Hans-Georg Gadamer. Pavol Strauss. (2009)
Zpřístupňování vysokoškolských kvalifikačních prací (v elektronické podobě) veřejnosti z hlediska autorského práva ČR. (2009)
Zákon o svobodném přístupu k informacím a knihovny (2008)
Globální mozek a jeho učící se společnost (2008)
i3K – KKK Knihovníkům kvalitnější konference (2008)
Biosociální informace a technologie (2008)
Design of Information System in Context of Social Informatics (2008)
Alternativní čtení Stephensonova Sněhu dle Y3K (2009)
Naše bezpapírová budoucnost: sociální ukotvení papírové a elektronické knihy (2009)
Učené hádání 2009 – tentokrát v hávu diskuze o internacionalizaci (2009)
Kyberpsychologický profil uživatelů komunity Inflow: průzkum avatarů v blogosféře (2009)
Čítanie ako metafora interpretácie skutočnosti (2009)
Učené hádání 2009 – tentokrát v hávu diskuze o internacionalizaci (2009)
Nad informační etikou a výzvami informační společnosti s Rafaelem Capurrem (2009)
Budování sbírek pro zrakově postižené z pohledu legislativy (2009)
Sebehodnocení učitelky. (2008)
Hospitace v mateřské škole (2008)
Současnost a budoucnost českého předškolního vzdělávání v evropském kontextu. (2008)
Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí (2008)
Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole (2008)
Česká digitální matematická knihovna - DML-CZ (2009)
Tracking single channel in protein dynamics (2010)
RF a Bělorusko – případová studie (2006)
Application of the Principle of Subsidiarity on Decision Making of the ECJ in the Area of Fundamental Rights Protection (2009)
Princip subsidiarity v Listině základních práv a svobod Evropské unie (2009)
Ochrana práv duševního vlastnictví na českém území. Výzkumný projekt specifického výzkumu se zapojením doktorandů (2006)
Partnerství a spolupráce - NAKLIV (Národní klastr informačního vzdělávání) (2010)
PARTSIP A NAKLIV: propojujeme informační profesionály (2012)
Princip subsidiarity v USA a Německu: Inspirace pro EU? (2010)
Poznámky k teorii virtuálních komunit (2010)
Neinformovaně o informační společnosti (2010)
Katalogizace dokumentů pro zrakově postižené se zaměřením na elektronické knihy : (podle AACR2 a MARC 21) (2011)
Dr. Emil Hácha: Já na Háchu, Hácha na mě (2010)
Behavior of Intra-QRS Potentials during Induced Ischemia in Isolated Guinea Pig Hearts (2010)
Environmentalizmus a slovenská filozofia (2010)
Nástroje moderních technologií pro podporu výuky [workshop] (2010)
CAVER 2.1 (2010)
Bioethics and environmetal Ethics as part of the training of future Civic and social sciences basic teachers (2010)
Vítězslav Gardavský – pozapomenutý brněnský filosof. (2010)
O důležitosti nepořádku (2010)
Dvě desetiletí polistopadového vývoje ve společnosti a společenských vědách (2010)
Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů) (2010)
Evropská politická společnost (2010)
Naša nevzdelanostná spoločnosť (2009)
Zákon o azylu :komentář (2010)
Poznámky k novosti nových médií: nová média v sevření futuristických mýtů a ideologií (2010)
K Dolákovu pojetí svobodné vůle (2011)
K problému hodnoty přírody (z pohledu evoluční ontologie) (2011)
Výukový dialog v české škole (2010)
Dialogical Structures in Educational Communication (2010)
Sixth Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science (MEMICS'10) -- Selected Papers (2011)
Dialogické struktury ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy (2011)
Reflexe trendů ve vzdělávání mezi reprezentanty oboru Informační studia a knihovnictví: studie zaměřovaných skupin (2009)
Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky (2010)
Řízení virtuálních týmů : manažerská a organizační perspektiva (2010)
Proposal of a model for effective management and development of virtual teams (2010)
Cesta do hlubin prvákovy duše : služby internetu a čtenářství (2010)
Virtuální svět jako nástroj znalostního managementu (2009)
Knihovna.cz - epicentrum znalostí pro knihovny? (2010)
Filament KNIHOVNY jako součást multifilu v kurikulu ISK Brno (2010)
Computer Supported Cooperative Work (2009)
Návrh modelu Virtual Development Management System (2010)
Znalostní management, socioinformatika a virtuální světy (2009)
Využití metod konkurenčního zpravodajství při strategickém řízení podniků s přihlédnutím k technikám mentálního mapování (2008)
Koncept NET-trainers a knihovny (2008)
Měření spokojenosti online: Sběr a administrace online dotazníků (2010)
Knihovny pro čtenáře se zrakovým postižením v České republice (2011)
Učitel – Příběh normálního života v nenormální době (2011)
Rekonstruktivní hermeneutika jako obecná metododologie informační vědy (2011)
The cognitive paradigm in information science with a view to sensorially impaired persons (2011)
E-learning – tradice, současnost a budoucnost (2011)
Elektronické čtečky v Knihovně Jiřího Mahena v Brně (2011)
Zákon o svobodném přístupu k informacím – cíle zákona, jeho nástroje a pojmy + vymezení povinných subjektů (2008)
Česká digitální matematická knihovna a projekt EuDML (2011)
O tvorivosti, ľudskom konaní, sociálnom myslení a ešte o všeličom inom (2011)
David Krámský (ed.), Kognitivní věda dnes a zítra (2011)
Znalostní a metodický portál Knihovna.cz (2011)
Otevřený přístup k vědeckým informacím na Masarykově univerzitě (2011)
Organizační formy vyučování pohledem učitelů (2011)
Information ecology and the concept of information (2011)
The idea of universally accessible library : its epistemiological assumptions and ethical basis. (2011)
Peer-to-peer Cooperative Scheduling Architecture for National Grid Infrastructure (2011)
DML-CZ: česká digitální matematická knihovna v roce 2011 (2011)
Nová média a rekonfigurace privátního a veřejného prostoru (2010)
Mahara – netradiční přístupy k učení a vyučování [workshop] (2011)
Unudit se k smrti... nebo ke smyslu? (2011)
Pohled do studentovy dílny aneb Jak vysokoškolští studenti využívají moderní technologie. Část I. (2011)
Pohled do studentovy dílny aneb Jak vysokoškolští studenti využívají moderní technologie. Část II. (2011)
Vzdělávání v ČR v 21. století – školy, učitelé a žáci (čtenáři) v éře digitálních médií (2011)
Praktické otázky kvalitativního výzkumu. [workshop] (2011)
Knihovny pro čtenáře se zrakovým postižením: celostní pohled (2011)
Knihovny a vydavatelé: Válka nebo spolupráce? (2011)
Vulnerabilities of Institutional Repositories (2011)
Ochrana soukromí na internetu (2011)
České knihovny a bezpečnost dětí na internetu (2011)
Ochrana soukromí na internetu (2011)
Case Study: Attitudes of Children's Departments of Czech Libraries to the Information Safety (2011)
Věda a počátky vesmíru: ke vztahu kosmogonie a přírodní vědy (2012)
Open Access v České republice: doposud neprobádané pole? (2011)
The emerging models of scholarly publishing (2011)
Časopisy s otevřeným přístupem v České republice a na Slovensku: zmapování situace (2011)
Uživatel v centru knihovních služeb (2011)
Information Ecology of a University Department (2011)
Potenciál knihoven pro vzdělávání o informační bezpečnosti (2012)
Role bezpečnosti v rámci informační gramotnosti (2010)
Limitace principu vyčerpání autorských a souvisejících práv v digitálním prostředí dle práv ES (2005)
Nové změny v nařízení o ochranné známce ES (2005)
Právní řešení možných konfliktů mezi národními ochrannými známkami a ochrannými známkami společenství po rozšíření Evropské Unie (2005)
1. Konference pozitivní psychologie v ČR - CPPC 2012 (2012)
E-learning : učení (se) s online technologiemi (2012)
Individua, sociální sítě a poznání : možnosti a limity kognitivního a sociálně-doménového paradigmatu v informační vědě a realistický model domény (2012)
Terapie tancem : role tance v dějinách lidstva a v současné psychoterapii (2012)
Informační vzdělávání uživatelů ve veřejných knihovnách (2012)
Ochrana soukromí na internetu z hlediska informačního vzdělávání (2012)
Towards Peer-to-Peer Scheduling Architecture for the Czech National Grid (2011)
Nejmenší z nás 2012 : sborník příspěvků interdisciplinární konference o právní ochraně osob před narozením (2012)
Informační etika a umělé potraty (2012)
Půjčování e-knih : srovnání situace v ČR, USA a SRN (2012)
Cesta tvorbou webových stránek (2012)
Představení projektu Citace.com a jeho aktivit (2012)
Život s Googlem (2012)
Dokumenty pro uživatele se zrakovým postižením v kontextu knihovní a informační vědy: od zkoumání uživatelů a tvůrců informací k bibliografickému univerzu (2012)
Documents for visually impaired users in the light of library and information science: a document paradigm revival (2012)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2008/8, 9) (2008)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2006/7, 8, 9) (2006)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2007/10, 11) (2008)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2007/12, 2008/1) (2008)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2008/4, 5) (2008)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2008/2, 3) (2008)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2005/10-12) (2006)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2006/4, 5, 6) (2006)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2006/1, 2, 3) (2006)
Výběr ze soudních rozhodnutí ve správním soudnictví (2008/6, 7) (2008)
E-learningové kurzy pro knihovníky – jak jsme na tom? (2012)
Národní seminář informačního vzdělávání II. (2012)
CEINVE: témata, lidé, motivace a inspirace nového projektu (2012)
Současné konstrukty optimismu/pesimismu ve výzkumu (2012)
Člen odborné komise pro informační vzdělávání a informační gramotnost na vysokých školách. (2012)
Zahřátí na těle i na duši (2012)
Rok ženy (2012)
Vzdělávání k informační bezpečnosti v českých knihovnách (2012)
Lekce informační bezpečnosti v knihovnách (2012)
KUK na informační bezpečnost (2012)
Městská knihovna v Praze a informační bezpečnost (2012)
Chování uživatele jako základní pilíř ICT bezpečí (2012)
Bezpečnost na internetu ve vzdělávání veřejnými knihovnami (2012)
Dispoziční optimismus a defenzivní pesimismus ve vztahu k situační úzkosti a dispoziční úzkostnosti (2012)
E-learning v knihovnách: Vize, nebo blízká budoucnost? (2012)
E-learning v knihovnách. Learning Management System - efektivní cesta ke kvalitní výuce. (2012)
Elektronické knihy v českých knihovnách (2012)
Problém e-knih je v tom, že nemáme dost dat a analýz (2012)
Národní seminář informačního vzdělávání I. (2012)
Knihovnický Hackathon (2012)
Seminář Metody kritického myšlení (2012)
Závěrečný seminář projektu NAKLIV (2012)
Workshop Kreativita v informačním vzdělávání (2012)
Workshop Citace z pohledu knihovníků (2012)
Workshop Grafický editor Inkscape (2012)
Workshop Praktický průvodce programem Adobe Captivate (2012)
Workshop Lekce informační bezpečnosti v knihovnách (2012)
O nové podobě projektu Citace.com s Martinem Krčálem (2012)
Další cesta do hlubin prvákovy duše: výsledky průzkumu 2011 (2012)
www.kurzy.knihovna.cz (2012)
www.nastroje.knihovna.cz (2012)
Recenze: KURKA Ladislav, Architektura knihoven (2012)
K poetice českého románu přelomu 19. a 20. století (2012)
K českému definování dekadence (2012)
User-centered Design and Evaluation of Virtual Worlds (2012)
Nová média v kontextu vědeckého publikování (2012)
Library Marketing Tuesday 2012 (2012)
Library Marketing Tuesday 2011 (2012)
Informační mediátor 2011: management, marketing a inovace v knihovnách (2012)
Konference PARTSIP: Nové trendy spolupráce (2012)
ProInflow: Časopis pro informační vědy (2012)
Metody a techniky pro spolupráci (2012)
Cesta za rozhraním knihovních služeb (zážitková ne-konference PARTSIP) (2012)
Projektový management: dvoudenní zážitkový seminář (2012)
Strategický management (seminář PARTSIP) (2012)
České e-knihy v českých knihovnách (konference PARTSIP) (2012)
Marketing pro knihovny (seminář PARTSIP) (2012)
Prezentační a komunikační dovednosti (seminář PARTSIP) (2012)
Řízení inovací (seminář PARTSIP) (2012)
Design služeb a inovace v knihovnách (seminář PARTSIP) (2012)
Informační služby v evropském kontextu (seminář PARTSIP) (2012)
Zaostřeno na e-knihy (open coffee workshop) (2012)
Sociální sítě v akademických knihovnách: ano či ne? (workshop PARTSIP) (2012)
Technologie a znalostní komunity (seminář PARTSIP) (2012)
Praktické školení "Výzkumy v knihovnách" (2012)
Uživatelské výzkumy v knihovnách z pohledu designu služeb: 5+3 metody, které možná (ne)znáte (2012)
Dotazníková šetření v knihovnách: současná situace a výhledy do budoucna (2012)
Využití e-learningu pro výuku projektového managementu (seminář PARTSIP) (2012)
Metody a techniky competitive intelligence (seminář PARTSIP) (2012)
Open access a Creative Commons (seminář PARTSIP) (2012)
Projektový management pro knihovny (seminář PARTSIP) (2012)
Strategie a marketing pro knihovny (seminář PARTSIP) (2012)
Elektronické informační zdroje a nadstavbové nástroje (seminář PARTSIP) (2012)
Digitalizace a Open Access (seminář PARTSIP) (2012)
Imerzivní technologie Internetu a její využití při tvorbě a sdílení znalostí (seminář PARTSIP) (2012)
Kurz práce s informacemi (2012)
Medicína 2.0: Kdy dorazí digitální zdravotnictví s účastí pacienta i do Česka? (2012)
Úvodem (2012)
Vzdělávání k internetové bezpečnosti v knihovnách (2012)
Dotazníkové šetření zájmu studentů FF MU o e-learningový kurz Metody kritického myšlení (2013)
Pojem informace jako epistemologický a metodologický problém (2013)
Wagnerová, E., Dostál, M., Langášek, T., Pospíšil, I. Zákon o Ústavním soudu s komentářem. (2008)
Knihovní brána pro zrakově postižené (2013)
Collaborative Process Design in Cloud Environment (2012)
DML-CZ: The Experience of a Medium-Sized Digital Mathematics Library (2013)
Komunity, sítě a spolupráce. 20 pohledů pro knihovny (2012)
Nejmenší z nás 2013 : sborník příspěvků interdisciplinární konference o právní ochraně osob před narozením (2013)
Právo na informace a umělé potraty (2013)
Nejmenší z nás 2013 : Právní ochrana osob před narozením (2013)
Biophilic transformation of culture from the point of view of psychology of environmental problems (from cognitive psychology to Gestalt theory) (2013)
Pojem informace pro informační vědu (2013)
Identity: ženské? Slovenské? (2013)
Prolegomena k informační vědě (2012)
Problémy s delimitací informační vědy (2012)
Informační věda – předmět neznámý (2012)
Informační věda – retrospektivní ohlédnutí I. K formování knihovnické identity. (2013)
Informační věda – retrospektivní ohlédnutí II. Dokumentalisté v první informační válce (2013)
Antropometrický výzkum dospělé populace a jeho aplikace v oblasti interiéru a architektury (2013)
Aktivity projektu Citace.com (2013)
The Influence of Technological Changes on the Definition of Information Literacy (2013)
Legislativní rámec služeb NTK (2013)
Ochrana a bezpečí na internetu v knihovnách (2013)
Bezpečnost dětí na internetu v knihovnách (2013)
Lesson of safe communication for 4th to 5th grade of primary school in the Municipal Library Polička (2013)
Diplomová práce v souladu se zákonem s důrazem na plagiátorství (2013)
Detektivky z Facebooku (2013)
Transgramotnost: nová perspektiva informačního vzdělávání. (2013)
Information Literacy as the Prevention of a Misuse of Digital Footprints (2013)
"A to zachrání kulturu (jeden) filosof?" (2013)
Národní seminář informačního vzdělávání III. (2013)
Online Course of Information Literacy at Masaryk Universiry (2013)
Online Course of Information Literacy at Masaryk Universiry (2013)
Information Literacy Centre: Development of Information Literacy at Masary University (2013)
Jak napsat a obhájit kvalitní diplomovou práci (2013)
Digitální knihovna Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (2012)
Etika vědecké práce jako téma gymnasiální výuky přírodních věd (2014)
Orální historie jako inovace k výuce moderních dějin: úvod (2014)
Orální historie jako inovace k výuce moderních dějin: již hotové projekty (2014)
Přechodový model informační gramotnosti II. (2014)
Orální historie jako inovace k výuce moderních dějin: praktická realizace (2014)
Milovníci a mecenáši věd a umění v řeholním rouše (2014)
Liebhaber und Mäzene von Wissenschaften und Kunst im Mönchsgewand (2014)
An vědy a umění miloval. Milovníci a mecenáši věd a umění v řeholním rouše (2014)
An vědy a umění miloval. Milovníci a mecenáši věd a umění v řeholním rouše (2014)
12 trendů v české softwarové ekonomice: Technologické, ekonomické, sociální a etické aspekty ICT (2014)
Processing and visualization of measurement results in physical Laboratory (2014)
Naučte (se) citovat (2014)
Myšlenkové mapy pro studenty (2014)
Návrh evolučně ontologického řešení Capurrova informačního trilematu (2014)
Evoluční ontologie a společenské vědy. Sborník k 75. výročí narození Josefa Šmajse (2014)
Evoluční ontologie a společenské vědy (2014)
Použití metod měření výkonu a kvality v KUK MU v Brně (2010)
Kdo je za monitorem? (2014)
Informační bezpečnost (2014)
Autorství podle zákona (2014)
Seminář ochrana a bezpečí na internetu v knihovnách (2014)
Mezi žraloky (2014)
Příprava lekce v knihovně o informační bezpečnosti pro děti a seniory (2014)
Evidence - based learning approach in evaluation of information literacy education (2014)
Six Views on Education about Information Safety in Libraries (2014)
Six Views on Information Safety Education in Libraries (2014)
Evidence-Based Learning Approach in Evaluation of Information Literacy Education (2014)
Osobní bezpečnost na internetu (2014)
České knihovny a IT vzdělávání (2014)
Specializace technologie ve vzdělávání a webinářové dny KISKu (2014)
Evidence-Based Learning Approach in Evaluation of Information Literacy Education (2014)
Six Views on Information Safety Education in Libraries (2014)
Zásadní objevy termodynamiky mezi lety 1824 a 1902 (2014)
Několik poznámek k roli jazyka ve vědě (2014)
Paradoxy (nejen v přírodních vědách) jako cesta poznání (2014)
Strukturalismus jako východisko informační vědy (2014)
Manipulace s uživateli sociálních sítí pomocí emocí (2014)
Učit tak, aby studenti… byli šťastní (2014)
Recenze: Inspiration muzejní pedagogiky 1. (2014)
LMS pro blended learning (2014)
Vytváření nového bakalářského kurikula na KISK FF MU (2014)
iConference 2014: i-Školy, i-obor i Berlín (2014)
Životní cyklus studenta: i-Škola očima uchazečů (2014)
Fenomén i-škol: historie a současný stav (2014)
K potřebám komunity: inspirace teorií pro praxi komunitní knihovny (2012)
člen vědecké rady Moravské zemské knihovny v Brně (2012)
člen vědecké rady Moravské zemské knihovny v Brně (2013)
člen vědecké rady Moravské zemské knihovny v Brně (2014)
From Scientific Information to i-School: Mapping Transformation of Curriculum (2014)
Board member of EUCLID (2014)
Computerization of work and home (2013)
Informační přetížení (2014)
Kniha ve 21 . století – sedmý ročník knihovnické konference se již tradičně konal na půdě Slezské univerzity v Opavě (2010)
Teorie poznání, kosmologie a informační věda (2013)
The way to open education through the modern technology (2014)
The Way to Open Education through the Modern Technology (2015)
Vztah mezi délkou nezaměstnanosti a vybranými osobnostními charakteristikami nezaměstnaných (2010)
Srovnání vybraných osobnostních charakteristik zaměstnaných a nezaměstnaných lidí (2010)
Histologie (2014)
Distanční vzdělávání pro učitele (2015)
Filosofické aspekty umělé inteligence v kontextu pedagogických paradigmat (2014)
Revisualization and de-visualization of data: transformation of visual data into information for visually impaired users (2015)
Science and education as the anthropological obligation (2015)
Nejmenší z nás 2015 [1. vydání] : sborník příspěvků interdisciplinární konference o právní ochraně osob před narozením (2015)
Digitální informační kurátorství v pedagogickém kontextu (2015)
Webináře ve vzdělávání: pedagogické a didaktické aspekty (2015)
Informace jako antropologický fenomén (2015)
Metodik ICT (2015)
Koordinátor ICT (2015)
Digital information curation as a form of formation of personalized learning enviromenments (2015)
Topics of Ethics of Science in the Context of Philosophy of Education (2015)
Open source v e-learningu (2015)
Journal publishing models in the Czech Republic (2015)
Tablet v rukou učitele (2015)
Osciloskop pro Android: zvukové experimenty pro každého (2015)
Výukové weby, online výukové aktivity a pomůcky do chemie nejen pro tablety (2015)
Prototypování jako součást interdisciplinárního kurzu informatiky (2015)
Environmentální výchova jako výchova ke kriticky reflektivnímu občanství (2015)
Hledání výukových aplikací (2015)
Hodnocení efektivity výukové aplikace (2015)
Design Thinking as a Framework for User-Driven Innovation in Libraries: A Few Case Studies from Czech Libraries. (2015)
Informační vzdělávání pro učitele (2015)
Mapping of Open Access Journals in Czech Republic (2015)
Connecting Theory, Research and Practice (2012)
Environmentální etika v knihovně a/jako problém odpovědnosti za budoucnost (2015)
Tablety učitelům (reflexe vzdělávacích aktivit projektu INTERES) (2015)
Mobilní dotykové technologie a e-zdroje ve vzdělávání pedagogů - projekt INTERES Masarykovy univerzity v Brně (2015)
Mobilní dotykové technologie a e-zdroje ve vzdělávání pedagogů - projekt INTERES Masarykovy univerzity v Brně (2015)
Projekt INTERES aneb Tablety učitelům (2015)
Tablety ve výuce pomáhají (2015)
Využívání digitálního vzdělávacího obsahu ve výuce literární a slohové výchovy (2015)
Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání (2015)
Mediální výchova v zrcadle dotykových technologií (2015)
Aplikace pro tvorbu animací ve výtvarné výchově (2015)
Tablet ve školní praxi (2015)
Informační vzdělávání na MU v pojetí CEINVE (2015)
Týden informačního vzdělávání na Masarykově univerzitě (2015)
Projekt INTERES MU - Tablety pro učitele základních a středních škol (2015)
Taxonomie vzdělávacích cílů v aplikacích dotykových zařízení (2015)
Přehled systémů a nástrojů pro analýzu a srovnávání dat o výkonnosti akademických knihoven (2015)
Sběr a využití statistických dat v českých knihovnách (2015)
Knihovník jako mentor uživatele: možnosti doporučování dokumentů z fondů knihoven (2015)
Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky? (2015)
Užití portálu citací v citační praxi (2015)
Statistiky nově a plánovaná česká platforma pro benchmarking akademických knihoven (2014)
Sběr statistických dat v akademických knihovnách: vyhodnocení výzkumu (2014)
Parametry statistických výkazů - workshop (2014)
Učím citace: seminář pro učitele (2015)
Měření výkonu a kvality služeb akademických knihoven (2015)
Citační manažer Citace PRO: workshop (2015)
Kompetence absolventů oborových vysokých škol: jak se mohou knihovny podílet na vzdělávání knihovníků? (2015)
Metodika lekcí informačního vzdělávání na Masarykově univerzitě v Brně (s akcentem pedagogického konstruktivismu) (2015)
Práce při studiu, studium při práci: problémy kombinovaných bakalářských studentů na KISK FF MU (2015)
Obohacený obsah (nejen) do katalogu knihoven (2015)
Spolupráce knihoven a knihovnických škol (2015)
Využití QR kódů v Knihovně Na Křižovatce (2015)
IT in Small Czech Schools and the Development of Teachers’ Competences (2015)
Základy práce s dotykovými zařízeními pro seniory (2016)
Úvod do bezpečné online komunikace pro seniory (2016)
Ředitel pro školu 21. století (2014)
Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy (2015)
Formování a rozvoj české fyzikální vědy a techniky 1862-1916 (2015)
člen vědecké rady Moravské zemské knihovny v Brně (2015)
Board member of EUCLID (2015)
Strategické dokumenty v kontextu ICT a školy (2015)
Komunitní informatika: proč je důležitá společenská dimenze technologií? (2015)
In whirl of transformation: fragments of information science (2015)
Procvičování českého pravopisu s využitím dotykových zařízení (2015)
Libdesign 2015: Konference o lepších službách (nejen) v knihovnách (2015)
Libdesign: 35 metod pro lepší služby (2015)
Libdesign: 35 methods for better services (2015)
BOBCATSSS 2015: Design, Innovation, Participation (2015)
Informační procesy ve světle vědy: Recenze knihy Úvod do informační vědy od Beáty Sedláčkové (2015)
Předmluva (2015)
Nejmenší z nás 2015 : Právní ochrana osob před narozením (2015)
Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy (2015)
šéfredaktorka (2009)
Jeden nápad, prosím (2015)
Potenciál her ve vzdělávání a získávání využitelných schopností (2014)
Dějiny legendárních zemí a míst: víc než antologie (2015)
Jak se nám znetvoří tentokrát? (2015)
Práce s digitálním portfoliem jako součást efektivního procesu učení (2016)
Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení (2016)
Knihovna jako místo celoživotního učení - rozvojové příležitosti (2016)
Efektivní učení (2016)
Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích (2016)
Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity (2016)
V zemi (před)čtenářů (2016)
Digitální datové kurátorství: mikro a makro pohled (2016)
Poznání - postižení - umění (2011)
K mezipředmětovému dialogu : interdisciplinární vzdělávání na příkladu desíti vybraných osobností historie vědy (2016)
Finální antropický princip ve filosofii, pedagogice a informační vědě (2016)
Mapování kurikula : vývoj oboru Informačních studií a knihovnictví v Brně (2016)
S tabletem do výuky literární a slohové výchovy na ZŠ (2016)
Tvorba lekce informační gramotnosti ze sdílených výukových materiálů (2016)
Týden informačního vzdělávání na MU (2016)
Mapa studijních profilů : komparace kurikul Informačních studií a knihovnictví v Opavě (2016)
Nejmenší z nás 2015 [2. vydání] : sborník příspěvků interdisciplinární konference o právní ochraně osob před narozením (2016)
Předmluva (2016)
Trendy vzdělávání. S technologiemi do knihoven (2016)
Věda a počátky vesmíru I - VII (2012)
Občanská věda a vzdělávání v zrcadle digitálních technologií (2016)
Na důkazech založené knihovnictví, akční výzkum a designové myšlení jako teoreticko-metodologické rámce pro informační studia a knihovnictví (2016)
Trendy v akademickom publikovaní: situácia a postoje k open access (2014)
Legal aspects of digitization of documents and digital libraries for visually impaired users = Právní aspekty digitalizace dokumentů a digitálních knihoven pro zrakově postižené uživatele (2016)
Legal aspects of digitization of documents and digital libraries for visually impaired users (2016)
Magnus error (2011)
Učící knihovník a vzdělávací technologie (2016)
When Designers are Non-designers: Open Endedness vs. Structure of Design Tools (2016)
Jak učit sám sebe (2016)
Vzdělávací potřeby učících knihovníků v kontextu celoživotního učení pro 21. století (2016)
Informační systém ve vzdělávání : Od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům (2016)
Informační systémy ve vzdělávání. Od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení (2016)
Nejmenší z nás 2016 : sborník příspěvků interdisciplinární konference o právní ochraně osob před narozením (2016)
Předmluva (2016)
Principy informační etiky (2016)
Studenti píší Wikipedii (2016)
Knihovníci jako designéři : Případové studie o zlepšování služeb v knihovnách (2016)
Librarians as Designers : Case Studies on Improvement of Library Services (2016)
Brněnský rodák Kurt Gödel : matematik, fyzik, filosof (2016)
Advanced graphs and analysis (2016)
Processing data and creating graphs (2016)
Distance education via webinars : research and practice (2016)
Norwegian synes and tro and their English translations (2016)
Publikační chování a postoje k otevřenému přístupu mezi vědci a vědkyněmi v České republice (2016)
Kurz práce s informacemi (2016)
Aplikace pro tvorbu animací ve výtvarné výchově (2015)
Didaktika informační gramotnosti s prvky inkluze (2016)
Inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti v praxi učícího knihovníka (2016)
člen grantové komise Veřejné informační služby knihoven Ministerstva kultury České republiky (2016)
výkonný redaktor odborného časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání (2016)
Nejmenší z nás 2016 : Právní ochrana osob před narozením (2016)
Abortion as a problem of information macroethics (2016)
Efektivní učení. Techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map (2016)
Autorská práva na internetu (2016)
Bezpečnost mobilních zařízení (2016)
Information literacy education and the educational needs of teaching librarians (2016)
Information Literacy Education and Needs of Teaching Librarians: The Situation in the Czech Republic in Comparison with the Visegrad Four (2016)
Education of primary school pupils about information safety (2016)
Bezpečnost dětí na internetu: seminář pro rodiče (2016)
Od frontální výuky k převrácené třídě : zkušenosti z výuky předmětu Informační bezpečnost na KISK FF MU (2016)
Seminář ochrana a bezpečnost na internetu (2016)
Zjišťování přínosů informačního vzdělávání (2016)
Národní seminář informačního vzdělávání 2016 (2016)
Information literacy education in V4 with focus on the Czech Republic (2016)
Koncepce informačního vzdělávání na živo (2016)
Typy dotykových zařízení a zaklady jejich ovládání a nastavení (2016)
Vyhledávání a hodnocení výukových mobilních aplikací (2016)
Comparison of the Accuracy of Bibliographical References Generated for Medical Citation Styles by EndNote, Mendeley, RefWorks and Zotero (2017)
Využití metody benchmarkingu při měření výkonu knihoven (2016)
Libdesign 2016 : Designové myšlení v knihovnách a jiných veřejných institucích (2016)
Workshop statistiky 1 (2016)
Workshop statistiky 2 (2016)
Workshop statistiky 3 (2016)
Workshop statistiky 4 (2016)
Statistický výkaz VŠ knihovny (2016)
Konstruktivismus a kritické myšlení : Vybrané moduly pedagogiky pro doktorandy (2016)
Učící knihovník (2016)
Učící knihovník (2016)
Knihovnický barcamp (2016)
Board member of EUCLID (2016)
From theory to metatheory and metascience : about reality and syndrome of the queen of sciences (2016)
člen redakční rady (2009)
Pedagogické minimum pro knihovníky (2016)
Pedagogické minimum pro učící knihovníky (2016)
Workshop Učící knihovník (2016)
Učící knihovník jako designér vzdělávání v informační gramotnosti vysokoškolských studentů (2016)
Učící knihovník a inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti (2016)
ICT mentoring for the development of teachers‘ digital and information literacy (2016)
A teaching librarian and their educational needs in educational environment in 21st century (2016)
ICT mentoring for the development of teachers‘ digital and information literacy (2016)
Akademické psaní a jeho edukace (2016)
Informační vzdělávání v prostředí vysoké školy (2016)
Passion, Engagement and Spirit of the Community: Surveying Social Climate of Czech LIS Schools (2016)
100metod.cz (2016)
Učitel jako kurátor digitálního obsahu (2017)
Online setkání: Učitel jako kurátor digitálního obsahu (2017)
Nový encyklopedický slovník češtiny (2016)
Knihovníci jako designéři. Případové studie o zlepšování služeb v knihovnách (2016)
Inspirace k tvůrčímu psaní s technologiemi (2017)
Librarians as designers. Case studies on the improvement of library services (2016)
Librarians as designers. Case studies on the improvement of library services (2016)
Knihovníci jako designéři. Případové studie o zlepšování služeb v knihovnách (2016)
Titus Maccius Plautus - Krutihlav. Dějství první (2016)
Kritické myšlení (2017)
člen Ústřední knihovnické rady ČR (2017)
Perspektivy spolupráce veřejných knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století (2017)
Perspektivy spolupráce veřejných knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století (2017)
člen Národního konventu o EU Úřadu vlády ČR - Mediální gramotnost (2017)
Perspektivy edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k informační gramotnosti v prostředí veřejných knihoven (2017)
Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny (2017)
Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání (2017)
Curating content as a way to promote interesting resources (2017)
Collective management in education (Czech experience) (2017)
Přehled aktuální judikatury I/2017 (2017)
Závěrečná parabola o ohrožení krásy (2015)
Tematizace kněžství v českém realismu na přelomu 19. a 20. století. (2015)
Ruská poezie u mladého Masaryka. Stať O studiu děl básnických. (2014)
Vlastimil Válek: literární historie a její zpřístupňování (2013)
Kreativní deník (2017)
Role nakladatelského prostředí ve vývoji českého literárního expresionismu (2017)
Jaroslav Durych v kontextu české literatury 20. století (2015)
Učící knihovník v perspektivě vzdělávání heterogenní školní třídy k informační gramotnosti (2017)
Kolekce dostupných LMS prostředí (2017)
Creative Commons - o co jde? (2017)
Jak na autorská díla zdarma i když nejsem pirát? (2017)
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup (2017)
Tvorba digitálních vzdělávací objektů pro online prostředí: didaktické a technické poznámky k tvorbě digitálních vzdělávacích objektů (převážně) v konektivistickém a konstruktivistickém paradigmatu (2017)
Regular graveyard in the stronghold versus settlement burials in the bailey. Comparison of Early Medieval populations from Pohansko (Czech Republic) (2017)
Identification of altitude profiles in 3D geovisualizations: the role of interaction and spatial abilities (2019)
Nejmenší z nás 2017 [1. vydání] : sborník příspěvků interdisciplinární konference o právní ochraně osob před narozením (2017)
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup (2017)
Nejmenší z nás 2017 : Právní ochrana osob před narozením (2017)
Trolling a hodnota diskuze (2017)
Fundamentální fyzikální objevy z let 1918-1939 a jejich ohlas v českomoravském prostředí (2017)
Epistemické otázky antropického principu ve vztahu k temné hmotě a energii (2017)
Národní seminář informačního vzdělávání 2017 – co vám ještě může nabídnout? (2017)
Tvůrčí psaní ve výuce humanitních předmětů (2017) (2017)
Creative Commons: Úvod do problematiky (2017)
Automatizace online procesů: pomoc při správě PLE i pomoc s digitálním prostředím (2017)
Dokumenty ke studiu práva informačních a komunikačních technologií (2017)
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup (2017)
Changes in the Area of Extended Collective Management in Relation to Memory and Educational Institutions in the Light of the Czech Amended Copyright Act (2017)
Innovation of courses of information literacy as a way for openness, personification and competence (2017)
Informační a učící se společnost (2017)
Board member of EUCLID (2017)
Šéfredaktor (2017)
Algodoo – osahejte si fyziku (2017)
Autorské právo na internetu (2017)
Online zdroje a autorské právo v knihovnách (2017)
Občanská informační gramotnost (2017)
Právo v kontextu knihovnické práce (2017)
Information Safety Education of Primary School Children in Libraries (2018)
Information Literacy Education and the Educational Needs of Teaching Librarians : The Czech Republic in Comparison with the Other Visegrad Four Countries (2016)
Information Safety Education of Primary School Children in Libraries (2017)
Information Safety Education of Primary School Children in Libraries (2017)
Informace a vysvětlení problematických parametrů: co s daty dále a sdílení zkušeností s využitím dat v knihovnách (2017)
Informace a vysvětlení problematických parametrů: co s daty dále a sdílení zkušeností s využitím dat v knihovnách (2017)
Information literacy of students at the Masaryk University and its development by the Course of work with information (2017)
Information literacy of students at the Masaryk University and its development by the Course of work with information (2017)
Národní seminář informačního vzdělávání 2017 (2017)
Standard mediální a informační gramotnosti (2017)
Standard mediální a informační gramotnosti (2017)
Jak vytvářet a zpracovávat dotazníky v knihovnách (2017)
Pablikado - publikační platforma (nejen) pro odborné dokumenty (2017)
Statistiky AKVŠ 2017 (2017)
Integrating Citizen Science Elements into Information Safety Lessons (2017)
Citační software: workshop pro knihovníky v SVK Plzeň (2017)
Self-publishing jako nástroj pro šíření digitálního obsahu (2017)
Elektronické informační zdroje a vyhledávání v dalších informačních zdrojích (2017)
Kurátorství obsahu jako cesta k propagaci zajímavých zdrojů (2017)
Inspiromat možností využití Kurzu práce s informacemi v prostředí knihoven. (2017)
Innovation of the courses of inforamtion literacy as a way for openness, personification and competence (2017)
Péče o duši jako východisko fenomenologické pedagogiky v kontextu vzdělávacích technologií (2017)
Digitální informační kurátorství: knihovna jako místo vědění (2017)
Digitálne informačné kurátorstvo: knižnica ako miesto poznania (2017)
Georg Placzek: formování vědecké osobnosti v prostředí meziválečného Brna (2017)
Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení (2017)
Digitální informační kurátorství: knihovna jako místo vědění (2017)
Kabinet informačních studií a knihovnictví na Masarykově univerzitě slaví 25 let své existence I. (2017)
From platforms to infrastructure: barriers to memory practices (2017)
Kabinet informačních studií a knihovnictví na Masarykově univerzitě slaví 25 let své existence II. (2017)
Editorial (2017)
Středoškoláci a online svět mimoškolního vzdělávání (2017)
Potřeby seniorů v práci s internetem – výsledky kvalitativního šetření (2017)
Senioři píší Wikipedii i ve Zlínském kraji (2017)
Sociokulturní specifika uživatelů ve vzdělávacích aktivitách knihoven (2017)
Perspektivy rozvoje předčtenářské gramotnosti na platformě mezigeneračního učení : případová studie (2017)
Příprava a provozování výzkumné infrastruktury jako doména informačních profesionálů (2017)
Informační zvyky uživatelů informačního systému Masarykovy univerzity : průzkum mezi studenty informačních studií a knihovnictví (2017)
Informační gramotnost (2017)
Perspektivy edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k informační gramotnosti v prostředí veřejných knihoven (2017)
Technologie ve vzdělávání (2017)
Předsedkyně komise literární olympiády (2017)
Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny (2017)
Výzvy operačních programů Evropské unie s potenciálem aktivit veřejných knihoven (2017)
Informační gramotnost jako klíčová kompetence (2017)
Pojetí informační gramotnosti a mediální gramotnosti v edukační praxi formálního a neformálního vzdělávání v České republice (2017)
Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století (2017)
Informace a média pro každý den (2017)
Učící knihovník - didaktické perspektivy (2017)
Pedagogika a didaktika pro učící knihovníky : teorie a praxe (2017)
Učící knihovník - didaktické perspektivy informačního vzdělávání (2017)
Platformy rozvoje akademických kompetencí na Masarykově univerzitě (2017)
Vymezení informační gramotnosti v celoživotní vzdělávání (2017)
Analýza kurikulárních dokumentů z perspektivy kompetenčního přístupu ke vzdělávání: příspěvek ze společenství praxe (2017)
Analýza kurikulárních dokumentů z perspektivy kompetenčního přístupu ke vzdělávání : příspěvek ze společenství praxe (2017)
Informační gramotnost : Jak organizovat data a informace v pedagogické praxi (2017)
Webinář Technologie - vzdělávání - knihovny : příležitosti a bariéry (2017)
Cloudové služby ve vzdělávání (2016)
Tvorba odborného textu (2017)
Projekty na podporu spolupráce knihoven a škol : dotační programy v roce 2018 (2017)
Učící knihovník není jen „děckař“ aneb Interakce s různými cílovými skupinami celoživotního vzdělávání v knihovnách (2017)
Celoživotní vzdělávání uživatelů - edukační výzva učících knihovníků (2017)
Využití moderních technologií ve výuce českého jazyka (2017)
Klíčová edukativní a rozvojová témata českého knihovnictví - post CASLIN (2017)
Perspektivy edukační a výzkumné interakce knihovědných akademických pracovišť s oborovou praxí (2017)
Podpora edukační spolupráce škol a knihoven v operačních programech Evropské unie (2017)
Informační gramotnost : hodnocení zdrojů a informací ve výuce (2017)
Členka organizačního výboru - IV. Evropské konference o informační gramotnosti (2016)
BIG 6 mezi předměty – rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi (2018)
F. X. Šalda dnes (2017)
Flagtest: manuál psychodiagnostické metody verze 1.0 (2017)
Test verbálního uvažování: manuál psychodiagnostické metody TVU 1.0 (2017)
Zentrum und Peripherie. Aus fremdsprachendidaktischer Sicht. (2017)
Fenomény se zjevují postupně (2018)
Humor v literatuře a jeho využití v našich současných knihovnách (2018)
Knihovny sociálně-inovativní (2018)
Divadlo pro zvídavé čtenáře : K premiéře romantického dramatu Don Juan a Faust (2018)
Informační gramotnost v teorii a pedagogické praxi (2018)
Gramotnosti pro 21. století v pedagogické praxi (2018)
Pojetí rozvoje informační gramotnosti žáků z perspektivy učícího knihovníka : výzkumné horizonty (2018)
Koncept inkubátoru a akcelerátoru pro podporu sociálních inovací v knihovnách (2018)
Učitel jako kurátor obsahu (2018)
Doba konce Rakousko-Uherska očima českých dekadentních spisovatelů (2018)
Informační management : Normy, frameworky a nejlepší praxe v řízení služeb IT (ITSM) (2017)
Kreativní práce s informacemi (2018)
Interfereční polohový test: manuál diagnostické metody IPT verze 1.0 (2017)
Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání (2018)
Využití nástrojů webové analytiky pro pochopení učení v online prostředí (2018)
Knihovny v době komunistické totality : na příkladu knihoven ve Znojmě a Břeclavi, s přihlédnutím k tvorbě a recepci Vaška Káni a Jaroslava Freye (2018)
Trolling a hodnota diskuze (2018)
Vzdělávání s využitím aplikací podporujících smartwatch (2018)
Cross-cultural differences in figure–ground perception of cartographic stimuli (2019)
Interaction Primitives in 3D Geovisualizations (2018)
Fakjů pane učiteli - Aneb výuka (nejen) cizích jazyků pro náctileté (2018)
Digitální kompetence a umělý život: k edukačním perspektivám (2018)
Informační etika a problém dezinformace (2018)
Interakce s virtuálním 3D prostředím : od senzomotoriky ke kognici (2018)
Information Literacy as a Prerequisite for Effective Work with Information Sources (2018)
Behavior Analysis in Virtual Geovisualizations : Towards Ecological Validity (2018)
Humor jako prostředek poznání (2018)
člen redakční rady (2018)
člen Literární rady MZK (2018)
člen komise Ministerstva kultury ČR pro podporu vydávání české literatury (2016)
Informační gramotnost studentů Masarykovy univerzity a změny vlivem online Kurzu práce s informacemi (2018)
Kognice a umělý život 2018 (2018)
Čtenářský ekosystém: Instapaper (2018)
Damasio, A.: The Strange Order of Things: Life, Feeling, and the Making of Cultures (2018)
Jak poznat argumentační faul (2018)
Inovace kurzu Kreativní práce s informacemi: od klasického pojetí k webovému kurzu (2018)
Konference jako informační zázemí pro setkání s informací (2018)
Pedagogické kompetence učícího knihovníka se zaměřením na dimenzi sebereflexe (2018)
Pedagogické kompetence učícího knihovníka se zaměřením na dimenzi sebereflexe (2018)
Projekt Co nebylo v učebnici – spolupráce knihoven a škol ve vzdělávání žáků 21. století začíná (2018)
Rozvíjení informační gramotnosti ve společenství praxe s principy mezigeneračního učení (2018)
Digital Competence : Discourse definition of current concept considering Czech environment (2018)
Péče o duši jako východisko fenomenologické pedagogiky v kontextu vzdělávacích technologií (2018)
Teoreticko-právní workshop: Dělba moci (2018)
Geografický přístup ke strategicky budované bezbariérovosti na příkladu města Brna (2018)
Trénink mozku pro 2. stupeň ZŠ (2018)
Trénink mozku pro 1. stupeň ZŠ (2018)
Joshua B. FREEMAN Behemoth. A History of the Factory and the Making of the Modern World (recenze) (2018)
Vybrané kapitoly z fyziky a filosofie (2018)
K pojmu komunitní knihovna : hledání smyslu a uplatnění (2018)
Information literacy in the perspective of education (2018)
Vybrané kapitoly z fyziky a filosofie: otázky k zamyšlení (2018)
Nejmenší z nás 2017 [2. vydání] : sborník příspěvků interdisciplinární konference o právní ochraně osob před narozením (2018)
Nejmenší z nás 2018 : Právní ochrana osob před narozením (2018)
Učitelská self-efficacy při práci s dětmi-cizinci v širších souvislostech (2018)
Akademické psaní pro právníky (2018)
Vybrané přístupy k učení se od druhých v online prostředí (2018)
Effect of Size, Shape and Map Background in Cartographic Visualization: Experimental Study on Czech and Chinese Populations (2018)
Akademické psaní pro právníky (2018)
Informace, dezinformace a informační etika (2018)
Kariérní poradenství a online vzdělávání (2018)
Population Distribution Modelling at Fine Spatio-temporal Scale Based on Mobile Phone Data (2019)
Collaborative Immersive Virtual Environments for Education in Geography (2019)
Georg Placzek : formování vědecké osobnosti v prostředí meziválečného Brna (2018)
Společenství praxe pro rozvoj informační gramotnosti (2018)
Komunikace se zaměřením na odborný text (2018)
Pedagogické a didaktické kompetence v rozvoji informační gramotnosti : teorie, výzkum, praxe (2018)
Pedagogické kompetence učících knihovníků v akademické knihovně (2018)
Online nástroje informační gramotnosti učitelů v teorii a edukační praxi (2018)
Mediální gramotnost v praxi učícího knihovníka (2018)
Mediální gramotnost v praxi učícího knihovníka (2018)
Výzkum informační gramotnosti žáků základní školy se zaměřením na procesy vyhledávání a hodnocení informací (2018)
Gramotnosti pro život (2018)
Členka redakční rady recenzovaného časopisu Knihovna:knihovnická revue (2017)
Otevřený webový Kurz práce s informacemi (2018)
Knihovnické fondy, procesy a služby (2018)
Drony, roboti a virtuální realita. Je to budoucnost knihoven? (2018)
The Impact of Global/Local Bias on Task-Solving in Map-Related Tasks Employing Extrinsic and Intrinsic Visualization of Risk Uncertainty Maps (2019)
Digitální kompetence v kontextu knihovnické práce (2018)
Teoretická východiska informační vědy : využití konceptuálního modelování v informační vědě (2018)
Vzdělání, společnost a pravda (2018)
Webináře jako pedagogický experiment? (2018)
Information literacy in the perspective of education (2018)
Moravské knihovny na počátku dvacátého století : sociální, pedagogické a kulturněpolitické souvislosti (2018)
Understanding learning in the online environment using selected web analytics tools (2018)
Kreativní práce s informacemi: inovace, data, smysl a tématické posuny (2018)
Digitální kompetence a umělý život : k edukačním perspektivám (2018)
Participativní učení s a v ICT (2018)
Informační vzdělávání online pro středoškoláky (2018)
Jazykové kompetence v psaném projevu informačních specialistů (2018)
Kreativní práce s informacemi v praxi informačních specialistů (2018)
Recenze: publikace Černý, M (2017) : Informační a učící se společnost (2018)
Webinář : Společenství praxe jako příležitost rozvíjení informační gramotnosti (2018)
Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny (2018)
Digital humanities a praxe učitele (2018)
Akademické psaní v pregraduální přípravě studentů (2018)
Academické psaní v informační gramotnosti studentů II (2018)
Recenze : Učení – zábava pro každého a na celý život (2017)
Informační systémy ve vzdělávání : Od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení (2018)
Národní seminář informačního vzdělávání 2018 (2018)
Koncepce vzdělávání o informační bezpečnosti pro žáky ZŠ - jak to vzniklo a co teď knihovníci s tím? (2018)
Právní základ pro knihovníkyse zaměřením na e-prostředí (2018)
Bezpečnost v on-line prostředí (2018)
Ochrana a bezpečí na internetu v knihovnách (2018)
Jak vytvářet a zpracovávat dotazníky v knihovnách (2018)
Tvorba a zpracování dotazníků (2018)
Information Literacy of Masaryk University Students and Evaluation of Campus-wide Course (2018)
Copyright Literacy of LIS Students in the Czech Republic (2018)
Co teď s GDPR? (2018)
Devadesátiny Milana Suchomela (2018)
Jiří Mahen a dobový kontext jeho tvorby před sto lety (2018)
Česká dekadence : literární směr od ostrakizace k módě (2018)
Co číst z české literatury 19. století (2018)
Eduard Petrů a popularizace vědy (2018)
člen komise Ministerstva kultury pro podporu vydávání české literatury (2018)
Člen komise Ministerstva kultury pro podporu vydávání české literatury (2017)
Člen redakční rady časopisu Bohemica litteraria (2016)
Člen redakční rady časopisu Bohemica litteraria (2017)
Člen Literární rady Moravské zemské knihovny (2017)
Člen Literární rady Moravské zemské knihovny (2016)
Projects and activities of the Division of Information and Library Studies (KISK) (2018)
Digitální pedagogika v akademické knihovně: informační vzdělávání pro digitální humanitní vědy (2018)
Šéfredaktor (2018)
In the Search of Community : From Recognition to Exploration of Information Needs (2018)
Board member of EUCLID (2018)
Současné trendy ve výzkumu informačního chování (2018)
Knihovna – věc veřejná? (2018)
Rozvoj přírodovědné, matematické a informační gramotnosti v podmínkách současného školství (2018)
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi v laboratorní základní škole : případová studie (2018)
Výzkum informační gramotnosti žáků základní školy se zaměřením na procesy vyhledávání a hodnocení informací (2018)
Tomáš Halík by měl odejít z Univerzity Karlovy (2013)
Innovation of the courses of information literacy as a way for openness, personification and competencies (2017)
Akcelerátor sociálně-inovativních projektů (2019)
Projekt Sociální inovace v knihovnách (2018)
Tři role knihovny, myslíme-li na sociální inovace (2018)
Design služeb pro každého (knihovníka) (2017)
Sociální inovace v knihovnách (2018)
Projekt Sociální inovace v knihovnách (2018)
Sociální inovace v knihovnách: Knihovny pro komunity (2017)
Sociální inovace v knihovnách: Knihovny pro komunity (2017)
Projekt Sociální inovace v knihovnách (2018)
Co se vylíhlo v Inkubátoru sociálních inovací (2018)
Ještě lepší služby knihoven. Designované pro lidi a s lidmi (2018)
Design Thinking as a Library’s Social Innovation and Community Boosting Tool (2018)
Inkubátor sociálních inovací v knihovnách (2018)
Inkubátor sociálních inovací (2019)
Mapování komunit jako nástroj spolupráce (2018)
Designing the future : Design thinking for libraries (2018)
Inkubátor sociálních inovací v knihovnách (série workshopů) (2018)
Inkubátor sociálních inovací v knihovnách (2018)
Nový interiér knihovny: proces, inspirace, realita (2018)
Rekonstruujeme / renovujeme / inovujeme / designujeme... knihovnu (2018)
Rekonstruujeme / renovujeme / inovujeme / designujeme... knihovnu (2018)
Tvůrčí prostor (maker space) v knihovnách: proč a jak (2019)
Konference Sociální inovace v knihovnách 2018 (2018)
Konference Sociální inovace v knihovnách 2018 (2018)
Tvoříme koncepci knihovny (2019)
Knihovny a lidé bez domova (2019)
Jak si hledat spojence a nebýt na to sami: série workshopů v krajských knihovnách (2018)
Komunitní koordinování (2019)
Sociální podnikání (2019)
#brno2050 : mapping the city collaboration ecosystem TOGETHER (2018)
Principy a dilemata informační etiky : svoboda slova, právo na informace a cenzura v kontextu problému dezinformace (2019)
Spatial Analysis of Navigation in Virtual Geographic Environments (2019)
Podpora kreativity u nadaných čtenářů (2018)
Vybrané kapitoly z masové práce se čtenářem : Sociálně-pedagogický experiment socialistického knihovnictví (2019)
Informace jako pojem a pojem jako informace ve světle epistemologie a metodologie (2019)
Time, tense and viewpoint shift across languages: A Multiple-Parallel-Text approach to “tense shifting” in a tenseless language (2019)
Character learning as a possible factor in the change of individual cognitive style (2019)
Character learning as a possible factor in the change of individual cognitive style (2019)
Intra-language Generalizations and Variations of Narrative Viewpoint (2019)
Memorial Conference on the May Fourth Movement (2019)
Navigation in Indoor Environments: Does the Type of Visual Learning Stimulus Matter? (2019)
Eye-tracking ve virtuální realitě : implementace a možnosti měření (2019)
Psaním k porozumění literatuře (2019)
Prožitek ve výuce literatury (2019)
Řekni mi to svými slovy (2019)
Metody počítačového testování kognitivního stylu (2019)
Preprocessing eye-trackingových dat z více zařízení v programech R a Ogama (2019)
Informační bezpečnost žáků základních škol. Lekce v knihovnách (2019)
Prototyp nástroje TrailScript pro evaluaci chování ve virtuálním prostředí (2019)
Virtuální realita v procesu komunikace kartografické informace (2019)
3rd Taiwanese Czech Young Scholar Conference 2019 (2019)
Deep Dives into Big Data : Best Practices for Synthesis of Quantitative and Qualitative Analysis in Cognitive Linguistics (2019)
The near-synonymy of classifiers and construal operation : A corpus-based study of ke and zhu in Chinese (2019)
Corpus Approaches to Language, Thought and Communication (2019)
Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky? (2019)
Eye-tracking ve virtuální realitě: implementace a možnosti měření (2019)
Proč hlupák zůstává hlupákem? A další psychologické fenomény (2019)
Impresionismus a vznik i povaha české literární moderny a secese (2019)
Ztraceno v kontrole (2019)
Informační bezpečnost žáků základních škol. Lekce v knihovnách (2019)
The scope of the concept of information and the future of information science (2019)
Příběhy šachových figur: katalog k výstavě fotografií Vladimíra Brádlera (2019)
Differences between young architects' and non-architects' aesthetic evaluation of buildings (2019)
Knihovna jako edukační prostředí: ke změně paradigmatu (nejen) v akademických knihovnách (2019)
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup: Pragmatická edukační teorie a její prakticko-výzkumná implementace (2019)
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup. Pragmatická edukační teorie a její prakticko-výzkumná implementace (2019)
Vybrané kapitoly z fyziky a filosofie (2019)
Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání (2018)
An instance-based scoring system for indoor landmark salience evaluation (2019)
Vybrané kapitoly z fyziky a filosofie (2018)
Information. Studies in information science and ethics with regard to users with visual impairment (2019)
Understanding learning in the online environment using selected web analytics tools (2018)
Kurz práce s informacemi (2016)
Between Chinese language teaching and Taiwan literature: On the possibility of using literature in language classes as a teaching method (2019)
Jieke zizhu lv nanfang guandian: wenhua rentong, putaojiu yu molaweiya (2019)
Guoji jiaoyu de tiaozhan yu jihui: cong jieke daxue guandian tanqi (2019)
Jak umělá inteligence usnadňuje učení? (2019)
Eye-tracking in VR setting : implementation for cross-cultural research (2019)
Embodied cognition significance for the ecologically valid psychological research in virtual reality (2019)
The Eye-Tracking Measurement and Cartographic Stimuli (2019)
Digitální kompetence optikou dvou kurzů na filozofické fakultě : empirická studie (2019)
Coincident Visualization of Uncertainty and Value for Point Symbols (2019)
FLORIDI, Luciano (ed.). The Routledge handbook of philosophy of information. Routledge, 2016. 429 s. ISBN 978-1-315-75754-4. (2019)
Preprocessing eye-trackingových dat z více zařízení v programech R a Ogama (2019)
Eye-movement patterns during the perception of complex visual scenes : The comparison of Czech and Taiwanese samples (2019)
Measurement of selected aspects of student behavior in online courses (2019)
New Contributions of Multidisciplinary and Empirical Approach to Legal Consciousness (2019)
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí : mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou (2019)
Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy (2019)
Využitie teórie priestorovej syntaxe pre spresnenie agentného modelu na simuláciu evakuácie (2019)
Review of "Viewpoint and the fabric of meaning: Form and use of viewpoint tools across languages and modalities" (2019)
Analýza chování člověka ve virtuálních geovizualizacích v kontextu ekologické validity výzkumu (2019)
Interaktívny edukačný geografický model v iVR (2019)
Information behavior or learning behavior? Empirical experience with web analytics (2019)
Vzdělávání ve virtuální realitě : potenciál geografických úloh (2019)
Kolaborativní imerzivní virtuální prostředí jako nástroj pro výzkum interkulturních rozdílů (2019)
Principles and dilemmas of information ethics with regard to the problem of disinformation (2019)
Nejmenší z nás 2019 : Právní ochrana osob před narozením (2019)
Desinformace a umělé potraty (2019)
Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání (2019)
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou (2019)
Východiska a metodologie : východiska, paradigmata a základní metody (2019)
When constructions meet context: The polysemy of Mandarin hai revisited (2019)
Nesmazáno. Sborník textů studentů Gymnázia Elgartova a pozvaných hostů (2019)
Jak jsem pozoroval BristolCon (2019)
Digital Earth for Disaster Mitigation (2019)
Travel insights: From a visit of the Conference EduTech Africa 2019. About the problems of post-colonial search for identity (2019)
Pojetí informační gramotnosti v ŠVP : analýza kurikula tří vybraných středních škol (2019)
Digitalizace kulturního dědictví (2019)
Právní vědomí a legitimita práva v podmínkách demokratického státu (2019)
Surface mass balance of Davies Dome and Whisky Glacier on James Ross Island, north-eastern Antarctic Peninsula, based on different volume-mass conversion approaches (2019)
Eye tracking vo výskume porúch autistického spektra – súčasný stav diskusie (2019)
Adaptace a ekvivalence testových metod : Inspirace pro psychologické testování minorit v ČR (2019)
Postoj ODS k přímé volbě starostů : případová studie (2019)
The Influence of Spatial Familiarity on Landmark Salience Sensibility Based on Eye Tracking (2019)
Jiří Levý : zakladatel československé translatologie (2019)
Slepá ulička izolace: od rovnováhy k estetice interakcí (2019)
Spolubytí k dynamické homeostatické evolvující rovnovážné komplexitě infosféry: podněty k filosofii edukace (2019)
Evaluation of Map Signs for Evacuation Purposes (2019)
Vizualizace nejistoty pro bodové znaky - vliv grafických proměnných a kulturního prostředí (2019)
Supporting Social Innovations in Libraries in the Czech Republic: A Case Study of CIDES project (2019)
Inkubátor sociálních inovací v knihovnách 2019 (2019)
The role of spatial visual analysis in historical religious studies (2019)
Technologies and the representations of activity spaces of older adults (2019)
Design, politika, etika a spekulace: design v době absence politické imaginace (2019)
Knihovny a cíle udržitelnosti (2019)
Moravské knihovny na počátku dvacátého století : sociální, pedagogické a kulturněpolitické souvislosti (2019)
Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách (2019)
Information : studies in information science and ethics with regard to the users with visual impairment (2019)
Hegemonie designu: HCD a ti druzí (2019)
Jaká je hegemonie designu zaměřeného na člověka (2019)
Designéři musí stavět svět na odpadcích dneška, už není cesty zpět (2019)
Design v dobé post-antropocénu (2019)
Pronásledováni světem: Manifest pro nový svět (2019)
Knihovna pro bezbariérové Brno (2019)
Libdesign pro sociální inovace (2019)
Připravujeme copyright asistenty? (2019)
Copyright Literacy of LIS Students in the Czech Republic (2019)
Information Literacy of Masaryk University Students and Evaluation of Campus-Wide Course (2019)
Cross-Age Peer Tutors as Important Actors of University Online Courses –Information Literacy Course Case Study (2019)
Kurz práce s informacemi (2019)
The new style of thinking: the problem of specialisation, multiparadigmatic and the crisis of scientific identity (2019)
Digital Competence : from Self-evaluation to Analysis of Students´ Learning Behaviour (2019)
Mezi fenomenologií a pragmatismem: k možnostem budování metodologie v (sociální) pedagogice skrze filosofii výchovy (2019)
Jak umělá inteligence změní vzdělávací obsahy a kompetence? (2019)
Co je to otevřené vzdělávání a proč ho potřebujeme? (2019)
Jak učíme informační gramotnost? A co jde dělat jinak? (2019)
Relektura Teilhardovy rostoucí komplexity jako procesu konstituce noosféry (2019)
The new style of thinking: the problem of specialisation, multiparadigmatic and the crisis of education (2019)
How does the infosphere change the learning process? (2019)
The Principle of Non-Discrimination in the Infosphere: A New Ethics (2019)
Rukopisy královédvorský a zelenohorský v období moderny a secese (2019)
člen komise Ministerstva kultury pro podporu vydávání české literatury (2019)
člen Literární rady MZK (2019)
Člen redakční rady časopisu Bohemica Litteraria (2019)
Člen oborové rady Teorie a dějiny české literatury na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové (2017)
Člen oborové rady Teorie vzdělávání v bohemistice na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity v Plzni (2017)
Člen oborové rady Dějiny české literatury na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (2017)
Utváření Mahenova obrazu v literární historiografii (2019)
Impresionismus a vznik i povaha české literární moderny a secese. S Miroslavou Novotnou. (2019)
Knihovnická pedagogika pro praxi informačního vzdělávání (2019)
Co nebylo v učebnici : příprava vzdělávacích programů pro knihovny (2019)
Leadership v informační profesi pro podporu sociálních inovací (2019)
Stroje a humanita : cesta k filozofické fakultě 21. století (2019)
Největší úniky dat v moderní historii (2019)
Různorodost celoživotního učení (2019)
Vyzkoušejte BKB software pro ovládání pomocí očí (2019)
Londýnská věž, recenze metody (2019)
Libraries helping people : Design thinking as a framework for librarians to bring social innovations (2019)
Perspektivy digital humanities v edukačních strategiích knihoven a škol (2019)
Vzdělávací modul Informační gramotnost s metodikou (2019)
Informační gramotnost: Teorie a vzdělávací praxe (2019)
EdTech KISK: Studijní profilace Technologie ve vzdělávání (2019)
EdTech KISK: Studijní profilace Technologie ve vzdělávání (2019)
12 trendů v české softwarové ekonomice. Technologické, ekonomické, sociální a etické aspekty ICT (2014)
Informační systémy ve vzdělávání. Od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení (2018)
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup : pragmatická edukační teorie a její prakticko-výzkumná implementace (2019)
Konference Sociální inovace v knihovnách 2019 (2019)
Jak pracovat s mladými v knihovnách za využití metody HCD (Human Centred Design) (2019)
Workshop : Knihovny, demokracie a občanství (2019)
Digital Competence : from Self-evaluation to Analysis of Students Learning Behaviour (2019)
Information behavior or learning behavior? Empirical experience with web analytics (2019)
Jak učíme informační gramotnost? A co jde dělat jinak? (2019)
Co je to otevřené vzdělávání a proč ho potřebujeme? (2019)
Perspectives of Digital Humanities in Educational Strategies of Libraries and Schools (2019)
Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty (2019)
Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty (2019)
Spolupráce a knihoven a škol : inovativní přístupy k rozvíjení čtenářské a informační gramotnosti (2019)
Výzkumné perspektivy spolupráce učitelů a učících knihovníků v rozvoji gramotností a kompetencí žáků (2019)
Případové studie ve výzkumném diskurzu alternativních škol (2019)
Knihovnická pedagogika pro praxi informačního vzdělávání (2019)
Webinars as a forgotten innovative method of online learning : an overview study (2019)
Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup. Pragmatická edukační teorie a její prakticko-výzkumná implementace (2019)
Towards research infrastructure: data cultures and research platforms (2019)
The structure of scientific annotation practices (2019)
Human-Text Interaction : Study of scientific annotation practices (2019)
World Café na téma digitální humanitní vědy (2019)
Průvodce repozitářem vědeckých dat pro humanitní obory LINDAT/CLARIAH-CZ (2019)
Šéfredaktor (2019)
Evidenční systém pro psychologickou diagnostiku (2019)
Information as concept and concept as information in the light of epistemology and methodology (2019)
CROSS-AGE PEER TUTORS AS IMPORTANT ACTORS OF UNIVERSITY ONLINE COURSES –INFORMATION LITERACY COURSE CASE STUDY (2019)
Geovisualizations, Teaching and Culture : the examples of virtual reality technologies use in psychological research (2019)
Nejmenší z nás 2012 : Právní ochrana osob před narozením (2012)
Předmluva (2012)
Council Member of European Association of Chinese Teaching (2019)
Prostorová analýza navigace ve virtuálním geografickém prostředí (VGE) (2019)
Eye-Tracking in VR: From Heatmaps to Object AoIs (2019)
Budoucnost knihoven (2019)
Kognice a umělý život 2018: sborník příspěvků (2018)
Nové metody v ergonomii (2013)
Applying VR technologies for psychological research (2019)
členka redakční rady a editorka (2017)
členka redakční rady a editorka (2017)
Členka redakční rady vědeckého časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání (2017)
Členka redakční rady vědeckého časopisu Knihovna: knihovnická revue (2018)
The 'Assemblages' of Disability: An Affirmative Conception in a Deleuze-Guattarian Perspective (2019)
Workshop projektu - Kognitivní psychologie a prostorová syntaxe ve virtuálním prostředí pro agentní modely (2019)
Materialita pohybu: vztah mezi nevidomostí a městským prostorem (2019)
Comparison of the Ergonomic Characteristics of Forwarders with Stationary and Rotating Cabins (2014)
Personal learning environment: vliv e-learningu na rozvoj autoregulace učení studentů (2016)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém