Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
LSP FORUM 99 (1999)
Glosář k učebnici English for Business Studies (Ian MacKenzie) (2001)
Reforma německého pravopisu (2001)
Kreatives Lernen (2002)
Form und Funktion von modifizierten Phraseologismen in der Anzeigenwerbung (2002)
Spiele im Unterricht - Folge 2 (2002)
Österreich Portal - Erste Bank stellt sich vor. (2003)
Präsentationstechniken in der interkulturellen Kommunikation (2003)
Prezentační dovednosti v interkulturní komunikaci (2003)
Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů I (2003)
Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů I - Klíč (2003)
Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů II (2003)
Cvičebnice ekonomické němčiny a čítanka odborných textů II - Klíč (2003)
Glosář k učebnici Wirtschaft-auf deutsch (1998)
Glosář k učebnici English for Business Studies (Ian MacKenzie) včetně změn v 2. vydání - Second Edition (2002) (2003)
Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power) (2003)
Slovníček k učebnici First Insights into Business (2004)
Disentangling lexical hierarchies. (2005)
Lexicology - e-learning course (2005)
Brno Studies in English (ročník 2004) (2006)
Terminological vagueness and achieving referential accuracy (2006)
Expression of hierarchy in the terminology of finance and accounting (2006)
Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power) (2003)
Cvičení k učebnici First Insights into Business - Modul A (2006)
Cvičení k učebnici First Insights into Business: Program distanční formy jazykového vzdělávání: Modul B (2006)
Intelligent Vocabulary: Glosář k učebnici Intelligent Business: Upper Intermediate (2007)
Michel Butor : De l'intertextualité au dialogue des arts. (2009)
Popis jazykových kompetencí v odborném a akademickém jazyce - kritéria pro jejich posuzování (2010)
Německá čítanka ekonomických textů s cvičeními (2008)
Standardizace testování odborného cizího jazyka na MU (2010)
Ústní testování v odborném jazyce (2011)
Postupy a úskalí tvorby výstupních jazykových testů na Masarykově univerzitě (2011)
Využití autentických materiálů ve výuce odborné ekonomické angličtiny s ohledem na ochranu autorských práv (2011)
Akademická a odborná francouzština na FSS/FF a ESF MU (2011)
Hodnocení řečových dovedností v odborném a akademickém cizím jazyce (2012)
Testování odborného a akademického cizího jazyka: Zásady tvorby a příklady testových úkolů (2012)
Mozaika jazyků na MU - The Mosaic of Languages at Masaryk University - La Mosaique de langues a l'Université Masaryk - El Mosaico de lenguas en la Universidad Masaryk - Vielfalt der Sprachen an der Masaryk Universitat (2012)
Edward de Bono: Six Thinking Hats - Seis Sombreros para Pensar - Les Six Chapeaux de la Réflexion (2012)
Expression écrite : A la recherche du geste sémantique français (2012)
Problematické momenty při překladu dětského folkloru (na materiálu ruských říkadel) (2012)
Ukrajinské a české frazeologické jednotky v dětském folkloru (2012)
Pitfalls and challenges of relating testing and assessment to the CEFR at the tertiary level (2012)
Autentické zdroje výuky odborné ekonomické angličtiny a jejich využití v souladu s autorským právem (2012)
Michel Butor : comment peindre avec les mots (2012)
Učebnice odborné francouzštiny českých a francouzských nakladatelství (2012)
Stage de la Chambre de Commerce et d´Industrie de Paris. Enseigner à communiquer dans les affaires. (2012)
Suggestions d´activités avec une BD (2012)
Bakešová, Václava. Ticho a naděje. Křesťanské prvky v literární tvorbě Marie Noëlové, Suzanne Renaudové a Sylvie Germainové. (recenze) (2012)
Idées d exploitation de la fête Saint Valentin dans le cours de français (2013)
Miroslav Valeš. Lenguas de Espaňa y variedades del espaňol (2012)
Acerca de las estrategias verbales de la petición cortés decimonónica (2013)
Problematika literárních korpusů jako věrohodného pramene pro diachronní studium verbální zdvořilosti (2013)
O rozdílnosti pojmů "verbální zdvořilost a zmírňování" (2013)
Překonávání problémů a protichůdných zájmů při tvorbě testových specifikací v rámci standardizace výstupního jazykového testování na Masarykově univerzitě (2013)
Praktické postřehy k významu statistické analýzy při tvorbě jazykových testů (2013)
Fayet, Michelle, Commeignes, Jean-Denis, Faites une synthèse, (recenze) (2013)
Narození dítěte v lidové kultuře východních Slovanů (2013)
Obřady přijetí dítěte do rodiny a společenství u východních a západních Slovanů (2013)
Michel Butor post-néoromanesque : sorcier de la réécriture (2012)
Comment introduire l´histoire dans la classe de FLE (2014)
L'Enrichissement du français contemporain des sources argotiques. Etude diachronique des passages d'un corpus lexical entre les registres de langue (2014)
Mara Goyet. Collège brutal (recenze) (2013)
Hard skills will qualify you, with soft skills you will rank the first (2013)
Hard Skills Will Qualify You, with Soft Skills You’ll Rank the First (2013)
ANGLIČTINA/NĚMČINA/ŠPANĚLŠTINA pro studium a stáže v zahraničí (2013)
Standardizace výstupních jazykových testů C1 obchodní angličtiny (2013)
Standardizace výstupních jazykových testů obchodní angličtiny (2013)
1000 ukrajinských slovíček : ilustrovaný slovník (2014)
Ztotožňování a nesoulad pojmů „verbální zdvořilost“ a „zmírňování“ v pragmalingvistickém studiu (2014)
Digital Tagging and Discourse Theory (2014)
The Beat Generation and the Politicization of the Academia (2014)
The Pederasty of William S. Buroughs (2014)
Výhody a nevýhody laické participace v soudnictví (2014)
Là où les tigres sont chez eux (2014)
La Montagne de Minuit (2014)
Le Roi Sans Lendemain (2014)
Barão, Rio Turvo (2014)
Zulu (2014)
The Grim Company (2014)
Digital Tagging and Discourse Theory (2014)
Assessing speaking at C1 level business English at Masaryk University Brno (2014)
Ptačí motivy ve slovesné tvorbě a lidových představách východních Slovanů (vybrané příklady) (2014)
Obřady přijetí dítěte do rodiny a společenství u východních a západních Slovanů (2014)
Reflections on ICT Innovations of an Online Literature Course (2015)
CEFR-linked test development in academic context: teachers´ perspective (2014)
Assessing productive skills at B1, B2 and C1 levels at tertiary level (2014)
Considerations of the choice of scoring method in the development of standardised tests at MU (2014)
Assessing writing of FEA MU students at C1 level of CEFR: test takers´perspective (2015)
Zpracování statistické analýzy testu lékařské latiny LF MU (2015)
Lepers, Julien. Les fautes de français? Plus jamais! (recenze) (2015)
Uplatnění laického prvku v trestním a civilním soudnictví v českých zemích mezi lety 1918 a 1948 (2014)
Collaborative teaching and learning in an interdisciplinary problem-based language course (2015)
Recenze knihy autorů Čentéš Jozef, Považan Michal, Šanta Ján: Dejiny prokuratúry na Slovensku (2014)
'Beat It' : The Beat Generation and Mainstream Acceptance (2015)
J.G. Ballard's Crash and the Pornographization of the Ordinary (2015)
Tvořivou hrou k adekvátnímu překladu (studentské překlady pro Měsíc autorského čtení 2015) (2015)
Russkij jazyk dlja akademičeskich celej II (2015)
Společenský konsenzus o důvodech existence laické participace na soudním rozhodování: mýtus nebo samozřejmost? (2015)
Roĺ lingvističeskoj igry v formirovaniji rečevych kompetencij studenta pri izučeniji russkogo jazyka kak inostrannogo (2015)
Hra jako fenomén během svatebních rituálů Slovanů (srovnání folklorních pramenů) (2015)
El lenguaje figurado en los textos económicos-financieros y su equivalencia en la traducción (2015)
Persuasive approaches in communication and principles of argumentation in Spanish (2015)
Využití autentických materiálů a zdrojů v kurzu „Ekonomická a právnická španělština se zaměřením na EU“. (2012)
Guénard, Tim. Plus fort que la haine (2011)
Le thème de l´école - suggestions d´activités (2015)
L´Enseignement du français à la Faculté d´Economie et d´Administration de l´Université Masaryk (poster) (2015)
Příprava na subtest čtení v odborné francouzštině (2015)
Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best Practices (2015)
L'Île du Point Némo (2015)
Sword of the North (2015)
Aktivizace studentů ve výuce češtiny jako cizího jazyka (2015)
The implications of a newly developed oral test in Business English: Are we heading in the right direction? (2015)
Collaborative, Content & Language Integrated, and Problem-Based Learning of English: Development and Evaluation of an Interdisciplinary Language Course for Science Students (2016)
Assessing productive skills at B1, B2 and C1 levels at tertiary level (2015)
Příprava na subtest čtení v odborné francouzštině (2015)
Institut přísedících jako součást práva na výkon veřejných funkcí (2016)
The implications of a newly developed oral test in Business English: Are we heading in the right direction? (2016)
Enseignement du français a la Faculté d´Economie et d´Administration de l´Université Masaryk de Brno (2016)
L'Oeuvre mobile de Michel Butor (2012)
Reflections on ICT Innovations of an Online Literature Course (2015)
Thinking creatively: Introducing new didactic methods into a course of English for Laboratory Technicians (2016)
Ecriture créative (2016)
Graves in Practice: Innovating the English for Laboratory Technicians Course at Masaryk University (2016)
How to Deal with Technical Terminology in the Course of English for Laboratory Technicians (2016)
Curious Animal Law Stories: Criminal Procedure Vocabulary Practice (2016)
Los enunciados interrogativos al servicio de la cortesía verbal en el siglo XIX : los actos de habla comisivos y exhortativos (2016)
Encuentro internacional de hispanistas 2016 «CAMINOS DEL HISPANISMO» (2016)
Международная конференция I. – Актуальные проблемы 21 века (2016)
Creativity in foreign language teaching (2016)
Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (2016)
To use or not to use: adapting the textbook for the course of English for laboratory technicians (2017)
Franz Hellens: (auto)biographie du fantastique réel (2017)
Lékařská francouzština na LF MU (2017)
Reflections on ICT Innovations of an Online Literatura Course (2016)
Kreativní lektor znamená kreativní student (2016)
Comparative Reception: Analyzing the Reception of Josef Škvorecký’s Zbabělci and Early Beat Generation Texts (2017)
Důvody existence laické participace na soudním rozhodování pohledem tří mocí (2017)
Převrácená třída: způsob efektivního využití času ve výuce cizího jazyka (2017)
K voprosu o sozdanii motivacionnoj učebnoj sredy v processe izučenia russkogo jazyka kak inostrannogo v češskoj auditorii (2017)
Reálie ve výuce cizího jazyka (2017)
L enseignement du lexique spécialisé avec des exemples d activités utilisées dans les cours du FOS (2017)
Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu (2017)
Hodnocení a výuka produktivních dovedností – spojené nádoby (2017)
Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu (2016)
Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback (2017)
Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie (2016)
Literarische Texte als Gelegenheit zum interkulturellem Lernen und ihre Rolle in den Lehrbüchern im Fremdsprachenunterricht (2017)
Enhancing Labour Market Skills of Business English Students through Project Work and Videoconferencing (2017)
To use or not to use: adapting the textbook for the course of English for laboratory technicians (2018)
Kreativní lektor znamená kreativní student (2017)
Výuka ruského jazyka jako cizího (2017)
Poetics of the psychological game: The role of the epigraph in the short stories by E. A. Poe (2017)
Dead Man's Steel (2018)
Franz Hellens: le role du reve dans le fantastique réel hellensien (2018)
Hipsters, Beatniks, and Juvenile Delinquents: The Rise of the Beat Generation Stereotype (2018)
Jazykový tandem na LF MU (2018)
The Beat Generation in Communist Czechoslovakia: the Editorial Paratexts and the Construction of the Author (2018)
Dismantling Socialist Realism: The Beat Generation in Czechoslovakia (2018)
Le français pour les étudiants en économie (2018)
Rozvíjejme produktivní dovednosti v odborném jazyce kreativně! (2018)
Didaktičeskaja laboratorija: RKI v Brněnskom universitěte (2018)
How We Understand the Beats. The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands (2018)
How We Understand the Beats : The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands (2018)
How We Understand the Beats. The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands (2018)
ICT-enhanced genre-process approach to teaching writing: students´ perspective on feedback provided (2018)
Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů (2018)
Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence (2018)
Russkij jazyk dlja dělovogo obščenija (2019)
The Effect of Two Different Modes of Feedback on Lexical Development of Academic Register in ESAP Students’ Writing (2019)
DMO (překlad) (2018)
Teaching styles and strategies in the teaching of Russian for specific purposes (2019)
A Drop of French in the sea of English – A New Course of French at the Masaryk University, Brno (2018)
One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English (2018)
Jugendsprachen im Fremdsprachenunterricht (2018)
Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně (2018)
VC Technology: Master or Servant of Education? (2018)
L’enseignement du vocabulaire spécialisé : l’exemple du français des affaires (2019)
Setting Up A New Medical French Course at Masaryk University, Brno (2019)
Interkulturní prvky ve výuce obchodní španělštiny na ESF MU v Brně (2017)
El lenguaje figurado como elemento constitutivo del discurso económico (2017)
El concepto de gradualidad en los textos especializados (2018)
El lenguaje figurado como elemento constitutivo del discurso económico (2016)
El concepto de gradualidad en los textos especializados (2018)
ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY (2019)
Výuka ekonomického jazyka na vysokých školách (2019)
Intěrferencija kak rezul'tat kontakta jazyka i kul'tury? (2019)
Asistenti ve výuce odborného jazyka (2019)
Jazykovye kompetěncii i vozmožnosti ich těstirovanija (obučenije pis'mennoj reči) (2019)
Příprava studentů ekonomických oborů na Erasmus pobyt ve Francii: analýza potřeb (poster) (2019)
Le développement de la compétence interculturelle dans l enseignement du français des affaires (2019)
The Effect of e-Feedback on Syntactic Development in EASP Student Writing (2019)
The Effect of Different Feedback Strategies on Syntactic Development in EASP Writing (2019)
The Death of Joan Vollmer and Decoding William S. Burroughs’ Work (2019)
“Beatnik Wanton”: The Beat Generation, Paperbacks, and Pulp Fiction (2019)
Le développement de la compétence interculturelle dans l enseignement du français des affaires (2019)
Jazykovye kompetěncii i vozmožnosti ich těstirovanija (obučenije pis'mennoj reči) (2019)
Grammaire française pour les étudiants en médecine (2019)
One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English (2018)
Rozvíjení IKK v kurzech odborného cizího jazyka: rodilý mluvčí-nepedagog ve výuce (2019)
Status i razvitije russkogo jazyka kak rodnogo i inostrannogo posle raspada SSSR v Čechii (2020)
Les crises économiques du capitalisme et leurs conséquences sociales et politiques (1873-1929-1973-2008) (2020)
The effect of two different modes of feedback on lexical development of academic register in ESP/EAP students´ writing (2019)
Rol' assistěntov prepodavatělja (nositělej jazyka) v processe prepodavanija RKI (2020)
Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet (2020)
La función semántica, cognitiva y pragmática de las metáforas económicas en el corpus de textos especializados, semiespecializados y de divulgación científica. (2019)
Riding the Waves of Autonomy: Language Counsellors’ Reflections at Masaryk University Language Centre (2020)
The role of Quizlet in learning business vocabulary (2020)
L interférence de l anglais dans la production langagière des étudiants de français (2019)
Les étudiants tchèques et slovaques en mobilité internationale : différentes interactions en Erasmus (2020)
Sovremennaja metodika obučenija RKI v Čechiji (2020)
Analiz predpochtenijj studentov pri vybore mobilnykh prilozhenijj dlja izuchenija russkogo jazyka kak inostrannogo (2020)
The Beats: Authorships, Legacies (2020)
La langue française et le marché du travail en République tchèque (2020)
Role a využití didaktického překladu ve výuce. Přehledová studie. (2020)
Evaluating the effect of feedback on EFL writing quality and lexical sophistication (2020)
Posouzení vlivu zpětné vazby na kvalitu cizojazyčného psaní pomocí nástroje na automatickou analýzu přirozeného jazyka TAALES (2020)
French comparative online course from the English background (2021)
Learning French through English: students’ beliefs and motivations and the role of English as language medium (2020)
Language testing in the time of the Covid-19 pandemic 2020 (2020)
In quest of similarity: Raising cross-linguistic awareness among Erasmus students learning French (2021)
L’interférence de l’anglais dans la production langagière des étudiants de français (2020)
Akulturace, multikulturní efektivnost a možnosti interkulturní přípravy studentů VŠ na studijní a pracovní mobilitu: prezentace výsledků čtyř výzkumů (2021)
Motivace studentů při online výuce jako výzva pro učitele (2021)
True Bastards (2021)
Le français pour les étudiants en économie (2018)
Rozvoj interkulturní komunikační kompetence studentů jako příprava na mezinárodní mobilitu (2021)
Les aspects interculturels de la mobilité des étudiants tchèques et slovaques dans les pays francophones (2021)
Les étudiants tchèques et slovaques en mobilité internationale : différentes interactions en Erasmus (2021)
Šrámek, Jiří. Poslední evropské století (1918-2018). Faktografické eseje (2021)
Didaktický překlad a mediační aktivity ve výuce odborné francouzštiny: metodologie (2021)
La traduction pédagogique et la médiation dans les cours du français juridique. (2021)
Лингвокультурный аспект гастрономического дискурса (на материале наименований немецкого языка, австрийского варианта немецкого языка, чешского языка) (2021)
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity (2021)
La ville sans vent (2022)
Role a využití didaktického překladu a mediačních činností ve výuce francouzštiny: Přehledová studie (2021)
Výuka ekonomického jazyka na vysokých školách (2022)
Médiation, apprentissage en autonomie, plurilinguisme : les étudiants dans le rôle de youtubeurs (2022)
Autonomous learning: project results - Students in the role of youtubers (2022)
Les activités et stratégies de médiation dans l’enseignement du français sur objectifs spécifiques (résultats de la recherche pilote) (2022)
Mediační aktivity a strategie ve výuce francouzštiny pro specifické účely se zaměřením na právo (první výsledky předvýzkumu) (2022)
New uses of mediation in the teaching of French for professional purposes (2022)
Médiation, apprentissage en autonomie, plurilinguisme : les étudiants dans le rôle de youtubeurs (2022)
The efficacy of e-feedback on writing quality of ESP students (2022)
Peer and teacher feedback on ESP writing: Students' perspective (2022)
Enhancing teacher feedback on students´ writing with SkELL (2023)
Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment (2023)
Developing ESP oral performance assessment tools (2022)
Business News: A Short Activity for Students of Business English (2023)
Islam. Wiara a człowieczeństwo. (2022)
Cvičebnice k učebnici English for business studies (Ian MacKenzie) (2006)
Introduction to Word and Sentence Stress (2023)
La mobilité des étudiants tchèques et slovaques dans les pays francophones : aspects interculturels (2023)
Médiation, apprentissage plurilingue autonome et motivation dans les cours de LSP : les étudiants en tant que youtubeurs. (2023)
Le prévisible et l’imprévisible dans l’enseignement du vocabulaire de spécialité (2023)
The Death of Joan Vollmer and Decoding William S. Burroughs’s Work (2022)
Reflecting on Global Virtual Teams Project: Students´ perspective (2023)
Academic reading course (2023)
Le plurilinguisme et la médiation (2023)
La médiation dans les cours du français juridique destinés aux étudiants en droit (2023)
Mediace v učebních materiálech pro výuku odborné francouzštiny (2023)
Interkulturní učení prostřednictvím videí vlogerů a youtuberů (2024)
Interkulturní učení prostřednictvím videí vlogerů a youtuberů (2024)
BE-Learning – Course of Business English for the Workplace at B2 Level (2024)
The role and perception of peer and teacher feedback in multiple-draft feedback provision on foreign language learners’ writing (2022)
Academic vocabulary online (2024)
The Nanosyntax of Binary Gender in Czech (2024)
Metodika pro podávání zpětné vazby (2024)
Gender Syncretism in Romanian (2024)
Unveiling the Morphosyntactic Processes in Czech Binary Gender Derivation: A Nanosyntactic Perspective (2024)
Romanian Gender Syncretism (2024)
Médiation dans les cours de FLE (2024)
Les activités et stratégies de médiation dans l'enseignement du français sur objectif spécifique : résultats de la recherche pilote (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém