Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Teacher Professional Learning Communities in the perspective of school projects (2015)
Voices of Change: Exploring Teacher Talk and Perspectives through Pedagogically Productive Conversations (2024)
Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů (2017)
Učení učitelů v projektech školy (2017)
Motivace učitelů v projektech školy (2017)
Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech (2018)
Key motivational factors affecting teachers’ long-term engagement in school projects (2020)
Závěrečná evaluační zpráva: ACP4C – Být občanem (2022)
Aiming for active student participation in online university lessons : A case study of two teachers during emergency remote teaching (2022)
Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program (2022)
DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE (2022)
DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ: DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE (2022)
Student Participation in Classroom Talk. (2022)
Jak do výukové komunikace produktivně zapojit všechny žáky ve třídě (2022)
How vocal and silent forms of participation in combination relate to student achievement (2023)
Adaptace ukrajinských žáků na vzdělávání v českých základních školách (2023)
Integrace ukrajinských uprchlíků do českých škol (2023)
Ukrainian refugees struggling to integrate into Czech school social networks (2023)
Dynamic social network perspective on interaction in collaborative learning in elementary classrooms (2023)
Adaptace ukrajinských žáků očima ředitelů a učitelů ZŠ (2023)
Relational and interactional dynamic network data from Czech lower-secondary school students (2023)
How vocal and silent forms of participation in combination relate to student achievement (2023)
Let them all talk! Could productive and collective classroom dialogue work as a tool for enhancing the achievement of all students? (2023)
Evaluační výzkum: Vzdělávací program filozofie pro děti (2024)
‘They usually look happy.’ approaches to the adaptation of Ukrainian refugees in Czech schools (2024)
“The Schools Try, But...”: A Holistic Perspective on the Social Adaptation of Ukrainian Refugee Students in Czech Schools (2024)
Jak ve výukové komunikaci rozpoznat tzv. produktivní žákovskou řeč (2024)
Kvalita výuky v českých základních školách z pohledu žáků (2024)
Jaké znaky má kvalitní výuka a které faktory jsou rozhodující pro výsledky žáků v testech z českého jazyka a matematiky? (2024)
Moderating Effects of Student Participation in Classroom Dialogue on the Relationship between Teaching Quality and Student Achievement (2024)
Co dělá dobrou školu? (2024)
Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů (2016)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém