Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Repository
Selected publication/outcome records
Mobile marketing: consumers' behaviour (2006)
Vizualizace neformálních vztahů v podniku pomocí programu Ucinet a Visone (2006)
Využití simulační manažerské hry pro výzkum potenciálů klastrovatelnosti podniků (2006)
Analýza mobilní komerce v ČR (2006)
The analysis of formal and informal relations within companies in business gaming simulation (2006)
Environmentální profil podniků ve vztahu k jejich organizaci a řízení (2006)
Indikátory potenciálů klastrovatelnosti (2006)
Klastr jako nástroj rozvoje regionů (2006)
Kulturní odlišnosti v elektronických médiích (2006)
Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku (2006)
Potenciály klastrovatelnosti odvětví (2006)
Business Management in the Czech Republic (2006)
Mobile commerce: Consumers` behavior (2006)
Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku (2006)
The Company environmental profile ant its relation to organization and management of a company (2006)
Intra-organizational communication and its impact on the company success (2006)
Metody, techniky a nástroje ve výuce podnikového hospodářství (2006)
Média a realita, média a manipulace (2006)
Zimní škola Masarykovy univerzity (2006)
A cross-cultural comparison of mobile gaming adoption: From the perspectives of consumer behavior (2006)
Dodavatelsko-odběratelské vztahy z pohledu odběratele (2006)
Reverzní logistika (2007)
Empirická šetření v oblasti inovací (2006)
Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku (2006)
Zpracování starých výrobků je stále problém (2007)
Global Youth and Mobile Games: Applying the Extended Technology Acceptance Model in the U.S.A., Japan, Spain, and the Czech Republic (2007)
Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies (2007)
Klimatické změny, britští konzervativci a bída české ODS (2007)
Gordon Brown a Jiří Paroubek aneb technologie moci jako český fenomén (2007)
Ekologismus a ekonomismus Václava Klause (2007)
Etika není třešničkou na dortu ekologie (2007)
Zápisky z blázince, aneb Václav Klaus ekonomistickým klimatologem I. & II. (2007)
Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings (2007)
Rozporuplný Arne Naess - několik poznámek k zakladateli hlubinné ekologie I. (2007)
Modré planety Václava Klause (2007)
Pronikavý pohled do nejistého plamene (2007)
Sociální zodpovědnost ve výročních zprávách českých a slovenských podniků (2007)
Insight into Corporate Social Responsibility practices Of Czech companies (2007)
Globální změna klimatu a odlišná varování (2007)
Inspirace - Pohled do nejistého plamene (2007)
Jak (ne)začít dialog o jaderné energetice (2007)
Analýza přínosů z centralizace nákupu (2007)
Analýza dodavatelských vztahů (2007)
Dodavatelé (2007)
Analýza důležitosti jednotlivých kritérií výběru dodavatele (2007)
Tvorba e-learningové aplikace - projektové řízení (2008)
Reporting o společenské zodpovědnosti - průzkum českých podniků (2007)
Potenciály klastrovatelnosti odvětví v území jižní Moravy III (2007)
Reporting o aktivitách sociální odpovědnosti českých a slovenských podniků (2007)
Rozporuplný Arne Naess - několik poznámek k zakladateli hlubinné ekologie II. (2007)
Centralizace nákupu v podnicích v ČR (2007)
Nikoliv postmoderní John Ruskin - pojetí hodnoty přírody a umění v díle viktoriánského myslitele (2007)
Právo pro environmentální podnikání (2007)
Recenze sborníku z konference Ovzduší 2007 (2007)
Podíl veřejnosti na legislativním procesu - bude RIA úspěšná i v ČR? (2007)
Malé zdroje znečišťování ovzduší a povinnosti provozovatelů (2007)
Jak se mohou obce účastnit přípravy zásad územního rozvoje? (2007)
Faktory ovlivňující chování spotřebitelů v oblasti mobilních her (2007)
Sociobiologie na scestí aneb dvě možné budoucnosti jedné revoluční vědy (2008)
Analýza hlubinné ekologie (2008)
Bída se státní zárukou! (2008)
Velikost podniku a struktura nákupu (2008)
Progresivní metody měření výkonnosti (2008)
Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic (2008)
Modeling consumer behavior in mobile commerce from the perspective of wireless Internet adoption: A comparative analysis of Japan, Spain, and the Czech Republic (2007)
Balanced Scorecard a kvalita informací pro podnikové řízení (2008)
Základy řízení projektů (2008)
Business Management in the Czech Republic (2008)
Analýza finanční výkonnosti respondentů empirického šetření CVKS (2008)
Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States (2008)
Podnikatelská a environmentální etika (2008)
Quality of Buyer-Seller Relationships in Perspective of Value Creation (2008)
Capturing Global Youth: Mobile Gaming in the U.S., Spain, and the Czech Republic (2008)
Progresivní nástroje měření výkonnosti podniků (2008)
Charakteristika shluků respondentů empirického šetření CVKS (2008)
Manažerské účetnictví (2008)
Řízení dodavatelských vztahů ve vybraném typu podniků v ČR (2008)
Míra centralizace nákupu s ohledem na vybrané faktory (2008)
Vliv dodavatelů na konkurenceschopnost podniku (2008)
Analýza faktorů konkurenceschopnosti v oblasti dodavatelů (2008)
Sítě malých a středních podniků v ČR (2008)
Ekonomika malých a středních podniků (2008)
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích (2008)
Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. (2008)
Metody vytváření shluků podniků (2008)
Metody vytváření shluků podniků (2008)
Skupiny podniků vytvořené dle ukazatelů hospodářské úspěšnosti (2008)
Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies (2008)
Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic (2008)
Global web site standardization in the new EU member states: Initial observations from Poland and the Czech Republic (2008)
Definování soustavy vstupních proměnných (2008)
Identifikace faktorů hospodářské úspěšnosti (2008)
Vliv dodavatelů na konkurenceschopnost podniku (2008)
Posvátné vědy : znovuobjevení meta-konceptu pravdy u jedné vědy konce 20. století (2008)
Význam zpětných toků pro řízení podniku (2008)
Manažerské účetnictví (2008)
Website standardization in Poland and the Czech Republic (2008)
Dočkáme se územního rozvoje? (2007)
Jak se mohou obce zapojit do přípravy zásad územního rozvoje (2007)
Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. (2008)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System