Mgr. et Mgr. Lenka Drusová
Program: PdF N-SPD Speciální pedagogika, magisterský studijní programObor: PdF SPZP Speciální pedagogika, magisterské navazující prezenční jednooborové
Úspěšné kredity, studijní průměr a percentil
Úspěšné kredity
136
Studijní průměr
1,05 (vážený, všechny pokusy)
Patří mezi
4 % nejlepších studentů programu.
4 % nejlepších studentů programu.
podzim 2012 | ||||
Předmět | Kredity | Ukončení | Hodnocení | |
---|---|---|---|---|
PdF:SP_KOSL Komunikace osob se sluchovým postižením | 2 | z | Z | 19. 12. 2012 |
PdF:SP4MP_HLAS Specializace: L, S Hlasová výchova | 3 | k | P | 18. 12. 2012 |
PdF:SP4MP_INKS Inkluzivní vzdělávání jedinců s narušenou komunikační schopností (L, S) | 3 | k | P | 8. 2. 2013 |
PdF:SP4MP_MSP1 Didaktiky předmětů 1.stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 1 | 4 | zk | B | 24. 1. 2013 |
PdF:SP4MP_SPL3 Specializace: L, S Logopedie 3 | 6 | zk | A | 8. 1. 2013 |
PdF:SP4MP_SPS3 Specializace: L, S Surdopedie 3 | 6 | zk | A | 20. 12. 2012 |
PdF:SP4MP_SSPU Specializace: Specifické poruchy učení | 6 | zk | A | 11. 1. 2013 |
PdF:SP4MP_1AB2 Angličtina pro speciální pedagogy - C | 3 | z | Z | 8. 1. 2013 |
PdF:SZ2MP_APdE Aplikace pedagogiky | 1 | z | Z | 18. 12. 2012 |
PdF:SZ2MP_DGN1 Pedagogická diagnostika | 3 | zk | A | 22. 1. 2013 |
PdF:SZ7MP_ODI1 Obecná didaktika | 3 | zk | B | 21. 1. 2013 |
PdF:SZ7MP_ODI2 Seminář k obecné didaktice | 1 | z | Z | 15. 1. 2013 |
PdF:SZ7MP_PPPs Pedagogická psychologie | 3 | zk | A | 9. 1. 2013 |
PdF:SZ7MP_PsOs Psychologie osobnosti | 1 | z | Z | 10. 1. 2013 |
PdF:SZ7MP_SLE2 Školská politika, školský systém a legislativa II | 3 | zk | A | 30. 1. 2013 |
PdF:SZ7MP_sPPs Seminář z pedagogické psychologie | 1 | z | Z | 17. 12. 2012 |
jaro 2013 | ||||
Předmět | Kredity | Ukončení | Hodnocení | |
PdF:DPp_SP Diplomová práce - Projekt | 4 | z | Z | 18. 6. 2013 |
PdF:SP_AUT Autismus | 2 | z | Z | 30. 5. 2013 |
PdF:SP_OPSP Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob (VV) | 2 | z | Z | 4. 6. 2013 |
PdF:SP4MP_MSP2 Didaktiky předmětů 1. stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 2 | 6 | zk | A | 12. 6. 2013 |
PdF:SP4MP_PXS1 Pedagogická praxe souvislá 1 | 2 | z | Z | 30. 5. 2013 |
PdF:SP4MP_RKD1 Specializace: L, S Rozvoj komunikačních dovedností u jedinců se sluchovým postižením 1 | 4 | zk | A | 4. 6. 2013 |
PdF:SP4MP_RKS1 Specializace: L, S Terapie narušené komunikační schopnosti 1 | 4 | zk | A | 21. 5. 2013 |
PdF:SP4MP_2AB2 Angličtina pro speciální pedagogy - D | 4 | zk | A | 25. 6. 2013 |
PdF:SP7MP_MTO2 Metodologie 2 | 3 | zk | A | 24. 5. 2013 |
PdF:SZ7MP_ALP1 Alternativní pedagogika | 2 | k | P | 4. 6. 2013 |
PdF:SZ7MP_ALP2 Seminář k alternativní pedagogice | 1 | z | Z | 11. 5. 2013 |
PdF:SZ7MP_PsSP Psychologie ve školní praxi - seminář | 1 | z | Z | 22. 5. 2013 |
PdF:SZ7MP_PsVV Psychologie vyučování a výchovy | 3 | zk | A | 20. 6. 2013 |
podzim 2013 | ||||
Předmět | Kredity | Ukončení | Hodnocení | |
FF:CJBA37 Slovenština | 3 | z | Z | 28. 1. 2014 |
FF:NJII_7285 Němčina pro negermanisty | 3 | k | P | 13. 12. 2013 |
PdF:DP_SP Diplomová práce | 4 | z | Z | 31. 1. 2014 |
PdF:SP_SPUR Reedukace specifických poruch učení | 2 | z | Z | 16. 12. 2013 |
PdF:SP4MP_MSP3 Didaktiky předmětů 1. stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 3 | 6 | zk | A | 18. 1. 2014 |
PdF:SP4MP_PXS2 Pedagogická praxe souvislá 2 | 2 | z | Z | 6. 11. 2013 |
PdF:SP4MP_RKD2 Specializace: L, S Rozvoj komunikačních dovedností u jedinců se sluchovým postižením 2 | 4 | zk | A | 21. 1. 2014 |
PdF:SP4MP_RKS2 Specializace:L+S Terapie narušené komunikační schopnosti 2 | 4 | zk | A | 7. 1. 2014 |
jaro 2014 | ||||
Předmět | Kredity | Ukončení | Hodnocení | |
PdF:DPd_SP Diplomová práce - Dokončení | 10 | z | Z | 11. 4. 2014 |
PdF:SP_PSPU Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení | 1 | z | Z | 31. 3. 2014 |
PdF:SP4MP_PXS3 Pedagogická praxe souvislá 3 | 4 | z | Z | 15. 4. 2014 |
PdF:SP4MP_RALS Specializace: L, S Poradenství v logopedii a surdopedii | 4 | z | Z | 3. 3. 2014 |
PdF:SZ7MP_MET3 Metodologie 3 | 2 | z | Z | 14. 4. 2014 |