Format for Printing from Your Browser, MS-Word, LaTeX, rich LaTeX

Životopis

Identifikace osoby
  • Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová , Ph.D. (*1987)
Pracoviště
  • Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky
    Pedagogická fakulta
    Masarykova univerzita
    Poříčí 9
    602 00 Brno
Funkce na pracovišti
  • Lektorka
Vzdělání a akademická kvalifikace
  • Akademická kvalifikace
    2018 : Mgr. - Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Psychologie - Psychoterapeutická studia
  • 2015: PhD.- Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Speciální pedagogika

  • Další odborné vzdělání
    2015 – 2022 Systematický výcvik v psychoterapii Gestalt – Gestalt s.r.o. (akreditace MPSV, MZ, garant výcviku doc. MUDr. Jan Roubal PhD., 940 hodin)
  • 2014 – 2015 Kurz kompletní krizové intervence (Telefonická krizová intervence, Internetové poradenství a chat– "D" občanské sdružení Liberec (akreditace MPSV – Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách, 200 hodin)
  • 2012 - 2014 Systematický dvouletý kurz artefiletiky a arteterapie - Cultio, lektorka PhDr.Mariana Štefančíková, Ph.D., Ph.D., (akreditace MŠMT, garantovaný ČAA a AVP, 250 hodin)
  • 2014 Způsoby zvládání obtížných situací při spolupráci s klientem – Modrá linka o. s., lektoři Mgr. Michal Horák, Daniel Kaucký DiS. (akreditace MPSV, 25 hodin)
  • 2014 Edukativní rodičovská terapie - Adleriánský přístup - Mansio, PhDr. Michaela Širůčková, Ph.D., PhDr. Miroslava Štěpánková, Ph.D. (akreditace MŠMT, 51 hodin)
  • 2013 – 2014 Kurz Motivační rozhovory a práce s klientem - I. E. S., Sdružen Podané ruce, o. s., lektoři Tomáš Nevrkla, Monika Vaňková(akreditace MPSV, 60 hodin)
Přehled zaměstnání
  • 2020-dosud: psychoterapeutka, soukromá praxe
  • 2016 – 2020: terapeutka – Spondea o.p.s. - Intervenční centrum Brno - psychoterapie, psychologické poradenství, odborné poradenství a krizová intervence pro rodiny ohrožené domácím násilím
  • 2016-2020: lektorka preventivních programů- Spondea o.p.s.- prevence sociálně patologických jevů, práce s třídním kolektivem
  • 2015-2016: odborná poradkyně - Poradna Na počátku -pracovnice v sociálních službách - Na počátku o.p.s. - poradenství pro ženy, které se v důsledku těhotenství nebo mateřství ocitly v obtížné situaci
  • 2014 – 2015: odborná poradkyně - Centrum Anabell Brno z. s. - Poradna Anabell - odborné sociální poradenství, krizová intervence a socioterapie pro osoby s poruchou příjmu potravy a osoby blízké, vedení a facilitace seberozvojové a svépomocné skupiny osob s PPP
Pedagogická činnost
  • Zaměření: poruchy chování v dětském věku (děti v riziku, s problémy v chování) - edukace, diagnostika; intervence, poradenství, psychoterapie, provázení; inkluzivní vzdělávání; duševní zdraví a wellbeing, krizová intervence
  • Členka komise pro státní závěrečné zkoušky
  • Školitelka a oponentka bakalářských a diplomových prací
  • Přednášková činnost a vedení seminářů
  • Workshopy v rámci prevence v základních a středních školách
Vybrané publikace
  • VRUBEL, Martin, Věra LINHARTOVÁ and Pavel BENEŠ. Komparace přístupů k jedincům se speciálními vzdělávacími potřebami na vysokých školách v České republice, Izraeli a Gruzii. (Comparison of approaches to individuals with special educational needs at higher education institutions in the Czech Republic, Israel and Georgia.). In V. Olomoucké speciálně pedagogické dny. 2017. info
  • VRUBEL, Martin, Věra LINHARTOVÁ and Pavel BENEŠ. Komparace přístupů k jedincům se speciálními vzdělávacími potřebami na vysokých školách v České republice, Izraeli a Gruzii. (Comparison of approaches for people with special educational needs at universities in the Czech republic, Israeli and Georgia.). In V. Olomoucké speciálně pedagogické dny. 2017. info
  • VOJTOVÁ, Věra, Karel ČERVENKA, Kristýna BALÁTOVÁ, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Pavlína JUNOVÁ, Petr KACHLÍK, Kristýna KEHAROVÁ, Věra LINHARTOVÁ, Jarmila MATOCHOVÁ, Radka PROKOPOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Paulína RADIMÁKOVÁ, Marie ROUČKOVÁ, Monika RŮŽIČKOVÁ, Radka SKOŘEPOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Jana VRASPÍROVÁ and Petra ZLATUŠKOVÁ. Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování (Intervention for inclusion for children with behavioral disorders difficulties). první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 200 pp. ISBN 978-80-210-7610-5. info
  • VOJTOVÁ, Věra, Karel ČERVENKA, Kristýna BALÁTOVÁ, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Pavlína JUNOVÁ, Petr KACHLÍK, Kristýna KEHAROVÁ, Věra LINHARTOVÁ, Jarmila MATOCHOVÁ, Radka PROKOPOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Paulína RADIMÁKOVÁ, Marie ROUČKOVÁ, Monika RŮŽIČKOVÁ, Radka SKOŘEPOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Jana VRASPÍROVÁ and Petra ZLATUŠKOVÁ. Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování (Intervention for inclusion for children with behavioral disorders difficulties). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 200 pp. ISBN 978-80-210-7610-5. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Analýza nabídky programů přípravy na samostatný život u mladých dospělých odcházejících z institucionální výchovy (Analysis of the Off er of Training Programmes Focusing on Independent Living in Young Adults Leaving Residential Institutions). In VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al. Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 126-140. ISBN 978-80-210-6645-8. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Analýza nabídky programů přípravy na samostatný život pro mladé dospělé odcházející z institucionální výchovy (Analysis of offers training programs for independent living for young adults leaving institutional care). In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 53-60. ISBN 978-80-210-6674-8. info
  • VOJTOVÁ, Věra and Věra LINHARTOVÁ. Analýza předprofesní přípravy pro děti s poruchou chování na systémové úrovni (Vocational Training for Children with Behaviour Disorders Analysis from the System Perspective). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 127-139. ISBN 978-80-210-5996-2. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Rozvoj sociálních kompetencí u dětí v institucionální výchově s ohledem na předprofesní přípravu (Social Skills Development of Children in Institutional Care with Regard to Pre-vocational Training). In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 183-190. ISBN 978-80-210-6101-9. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii (Attachment Theory as a Source of Educational Strategies). In Vojtová, V., Červenka, K. (et al.). Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování.Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 45-61, 16 pp. ISBN 978-80-210-6134-7. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Podpora profesní orientace v institucionální výchově (Support of Career Education in Institutional Care). In Vojtová, V., Červenka, K. (et al.). Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování.Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 123-138, 15 pp. ISBN 978-80-210-6134-7. info

2024/07/11


Životopis: Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D. (učo 237204), verze: čeština(1), změněno: 11. 7. 2024 11:46, V. Linhartová

Another Variant: English(1)